Salutare vin aici cu cateva intrebari poate a folosit cineva de pe forum si ma poate ajuta cu cateva sfaturi si anume este vorba de brazare aluminiu adica un tip de sudura la o temperatura mai mica gen cea de lipire a tevilor de cupru pentru instalatiile sanitare
Intrebarea mea este daca asa ceva rezista la vibratii !!!
Intentia mea este de a folosi la ansamblarea respectiv sudarea (brazarea)unui fuselaj din aluminiu pentru un aeromodel de dimensiuni medii
Pagina 1 din 1
Brazare aluminiu brazare aluminiu se poate folosi in sudarea fuselajului de aluminiu
#2
Postat 29 August 2018 - 01:39 AM
La mine nu a rezistat la vibratii.
Am lipit un esapament folosind electrozi ALUFOR , am respectat procedura din tutorialurile de pe Youtube si lipiturile au iesit foarte frumoase. Dar dupa 3 minute de functionare a motorului au inceput sa se desfaca.
Am lipit un esapament folosind electrozi ALUFOR , am respectat procedura din tutorialurile de pe Youtube si lipiturile au iesit foarte frumoase. Dar dupa 3 minute de functionare a motorului au inceput sa se desfaca.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#4
Postat 29 August 2018 - 03:26 PM
Aliajele alea se lichefiază la câteva sute de grade celsius. Nu au cum să țină pe un eșapament de termic.
Dar, chestii care nu-s solicitate mecanic peste 50% din rezistența metalului de bază,(edit: si nu sunt încălzite peste 80-100°C) merg.
Personal zic că ar ieși treaba mai bine, mai sigur, mai ieftin și mai repede cu fibră de sticlă și vopsea metalică la final.
plus că poți să-i dai o patină mult mai ușor decât dacă ai folosi aluminiu.
Și e mai ușor de reparat.
Apoi poți să crești performanțele mecanice fără costuri folsind carbon, kevlar, piese de îmbinare de aluminiu.
Dar, chestii care nu-s solicitate mecanic peste 50% din rezistența metalului de bază,(edit: si nu sunt încălzite peste 80-100°C) merg.
Personal zic că ar ieși treaba mai bine, mai sigur, mai ieftin și mai repede cu fibră de sticlă și vopsea metalică la final.
plus că poți să-i dai o patină mult mai ușor decât dacă ai folosi aluminiu.
Și e mai ușor de reparat.
Apoi poți să crești performanțele mecanice fără costuri folsind carbon, kevlar, piese de îmbinare de aluminiu.
Aceasta postare a fost editata de Săndel: 29 August 2018 - 03:28 PM
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#5
Postat 01 September 2018 - 09:46 AM
In plus cred ca tabla de aluminiu care are o structura moleculara ce-i confera rigiditate si elasticitate (asemenea celei din doza de bere/suc aluminiu) si care se obtine prin tragerea / intinderea repetata a tablei, sub actiunea flacarii de brazare structura se schimba si v-a deveni o tabla moale mai putin rezistenta la vibratii si mult mai plastica (incearca sa tai doua fasii din tabla doza AL , una o lasi asa si cealalta o incalzesti in flacara apoi compari rezistenta la indoire, elasticitatea, etc). Acum sunt aliaje de brazare AL si la 300 grade C si care au rezistenta mecanica mai mare decit tabla de AL dar ramane problema cu tratamentele termice aplicate. Brazarea este OK la obiectele turnate din aliaje de aluminiu acolo unde incalzirea nu mai este o problema deoarece a fost deja folosita pentru topire chiar la temperatura mai mare.
In God we trust, all others must pay cash!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1