Modelism - RHC Forum: Lucrare Licenta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Lucrare Licenta

#1 Useril este offline   iTz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 27-December 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 22 March 2018 - 01:52 PM

Salut ,Numele meu este Voiculescu Ionut sunt student in anul IV la Hyperion - Automatica si doresc sa fac un navomodel de plantat pentru lucrarea de licenta. Ma poate ajuta cineva cu ce as putea sa aduc nou navomodelului ? As mai avea nevoie de documentatie, am de facut cam 60-70 pagini si chiar nu vad cu ce as putea incarca proiectul.
Piese:
-Coca Camarad
-Acumulator 12v 7ah
-Telecomanda Flysky fs-ia6
-ubec 5-6v 5a max
-esc 50a brushless hobbywing skywalker fara revers
-motor brushless 1000kv ( DYS D3536)
-voltmetru
-far
-servomecanisme metalice
Modul electronic pentru lumini si cuve.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   iTz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 27-December 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2018 - 01:55 PM

Poze

poze

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   iTz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 27-December 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2018 - 01:57 PM

.

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2018 - 02:07 PM

Vezi postareaiTz, la 22 March 2018 - 01:52 PM, a spus:

sunt student in anul IV la Hyperion - Automatica

pai fa-l sa faca ceva in mod automat nu ?

http://ardupilot.org/rover/index.html
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+