Modelism - RHC Forum: Ultima 2 F5J - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ultima 2 F5J evolutie fantastica atat in performante cat si in calitate vata de V1

#1 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 16 April 2018 - 07:21 PM

Salutare dragilor.

In urma concursului de la Szeged, la Tisza cup 2018, unde ne-am adunat cu mic cu mare, am reusit sa achizitionez noua versiune de Ultima. Ultima V2.
Un planor mult evoluat fata de V1. Atat calitativ cat si din punct de vedere al performantelor.
La prima cantarire, gramele spun urmatoarele:
Plan central : 329.9
Capete de aripa: Stanga : 138.2, dreapta : 133.6
Fuselaj : 170.2
Directie : 26.1
Profundor : 28.5
Accesorii : 68

Diferentele sunt majore. Fuselajul este mai scurt, din doua bucati (am inteles ca va fi si versiunea din 3 bucati), nasul fuselajului fiind din kevlar ceea ce nu ne mai forteaza s ascoatem antelene urat pe afara si totul sa fie in fuselaj. Metoda de montare directie profundor este aceeasi. Partea detasabila are un pinlock care este fixat de aripa(nu se mai lipeste cu scotch ca la Xplorer spre exemplu, nu ca ar fi urat dar este mai practic, pe de alta parte la o schimbare trebuie demontata aripa).

Profilul aripii unul mult mai subtire, nu stiu ce natie este, ideea e ca e mult mai fasnet fata de V1.
Anvergura este de 3.65m la versiunea pe care o detin dar am inteles ca va fi si de 4m, si se zvoneste ca vor sa faca si de 3.3m

Directia mai ingusta dar mai inalta fata de V1 dar pastreaza acelasi profil.

Profundorul este mai mic ca suprafata dar are aceelasi profil.

L-am zburat pe cel existent la Szeged. Este intradevar o diferenta mare chiar de cand pui prima data mana pe el. Virajele sunt mult mai controlate cu mult mai putine comenzi, este mai fasnet si se misca mai rapid.

Mai multe impresii voi comunica ulterior dupa ce il voi monta si il voi zbura.

Keep close

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Olvi: 16 April 2018 - 07:22 PM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#2 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 16 April 2018 - 07:25 PM

.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Olvi: 16 April 2018 - 07:26 PM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#3 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 17 April 2018 - 03:11 AM

Vezi postareaOlvi, la 16 April 2018 - 07:25 PM, a spus:

.

Sa fie E 387 ?

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2287
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 18 April 2018 - 11:37 PM

CAD porn:
https://static.rcgro...888178-82-8.PNG
Asta e cea mai accesata imagine din tot setul ... si nu arata prea bine (cel putin ce pot citi eu din poza aia).
Bai ...montarea electronicii intr-un bot de planor F5J devine un cosmar:
- fuselajele devin prea inguste ca in afara de reductoare + motor de la reisenauer nu prea ai ce sa montezi
- conul ala are vreo 30 mm ...deci ochiometric motorul ala are 50 -60 mm
- un direct drive de tip 2836 are vreo 50 mm, sau Dymond X-max 28L (sau cum i-o zice...ala de l-a gasit Renato) cred ca are 45 sau pe acolo, AXI 2217 Long F5J are 65 ..la astea se adauga firele, lungimea conectorilor
- hai sa zicem ca unele configuratii direct drive ar merge ca dimensiuni ... cate configuratii cu direct drive ati vazut pina acum?
- daca bagi un reductor reisenauer + motor ai din start 55-60 mm plus firele
- imaginea sugereaza bateria si ESC alaturi ...hai sa zicem ca la lungime ar fi pe acolo (75-80 mm), 15-20 mm grosimea bateriei, iei un ESC foarte slim (sub 1 cm) ...mai greu cu rutarea firelor groase si a mufelor XT60
- imi place MUULT de tot cum au pus tubul de balast peste servo
- ok, poate in realitate servo-urile si tubul de balast nu se jeneaza reciproc (servo par a fi montat pe un pat de carbon) dar liniile de comanda de aceeasi parte sigur se vor atinge de receptor sau ce mai e pe acolo
- inteleg, faci coada lunga, bagi totul in varf sa se echilibreze ...dar de ce nu folosesti un pic si tot spatiul ala de sub aripa?
- ce lipseste din poza: un ALTIS (si ala are ceva dimensiuni de lua in seama).
Da, stiu, struguri acri sau nu copti de-ajuns...

Aceasta postare a fost editata de ender67: 18 April 2018 - 11:37 PM

0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 April 2018 - 10:51 AM

Asta cum arata, ca il vad laudat... 300W cu 14x8 la 63 grame, si pret rezonabil

https://www.soaringu...2Y/4.4-P16.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2287
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 19 April 2018 - 12:07 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 April 2018 - 10:51 AM, a spus:

Asta cum arata, ca il vad laudat... 300W cu 14x8 la 63 grame, si pret rezonabil

https://www.soaringu...2Y/4.4-P16.html


Nu zic, pretul PRIMAR e bun ...dar exista si niste aspecte secundare:
- transportul din SUA estimat re urmatoarele variante:
USPS Priority Mail Express InternationalTM - 3 - 5 business days to many major markets $65.95
USPS First-Class Package International ServiceTM - Varies by destination $13.75
USPS Priority Mail International® - 6 - 10 business days to many major markets $49.75
FedEx International Economy - 3-5 days $58.07
FedEx International Priority - 1-3 days $68.60
As evita cea mai ieftina (de 13-14 dolari...probabil fara tracking) pentru ca poti avea surprize cu pierderea pachetelor (accidentala sau nu). Si de evitat FedEx ca ajungi sa platesti servicii suplimentare de comisionar in vama.
Iar celelalte variante te aduc intr-o zona "periculoasa" de peste 150 de euro in care pe linga TVA-ul de 19% mai platesti si taxe vamale.
Mai bine iei de la Reisenauer un inrunner Leopard de 4000 / 4500 / 5000 KV si reductor micro 5:1 la 145 euro (incl tVA) plus transportul 12 euro ...la 157 de euro iesi mai ieftin decat 155 de dolari plus orcie varinata de transport plus tva plus eventuale taxe vamale.

Nu de preturi ma plangeam eu (la urma urmei la 1000-1100 grame poti sa mergi si pe un direct drive Duymond sau AXI)... ci de spatiul extrem de limitat in bot in configuratiile in care se ingramadeste totul acolo si nu se foloseste aproape deloc spatiul sub aripa.


0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2018 - 08:44 AM

Felicitari, abia astept sa-l vad, ne intalnim la Ghimbav ?

Ceva planuri de echipare?
0

#8 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 20 April 2018 - 08:07 PM

Vezi postareastiganas, la 20 April 2018 - 08:44 AM, a spus:

Felicitari, abia astept sa-l vad, ne intalnim la Ghimbav ?

Ceva planuri de echipare?


6xKST X08 Plus
La motor inca ma mai gandesc, nu sunt foarte hotarat, oscilez intre un 2836 de la turnigy si combinatia pe care o am pe Ultima si am avut-o si pe Xplorer motor viper cu reductor raisenauer.
Escul si elicia bineinteles adaptate dupa motor, ramane de vazut.
Voi incerca sa ajung pr 5 mai la cupa dela Brasov. Vom vedea ce se va intampla. Oricum nici cum nu voi avea ultima 2 gata de zbor
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro