Modelism - RHC Forum: CNC cu 5 axe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

CNC cu 5 axe

#1 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 March 2017 - 02:26 PM

Deschid topicul in speranta ca cineva (eu stiu macar doua persoane) viseaza la un cnc in 5 axe. Cum stiu ca sunt probleme cu mecanica si softul, facem un loc special de discutat despre ele. Cum din experienta stiu ca daca le las amestecate asa vor ramane, deschid sectiuni separate pentru mecanica si soft. In mod sigur se vor umple cu ce trebuie.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 March 2017 - 02:29 PM

Presimt ca vor fi doua directii: una spre varianta clasica si alta spre domeniul stomatologic. Softul de stomatologie are ceva specific in el, de regula e foarte scump si vine insotit de electronica proprie.
Cand zic ca are ceva specific, ma refer la faptul ca stie sa tina cont de materialele cu care se va lucra in continuare si face singur corectiile necesare, ca e specializat pe anumite forme caracteristici specifice domeniului.

Trebuie vazut pana unde putem face masina cum dorim si de unde trebuie luat in considerare si softul care o va comanda. Eu cam stiu unde incepe granita, dar trebuie discutat despre ce si cum...

Aceasta postare a fost editata de bitex: 05 March 2017 - 02:34 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3 Useril este offline   sebba 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:sailing...

Postat 05 March 2017 - 03:43 PM