Modelism - RHC Forum: Assault 450L HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Assault 450L HK Assault 450L-build/ impresii

#61 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 30 January 2017 - 09:03 PM

Vezi postareaAlin32, la 01 January 2017 - 03:07 PM, a spus:

salut,

Am cumparat 3 bucati din servourile de mai jos, ajung in 4 saptamani :).

La multi ani!


sunt copii dupa MKS . Si eu am 3 pe un 450 dar sub un alt nume,(KST115 sau KST215) merg f. bine de ceva vreme (2ani)

Aceasta postare a fost editata de radulp: 30 January 2017 - 09:04 PM

0

#62 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 31 January 2017 - 12:45 PM

Salut,

Stiu ca sunt copii, sper sa fie si reusite :).

Astazi pentru trecerea pe 6s mi-am mai comandat 5 bucati din bateriile de mai jos. Dupa mult reseach am ajuns la concluzia ca incap in frameul de 450L.

https://hobbyking.co...-450l-heli.html

Tehnic cred ca sunt cel mai ok raport calitate pret la 33 dolari bucata si vin din Holand.

Servourile si motorul sunt in tara astept binevointa postei romane acum .

Salut,
0

#63 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 06 February 2017 - 06:16 PM

Salut,

Au venit bateriile, incap perfect in frame.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20170206_172133.jpg

0

#64 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2017 - 12:03 AM

Vezi postareaAlin32, la 06 February 2017 - 06:16 PM, a spus:

Salut,

Au venit bateriile, incap perfect in frame.


:clapping:
Ovidiu
0

#65 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 08 February 2017 - 12:50 AM

Vezi postareaovidiu69, la 30 December 2016 - 07:01 PM, a spus:

1-si in bucuresti se subtiaza la greu elicopteristii. se trece masiv pe drone.cred ca mai suntem doar 2 care mai zboara nito .



La multi ani!
Cam tarziu.
@ Ovidiu : Berceni suntem 3 (Eu,Ovidiu si Sasha) electric si nitro. -Helimania Team
+ AlexSky - electric + nitro ex Helimania Team actual Aeropower
+ Alex Diculescu -electric
+ Daniel Ionut- electric
+ Vali Neagu -electric
+ Stiganas -electric (cand are timp)

Ovidiu ne cunosti locatia. Doar ai fost cu Laurentiu. Facem ziua lunga acolo. Din pacate este inacesibil acum.

@ Alin32.
Bravo!!! Ma bucur ca perseverezi. Mult noroc in continuare. Imi pare rau ca in zona ta nu ai si alti pasionati de zbor heli.
0

#66 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2017 - 01:40 AM

Vezi postareaRivelino, la 08 February 2017 - 12:50 AM, a spus:

La multi ani!
Cam tarziu.
@ Ovidiu : Berceni suntem 3 (Eu,Ovidiu si Sasha) electric si nitro. -Helimania Team
+ AlexSky - electric + nitro ex Helimania Team actual Aeropower
+ Alex Diculescu -electric
+ Daniel Ionut- electric
+ Vali Neagu -electric
+ Stiganas -electric (cand are timp)

Ovidiu ne cunosti locatia. Doar ai fost cu Laurentiu. Facem ziua lunga acolo. Din pacate este inacesibil acum.

@ Alin32.
Bravo!!! Ma bucur ca perseverezi. Mult noroc in continuare. Imi pare rau ca in zona ta nu ai si alti pasionati de zbor heli.



Multumesc de invitatie. La mine e mai greu cu deplasarea pentru ca nu am masină insa sper sa ne întâlnim cînd o sa fie vremea mai bună. Va salut pe toti cu respect.
Ovidiu
0

#67 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 08 February 2017 - 09:22 AM

Salut,

@Rivelino perseveram deoarece este este frumos.

Apropos, au venit servourile copie KST , ale mele sunt Gotek. Pot spune ca se prezinta super ok, foarte rapide cu toate ca sug curent mare pe la 1 A/ servo in sarcina. Pentru asta am facut un alt update de BEC extern pe 6 amperi 6 volti, cel intern de 3 A era insuficient si reseta kbarul cand abuzam servourile :).

Bateriile 6s acum le `` formatez`` , nu stiu daca trebuie neaparat dar le dau 2 cicluri de incarcare descarcare pe 1C.

Mai trebuie sa primesc motorul pe 6s ce este in tara.

Palele de 360 au venit si sunt super.

Pun poze cand conversia pe 6s va fi completa.

Respecte!

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 08 February 2017 - 09:24 AM

0

#68 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 08 February 2017 - 02:47 PM

Vezi postareaAlin32, la 08 February 2017 - 09:22 AM, a spus:

Salut,

@Rivelino perseveram deoarece este este frumos.

Apropos, au venit servourile copie KST , ale mele sunt Gotek. Pot spune ca se prezinta super ok, foarte rapide cu toate ca sug curent mare pe la 1 A/ servo in sarcina. Pentru asta am facut un alt update de BEC extern pe 6 amperi 6 volti, cel intern de 3 A era insuficient si reseta kbarul cand abuzam servourile :).

Bateriile 6s acum le `` formatez`` , nu stiu daca trebuie neaparat dar le dau 2 cicluri de incarcare descarcare pe 1C.

Mai trebuie sa primesc motorul pe 6s ce este in tara.

Palele de 360 au venit si sunt super.

Pun poze cand conversia pe 6s va fi completa.

Respecte!



Mare atentie la Gotek. Am avut pe heli si inca am (in sertar la misto) pt coada. Se puturosesc la utilizare continua dupa aprox 3 minute. Il opresti, astepti, si cand vrei sa zbori observi ca o ia coada aiurea.
Eu am si sunt multumit de :
https://hobbyking.co...kg-0-06sec.html

Dar, mai este si asta:
https://hobbyking.co...-05sec-21g.html
0

#69 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 February 2017 - 01:07 PM

Vezi postareaRivelino, la 08 February 2017 - 02:47 PM, a spus:

Mare atentie la Gotek. Am avut pe heli si inca am (in sertar la misto) pt coada. Se puturosesc la utilizare continua dupa aprox 3 minute. Il opresti, astepti, si cand vrei sa zbori observi ca o ia coada aiurea.
Eu am si sunt multumit de :
https://hobbyking.co...kg-0-06sec.html

Dar, mai este si asta:
https://hobbyking.co...-05sec-21g.html


Salut, ce bec aveai cand foloseai servourile astea ?

Multu.
0

#70 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 23 February 2017 - 07:06 PM

Salut,

Well, dupa un timp, am ramas restant cu niste raspunsuri, nu stiu care este logica cu chargerul meu, dar va rog priviti pozele de mai jos. Am intarziat a le pune deoarece pe noile packuri nanotech am vrut intai a le `` formata`` pentru a le da in blana si inca mai am.

deci 4 A*6 celule = 24A pe pack de 6S nu, adica cei 16 A s-au disipat , cred ca producatorul ia ca si calcul 4.2 volti cand da 210 watzi nu ia in calcul 22 volti. Poate gresesc dar 210W/4.2 v = 50 A sau what de heck :).

Pozele vorbesc de la sine si promit ca revin dupa terminarea `` formatarii`` cu poze pe 6A/ celula.

pack de 1.55 mah approx 15 min incarcare cu 4A/ celula.

2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20170223_185445.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20170223_183950.jpg

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 23 February 2017 - 07:09 PM

0

#71 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 23 February 2017 - 10:19 PM

Din ce vad eu in poza 2,chargerul tau incarca prin mufa de egalizare,asta inseamna ca cei 4A care ii vezi tu pe ecran defapt e 4A/cel care defapt nu se inmultesc cu numarul de celule pentru ca pe mufa de egalizare incarcarea se face IN PARALEL nu in SERIE.
Calculul de putese este VxA=W,adica in cazul tau,3S(12,6V full)inmultit cu 4A egal 50W.
Ca sa fiu mai explicit.Daca ai 3 celule separate de 4,2V cu 4A,si le pui in serie vei avea 12,6V cu 4A,daca le pui in paralel ai 4,2V cu 12A.
Desi packul tau are celulele inseriate tu incarci celulele separat pe fiecare(asta inseamna paralel) si tre sa incarci cu amperajul care in are celula,la final celulele adunate maresc voltajul nu si amperajul(fiind inseriate)
Bafta.

Ps.LiPo nu se formateaza.doar ca ajung la capacitate maxima dupa 2-3 incarcari...asta nu inseamna ca nu le poti exploata normal de la prima utilizare.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#72 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 24 February 2017 - 08:18 AM

Salut,

Ca sa fiu si eu mai explicit, voi pune un filmulet cu toata incarcarea unui pack, chargerul asta este mai deosebit deoarece sunt practic 6 chargere independente intrunul, adica un charger pe fiecare celula, adica fiecare celula este tratata separat, nu paralel nu serie stiu ce vrei sa imi spui!! cei 4A nu se impart la 2 celule etc...

In filmulet se va vedea cum aperajul este modificat de catre charger INDEPENDENT pe fiecare celula in parte. Tot odata si repet 15 min incarcare full pe 4A/ celula pe un pack de 1.55 mah de 6s.

Respecte! :)
0

#73 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 24 February 2017 - 10:35 AM

Atat la matematica cat si la fizica ai nota 4.....
Si chiar daca ar fi ca tine,sa se incarce in 15 minute tot nu iese.
4000 mAh(adica 4A PE ORA) impartit la 60 de minute(ca sa aflu cat baga intr-un minut) da 66,66mAh pe minut,inmultit su 15 minute dau 1000 mAh...iar e fault,packul tau ai zis ca e de 1550 mAh.
Si oricum sa zicem ca ar fi packul de 1000mAh tot nu merge pentru ca un pack cand ajunge la 4,15/cel(poate si mai putin)reduce Amperajul automat si ultimile 5 minute mai iti ia maxim 300 mAh.
Avem si noi chargere destepte(nu tarabe ca al tau) si culmea avem si packuri,eu personal am packuri mult mai DESTEPTE care chiar fac ce zici tu acolo...daca vrei iti fac un film sa vezi un 3S 800 mAh incarcat in 7 minute la 8A fara sa se incinga sau sa ii cauzeze,sau 6S 3A incarcat in 15minute(la 20A)
As pune si o poza cu chargerul meu....dar imi frica sa nu faci vre-un atac de panica sa crezi ca incarca cu 20A pe celula x 8 celule deja dau 160A
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#74 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 24 February 2017 - 11:29 AM

Salut,

Nu imi trebuie poze cu chargerul tau destept, nu iti inteleg remarca ? in poostul tau anterior de pe pagina cealalta ai spus ca poate maxim 16 A, ce sa vezi poate 24A, si poate 36A .

Ai uitat un detaliu, 1550 mah packul nu este descarcat complect corect? sau gresesc....? adica tu intr-un pack de 2200 mah bagi 2200 mah? esti sigur?

Detaliul esential este ca, chargeru asta nu incarca in serie, incarca prin mufa de balansare fiecare celula independent siu ce sa vezi cu pana in 6A.

Inteleg de ce suntem asa de putin aici.
0

#75 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 24 February 2017 - 05:03 PM

Am inteles ca e pentru prima oara cand ai in fata un charger si un pack,dovada ca nu sti ce capacitate poti scoate dintr-un pack de 1550 mah.
Packurile cand sunt noi pot lua la primele incarcari chiar si cu 10% mai mult decat scrie pe ele.
Nu ai de unde sa sti pentru ca tu nu sti nici la ce tensiune e considerat un pack gol.
Iar lume pe aici nu e pentru ca nu se pune la mintea ta,desi ti-am atras atentia ca gresesti...tu o ti pe a ta si incerci sa imi explici ca ai un charger de nici 100$ care incarca cu 36A...nu crezi ca e ciudat?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#76 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 28 February 2017 - 05:22 PM

Alin 32,

Ia uite aici: http://www.himodel.c..._CB86-PLUS.html


Daca citesti specificatiile vezi ca scrie Max. 216 W overall power, not per port

Atunci inseamna ca pe cele 8 porturi poate da maxim 216 W .

Ce vrei sa primesti la 83$ ?

Ciao Sorin
0

#77 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 01 March 2017 - 09:21 AM

Salut,

Am inteles asta, dar, voi nu vreti a intelege un lucru, ne raportam la o singura celula, adica 6 s-ul este rupt in 6 celule, incarcarea se face idependent pe fiecare celula prin cablu de egalizare, asta inseamna ca pot incarca fiecare celula cu 6A ceea ce pe 1550 mah am nevoie de 26.04W. In speta eu pe 1550 mah pot incarca cu 6A si pot incarca un 6s de 1550 mah cu 6a/ celula , adica cu maxim 3.8C pot incarca in 1550 mah 26.04W*6 celule= 156 WATI. Chargerul baga pana in 6A in 4.2 volti. Avand in vedere ca raportarea o fac la 4.2 volti sustin cei 36 amperi, daca as raporta pe INCARCARE IN SERIE ( ceea ce chargeru asta nu incarca in serie ) as discuta aberatii binenteles deoarece nu poate sustine chargeru asta blamat atat o incarcare de 36A pe 22 volti 6s!.

Din punctul meu de vedere cred ca am fost destul de clar si nu mai comentez pe acest aspect, in fond ce m-a interesat de la inceput este timpul de incarcare si cred ca asta conteaza si urmarim cu totii.

In alta ordine de idei, am tesat si setat heliul pe 6s cu noul motor,pale de 360, noile servouri, revin cu poze si un filmulet.

ps si cred ca remarci de genul, ``iti fac poza cu charger adevarat `` sau tampenii din astea nu cred ca isi au locul, ideea este sa discutam constructiv si fara a jignii, de acolo si remarca mea ca suntem o mana de elicopteristi in RO.

Salut.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 01 March 2017 - 09:26 AM

0

#78 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 March 2017 - 11:23 AM

Salut,


Am fost astazi la un zbor, pe un vant destul de puternic ( iti lua capul).

Mai jos poze cu modelul, foarte multumit de servouri si de motor care nu a dat semne de calare / bogging clar un plus de putere fata de motorul pe 3s. Palele de 360 sunt o senzatie. Am schimbat boomul cu unul Align din considerente ca este mai lung cu vre-o 5 mm ( frica ta boom strike :)) . dupa approx 5 min de zbor bateriile de 1.55 le am la 3.79 v / celula ( teoretic la stilul meu de zbor pot 6 min).
mai am de testat P-gainul pe coada unde in anumite manevre um un scurt VAG rapid.

In teorie fata de 3S ce am zburat pe acest frame consider ca conversia pe 6S este o reusita, raportul putere greutate este mai ok ( teorri sunt multe pe heli-f-r-e-a-k) . Folosesc BEC extern de 6v, asi merge pe HV dar servoul coada nu stie, dar o vom rezolva curand.

Pe ciclic am ridicat gainul foarte mult, servourile pot asta afirm fata de vechiile servouri ce aveau VAG pe gain ridicat.

Swash platul l-am schimbat din considerente estetice , am folosit swash de 450 pro.

In concluzie am o mini bestie de heli si voi fi mult mai brutal cu el dupa ce termin setarea p-gainului pe coada :).


https://youtu.be/L4iN6p7w-N0

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20170304_093322.jpg

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 04 March 2017 - 11:27 AM

0

#79 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 March 2017 - 11:26 AM

2

3

4

5

6

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20170304_093251.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20170304_093235.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20170304_093211.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20170304_093142.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20170303_181028.jpg

0

#80 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2017 - 12:17 PM

Vezi postareaAlin32, la 04 March 2017 - 11:23 AM, a spus:

Salut,


Am fost astazi la un zbor, pe un vant destul de puternic ( iti lua capul).

Mai jos poze cu modelul, foarte multumit de servouri si de motor care nu a dat semne de calare / bogging clar un plus de putere fata de motorul pe 3s. Palele de 360 sunt o senzatie. Am schimbat boomul cu unul Align din considerente ca este mai lung cu vre-o 5 mm ( frica ta boom strike :)) . dupa approx 5 min de zbor bateriile de 1.55 le am la 3.79 v / celula ( teoretic la stilul meu de zbor pot 6 min).
mai am de testat P-gainul pe coada unde in anumite manevre um un scurt VAG rapid.

In teorie fata de 3S ce am zburat pe acest frame consider ca conversia pe 6S este o reusita, raportul putere greutate este mai ok ( teorri sunt multe pe heli-f-r-e-a-k) . Folosesc BEC extern de 6v, asi merge pe HV dar servoul coada nu stie, dar o vom rezolva curand.

Pe ciclic am ridicat gainul foarte mult, servourile pot asta afirm fata de vechiile servouri ce aveau VAG pe gain ridicat.

Swash platul l-am schimbat din considerente estetice , am folosit swash de 450 pro.

In concluzie am o mini bestie de heli si voi fi mult mai brutal cu el dupa ce termin setarea p-gainului pe coada :).


https://youtu.be/L4iN6p7w-N0





Super. bravo.
ieri am fost si eu la zbor, primul pe anul asta si am ,,reusit,, sa-i rup pinioanele de coada (am dat cu palele de coada in pamant la aterizare). ghinion.
o sa pun si eu un film cand intru in posesia lui.
Ovidiu
0

#81 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2017 - 02:12 PM

Vezi postareaovidiu69, la 04 March 2017 - 12:17 PM, a spus:

Super. bravo.
ieri am fost si eu la zbor, primul pe anul asta si am ,,reusit,, sa-i rup pinioanele de coada (am dat cu palele de coada in pamant la aterizare). ghinion.
o sa pun si eu un film cand intru in posesia lui.


https://www.youtube....h?v=jXmDmxYAwB8
Ovidiu
0

#82 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 March 2017 - 02:23 PM

Salut, frumos zbor, cu pinioanele asta e riscul pe tourque tub , poti face conversia daca vrei pe curea, itzi trebuie pinionu din frame de 450 pro pt. curea, pinionu din gear box si cureaua . Si eu sunt atent la aterizari dar pana acum dupa vre-o 15 zboruri nu am rupt nimic, chiar daca nu am fost pana acum adeptul torque tub raman inca si eu pe acest sistem 😂,
0

#83 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2017 - 02:34 PM

Vezi postareaAlin32, la 04 March 2017 - 02:23 PM, a spus:

Salut, frumos zbor, cu pinioanele asta e riscul pe tourque tub , poti face conversia daca vrei pe curea, itzi trebuie pinionu din frame de 450 pro pt. curea, pinionu din gear box si cureaua . Si eu sunt atent la aterizari dar pana acum dupa vre-o 15 zboruri nu am rupt nimic, chiar daca nu am fost pana acum adeptul torque tub raman inca si eu pe acest sistem 😂,



nici eu. e primul set de cand zbor cu el. din pacate am lovit placa de carton pe care aterizam. ma gandeam doar sa incerc sa-i maresc garda la sol , cu un set de skid-uri mai inalte. ma mai gandesc. ms pentru raspuns.
Ovidiu
0

#84 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 March 2017 - 06:12 PM

Poti sa tai skidul existent mai scurt in fata si mai inalt o idee pe spate ( cam ca si la goblin 380), unii au facut-o cu succes, in sensul asta e mai lasat de fata si ridicat de cur, cred ca o voi face si pe asta deoarece si eu am morcov cand aterizez sa nu dau cu palele, skidul de 500 arata supradimensionat- naspa 😉
0

#85 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 05 March 2017 - 12:32 AM

Eu am rezolvat problema cu asta: http://www.banggood....ml?rmmds=search
Ma rog, e 10 euro, cam mult...dovada ca dupace l-am rupt n-am mai luat altu :) Dar cat l-am avut, mi-a placut....si rezolva problema cu coada.
0

#86 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2017 - 02:45 AM

Vezi postareadaniel_ionut, la 05 March 2017 - 12:32 AM, a spus:

Eu am rezolvat problema cu asta: http://www.banggood....ml?rmmds=search
Ma rog, e 10 euro, cam mult...dovada ca dupace l-am rupt n-am mai luat altu :) Dar cat l-am avut, mi-a placut....si rezolva problema cu coada.

da. interesant skid. insa eu ma gandeam la o varianta mult mai simpla si ieftina. sa pun un distantier de 2-3 mm doar pe partea din spate,intre skid si frame. desi nu pare mult cred ca e suficient pentru a inalta coada la o distanta rezonabila. iar daca schimb si palele de coada cu unele mai mici cred ca rezolv problema.
Ovidiu
0

#87 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 06 March 2017 - 10:00 AM

Salu,

M-am gandit ca trebuie sa fie ceva de genul aa ce a pus Ionut :), la partea cu ridicatul pe spate si eu m-am gandit de a face o jmecherie intre skid si frame si cred ca o voi face dar momentan nu pot spune ca ma prea deranjeaza .

Nu iti recomanda a schimba palele de coada cu unele mai mici mai ales daca folosesti pale de 360!

Respectele mele!
0

#88 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2017 - 04:23 PM

Vezi postareaAlin32, la 04 March 2017 - 11:23 AM, a spus:

Salut,


Am fost astazi la un zbor, pe un vant destul de puternic ( iti lua capul).

Mai jos poze cu modelul, foarte multumit de servouri si de motor care nu a dat semne de calare / bogging clar un plus de putere fata de motorul pe 3s. Palele de 360 sunt o senzatie. Am schimbat boomul cu unul Align din considerente ca este mai lung cu vre-o 5 mm ( frica ta boom strike :)) . dupa approx 5 min de zbor bateriile de 1.55 le am la 3.79 v / celula ( teoretic la stilul meu de zbor pot 6 min).
mai am de testat P-gainul pe coada unde in anumite manevre um un scurt VAG rapid.

In teorie fata de 3S ce am zburat pe acest frame consider ca conversia pe 6S este o reusita, raportul putere greutate este mai ok ( teorri sunt multe pe heli-f-r-e-a-k) . Folosesc BEC extern de 6v, asi merge pe HV dar servoul coada nu stie, dar o vom rezolva curand.

Pe ciclic am ridicat gainul foarte mult, servourile pot asta afirm fata de vechiile servouri ce aveau VAG pe gain ridicat.

Swash platul l-am schimbat din considerente estetice , am folosit swash de 450 pro.

In concluzie am o mini bestie de heli si voi fi mult mai brutal cu el dupa ce termin setarea p-gainului pe coada :).


https://youtu.be/L4iN6p7w-N0



FILMUL COMPLET IN HD CU CRASH LA FINAL
https://youtu.be/CsBS-v84_9o
Ovidiu
0

#89 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 06 March 2017 - 04:32 PM

Vezi postareaovidiu69, la 06 March 2017 - 04:23 PM, a spus:

FILMUL COMPLET IN HD CU CRASH LA FINAL
https://youtu.be/CsBS-v84_9o



Nu mai folosii chestii de genul asta, mai exerseaza pe sim si gaseste hotare :) cu drum si aterizezi pe drum. Dupa ce stai 5 minute si te holbezi la heli pe cer foarte greu te adaptezi la aterizare si este normal, dapai tu ai si folosit pana la urma o bucatica de carton. Gandeste-te ca putea sa fie si vantul ca la aterizare sa iti ridice cartonu in heli. Eu spun sa te obisnuiesti sa nu mai folosesti asa ceva,

Imi pare rau, cand am vazut filmul pe mine m-au durut ficatii :)!

Respecte!

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 06 March 2017 - 04:37 PM

0

#90 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2017 - 05:28 PM

Vezi postareaAlin32, la 06 March 2017 - 04:32 PM, a spus:

Nu mai folosii chestii de genul asta, mai exerseaza pe sim si gaseste hotare :) cu drum si aterizezi pe drum. Dupa ce stai 5 minute si te holbezi la heli pe cer foarte greu te adaptezi la aterizare si este normal, dapai tu ai si folosit pana la urma o bucatica de carton. Gandeste-te ca putea sa fie si vantul ca la aterizare sa iti ridice cartonu in heli. Eu spun sa te obisnuiesti sa nu mai folosesti asa ceva,

Imi pare rau, cand am vazut filmul pe mine m-au durut ficatii :)!

Respecte!



il am de mult. e padul meu de aterizare pentru 450. e cam de 5mm grosime si are balamale la mijloc sa-l pot plia si baga in cutia de heli. e destul de greu. e din carton presat.(spate de mobilier)il folosesc doar cand nu am unde sa aterizez. a fost a 4-tra aterizare pe el in ziua aceea. ce e drept e ca batea putin vantul insa e clar ca si lipsa de antrenament dupa iarna asta a fost un factor important.
din esecuri si nereusite invatam .
numai bine.
Ovidiu
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro