Pagina 1 din 1
Diverse schimburi
#3
Postat 14 December 2020 - 07:27 PM
Nu am prea avut ieri timp de explicatii.
In principiu asta va fi varianta aleasa de mine pentru racirea motoarelor cu apa.In poze se pot vedea diferite tipuri de"tesaturi" ale tevilor de racire,mai dese ori mai rare.Cupru va fi cositorit pe o tabla rulata la diametrul motorului care mai apoi va fi fixata de el prin indoire la 90gr.la capete si prinsa cu suruburi.Pasta termoconductoare va fi aplicata intre motor si tabla.Tesatura de furtune va fi la libera alegere,insa eu am sa impart traseul in doua tronsoane de lungimi egale.Astfel voi marii debitul prin scurtarea traseului.
Pe aluminiu e mai complex un pic abordarea,dar montajul va fi de aproape trei ori mai usor,daca si tabla va fi tot din al.
Eu am sa sudez tevile de cupru pe tabla astfel tevile vor avea un contact maxim cu tabla.Insa ma va costa vreo 20-30gr in plus la greutate.
Ar mai fi un avantaj la solutia asta.Se poate aplica la motoarele care vin amplasate foarte aproape de fundul barcii ori chiar lipit de el.
Spirele bobinate pe care le-am vazut in uz pe forum au doua dezavantaje si nu sint deloc mici.Unul este ca lungimea tevii nefind data pe din doua va micsora debitul.
Al doilea aspect observat este lipsa de contact ferm intre teava si stator,spirele nefind tensionate pe tot diametrul precum si contactul minim asigurat intre diametrul rotund al tevii in contact cu o suprafata plana.
In principiu asta va fi varianta aleasa de mine pentru racirea motoarelor cu apa.In poze se pot vedea diferite tipuri de"tesaturi" ale tevilor de racire,mai dese ori mai rare.Cupru va fi cositorit pe o tabla rulata la diametrul motorului care mai apoi va fi fixata de el prin indoire la 90gr.la capete si prinsa cu suruburi.Pasta termoconductoare va fi aplicata intre motor si tabla.Tesatura de furtune va fi la libera alegere,insa eu am sa impart traseul in doua tronsoane de lungimi egale.Astfel voi marii debitul prin scurtarea traseului.
Pe aluminiu e mai complex un pic abordarea,dar montajul va fi de aproape trei ori mai usor,daca si tabla va fi tot din al.
Eu am sa sudez tevile de cupru pe tabla astfel tevile vor avea un contact maxim cu tabla.Insa ma va costa vreo 20-30gr in plus la greutate.
Ar mai fi un avantaj la solutia asta.Se poate aplica la motoarele care vin amplasate foarte aproape de fundul barcii ori chiar lipit de el.
Spirele bobinate pe care le-am vazut in uz pe forum au doua dezavantaje si nu sint deloc mici.Unul este ca lungimea tevii nefind data pe din doua va micsora debitul.
Al doilea aspect observat este lipsa de contact ferm intre teava si stator,spirele nefind tensionate pe tot diametrul precum si contactul minim asigurat intre diametrul rotund al tevii in contact cu o suprafata plana.
#5
Postat 14 December 2020 - 07:31 PM
#6
Postat 18 December 2020 - 07:05 PM
Pun si un traf care scoate in secundar 24V/8A.
Eu nu am ce face cu el.Este modelul cu bobinaj separat primar-secundar.
O elice moca de 5mm,are smulsa piulita cind a fost fortata la desurubare.Pas 20mm,diametru 60mm.
Nu ma indur sa o arunc.
Eu nu am ce face cu el.Este modelul cu bobinaj separat primar-secundar.
O elice moca de 5mm,are smulsa piulita cind a fost fortata la desurubare.Pas 20mm,diametru 60mm.
Nu ma indur sa o arunc.
Aceasta postare a fost editata de cristian21: 18 December 2020 - 07:09 PM
#7
Postat 21 December 2020 - 07:59 PM
Stind ca sint interesat de domeniu un amic mi-a spus ca are niste piese de navomodel.
Doar ca nu intentionez sa dotez transportorul de nada cu doua tunuri medievale fie ele atit de fidel reproduse.Si nici cu riglele de lemn perfect finisate nu am ce face.Sint fabricate de DeAgostini.Au si un numar pe ele,banuiesc ca fac parte dintr-un set de construit.
Doar ca nu intentionez sa dotez transportorul de nada cu doua tunuri medievale fie ele atit de fidel reproduse.Si nici cu riglele de lemn perfect finisate nu am ce face.Sint fabricate de DeAgostini.Au si un numar pe ele,banuiesc ca fac parte dintr-un set de construit.
#18
Postat 18 February 2021 - 06:44 PM
Cam in doua saptamini.Am mai avut doua si le-am dat la schimb.
Vezi ca ele baga si vapori de ulei odata cu aerul comprimat.
Trebuie facut separator de vapori.
Depinde ce ai de vopsit.Pentru hobby sint relativ ok.Si vopsele uzuale.
Nu am specificat mai sus,sint compresoare frigorifice.
Vezi ca ele baga si vapori de ulei odata cu aerul comprimat.
Trebuie facut separator de vapori.
Depinde ce ai de vopsit.Pentru hobby sint relativ ok.Si vopsele uzuale.
Nu am specificat mai sus,sint compresoare frigorifice.
Aceasta postare a fost editata de cristian21: 18 February 2021 - 06:46 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1