Modelism - RHC Forum: EUROFIGHTER 2000 C&C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL

#91 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 May 2017 - 07:54 AM

Mini vacanta de 1 Mai sarbatorita prin munca (nu cu prea mare chef). M-am apucat de instalatia componentelor electronice si cablari:
Fisier atasat  LIGHT CONTROL MODULE.jpg (19.82K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  LIGHT CONTROL MODULE 1.jpg (25.72K)
Number of downloads: 16
Modulul de control al luminilor si-a gasit un loc pe cocoasa (sic!)
Placa pe care se afla servo-ul canard-ului a trebuit intarita cu o grinda altfel datorita efortului se incovoia exagerat. Acesta este dezavantajul solutiei de montare pe care am ales-o . Daca il pastram in pozitia recomandata de FB efortul se repartiza tangent la place nu normal. Asta e...
Fisier atasat  LGM BAY AND PLATE REINFORCEMENT.jpg (22.33K)
Number of downloads: 10
Tot pe placa am atasat suportul modului de control al trenului:
Fisier atasat  LGM BAY.jpg (25.39K)
Number of downloads: 13
Am mai adaugat si suportul pentru ECU-ul de control al turbinei:
Fisier atasat  ECU SUPPORT.jpg (29.51K)
Number of downloads: 19
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#92 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 May 2017 - 07:37 AM

Placile pentru electronica , finalizate inainte si dupa aplicarea de rasina si vopsea "lovitura de ciocan":
Fisier atasat  MAIN DECK BEFORE RESIN.jpg (24.07K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  MAIN DECK BEFORE RESIN 1.jpg (26.16K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  MAIN DECK AFTER PAINT.jpg (44.96K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  ALL COMPONENTS PAINTED.jpg (37.56K)
Number of downloads: 21
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#93 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 08 May 2017 - 08:00 AM

Vezi postareacomnean, la 08 May 2017 - 07:37 AM, a spus:

Placile pentru electronica , finalizate inainte si dupa aplicarea de rasina si vopsea "lovitura de ciocan":
Atasament MAIN DECK BEFORE RESIN.jpg
Atasament MAIN DECK BEFORE RESIN 1.jpg
Atasament MAIN DECK AFTER PAINT.jpg
Atasament ALL COMPONENTS PAINTED.jpg

Frumos si maiestrie ! Felicitari ! Lucrezi curat ingrijit si miticulos,mai cunosc eu una asa "adica eu" de curiozitate la ce greutate iti va iesi modelul ?
0

#94 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 May 2017 - 08:27 AM

Salut,
Ma astept la 13.5 fara carburant. Fuselajul complet echipat este in jur de 10kg. Aripile amandoua echipate 3.1 kg. Incep sa cantaresc mai des ansamblul desi nu-mi fac probleme de putere.
Cu rezervoarele full se mai adauga inca vre-o 3.2 kg la 3.7l capacitate totala.
Turbina impinge 140N , voi avea deci un raport tractiune/greutate 0.8/1.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#95 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 09 May 2017 - 07:56 AM

Main deck-ul populat cu o parte din componente:
Fisier atasat  ELECTRONIC COMPS.jpg (412.06K)
Number of downloads: 26
Si panoul pentru intrerupatoare special conceput pentru montarea in cocoasa:
Fisier atasat  SWITCHES DECK.jpg (27.2K)
Number of downloads: 24
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#96 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 11 May 2017 - 12:30 AM

Vezi postareacomnean, la 08 May 2017 - 08:27 AM, a spus:

Salut,
Ma astept la 13.5 fara carburant. Fuselajul complet echipat este in jur de 10kg. Aripile amandoua echipate 3.1 kg. Incep sa cantaresc mai des ansamblul desi nu-mi fac probleme de putere.
Cu rezervoarele full se mai adauga inca vre-o 3.2 kg la 3.7l capacitate totala.
Turbina impinge 140N , voi avea deci un raport tractiune/greutate 0.8/1.

De asta intrebam,si al meu a iesit la 17kg gata de zbor si eu am turbina ATJ 140...e cam racheta la aterizare...si daca incerc mai usor intra in limita...lam echipat cu toate prostiile lumini,leduri,pilot,afterburner etc..nu se echilibra la CG.si asa am adaugat 200g plumb...am zis decat sa car plumb..mai bine il mai "COAFEZ" 😂😂😂Succes!!!

Aceasta postare a fost editata de bogdan_bacau: 11 May 2017 - 12:33 AM

0

#97 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 May 2017 - 02:21 PM

Ceva progres cu cea mai scarboasa parte....cablajele:
Primul pas - bridele de ancorare. Sunt "manufacturate din placaj hardply de 2-2.5mm si "scoabe" de cablaj no.5. Pe dreptunghiuri de 10x15mm am fixat cu cuiul (sic!) din dotare bridele. Inainte de a fixa cuiele am dat gauri de 1.5mm pentru a permite cuiului sa treaca fortat fara sa sparga placajul. Cuiele au fost taiate la fata placajului lasand in dos cam 0.3-0.5mm in afara pentru ca capatul taiat sa se inglobeze in rasina cu care vor fi fixate pe fuselaj in interior. Dupa taierea lor am procedat la o lipire cu rasina epoxy pe exterior pentru o mai buna fixare si pentru a evita sa se roteasca. Din nefericire PP nu se lipeste cu nimic, rasina avand mai mult rol de consolidare pe pozitie.
Fisier atasat  STRAP BRIDGES.jpg (21.96K)
Number of downloads: 26
Fisier atasat  NAILS FLUSH.jpg (18.74K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  SINGLE BRIDGE.jpg (19.94K)
Number of downloads: 17
Si am purces la organizarea pe etape:
Fisier atasat  WH 1.jpg (46.88K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  WH 2.jpg (36.54K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  WH 3.jpg (40.39K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  WH 4.jpg (35.22K)
Number of downloads: 31
Toate cablurile au fost mai intai pozitionate si mai apoi taiate si crimpate cu terminali de servo.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#98 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 18 May 2017 - 07:34 AM

Si bateriile:
Una mica 2 s 1500 mAh recuperata din una de 3 s numai pentru lumini.
Fisier atasat  LIGHT BATT.jpg (35.08K)
Number of downloads: 7
Si pentru sistemele principale, absolut noi :
2 x 2s Absima 4200mAh
1x 2s Well Power 2500mAh pentru tren
1 x 3s Hyperyon 2500 mAh pentru turbina
Fisier atasat  MAIN BATT.jpg (367.29K)
Number of downloads: 9
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#99 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 29 May 2017 - 10:51 AM

Un mic progres la partea din fata.
Pentru a adauga suportul pt acumulatori, care dealtfel este obligatoriu pentru centrare, am eliminat primul cadru de dupa con.
Astfel primul cadru este inlocuit cu un altul , oarecum identic dar din hardply de 6mm:
Fisier atasat  F1 NOSE FORMER.jpg (27.6K)
Number of downloads: 8
Fisier atasat  F1 NOSE FORMER 1.jpg (22.81K)
Number of downloads: 6
Fara a face decupaturile am realizat mai intai pinii de centrare din bara de 5mm de carbon. Unul este semicilindric, unul rombic si celalalt paralelipipedic (fixare, orientare, blocare). Ghidajele s-au facut din teava de aluminiu de 6/5mm in care bara aluneca cu un mic joc. Pentru alinierea celor doua cadre si gaurire am prins placa si cadrul din con cu autofiletante.
Fisier atasat  NOSE PINS.jpg (24.72K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  FORMER ALIGNEMENT.jpg (23.87K)
Number of downloads: 6
Intr-un final am croit suportul de baterii
Fisier atasat  BATTERY TRAY.jpg (23.99K)
Number of downloads: 5
...si sistemul defixare al conului . Acesta este compus dintr-o brida cu piulita si o pereche de bullet-uri de 3.5 mm pentru blocare.
Fisier atasat  NOSE HOOK AND BUSHING 1.jpg (37.1K)
Number of downloads: 5
Fisier atasat  NOSE HOOK AND BUSHING.jpg (39.52K)
Number of downloads: 5
Fisier atasat  HOOK IN POSITION.jpg (22.12K)
Number of downloads: 5
Fisier atasat  REATAINER BOLT IN POSITION.jpg (15.74K)
Number of downloads: 10
Tot ansamblul a fost lipit mai apoi in fuselaj si va fi intarit cu rasina si bumbac.
Fisier atasat  BAT TRAY.jpg (23.19K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  BATTERY TRAY MOKE UP.jpg (25.1K)
Number of downloads: 12
La repezeala am realizat si echilibrarea statica a canardurilor. Am taiat sloturi si am adaugat plumb (sic!) lipind totul cu rasina. Nu stiu cat plumb pentru ca nu m-a interesat decat sa fie echilibrat sistemul. si sa se potriveasca in sloturi.
Fisier atasat  CANARD SLOTS.jpg (30.73K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  CANARD LEAD.jpg (31.58K)
Number of downloads: 10
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#100 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 June 2017 - 09:25 AM

Last update - horizontal winglets.
Dupa analiza mai multor poze si desene a rezultat ca 150/27/2.5mm ar fi scale. De altfel pe partea dreapta se vede urma racordarea de la radacina winglet-ului , pe partea stanga merge la ghiceala si masuratori. Cel putin la mine dupa 30 minute de masuratori comparative am reusit sa deslusesc un vag contur (damm).
Racordarea s-a facut cu placaj de 0.8 mm iar winglet-ul din placaj hard in 4 straturi de 2.5mm.Alinierea pe fuselaj s-a facut cu CA intre winglet si placa de inchidere . Wingleturile au fost aliniate la unghi de incidenta 0.
Vinglet-urile au fost tratate cu rasina de impregnare, chituite si vopsite inainte de lipirea finala:
Fisier atasat  HORIZONTAL WINGLETS.jpg (16.82K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  HORIZONTAL WINGLETS 1.jpg (33.87K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  HORIZONTAL WINGLETS 2.jpg (18.87K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  HORIZONTAL WINGLETS 3.jpg (15.39K)
Number of downloads: 8
Fisier atasat  HORIZONTAL WINGLETS 4.jpg (33.08K)
Number of downloads: 16
Am profitat de vacanta pentru a organiza definitiv circuitele electrice:
Fisier atasat  ORGANISING ELECTRICAL.jpg (42.35K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  ORGANISING ELECTRICAL1.jpg (36.59K)
Number of downloads: 17
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#101 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 June 2017 - 08:32 AM

Am pus totul pe cantar ieri . Rezultat multumitor 15150g (sic!) dry.
Mai am doar 2 referinte despre model. cea din manualul FB in care este prevazut 15800 cu KingTech de 140N dar si cu active slats si rachete.
O alta indicatie dintr-un thread unde apare 16 kg ca estimare .
Personal nu ma mira la FB. Calitatea kit-ului per ansamblu si modificarile facute de C&C models (oare) cred ca adauga la loc acel 1kg cu care se lauda cum ca ar fi fost eliminat.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#102 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 June 2017 - 02:33 PM

Am mai mesterit la CG folosind echipamentul de la Xicoy. Concluzia este ca face si ultimul banut.
Am simulat incarcarea rezervoarelor principale cu produes de sezon. zaharul m-a ajuta mult pentru ca chiar aveam nevoie de 800g circa si punga de 1 kg chiar are cu ambalaj cu tot 820-850g. De sezon!
Fisier atasat  SEASONAL GOODS FOR LOAD.jpg (24.41K)
Number of downloads: 14
Am obtinut de la 0.5 l la 3.7 l un dezechilibru in ambele sensuri de aprox 40 g care se traduce printr-o deplasare de sub 10mm a CG-ului.
Asta este doar o evaluare preeliminara. Fine tuning-ul il voi face cu trenul escamotat.
In total, pentru echilibru am adaugat 160g de plumb in bot. Tot ansamblul este prins cu suruburi in asa fel incat sa pot sa scot sau sa adaug la nevoie din greutate.
Fisier atasat  CG ASSESSMENT.jpg (41.81K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  CG ASSESSMENT 1.jpg (361.82K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  BATT TRAY WITH LEAD.jpg (27.24K)
Number of downloads: 14
Am definitivat si toate conexiunile electrice dupa o scurta runda de programare a curselor.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#103 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 June 2017 - 02:34 PM

Fisier atasat  MAIN BOARD IN PLACE.jpg (413.55K)
Number of downloads: 25
Fisier atasat  MAIN BOARD IN PLACE 1.jpg (45.78K)
Number of downloads: 28
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro