Modelism - RHC Forum: Desfacere cauciucuri de pe janta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Desfacere cauciucuri de pe janta

#1 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 June 2014 - 10:32 AM

Pentru ca m-am chinuit de cateva ori sa scot cauciucurile de pe jante si pt ca lipirea cu CA( super glue) poate fi uneori extrem de buna:), am aflat ca cea mai buna metoda si cea mai simpla este aceea de a baga rotile in cuptor la 200 grade timp de aproximativ 10 min.

Dupa incalzire, rotile se tin in mana cu un prosop si se trage de cauciuc cu un patent. Dezlipirea se face extrem de usor si nu ramane absolut nimic pe janta!

http://s8.postimg.org/hdydohcoh/image.jpg
0

#2 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 12 June 2014 - 02:40 PM

Ba esti nebun??? De unde ai auzit tu asta? :) :) :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#3 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 June 2014 - 03:04 PM

Parca Dinu mi-a spus prima data ca cineva asa ii scoate jantele.... Apoi am mai auzit ca le fierbe ..... Dar e de departe cea mai buna metoda cea cu 200 grade / cuptor.
0

#4 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 12 June 2014 - 03:46 PM

Exista mai multe metode de dezlipire...fiecare are avantaje si dezavantaje...
-Prima pe care am incercat-o a fost sa dau pe roata cu aer cald (cu o dinasta http://www.hobbyking...th_UK_Plug.html )
dezavantajele sunt ca trebuie ceva rabdare si atentie
-A 2-a este a fost sa bag roata in acetona (atentie !! acetona,nu diluant,diluantul strica cauciucul)Dezavantajul este ca dureaza foarte mult,dar avantajul este ca nu raman urme de super glue nici pe janta nici pe cauciuc.
-A 3-a este cu fiertul.Aici trebuie avuta mare atentie pentru ca s-ar putea sa intre apa fierbinte in insertii,si cand dezlipesti cauciucul sa curga pe tine sau pe prosop,si nu e prea placut.
-Ultima este cea cu cuptorul. Este cea mai igienica si mai usoara,singurul dezavantaj fiind persoanele de sex feminin din familie care nu o sa aprecieze folosirea cuptorului in acest scop. Exista totusi si un dezavantaj pt roata..pe cauciuc inca raman urme de super glue,iar daca dupa dezlipire,cauciucul nu este aranjat in forma naturala,lipiciul de pe margine o sa se intareasca asa si o sa fie mai greu de refolosit cauciucul.
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#5 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 June 2014 - 04:55 PM

eu tocmai fierb rotile :))

vedem pe urma :D
Imagine postata
0

#6 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 June 2014 - 05:19 PM

Asta cu refolositul anvelopei....... Pentru ce sa mai faci asta???? Chiar si asa , dupa ce am testat toate variantele, este de departe cea mai eficienta, iar cea cu acetona e un fel de ..... Mai bine nu.
Acetona doar teoretic diluaza CA ul pt ca in realitate nu prea face treaba asta.
0

#7 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 12 June 2014 - 05:26 PM

Vezi postareaaiurica, la 12 June 2014 - 05:19 PM, a spus:

Asta cu refolositul anvelopei....... Pentru ce sa mai faci asta???? Chiar si asa , dupa ce am testat toate variantele, este de departe cea mai eficienta, iar cea cu acetona e un fel de ..... Mai bine nu.
Acetona doar teoretic diluaza CA ul pt ca in realitate nu prea face treaba asta.

Sa zicem ca ai o masina la care folosesti roti cu hex de 12...iti strangi un lot frumos de roti pentru ea ,nici nu le folosesti pe toate,si dupa treci la o masina cu alt hex,iar majoritatea cauciucurilor de pe jantele cu hex de 12 sunt folosite de maxim 3 ori...asta e motivu sa faci asta.
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#8 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 June 2014 - 06:12 PM

Deci tu de pe hex 12, treci la hex 17 si potrivesc cauciucurile? :D


Bine exceptie face truggy-ul de la HPI si savage-ul care e pe hex 12 ce mi se pare ciudat :) dar in standard, cele de 12 nu merg pe 17 si invers... scara difera enorm :D
Imagine postata
0

#9 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 12 June 2014 - 06:25 PM

Vezi postareamihalyn90, la 12 June 2014 - 06:12 PM, a spus:

Deci tu de pe hex 12, treci la hex 17 si potrivesc cauciucurile? :D


Bine exceptie face truggy-ul de la HPI si savage-ul care e pe hex 12 ce mi se pare ciudat :) dar in standard, cele de 12 nu merg pe 17 si invers... scara difera enorm :D

Am trecut de la asso la durango.
SC10 4x4 are hex-uri de 12 mm,iar desc210 si desc410 au hex-uri de 14 sau 15 mm,nu mai stiu exact,dar cauciucul are aceasi marime,pentru ca este acelasi tip de masina si aceasi scara.
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#10 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 June 2014 - 06:38 PM

Hai sa ramanem in ideea topicului.... Am facut asta la cel putin 16 roti si toate au iesit impecabil. Cauciucuri am mai rupt dar jantele ies impecabil si foarte usor.
Daca altcineva mai stie metode sa scrie aici.
Am mai vazut tragand cu patent drept intr-un anumit unghi insa tot greu mi se pare. Apoi trebuie pilita janta de CA.
0

#11 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 June 2014 - 07:05 PM

Metoda fierberii nu e cea mai buna :(
Imagine postata
0

#12 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 12 June 2014 - 07:23 PM

atentie la insertiile AKA,nu reactioneaza prea bine la caldura (se umfla),iar la fiert sau acetona se modifica cauciucul(devine mai moale in general).
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#13 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 June 2014 - 07:31 PM

eu am rezolvat problema...

am comandat cauciucuri noi si jenti noi :D
Imagine postata
0

#14 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 12 June 2014 - 08:49 PM

Vezi postareamihalyn90, la 12 June 2014 - 07:31 PM, a spus:

eu am rezolvat problema...

am comandat cauciucuri noi si jenti noi :D


am incercat si eu, ambele metode..
la cea cu aragazu s-au topit jantele, s-au deformat..
la cea cu fiertu nu am mai putut refolosi insertia, s-a marit.



mai fac o baie!
0

#15 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 June 2014 - 09:19 PM

mai la mine nu prea am observat sa se fi umflat insertiile... le-am pus acuma inapoi... e la fel cum a fost...
Imagine postata
0

#16 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 12 June 2014 - 09:22 PM

Vezi postareamihalyn90, la 12 June 2014 - 09:19 PM, a spus:

mai la mine nu prea am observat sa se fi umflat insertiile... le-am pus acuma inapoi... e la fel cum a fost...


depinde si de insertii..si de cat le-ai lasat la fiert..
mai fac o baie!
0

#17 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 12 June 2014 - 10:36 PM

mie mi-a iesti o data la savage treaba cu apa fiarta....nu s-a stricat nimic.....ideea e ca-s lipite un lipici gen super-glue pe baza de Cyano-Acrilat....la relipire se poate folosi cu succes orice super-glue mai bunisor....cu prenadez o tine oare ,stiu ca ala e mai flexibil ? :huh:
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#18 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 June 2014 - 10:47 PM

Vezi postareae.cata, la 12 June 2014 - 08:49 PM, a spus:

am incercat si eu, ambele metode..
la cea cu aragazu s-au topit jantele, s-au deformat..
la cea cu fiertu nu am mai putut refolosi insertia, s-a marit.

Sigur ai setat pe 180-200 grade si le-ai tinut 10 min????
0

#19 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 13 June 2014 - 08:56 AM

Cred ca e un pic mai detaliat decat temperatura mare! Jantele ieftine de plastic chior se vor topi si isi vor schimba forma! La fel si insertiile de burete! Jaltele de competite din nylon care sunt flexibile se vor muia dar isi vor pastra forma la final ca si bratele rpm. De asta la unii iese si la altii nu prin fierbere sau incalzire!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#20 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 13 June 2014 - 11:10 AM

Vezi postareahassel, la 13 June 2014 - 08:56 AM, a spus:

Jantele ieftine de plastic


iep! roti de rtr REELY.
mai fac o baie!
0

#21 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 16 November 2014 - 02:53 PM

Si eu pot spune ca am folosit metoda fiertului. Am o oala cu capac, fierb in jur de 30 minute si apoi cu mănuși de bucătărie trag de marginea anvelopei pana aud cum trosnește ușor abia perceptibil lipiciul cu care sunt lipite anvelopele pe janta. Încerc usor, ușor pana se dezlipește de tot dintr-un loc pentru ca mai apoi foarte fin si cu cauciucul întins sa ajut cu vârful cutter-ului zonele care nu vor sa cedeze. Cu foarte mare atenție sa nu tai din cauciuc decât o foarte fina pelicula. Asta daca este obligatoriu nevoie. De cele mai multe ori vârful cutter-ului nu face decât sa ajute la desprinderea mai rapida a zonelor care se încăpățânează sa reziste apei clocotite.
Apoi pentru pregătirea jantei, cu un șurub potrivit de lung si cu piulita de fixare a jantei pe model împreună cu o șaibă si o piulita mai mare blocata la randul ei cu o contra piuliță, prind janta in șurubelnița electrica si cu ajutorul unui șmirghel curat surplusul de lipici si eventualele urme de cauciuc după janta.
Metoda mi se pare genial de simpla si ușoară, rezultatele fiind spectaculoase de fiecare data.
In acest fel poți curata atât șanțurile in care se axează talonul anvelopei cat si marginea propriu-zisa a jantei, care de cele mai multe ori se ciupește sau deteriorează datorita virajelor sau pietricelelor.

Aceasta postare a fost editata de master: 16 November 2014 - 02:55 PM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#22 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 16 November 2014 - 08:39 PM

Daca folosesti metoda de "coacere" atunci rezidurile de lipici se indeparteaza foarte usor si cuo surubelnita,sau orice obiect tare si destul de mic. Am o pereche de jante care au fost separate de cauciuc de cel putin 3 ori pana acuma si arata ca noi :good:
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#23 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 30 January 2015 - 01:09 PM

Eu am folosit metoda fiertului in apa. Am pus doua roti cu cauciucuri M3, jenti si insertii ProLine, intr-o oala cu apa si le-am fiert circa 15-20 minute, incercand din cand in cand sa trag de cauciuc sa-l desfac de pe janta. La un moment dat, a inceput sa-si dea drumul cauciucul si sa sa se desfaca cu cate o paraitura, lasand janta curata, doar din loc in loc mai erau urme de cauciuc pe marginile santului. Insertiile nu prea mai puteau fii folosite, dar oricum erau destul de vechi. Jantele si cauciucurile sunt in perfecta stare si pot fii oricand relipite. Sincer, chiar daca este mai multa munca folosind metoda asta, o prefer, deoarece temperatura la care se face operatia este de 100 grade Celsius si nu dauneaza nici jentii, nici cauciucului. Metoda de coacere la 200 grade in cuptor, nici nu vreau sa o incerc, deoarece poate aduce modificari in structura materialui jentii si cauciucului si/sau deformari ale acestora, care in timp isi spun cuvantul. De exemplu, un cauciuc M3(soft) sau M4(ultra soft) aproape sigur isi pierde o buna parte din proprietati daca a stat la 200 grade Celsius pentru mai mult de 10-15 minute. Numai bine si mult spor la automodelism!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#24 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 January 2015 - 01:49 PM

Si eu am dezlipit ieri un cauciuc hpi compound de monster truck de pe o janta warlok. Tot așa, am fiert 25 minute si a fost ok. S-a desfăcut repede, fara probleme. Eu ca sa curat canalele unde se lipește cauciucul, prind janta in mandrina bormașinii folosind un șurub lung, piuliță originala si șaibă cu contrapiuliță pe interior. Strâng moderat, prind in bormașină si cu șmirghel curat șanțurile fara probleme, uniform.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#25 Useril este offline   Ovi1990 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 01-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Rasnov Bv

Postat 05 February 2015 - 02:18 PM

Vezi postareamaster, la 30 January 2015 - 01:49 PM, a spus:

Si eu am dezlipit ieri un cauciuc hpi compound de monster truck de pe o janta warlok. Tot așa, am fiert 25 minute si a fost ok. S-a desfăcut repede, fara probleme. Eu ca sa curat canalele unde se lipește cauciucul, prind janta in mandrina bormașinii folosind un șurub lung, piuliță originala si șaibă cu contrapiuliță pe interior. Strâng moderat, prind in bormașină si cu șmirghel curat șanțurile fara probleme, uniform.


asa am facut si eu dar io am lasat janta pe automodel si prin turatie am slefuit canalul cu o stlicuta de acetona o siringa si multa rabdare

Fisier atasat  imageedit_4_9160570617.jpg (494.35K)
Number of downloads: 0

Aceasta postare a fost editata de Ovi1990: 05 February 2015 - 02:19 PM

0

#26 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 February 2015 - 02:25 PM

la varianta coacere janta ramane curata. tot adezivul ramane pe cauciuc.
0

#27 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 06 February 2015 - 09:54 AM

Singura reținere la coacere ar fi deformarea plastica, adică fara posibilitate de revenire la forma exact inițială, ceea ce ar cauza un prejudiciu major in funcționarea la viteze mari. Eu vorbesc de jantele mari de monster truck- undeva la 86x53mm, unde daca mi-a apărut o deformare cat de mica in butuc, aleluia roata!
Aiurica daca a probat, evident știe ce spune, dar poate vorbește de alte mărimi. Când voi avea o roata de sacrificat voi proceda la experimentul "burn to 200"......😉
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#28 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 06 February 2015 - 12:16 PM

eu scot frecvent de sc si de buggy.le folosesc doar in regim de concurs unde crede-ma deformarea este mult mai importanta decat orice roata de monster truck .
0

#29 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 February 2015 - 09:31 AM

Vreau sa fac o mentiune, legat de metode si cum e bine, dupa experientele mele.
Prima roata dejantata a fost prin 2009, a fost o janta de 1/18. Am folosit metoda fierberii, janta s-a curatat bine, iar cauciucul acceptabil. De pe janta vime usor jos super glue-ul.
O vreme tot asta am folosit-o cu succes destul se bun, dar dupa am mai rupt cauciucuri.
Ce a urmat, a fost metoda cu acetona, acetona farmec, cea mai ieftina. Am pus intr-o cutie pe fund acetona, asa cam 1cm in inaltime si am pus o parte a jentii, de regula partea din interior. Dupa cam o ora, poate doua, nu e o regula, tine de mai multi factori, am dat jos partea respectiva. Nema lipici, nico pe janta, nici pe cauciuc. Am scos dupa insertia si am pus cealalta parte in acetona (alta acetona). Dupa ce am dezlipit am verificat sa nu mai fie deloc lipici.
Ce problema e aici, janta e putin mai moale dupa operatiune, nu stiu, desi cred ca depinde mult de tipul jentii. Dupa am bagat la fiert atat janta, cat si cauciucul cam 10-15 minute. In final am recuperat ce trebuia si gata. Am observat ca in cca o saptamana, atat janta, cat si cauciucul erau normale, nimic sesizabil fata de restul.

Prefer oricand acetona, nu ma ard, nu lasa urme, iar cu metoda zisa nu se strica insertia.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#30 Useril este offline   Ovi1990 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 01-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Rasnov Bv

Postat 07 February 2015 - 01:17 PM

Vezi postarearadu94, la 07 February 2015 - 09:31 AM, a spus:

Vreau sa fac o mentiune, legat de metode si cum e bine, dupa experientele mele.
Prima roata dejantata a fost prin 2009, a fost o janta de 1/18. Am folosit metoda fierberii, janta s-a curatat bine, iar cauciucul acceptabil. De pe janta vime usor jos super glue-ul.
O vreme tot asta am folosit-o cu succes destul se bun, dar dupa am mai rupt cauciucuri.
Ce a urmat, a fost metoda cu acetona, acetona farmec, cea mai ieftina. Am pus intr-o cutie pe fund acetona, asa cam 1cm in inaltime si am pus o parte a jentii, de regula partea din interior. Dupa cam o ora, poate doua, nu e o regula, tine de mai multi factori, am dat jos partea respectiva. Nema lipici, nico pe janta, nici pe cauciuc. Am scos dupa insertia si am pus cealalta parte in acetona (alta acetona). Dupa ce am dezlipit am verificat sa nu mai fie deloc lipici.
Ce problema e aici, janta e putin mai moale dupa operatiune, nu stiu, desi cred ca depinde mult de tipul jentii. Dupa am bagat la fiert atat janta, cat si cauciucul cam 10-15 minute. In final am recuperat ce trebuia si gata. Am observat ca in cca o saptamana, atat janta, cat si cauciucul erau normale, nimic sesizabil fata de restul.

Prefer oricand acetona, nu ma ard, nu lasa urme, iar cu metoda zisa nu se strica insertia.



sunt
de acord cu tn cauciucul se imoaie dar revine la starea initiala


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro