Modelism - RHC Forum: SIG RISER 100 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SIG RISER 100 Kit review

#31 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2017 - 09:49 AM

Profundorul, destul de migalos, sper sa fie drept in final.

Fisier atasat  IMG_7281.JPG (269.75K)
Number of downloads: 28

Imi place scula aia de taiat baghete, pare ca merge cu lame standard de hobby. Ca e in depozitul EU e un mare +, de fapt vad ca au destul de multe scule interesante in sectiunea respectiva, o sa cumpar si eu.
0

#32 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 April 2017 - 11:42 AM

X-BLADE Precision Knife cu 5 lame de rezerva, la 77 centi e de luat chiar daca mai ai unul :)

Pacat ca nu au rindeaua, este scula numarul 1 de luat din balsa, am uitat de smirghel.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#33 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 April 2017 - 02:42 PM

Va recomand din toata inima:
http://www3.towerhob...?&I=LXG876&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXJVA4&P=ML
0

#34 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2017 - 10:51 PM

Mai pierdeam timpul pe net:

TAIL FEATHERS
Get rid of the rudder's forward overhang aerodynamic tab - this has been shown to degrade rudder effectiveness and at the flying speeds of an Oly II, the tab is ineffective in reducing servo loads. Use a ball-link at the rudder since the hinge line is tilted with respect to the linkage axis.

http://www.charlesri...iihintstips.htm

Vezi postareadan_mitea, la 22 April 2017 - 11:23 PM, a spus:

Pai ai scos bucata care reducea cuplul si ai marit cealalta parte a rudder-ului. As zice ca drag-ul este acelasi. Conteaza suprafata totala, nu numai ceea ce este inaintea articulatiei, nu?
As plusa: la un rudder mai mare, nu ai neaparat si drag mai mare, deoarece nu-l mai brachezi atat de mult.

0

#35 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 April 2017 - 02:10 AM

Ce sa zic? Bunul simt tehnic imi spune ca as avea dreptate. Acum daca meseriasii spun altfel, nu stiu.
0

#36 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2017 - 10:42 AM

Cred ca de fapt e o chestie minora si o sa zboare la fel indiferent cum fac coada. Da sincer, imi place mai mult asa.

Vezi postareadan_mitea, la 24 April 2017 - 02:10 AM, a spus:

Ce sa zic? Bunul simt tehnic imi spune ca as avea dreptate. Acum daca meseriasii spun altfel, nu stiu.



Am inceput sa asamblez aripile. Am sortat cat de cat nervurile, am dat gauri pentru servo de spoiler dar in ultima clipa am decis sa nu fac si spoilere (pot sa le fac si dupa ce e gata). Zbor cu el de placere si la singurul concurs unde l-as putea duce, Optimist, nu ai voie cu spoiler.

Fisier atasat  IMG_7282.JPG (314.08K)
Number of downloads: 24Fisier atasat  IMG_7283.JPG (218.09K)
Number of downloads: 26

tija de fier care uneste aripile e grea (52g) si nici macar nu intra in teava de alama (adica ar intra fortat/pilit) - am teava de carbon de 6mm, am ingrosat-o cu scoci pana la 6.2mm cat e nevoie ca sa intre fest in alama.

Am dat de pe acum gaura pentru pinul de aliniere intre aripi prin suprapunerea nervurilor (nu se vede in poza). Dupa ce e gata aripa e greu sa nimeresti gaura (in manual zic sa dai gaura la sfarsit cand aripa e gata).

Pana acum am folosit doar Super Wood Bison.
0

#37 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 April 2017 - 01:25 PM

aracet...

" Bison Super Wood D3 is a waterproof PVA which can be used on parts which are subject to water immersion and thus is suitable for both external and internal use - especially in damp, humid places such as kitchens and bathrooms.
The open time is about 3 minutes, giving ample time to align parts, which should then be clamped together for 30 - 60 minutes to allow initial curing to take place.
The resultant joint, made according to the directions supplied with the product, is stronger than the timber which it bonds"

si cu ocazia asta mai daduram de o pagina buna cu adezivi...
http://www.toolpost..../adhesives.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#38 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2017 - 04:23 PM

De ce nu pui informatia la topicul de adezivi ?

Am lipit toate segmentele de aripi, la planul central am taiat si moatele (cu dremelul) si le-am slefuit, ultimul cap de aripa se incheaga pe planseta.

Fisier atasat  IMG_7284.JPG (277.43K)
Number of downloads: 23Fisier atasat  IMG_7286.JPG (306.96K)
Number of downloads: 25

Au mers usor, nu pot sa ma plang. Urmeaza sa vad cum se aseaza cap la cap. Unghiul nervurii de cap e facut cu un sablon.

Cu nervuri taiate laser era mai bine dar si asa a fost acceptabil. Structura are pana acum app. 600g.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 April 2017 - 04:35 PM

0

#39 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 April 2017 - 06:35 PM

Cu asa ceva
http://www3.towerhob...SEARCH=GPMR6174
sau cu un profil din aluminiu pe care lipesti cu pelicanol smirghel, poti sa aduci toate nervurile la un numitor comun.
0

#40 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2017 - 06:49 PM

Da, numai ca acel numitor comun o sa fie mai mic decat nervura din plan, statistic nervurile au diverse dimensiuni si (in mod normal) in medie au exact cat trebuie, adica unele mai mari unele mai mici (in diverse zone).
Daca le fac pe toate la fel inevitabil vor fi toate la fel; mai mici.

Vezi postareadan_mitea, la 24 April 2017 - 06:35 PM, a spus:

Cu asa ceva
http://www3.towerhob...SEARCH=GPMR6174
sau cu un profil din aluminiu pe care lipesti cu pelicanol smirghel, poti sa aduci toate nervurile la un numitor comun.


Am alta nelamurire: cam cum ar arata un wingtip facut dupa aceste indicatii:

Delete those curvy carved tip blocks which add weight and dubious drag reduction. Rather, use simple sheet tips at a 45 deg angle. Lighter, simpler, and the plane will respond better to rudder than with heavy tips.
http://www.charlesri...iihintstips.htm

Nu prea ma trage inima sa fac varfurile din blocurile masive de balsa din cutie.
- e o mare risipa
- nu o sa-mi iasa grozav
- aerodinamic vor fi de cacao
- adauga masa in varful aripii, ultimul loc in care vrei asa ceva.
0

#41 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2017 - 10:15 AM

Hmmm, nici un sfat. Am prins tevile de alama si am pus penele de balsa (la care am slefuit de m-am plictisit)

Fisier atasat  IMG_7287.JPG (174.48K)
Number of downloads: 28

sunt multumit. Acu trebuie sa mesteresc prinderea aripii in fuselaj. Ce zic ei in manual nu prea imi place. Pare multa complicatie pentru o chestie simpla.
0

#42 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 25 April 2017 - 12:16 PM

Vezi postareastiganas, la 24 April 2017 - 06:49 PM, a spus:


Am alta nelamurire: cam cum ar arata un wingtip facut dupa aceste indicatii:

Delete those curvy carved tip blocks which add weight and dubious drag reduction. Rather, use simple sheet tips at a 45 deg angle. Lighter, simpler, and the plane will respond better to rudder than with heavy tips.
http://www.charlesri...iihintstips.htm

Nu prea ma trage inima sa fac varfurile din blocurile masive de balsa din cutie.
- e o mare risipa
- nu o sa-mi iasa grozav
- aerodinamic vor fi de cacao
- adauga masa in varful aripii, ultimul loc in care vrei asa ceva.


Cred ca e ceva de genul asta
http://www.rhcforum....post__p__881223
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#43 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2017 - 06:48 PM

Da, dar inca nu-mi dau seama cum o sa vina/arate. Aripa de la Raiser e mult mai consistenta inclusiv la capete.

Vezi postareaTravel Air, la 25 April 2017 - 12:16 PM, a spus:

Cred ca e ceva de genul asta
http://www.rhcforum....post__p__881223


Ceva progrese bune la fixarea aripii cu suruburi. Nu mai e nevoie se tai din aripa. Placa de care o sa stea stransa in fuselaj are forma in V si se muleaza bine pe aripa, nu se vede in poza dar deja e gata, am placat placuta din poza cu balsa si am slefuit-o. Pentru intarit fuselajul n-am folosit ce zic ei, am folosit resturile de la nervurile din placaj, au exact forma/grosimea care trebuie.

Fisiere atasate


0

#44 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 25 April 2017 - 07:58 PM

Salut, legat de capetele de aripă, aruncă un ochi şi pe aici:My link postul #318 (seamănă cu ce a prezentat colegul Travel Air)
Sultan Eduard
0

#45 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2017 - 09:56 PM

Multumesc, da imi place. Pot eventual sa fac inca o nervura de capat pe care sa prind urechea (si eventual sa o desprind daca e naspa). Deocamdata fac pauza de Riser, ma pregatesc de Rapa Rosie.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 April 2017 - 09:56 PM

0

#46 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2017 - 03:58 PM

M-am intors de la RR, am reluat lucrul. M-am ocupat de ampenaje caci pana nu sunt gata cu tije si servo nu pot sa merg mai departe cu fuselajul. Sunt gata, cu echii, urmeaza sa cuplez servo si sa fixez tijele. Munca migaloasa care de obicei iese prost la mine. Folia este tot cea de laminat documente. Pana diseara sper sa am comenzile active.

Fisiere atasate


0

#47 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1548
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 03 May 2017 - 04:53 PM

Sunt curios ce o sa zici despre zborul cu el. Am avut unul acum vreo 10 ani si nu prea a fost ce am asteptat. Are aspect foarte frumos in aer iar pilotajul mi se parea ca si un autobus care-l impingi prin parcare ;)
E un model antic cu historie, depasit de actualele planoare RES, care au performanta mai buna si sint o placere la pilotaj.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#48 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2017 - 09:21 PM

Si eu sunt curios, speranta mea e ca o sa-l fac usor si pe chestia asta mai manevrabil. Oricum scopul lui (in viata) e sa fie folosit cu motor termic la concursul Optimist.

Vezi postareawabo1, la 03 May 2017 - 04:53 PM, a spus:

Sunt curios ce o sa zici despre zborul cu el. Am avut unul acum vreo 10 ani si nu prea a fost ce am asteptat. Are aspect foarte frumos in aer iar pilotajul mi se parea ca si un autobus care-l impingi prin parcare ;)
E un model antic cu historie, depasit de actualele planoare RES, care au performanta mai buna si sint o placere la pilotaj.



Am reusit sa fixez servo si tijele de comanda. Sunt destul de multumit, nu flambeaza (se vad punctele de ancorare), sunt drepte, cursa e cat trebuie. Am folosit niste tije cu camasa ce aveam prin casa, cred ca sunt de 0.8mm, ce vine in cutia lui e monstruos. Servo sunt niste achizitii mai vechi de la HK, ceva cu metal gear, nu am fost prea incantat de ele ca au ceva joc dar pentru autobuz merge. Sunt destul de in fata (atata au permis tijele).

Fisiere atasate


0

#49 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2017 - 06:52 PM

Am terminat de fixat tijele de servo, nu flambeaza. Am uitat sa pun carligul pentru sandou, din fericire nu a fost dificil, tija pentru carlig si piulitele sunt din kit, in inci bineinteles. Carligul se plimba inainte-inapoi.de-a lungul fantei.

Fisiere atasate


0

#50 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 05 May 2017 - 03:37 PM

Stefan pratic folosesti o piulita de balsa acolo. Nu crezi ca este cam slaba? Pune pilulita aia in ceva mai dur (placaj de 3-4mm). Si inca ceva intareste cu stoc triunghiular fuselajul in colt, din bot pina in spate la cirligu de remorcare, altfel se va desprinde dinc cauza tensiunii la remorcare.
0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 May 2017 - 04:25 PM

Vezi postareaF2B, la 05 May 2017 - 03:37 PM, a spus:

...Si inca ceva intareste cu stoc triunghiular fuselajul in colt, din bot pina in spate la cirligu de remorcare, altfel se va desprinde dinc cauza tensiunii la remorcare.


Aceasi dilema am avut-o si eu la Samba, nu imi suna bine ca toata tensiunea de lansare sa se duca doar in burta fuselajului, din balsa de 3...
Asa ca am fixat profilul de aluminiu pe care culiseaza carligul in deck-ul intern de placaj in care este infipta si piulitza de prindere a surubului aripa anterior, deci e la 1 cm de centrul de presiune ;)
Practic la lansare aripa trage in sus, prin cele doua suruburi tractiunea este transmisa acelei punti de placaj, si de acolo printr-un surub este transmisa piesei de aluminiu in care e infiletat carligul.
Asupra restului fuselajului nu mai am aplicate la lansare decat forte de inertie. Mai sunt fortele datorate cozii, dar asta e alta poveste...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 May 2017 - 04:27 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2017 - 04:55 PM

Asa e, e cam slaba, fuselajul nu e din balsa e din placaj (cam slab si el). La fuselaj mai am de lucru.

Vezi postareaF2B, la 05 May 2017 - 03:37 PM, a spus:

Stefan pratic folosesti o piulita de balsa acolo. Nu crezi ca este cam slaba? Pune pilulita aia in ceva mai dur (placaj de 3-4mm). Si inca ceva intareste cu stoc triunghiular fuselajul in colt, din bot pina in spate la cirligu de remorcare, altfel se va desprinde dinc cauza tensiunii la remorcare.

0

#53 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2017 - 10:55 PM

E cam gata de infoliat. Am facut multe chestii altfel decat in manual. Cea mai mare problema am avut-o cu motorul. Un motor foarte frumos de la bangood. Seria 2830 cu 750kv. Cu o elice de 12.5x6.5 trage de rupe la 150W. De la bun inceput imi parea ca are ceva jocuri dar la teste la turatie maxima se calma. Dupa ce am montat totul in fuselaj vibra ca naiba. Joc mare de tot. Chinul naibii - l-am dat jos, am scos siguanta si l-am demontat. Surpriza maxima, unul din rulmenti avea cota gresita, juca axul in el (in loc sa fie de 3mm era de 3,1 sau pe acolo).

Nervi maximi. Luat toate cutiile la rand si minune, la ceva piese de trex 450 am gasit fix rulmentul care trebuia. Si fara joc. Montat totul inapoi, pus siguranta aproximativ (e foarte mica greu sa nu o deformezi fara scule) si testat pe scurt noaptea. Pare ca s-a calmat. Asadar maine ma apuc de infoliere. Cateva poze cu fuselajul. Canopia este inventata de mine, la fel si fustita motorului.

Fisiere atasate


0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 May 2017 - 07:31 AM

Off, n-are nimeni curaj sa incerce solutia cu clopot ascuns in con si hub printat 3D chiar pe clopot...

https://www.rcgroups...576&postcount=5

Acum 7 ani nu era asa raspandit 3D printu si se chinuiau sa faca hub-ul din carbon mulat:
https://www.rcgroups...ner-folding-hub
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 May 2017 - 07:56 AM

Inca o chestie, cei de la multiruptoare stiu deja de ea... cand demontati un motor, nu mai puneti la loc clipsul !

Este acolo exact pentru ce ii spune numele... "de siguranta" ;)

In real life un clopot nu va iesi niciodata in zbor din motor, forta de extractie este de 4-5 ori mai mare decat tractiunea in hover.

Sunt si modele comerciale la care solutia de miniaturizare elice demontabila a fost inlocuita cu elice + clopot demontabil ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 May 2017 - 07:56 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2017 - 07:58 PM

Ar fi bine sa fie cum zici caci clipsul ala nu l-am pus prea sigur. Uitasem de asta, am si vazut anul trecut la RR o demonstratie chiar de la tine.

Modelul e cam infoliat (tot cu folie de laminare preponderent), am pus si putina folie de la HK ca sa fie vizibil.. Aripile au 450g (impreuna) si fuselajul tot cam pe acolo fara baterie. Inca nu l-am asamblat centrat asa ca nu stiu cat o sa mai adaug, eu sper la max. 1000g, ar fi super.

Fisiere atasate


0

#57 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 08 May 2017 - 09:43 PM

Vezi postarearenatoa, la 07 May 2017 - 07:56 AM, a spus:

Inca o chestie, cei de la multiruptoare stiu deja de ea... cand demontati un motor, nu mai puneti la loc clipsul !


Am facut si eu astfel de huburi din tabla de otel. La clipsurile de siguranta insa nu recomand sa se renunte. Ele reduc jocul rulmentilor. Fara ele motorul hodorogeste.
0

#58 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 May 2017 - 10:02 PM

Tocmai, ca fara clips axul culiseaza liber in rulmenti, fiind tinut in loc doar de campul magnetic.
Daca ai clips, va bate in rulmentul posterior la fiecare accelerare ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#59 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 09 May 2017 - 07:58 AM

Eu sunt de alta parere: mai bine sa nu culiseze, ci sa stea fix, sa nu aiba jocuri. Eu reglez pozitia axului in rotor astfel incat clipsul sa nu permita nici un joc, dar nici sa nu fie exagerat de strans.
Apoi, daca rotorul este tras putin in lungul axului, creste putin Kv-ul motorului.
0

#60 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2017 - 09:27 AM

Nu am idee daca e bine sau nu sa culiseze, sigur e bine sa aibe joc cat mai mic in rulmenti si din pacate cam are, asta e.

Am pus tot planorul la un loc cu tot cu un pak de 3s 1000mah si se echilibreaza in zona recomandata de CG. Momentan in planor se afla un ESC gigantic de vreo 100g ca asta l-am avut prin casa dar sunt pe drum niste ESC-uri ieftine de 30A, mult mai usoare. In configuratia actuala cu pakul de 1000mah are fix 1000g. Ar fi o incarcare de 15.5g/dm2 - nu e rau (Radian are app. 21g/m2)

Sunt nerabdator sa il testez dar cine stie cand voi avea ocazia, vremea nu ma ajuta deloc. Nu am mari pretentii, doar o zi fara vant.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro