Modelism - RHC Forum: CC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

CC Marirea cc la motoare

#1 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 02 June 2003 - 12:36 PM

Asa cum reiese din titlu, as vrea sa-i intreb pe mai marii si mai tarii de pe forum ce cred despre marirea capacitatii cilindrice a motoarelor. Noi (motociclishtii) mai faceam asa ceva la motociclete. Rezultatul nu era prea spectaculos si pe deasupra se uzau si mult mai repede ambielajele. (dealtfel la IJ-uri ambielajele oricum se uzau destul de repede). La motorashele astea mici care ar fi rezultatele?
0

#2 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 02 June 2003 - 01:14 PM

Hai Marinaru! Astept un raspuns pe masura!!! :) :wub: :)
0

#3 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 02 June 2003 - 01:40 PM

...si cine il face?...si ce castigi?...la 1-2 mm cat are cilindrul grosime, cat crezi ca mai poti aleza in cilindru?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#4 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 03 June 2003 - 09:26 PM

Ma gandeam la marire nu numai prin alezaj, ci si prin marirea camerei de ardere.
0

#5 Useril este offline   tomac 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30-December 02

Postat 03 June 2003 - 09:37 PM

Din cate stiu ,capacitatea cilindrica a unui motor reprezinta volumul dintre PMI si PMS (camera de ardere nici nu intra in discutie) . Marirea camerei de ardere conduce la un raport de compresie mai mic deci la o scadere a puterii nicidecum la o crestere a ei. Banuiesc ca baietii astia care fabrica motoare scot maximum de putere din "gauacele" astea asa ca nu cred sa mai existe loc de perfectionari suplimentare. Parerea mea -vorba cuiva de pe aici .
0

#6 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 04 June 2003 - 08:24 AM

Vezi Emilare, nu are rost sa te strofoci ca mai buna oricum nu va fi. Si acum defapt intelegi de ce IJ-urile aveau asa randament prost? Galagie multa, demaraj violent, plafonarea vitezei si consum exagerat.
Pe vremuri noi alezam cilindrii de MZ 250 la piston de Trabant si il faceam de 300....mare folos...mai buna oricum nu era. Asa ca lasa motorarele asa cum sunt ca nu merita osteneala.

....Apropo! Stii de ce e riscant sa calatoresti cu IJ-ul in costum si cravata?....


Un MZ-ist inrait..... :wacko:
0

#7 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 05 June 2003 - 03:07 PM

Daca tot se discuta de CC vreau sa stiu cati CP au motoarele astea mici.
Marinare motoarele alea minunate cati cai putere au? Sau mai exact un sfert sau jumate de copita? :)
0

#8 Useril este offline   tomac 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30-December 02

Postat 05 June 2003 - 09:24 PM

Zozo , n-am avut MZ ci doar 2 mobre aduse acasa cu roaba dar totusi trebuie sa ne spui cum e cu riscul pe IJ in costum si cravata ....
0

#9 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 06 June 2003 - 07:11 AM

Asta cu costumul si cravata vreau sa o aflu si eu...
0

#10 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 06 June 2003 - 07:31 AM

...se pateaza oleaca de ulei! :)
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#11 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 June 2003 - 11:02 AM

Nu mai fratzilor!

Pe vremea lu' nea Ceasca aveam un club mare si tare de motociclisti pe-aci prin Arad. Normal ca existau bisericutze impartite pe marci sau modele dar impreuna ne simteam bine. Faptul ca ne improscam cu singe era ceva la ordinea zilei si bineinteles ca duelul cel mai aprig era intre MZ-isti si Jupiteristi..... :o

Mai baieti! Erau scule faine Ivanurile celea. Zwei zilinder...zwei problem vorba romanului. Cind plecam impreuna numai vedeai cum ba un esapament nu mai scotea fum ba alta. Semana cu avionul cela de sus din reclama cu Tidal Wave. Rar era sa mearga amindoua deodata. Daca tot mergeau atunci se dadeau in spectacol cu demarajul ,ce e drept era fulminant dar.....pina la o limita caci de trageai peste 90 la ora cu ea....daca erai in cravata riscai sa te sugrumi caci ti-o tragea prin busonul rezervorului pina-n carbuartor.... :o http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :o

Asa ca nene plecam la excursioane in coloana, noi o tundeam mai in fata, le faceam poze in curbe, incalacam, ii ajungem din urma si ii si intreceam, mai bagam o pauza, ii asteptam si la nevoie le mai dadeam cite-un litru de benzina ca pe Valea Muresului pe vremea aceea....PECO eventual visai... :)

Cam asa cu cravata.... :o . Erau vremuri faine, ne distram de minune si scopul era sa ajungi cit mai departe, cit mai repede si cu consumul cit mai mic. Am facut de 3 ori Litoralul ca un tancher pe 2 roti cu canistrele pe porbagaj numai sa ajung pina acolo.....

PS Imi cer scuze daca am jignit pe cineva!

Aceasta postare a fost editata de zozo: 06 June 2003 - 01:50 PM

0

#12 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 09 June 2003 - 07:44 AM

Nu ai jignit pe nimeni, stai linishtit! Eu am fost iubitor de ij-uri cu toate avantejele si dezavantajele acestor motoare. Cum am mai spus un mare dezavantaj este acela ca ambielajele sunt din cele mai proaste, adik pe la jumatea sezonului trebuia sa le ducem la rectificat.Deasemenea consumul este.....maricel..asta ca sa nu zic ca era dea dreptul nesimtit. In stil sportiv putea sa treaca de 6 l la 100km!!!! Dar toate aceste dezavantaje se pierdeau in ceatza cand ajungeai la 80 de km/h (viteza maxima in viteza a doua) in cateva secunde........
0

#13 Useril este offline   CristiM 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 22-January 03

Postat 09 June 2003 - 08:28 AM

GIGI, la 5 Jun 2003, 15:07, a spus:

Daca tot se discuta de CC vreau sa stiu cati CP au motoarele astea mici.

Salut,

Motoarele de auto de 3,5 ccm au 2,3 - 2,4 Cp
Cele de 2,5 ccm au pana la 1,9 Cp

Cristi
2 fast 4 you 2
0

#14 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 09 June 2003 - 08:30 AM

Si eu am avut un Ij Jupiter!
dar l-am bricolat putin, adica i-al lustruit galeriile de admisie, i-am pus alt carburator, i-am pus alte tobe, i-am marit ferestrele. Cu ambielajul nu am avut probleme decat o data dupa ce l-am cumparat . In rest nix problem. Aveam bujii de avion pe el, cu 3 electrozi, bagam numai ulei de calitate nu din ala de 2 lei ce se gasea in comertul socialist. Singura problema era ca se uza palpatorul de la platini si in timp trebuia sa mai faci reglaje. Dar eu am rezolvat-o cu un sistem suplimentar de ungere. Problemele de nesincronizare apareau ca erau putini care sa stie ca motoarele alea aveau un fel anume de reglaj, o procedura mai speciala. Insa va asigur ca odata pus la punct bateam jawa si MZ-ul fara drept de apel!. Am avut si Jawa dar nu avea nici nervul si nici ciclistica Ij-ului.
Vremuri de mult apuse...

Big
FROGS CAN FLY!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro