Modelism - RHC Forum: Raport de greutate piese stoc / upgrade - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Raport de greutate piese stoc / upgrade cat?

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 January 2006 - 11:28 PM

N-am gasit pe nicaieri un raport de greutate intre piesele originale de heli si piesele de tunning.
Materialul de asemeni nu prea vrea sa-l zica nimeni ca nu sunt prosti...
Please, ptr cei care au mai comis-o sau care au un fir dati o informatie
0

#2 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 31 January 2006 - 12:33 PM

de obicei piesele de tunning sunt mai usoare decat cele standard... un raport exact de greutate este greu de definit deoarece difera de la model la model (de heli). Insa nu este o regula: de exemplu swash plate-ul din kiturile de tunning sunt din aluminiu care este clar mai greu decat cel standard de plastic. Daca vorbim de termice, de exemplu Clutch-ul (ambreiajul) este mai mare si mai greu implicit. Ar mai fi si alte exemple dar acum nu-mi vin in minte.

Pot sa-ti pun ca pe total dupa un tunning complet heli-ul devine clar mai rezistent (fiabil) dar in detrimentul greutatii.

Poate mai sunt si alte pareri... la mine cel putin asa s-a intamplat!
0

#3 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 31 January 2006 - 01:09 PM

Down are dreptate !
Oricum greutatea nu se modifica considerabil dar in general scade. Gindeste-te numai daca schimbi body-ul de la plastic la carbon !
Dar castigul mare este in siguranta si performanta... si sa nu vorbim si de aspect ca-ti vine sa-l maninci de drag ce-ti este ! :)

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#4 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 31 January 2006 - 01:24 PM

Daca imi reuseste pasienta ... sper sa vin cu vesti bune ptr posesorii de heli! :)
Da mai e mult de munca si testat in ceea ce priveste tehnologia.
0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 31 January 2006 - 03:15 PM

Da, da. Nu te jena. Hai cu vestile de aluminiu pentru posesorii de heli. (vezi ca viper 04 e cu parcul cel mai mare, la asta merita sa incerci ceva).
0

#6 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 31 January 2006 - 03:35 PM

va fi fie aluminiu fie aliaj Cr-NI.
Da sa gasim intii tehnologhia potrivita! ;)
probleme la turnare vor fi fiindca e vorba de repere mici, deci matrita trebuie musai adusa la temperatura apropiata de cea a metalului de topit astfel incit sa nu se solidifice materialul inainte de a ajunge in toate ungherele,
basca ca e musai si centrifgarea pentru a obtine compactitatea dorita de material si a elimina bulele de gaz sau aer ce e posibil sa apara la turnare....
deocamdata nu se pune problema de roentghen... :D

PS:
- la asemenea marime e cu TOTUL ALTCEVA decit ce am invatat la scoala!
- daca tehnica reuseste se va pute beneficia de ea in toate domeniile modelismului auto, aero... chiar si la statice http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 31 January 2006 - 03:38 PM

0

#7 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 31 January 2006 - 08:29 PM

la elicoptere mici nu scade ci sa ridica greutate ca piesele alea din aluminiu sint mai greu de cat cele din plastic.
servouri mai tari sint mai greu, gyro mai bun este mai greu, pale din carbon sind mai grele de cat cele din lemn sau plastic....
motoare brushless sint mai greu de cat cele cu perie.
variatoare mai mari pentru brushless sint mai greu si ele.

Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 31 January 2006 - 08:33 PM

0

#8 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 February 2006 - 02:58 AM

Corect Yak ca la alea mici sunt niste parascovenii din plastic care nu-i nevoie sa reziste cine stie ce.
Nu am fost prea atent la piesele celor cu pitch variabil.
In rest...servo, gyro, etc, nu se pune ca era vorba de upgrade-uri la piesele structurale :)
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro