Modelism - RHC Forum: motor elicopter termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor elicopter termic

#1 Useril este offline   cmm 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 06-July 03

Postat 24 February 2006 - 01:40 PM

As vrea sa stiu daca foloseste cineva filtru de aer la motorul termic de pe elicopter si daca se comporta diferit motorul in acest caz.
Spre deosebire de automodele si aeromodele la elicoptere nu se poate tine in mana modelul atunci cand se fac reglajele de rodaj. Asta inseamna ca e cam dificil de respectat procedura de rodaj data de unii producatori de motoare. Cum au facut rodajul cei care au astfel de motoare? M-ar interesa in special cum s-ar putea face rodajul motorului montat in elicopter si eventualele probleme legate de acest lucru(in cazul meu e vorba de un motor tip ABC dar se pot da si informatii despre alte tipuri de motoare).

Aceasta postare a fost editata de cmm: 24 February 2006 - 01:41 PM

0

#2 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 February 2006 - 01:48 PM

demontezi palele
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#3 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 February 2006 - 10:10 PM

Cum spunea radu demontezi palele. Cum nu o sa faci rodajul in turatie mare nu mai trebuie sa faci altceva. Daca vrei sa bagi putin gaz si nu vrei sa-l ti tot timpul potisa bagi o placa de pal printre schid-uri. Daca vrei help da-mi un tel !
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#4 Useril este offline   abdesign 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 02-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 25 February 2006 - 10:27 AM

Apropo, stie cineva cat trebuie facut rodajul la un motor? E de ajuns sa il las sa functioneze cat se consuma un rezervor de 600 cc ?

Va multumesc
0

#5 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2006 - 10:48 AM

Eu am inteles ca trei rezervoare NORMALE. Acum fiecare sa-si dea cu parerea ce inseamna un rezervor ANORMAL
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#6 Useril este offline   cmm 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 06-July 03

Postat 25 February 2006 - 11:26 AM

Multumesc pentru raspunsuri. Am instructiuni destul de detaliate legate de rodajul motorului si problema era ca in diverse momente motorul trebuie turat la maxim pentru a i se regla amestecul de combustibil. Problema era ca nu stiu cat de mult afecteaza sarcina palelor regimul de lucru al motorului. Banuiesc ca daca motorul are o sarcina mai mica se comporta diferit. O sa incerc totusi sa scot palele...
A incercat cineva sa foloseasca filtru de aer pentru motor? Cat de usor poate sa intre praf intr-un motor de elicopter?
0

#7 Useril este offline   abdesign 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 02-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 25 February 2006 - 03:53 PM

cmm, la 25 Feb 2006, 11:26, a spus:

A incercat cineva sa foloseasca filtru de aer pentru motor? Cat de usor poate sa intre praf intr-un motor de elicopter?

cred ca intra foarte usor in special cand decoleaza... eu nu am sa ma risc sa il folosesc fara filtru de aer si benzina :wub:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro