Modelism - RHC Forum: Assault 450L HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Assault 450L HK Assault 450L-build/ impresii

#31 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2016 - 01:37 PM

Vezi postareaAlin32, la 28 December 2016 - 12:26 PM, a spus:

-loc mai mult si mai lejer pentru electronica, nu stiu de ce vobea un coleg cum ca nu este, este din belsuj fata de 450 pro.


kitul align are spatiu special dedicat pentru electronica in interior, sub maingear.
Ovidiu
0

#32 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 28 December 2016 - 01:45 PM

Multumesc Ovidiu, nu stiu ce am avut in ca iti dai seama ca m-am gandit si eu :) dar am crezut ca posibil sa pierd din forta servo, Cipri a confirmat ca pierd cu siguranta la felul cu le-am montat. Multumesc.

Nu stiu cum vine kitul Align, stiu ca Assaultul nu vine cu placa de carbon pe care sa pui unitatea (se poate monta direct pe tail boom case) , nu stiam ca mai are inca o placa ce vine in interior pentru electronica.

respecte, voi continua ca parerile mele bune sau rele despre acest kit in aceasta saptamana.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 28 December 2016 - 01:45 PM

0

#33 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 28 December 2016 - 02:02 PM

Daca poti baga urechile de prindere de la servo inspre/inauntrul frame-ului, atunci e bine, s-ar reduce considerabil unghiul ala. Pana la urma e doar 5%, insesizabil, doar sa nu alunece link-ul de pe swash spre interior.
0

#34 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2016 - 02:08 PM

Vezi postareaAlin32, la 28 December 2016 - 01:45 PM, a spus:

Multumesc Ovidiu, nu stiu ce am avut in ca iti dai seama ca m-am gandit si eu :) dar am crezut ca posibil sa pierd din forta servo, Cipri a confirmat ca pierd cu siguranta la felul cu le-am montat. Multumesc.

Nu stiu cum vine kitul Align, stiu ca Assaultul nu vine cu placa de carbon pe care sa pui unitatea (se poate monta direct pe tail boom case) , nu stiam ca mai are inca o placa ce vine in interior pentru electronica.

respecte, voi continua ca parerile mele bune sau rele despre acest kit in aceasta saptamana.


cu multa placere.


un link util cu piese de schimb si upgrade-uri pentru align 450l gasesti aici. https://www.align-tr...l-dominator?p=1
din pacate trebuie sa faci acest compromis .
eu am schimbat Main Shaft Bearing Block cu cele de la align.
o sa pun cateva poze si eu.
daca mergi pe 3s ar trebui sa-i corectezi centrul de greutate pentru ca pack-ul e mai usor ca 6s. eu am pus plumb sub esc. chiar destul de mult.
la zbor trebuie sa ai grija ,nu mai poti decola cu el de oriunde, palele de coada sunt mai lungi si pot atinge foarte usor pamantul.

Ovidiu
0

#35 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 28 December 2016 - 04:40 PM

Salut,

Mai jos poza, este mult mai bine.

Ovi, multumesc, am magazinele mele de unde cumpar ce imi trebuie. Ca si centru de creutate, naiba stie dar al meu este ok cu 3 s, zippy de 2200 mah.

In concluzie, deabia astept sa vad cum zboara.

Ca si plusuri:

- fata de Dominator, pe Asdault sunt mai multe piese de Aluminiu/ Carbon
- pretul accesibil/ 98 dolari Olanda, ajunge in o saptamana prin GLS
-fata de celelalte variante de 450, bateria poate poate fi pusa in frame pe o ``sanie``, posibilitate mai vasta pentru 6s
- foarte accesibil din punctulmeu de vedere cu firele/ electronica, framul este sensibil mai mare fata de 450 pro/sprot etc
- canopia este mare vizibila fata de celelalte versiuni.
- real, cred ca pentru 98 dolari primesti un chit decent, placut de construit
-thrust bearings pe blade gripurile de coada
- hardware bag/ Dominatorul din cate am citit nu vine cu asa ceva
- fata de Dominator, sa spunem ca am o mai mare libertate sa imi pun ce vrea muschiul meu ca si electronica.
-fata de Dominator si sper ca am citit observat gresit, feathering shaftul este gros ca si la PRO.
-arata misto :)


Ca si minusuri:

- manualul este foarte superficial
- fata de Dominator, sa spunem ca este un minus ca nu vine cu placa pentru unitatea fbl ( eu nu am avut nici o problema sa o pun pe boom holder).
- atentie la partile mecanice/ pot fi asamblate necorespunzator ( dupa cat ii este de somn chinezului).
- aici la partea cu minusul voi mai adauga dupa cateva zboruri, chiar nu am acum ce scrie.
- pe anumite parti mecanice excess de thrade lock ( greu de curatat)
- fata de Dominator, torque rodul este din aluminiu, ca si upgrade va fi o noua achizitie pe carbon.

Ca si alti colegi de pe forumurile de afara, a trebuit sa stau sa ma gandesc si nu mi-a venit sa cred ce chit reusit , bravo HK :)!! go China go.

Cu respect!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20161228_161547.jpg

0

#36 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 December 2016 - 06:59 PM

La elicoptere centrul de greutate este pe linia axului de la rotorul principal.
Daca tii elicopterul de head stopper (ciuperca de pe rotorul principal) ,el trebuie sa stea in echilibru.
Daca se inclina in fata/ spate nu este ok.
0

#37 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2016 - 09:43 PM

azi am vrut sa pun si eu cateva poze pentru cei interesati. nu am putut cu niciun chip.<br />cica pozele sunt prea mari pentru a fi incarcate. OMG. sunt facute cu un amarat de telefon.<br />nu credeam ca trebuie sa fi editor de imagine pentru a putea incarca cateva poze aici.<br />pacat.<br /> numai bine.
Ovidiu
0

#38 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2016 - 11:30 PM

Pentru cei interesati de produsul final https://www.youtube....h?v=UbAsPkywAC8
Ovidiu
0

#39 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 30 December 2016 - 02:53 PM

Salut Ovidiu,

Mi se pare mie sau la tine main shaftul e stramb? cel putin ciuperca de pe head nu este dreapta...

Aproposs,

Astazi l-am testat in zbor, vre-o 6 packuri ( din care cu 3 packuri am setat coada la naiba ), zboara ok si spun ok deoarece mai am de bibilit la unitate. Ce-i drept are prestanta in aer / se vede super bine :). Nu am mai zburat din vara asa ca filmuletzele de mai jos sunt timide dar noh , nacazu :). Mai trebuie sa bag pe sim in iarna asta sa imi revin.

Cred ca ii voi adauga un al doilea rulment pe tourque tube, vibratiile acum in zbor nu sunt pe placul meu, este primul meu elicopter pe torque tube si noh.. :), daca nu ma voi impaca cu torque tubul trec pe curea ( trecerea este banala pe curea la Assault).

In filmuletzul 1 se vede cum intr-un flip coada a inceput sa bata urata (wag rapid), lucru rezolvat prin coborarea p-gainului de la 85 la 82. In al doilea film coada este relativ acceptabila :).

Film 1:
https://youtu.be/HLJspidgQLc


Film 2:
https://youtu.be/mOdzSkKCTIc

Continuam :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20161230_124019.jpg

0

#40 Useril este offline   g2by 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 12-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 30 December 2016 - 04:19 PM

Mi se pare mie sau in al 2-lea film ai putin de tail wag ?
0

#41 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2016 - 04:35 PM

Vezi postareaAlin32, la 30 December 2016 - 02:53 PM, a spus:

Salut Ovidiu,

Mi se pare mie sau la tine main shaftul e stramb? cel putin ciuperca de pe head nu este dreapta...

Aproposs,

Astazi l-am testat in zbor, vre-o 6 packuri ( din care cu 3 packuri am setat coada la naiba ), zboara ok si spun ok deoarece mai am de bibilit la unitate. Ce-i drept are prestanta in aer / se vede super bine :). Nu am mai zburat din vara asa ca filmuletzele de mai jos sunt timide dar noh , nacazu :). Mai trebuie sa bag pe sim in iarna asta sa imi revin.

Cred ca ii voi adauga un al doilea rulment pe tourque tube, vibratiile acum in zbor nu sunt pe placul meu, este primul meu elicopter pe torque tube si noh.. :), daca nu ma voi impaca cu torque tubul trec pe curea ( trecerea este banala pe curea la Assault).

In filmuletzul 1 se vede cum intr-un flip coada a inceput sa bata urata (wag rapid), lucru rezolvat prin coborarea p-gainului de la 85 la 82. In al doilea film coada este relativ acceptabila :).

Film 1:
https://youtu.be/HLJspidgQLc


Film 2:
https://youtu.be/mOdzSkKCTIc

Continuam :)



multumim pentru filme. bravo si sper sa te bucuri de el. e un heli frumos . pacat ca nu suntem mai aproape sa putem da un zbor impreuna.

ai si wag de coada si ceva vibratii la head cred. log-ul de la k-bar ce zice ?par cam mari......cand bate coada la aterizare eu banuiesc ca e ceva mecanic, nu de setari. nu cred sa dispara nici daca mai scazi gain-ul .

nu stiu sa am ceva stramb la head.la ultimul zbor a fost ok. cred ca e iluzie optica.
Ovidiu
0

#42 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 30 December 2016 - 06:15 PM

Salut,

Trebuie sa consult logoul nu m-am uitat astazi din lipsa de timp , da coada inca nu este 100% dar o bibilesc zilele astea :), vibratie in head nu are cum/ce, banuiesc boomul, ca imi trebuie un al doilea rulment pe boom dar verific.

Ce nu imi place este ca in sensul torquelui nu am iaw rapid ca si in sensul opus, aici va trebuii sa schimb cred sensul bladegripurilor( bladegrip mod) crap, cum am procedat de altfel si la celelalte heli:). dar verific sa vad daca se preteaza pe acest mecanism de coada.

Ovidiu, vezi ca din Bucuresti este cred Daniel Ionut ( baiat fain :)) , din pacate la mine pe Vest foarte subtzire cu heliurile , pacat.

respecte,

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 30 December 2016 - 06:16 PM

0

#43 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2016 - 07:01 PM

Vezi postareaAlin32, la 30 December 2016 - 06:15 PM, a spus:

Salut,

Trebuie sa consult logoul nu m-am uitat astazi din lipsa de timp , da coada inca nu este 100% dar o bibilesc zilele astea :), vibratie in head nu are cum/ce, banuiesc boomul, ca imi trebuie un al doilea rulment pe boom dar verific.

Ce nu imi place este ca in sensul torquelui nu am iaw rapid ca si in sensul opus, aici va trebuii sa schimb cred sensul bladegripurilor( bladegrip mod) crap, cum am procedat de altfel si la celelalte heli:). dar verific sa vad daca se preteaza pe acest mecanism de coada.

Ovidiu, vezi ca din Bucuresti este cred Daniel Ionut ( baiat fain :)) , din pacate la mine pe Vest foarte subtzire cu heliurile , pacat.

respecte,

1-si in bucuresti se subtiaza la greu elicopteristii. se trece masiv pe drone.cred ca mai suntem doar 2 care mai zboara nito .

2-e normal asta. nu trebuie sa schimbi nimic la mecanica , poti egaliza din setari in k-bar. dar inainte de asta asigura-te ca slider-ul face cursa completa in ambele parti dar fara sa forteze in extreme. apoi reduci cursa servoului de coada din k-bar insa doar pe o parte(spre pale), simplu. asa o sa ai piruet rate egal pe ambele parti. asta pentru ca fortele nu sunt egale ,spre dreapta forta de intoarcere trebuie sa fie mai mare decat spre stanga, ca sa poata invinge efectul de torqe. ideal ar fi , cand slider-ul de coada e pe mijloc( punctul 0 pe stick) palele sa aiba deja pas de -1,-2 grade (pich).dar deja dam in altele.

sarbatori fericite tuturor,elicopteristi,planoristi sau dronisti.......cerul e mare si e loc pentru toti acolo.

Aceasta postare a fost editata de ovidiu69: 30 December 2016 - 07:03 PM

Ovidiu
0

#44 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 31 December 2016 - 02:52 PM

Salutare,

Am rezolvat vibratiile si l-am dus la un test, spun eu zboara perfecto :), am bagat un al doile-a rulment pe toruque tub pozitionat aproape de gearbox + am schimbat palele de pe coada ( nu am avut rabdare a le echilibra pe cele din kit), clar acest model cere 6S, poate. In primavara voi achizitiona 3 servo KST, 6 baterii Graphene 6S, un motor vad io de care de 1800kv, pale de 360. Cred ca va fi o bestie de 450. Pana atunci mai bag zboruri lesinate cu bateriile mele actuale lesinate .


https://youtu.be/H3lDvKOozOM


La multzi ani!
0

#45 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2016 - 03:43 PM

Vezi postareaAlin32, la 31 December 2016 - 02:52 PM, a spus:

Salutare,

Am rezolvat vibratiile si l-am dus la un test, spun eu zboara perfecto :), am bagat un al doile-a rulment pe toruque tub pozitionat aproape de gearbox + am schimbat palele de pe coada ( nu am avut rabdare a le echilibra pe cele din kit), clar acest model cere 6S, poate. In primavara voi achizitiona 3 servo KST, 6 baterii Graphene 6S, un motor vad io de care de 1800kv, pale de 360. Cred ca va fi o bestie de 450. Pana atunci mai bag zboruri lesinate cu bateriile mele actuale lesinate .


https://youtu.be/H3lDvKOozOM


La multzi ani!


Super. Cand te vad ma apuca si pe mine un dor de zbor. La multi si frumosi ani tuturor.
Ovidiu
0

#46 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 01 January 2017 - 03:07 PM

salut,

Am cumparat 3 bucati din servourile de mai jos, ajung in 4 saptamani :).

La multi ani!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 66980.jpg

0

#47 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2017 - 03:47 PM

Vezi postareaAlin32, la 01 January 2017 - 03:07 PM, a spus:

salut,

Am cumparat 3 bucati din servourile de mai jos, ajung in 4 saptamani :).

La multi ani!


nu stiu nimic de ele dar arata bine.
Ovidiu
0

#48 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 January 2017 - 10:15 AM

Salut,

Pe drum si palele de 360 si motorul de 1700 kv. Vorba aia iarna nu-i ca vara.

Motorul : https://hobbyking.co...700kv-930w.html , l-am luat datorita puterii dezvoltate in principiu.

Palele Rotor Star all around :).

Va urma cel mai costisitor aspect, bateriile 6s intre 1100 si 1500 mah 6s. Daca are cineva pana le comand sunt interesat, daca nu le comand si gata :).

Saluty,
0

#49 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 12 January 2017 - 11:54 AM

Fix acelasi motor am si eu. Inca sta pe raft, trebuie sa epuizez total 3S-urile pana fac schimbu :) Are review-uri bune, sper sa se ridice la asteptari.

Despre pale, ti-as fi recomandat "all day long" Align-urile 3G de 360, am probat si testat multe pale de 360mm si Align-urile se simt cel mai bine pe model.
Si nu te gandi ca au cine stie ce pret, 16Euro slight seconds - super deal - https://www.align-tr...-hd360aqcb.html
0

#50 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 January 2017 - 10:55 AM

Salut Ionut,

Voi tine cont pe viitor, vedem cum vor merge astea.

Motorul meu este pe 6 s, cel comandat :) , inainte de a venii caldura ma voi infige si pe baterii.

Pana atunci, mi-am mai luat un charger zic eu fain, CB86-PLUS, incarc simultan pana la 8 baterii pana in 6s cu 6 amperi maxim pe celula, adik o baterie de 3s pot sa o incarc maxim cu 18 amperi, WTF!!!! este foarte precis. L-am testat deja de i-au sarit capacele. Descarca cu un amper pe celula, cool.

ps cred ca cei de la S I E R R A au gresit pretul deoarece l-am luat cu 200 roni :))))).

Respect.
0

#51 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 17 January 2017 - 01:35 PM

Foarte solid incarcatorul, vad ca e 100Euro in China; la 200 RON e pomana, dar din cate vad eu e un produs SH. Asa are sens 200 ron.
0

#52 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 18 January 2017 - 09:48 AM

Vezi postareadaniel_ionut, la 17 January 2017 - 01:35 PM, a spus:

Foarte solid incarcatorul, vad ca e 100Euro in China; la 200 RON e pomana, dar din cate vad eu e un produs SH. Asa are sens 200 ron.



Saluti, cred ca l-a luat cineva, nu i-a placut si la vandut prin S I E RR A :), avea tipla pe ecran si nici o urma de uzura, l-am testat si merge impecabil . Am facut update de firmware etc . Din punctul meu de vedere foarte inovator chargerul.

Vb :)
0

#53 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 25 January 2017 - 08:57 PM

Vezi postareaAlin32, la 16 January 2017 - 10:55 AM, a spus:



Pana atunci, mi-am mai luat un charger zic eu fain, CB86-PLUS, incarc simultan pana la 8 baterii pana in 6s cu 6 amperi maxim pe celula, adik o baterie de 3s pot sa o incarc maxim cu 18 amperi, WTF!!!!....

Pe bune ? Nu pot sa ma abtin cand vad .....

Si daca ai toate porturile ocupate ( 8 porturi =8 baterii x 3 celule) x 6 Amperi = LOVE !!!
Chiar asa ?

Alin32 citi ani ai?

Am facut scleroza la ochi citind posturile tale.
Nu suntem pe chat sa skrii cu "K" mancatziash.
Minusul " - " din gramatica isi are locul in alte parti in cuvintele scrise de tine.


Bafta la zburat si cat mai putine prabusiri si incearca sa-l faci cat mai urat ca sa fie respins de pamant(subtitlul capitolului Elicoptere).
0

#54 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2017 - 07:16 AM

Ala e charger sau aparat de sudura?
Stima si prietenia, dar ceva da cu virgula la amperii aia...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#55 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 26 January 2017 - 12:52 PM

Vezi postareaRivelino, la 25 January 2017 - 08:57 PM, a spus:

Pe bune ? Nu pot sa ma abtin cand vad .....

Si daca ai toate porturile ocupate ( 8 porturi =8 baterii x 3 celule) x 6 Amperi = LOVE !!!
Chiar asa ?

Alin32 citi ani ai?

Am facut scleroza la ochi citind posturile tale.
Nu suntem pe chat sa skrii cu "K" mancatziash.
Minusul " - " din gramatica isi are locul in alte parti in cuvintele scrise de tine.


Bafta la zburat si cat mai putine prabusiri si incearca sa-l faci cat mai urat ca sa fie respins de pamant(subtitlul capitolului Elicoptere).


Salut,

Inainte de a face scleroza la ochi te rog a te documenta despre acest incarcator! ok .., intrebarea ta cu cati ani ai pe mine unul ma lasa rece . Nu stiu pe tine. ?
Incarc 8 baterii 3s fie 2 simultan cu 6 amperi pe celula, fie 8 in paralel cu 6 amperi pe celula aici (6celule x 6 amperi= 36 amperi in paralel putere de incarcare maxima). 16 baterii 2s in paralel, etc.

Folosesc pentru alimentare sursa externa de server, si inca nu am baterii care sa beneficieze sanatos de incarcare 6 AMPERI pe celula.

Salut.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 26 January 2017 - 12:53 PM

0

#56 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 26 January 2017 - 01:13 PM

Vezi ca a dat cu virgula la calcule....36A e dublu capacitatea de incarcare la chargerul asta
Multumestete cu 16.8A pe care ii imparti la 8 acumulatori 3S si incarci cu minunata valoare de 2,1A/pack
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#57 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 26 January 2017 - 01:26 PM

216w e puterea maxima pe toate bateriile, nu per celula sau port.Nu vad eu incarcator de 8*216=1700w sa incarce prin mufele de balansare.
Aline, fizica ta cam da cu virgula. Nu te minuna ca e 200 lei sh 99$ nou, am incarcator de 150w cu 60$ nou.
0

#58 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 26 January 2017 - 04:17 PM

Salut,

atunci inseamna ca al meu e defect si are eroare de soft.

Multumesc.
0

#59 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 26 January 2017 - 05:15 PM

Nu ai nici o eroare,pur si simplu cand alegi portul si setezi curentul de incarcare(sa zicem 6A)este normal sa iti dea voie sa selectezi inclusiv 6A chiar daca tu ai 7 packuri in timpul ala la incarcat.....dar daca ai 7 packuri si le dai cu 2,5A si il bagi pe al optulea,ai sa vezi ca scade amperajul la celelalte pana la puterea maxima(adica 2,1A...tu selectezi 2,5A la toate dar el da cat poate.
Daca pui 2 packuri de 3S si le dai cu 6A baga....dar daca pui 3 si vrei tot 6A nu merge pentru ca depaseste 16,8A cat poate el,in cazul asta o sa imparta cei 16,8A la 3...respectiv 5,6A...si tot asa.
Daca bagi de exemplu 2 packuri 6s 5A,selectezi 6A si ai sa vezi ca nu incarca nici cu 5A,pentru ca 25v(cat are packul) inmultit cu 5(Amperi la incarcare) dau 125(Wati necesari per pack)la 2 packuri ai 250W deci peste 216w cat poate chargerul.Desi tu selectezi 6A la fiecare...
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#60 Useril este offline   ovidiu69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 08-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2017 - 07:05 PM

Vezi postareafurios, la 26 January 2017 - 05:15 PM, a spus:

Nu ai nici o eroare,pur si simplu cand alegi portul si setezi curentul de incarcare(sa zicem 6A)este normal sa iti dea voie sa selectezi inclusiv 6A chiar daca tu ai 7 packuri in timpul ala la incarcat.....dar daca ai 7 packuri si le dai cu 2,5A si il bagi pe al optulea,ai sa vezi ca scade amperajul la celelalte pana la puterea maxima(adica 2,1A...tu selectezi 2,5A la toate dar el da cat poate.
Daca pui 2 packuri de 3S si le dai cu 6A baga....dar daca pui 3 si vrei tot 6A nu merge pentru ca depaseste 16,8A cat poate el,in cazul asta o sa imparta cei 16,8A la 3...respectiv 5,6A...si tot asa.
Daca bagi de exemplu 2 packuri 6s 5A,selectezi 6A si ai sa vezi ca nu incarca nici cu 5A,pentru ca 25v(cat are packul) inmultit cu 5(Amperi la incarcare) dau 125(Wati necesari per pack)la 2 packuri ai 250W deci peste 216w cat poate chargerul.Desi tu selectezi 6A la fiecare...




are dreptate furios, pe care-l salut cu respect. puterea totala se imparte la cate porturi are incarcatorul si/sau numarul de packuri(celule) incarcate simultan. insa cel mai important este ca prietenul nostru are incarcator si chiar zboara, fata de unii ca mine. eu am un h4 hitec 240w pe care se asterne lin si iremediabil praful.....asa ca baga tare-n el prietene si zboara , lasa W si A . fi bucuros de ce ai si impartaseste-ne si noua......zboruri reusite tuturor. respect domnilor.
Ovidiu
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro