Modelism - RHC Forum: Curea sincron vs cuplaj elastic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Curea sincron vs cuplaj elastic

#1 Useril este offline   mishu_g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 541
  • Inregistrat: 22-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Deva - Hunedoara

Postat 10 August 2018 - 10:17 PM

Citind un topic de curand inchis ma tot gandesc cum sa fac transmisia de la motor la surub: curea sincrona sau cuplaj ???

Pentru a nu fi acuzat de ignoranta profunda marturisesc ca sunt inginer IT cu ceva cunostinte de mecanica :)

Subiectul ar fi o masina realizata cu materiale noi dar ramase din alte proiecte:

Ghidaje:
- liniare cu patine 20 mm cote utile probabil 700x600x200
- suruburi cu bile china 16x5mm
- motoare (NEMA34) si controllere Leadshine

Profile aluminiu gramada eterogena ...

Ma tenteaza teribil sa folosesc pe X si Y transmisie prin curele de 16 mm (Atentie discutam de transmisia motor -> surub 16x5 adica sa inlocuiesc cuplajele elastice)

Ce ar fi recomandabil ? citeam pe net ca nu ar fi ok standardul T sau AT pt ca au backslash ... ceva pareri ?
0

#2 Useril este offline   informer 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 26-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Electronica, Pescuit

Postat 11 August 2018 - 08:20 AM

Baietii astia din mecanica au luat backslash-u` din IT si-au uitat o litera... :D :D.
Gluma!... no offence :drinks: :drinks:
"Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii."
... niste lucrari :)
0

#3 Useril este offline   cnc_step 

  • Membru Detasat
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 17-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 August 2018 - 10:10 AM