Modelism - RHC Forum: Motor O.S. MAX 65AX (10.63 cc) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motor O.S. MAX 65AX (10.63 cc)

#1 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 20 November 2016 - 03:25 PM

Am cumparat un avion Super Cub 80 anv. 2050mm (80.7in) si are motor O.S.MAX 65AX si as dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi in privinta cumpararii unui motor
pe benzina care sa inlocuiasca O.S.MAX 65AX. Avionul are o greutate 3400g neechipat.Modelul este acesta https://hobbyking.co...p-80in-arf.html
Va multumesc si astept sfaturile dumneavoastra.

Aceasta postare a fost editata de soryn65: 20 November 2016 - 03:29 PM

0

#2 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 November 2016 - 06:20 AM

din ce am văzut pe HK modelul a fost făcut să fie electric. Asta înseamnă că nu e foarte ranforsat în bot, așa că, un motor pe benzină o să-l cam zdruncine...De ce nu-l faci electric...

dacă totuși, te hotărăști la benzină...undeva pe la 20cc ar fi ok...26 maxim..dacă zici că are gol 3,2kg,,,ceea ce pare cam mult...motorul are undeva pe la 1kg, deci o să te duci pre 4 kg, unde, un 26cc e bun pentru acrobația scale, prea slab pentr 3d...dar, dat fiind configurația de trainer...eu zic că undeva între 20 și 26 ar fi ok...
0

#3 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 21 November 2016 - 12:01 PM

Nu-ti recomand benzinar pe acel model, vibreaza mult mai tare decat un nitro si nu cred ca structura va tine.... va plesni folia.

Trecerea de la nitro la benzina se justifica la motoare de capacitate mare, la cele mici eu zic ca nu este foarte costisitor sa zbori cu alcool.
0

#4 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 22 November 2016 - 02:18 PM

Din imagini si la greutatea asta modelul pare ramforsat destul de bine,firewall-ul pare solid . Producatorul chiar recomanda si gas engine .60-.90 asa ca nu ar trebui sa fie o problema. Dar asa cum spune ai Zippo,vei avea vibratii mari si ar trebui sa intaresti lipiturile interioare,sant cam zgarciti la adeziv.
0

#5 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 22 November 2016 - 09:48 PM

Va multumesc,si am sa tin cont de parerile dv.si cred ca raman cu el pe nitro si urmatorul avion va fi cu siguranta unu la 2400 benzinar.

Aceasta postare a fost editata de soryn65: 22 November 2016 - 09:52 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro