Modelism - RHC Forum: EUROFIGHTER 2000 C&C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL

#31 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 January 2017 - 11:46 AM

Ca orice modelist cumsecade am mai adaugat cate ceva la model pe perioada de vacanta.
Astfel am definitivat lampile de navigatie:
Fisier atasat  20161222_195140.jpg (21.83K)
Number of downloads: 29
Dupa cum se poate vedea am vopsit cu negru baza lampii pentru a evita efectul de translucenta avand in vedere ca LED-ul este pozitionat chiar la baza soclului.
Am cuplat si beacon-ul care este livrat cu doaua radiatoare. Un radiator plat cu gauri de prndere si unul cu aripioare de ventilatie. L-am ales pe cel plat . LED-ul cu soclu cu tot l-am fixat cu doua coliere de plastic, orice solutie de lipire introducind izolatie termica. Nici o prindere cu suruburi nu era posibila pentru ca riscam sa scurtcircuitez circuitul LED-ului.
Fisier atasat  RED BEACON ASSY 1.jpg (22.37K)
Number of downloads: 18
Pe dosul radiatorului am atasat cu doua suruburi doua bucati de placaj care urmeaza sa fie lipite pe capacul de pe fuselaj in asa fel incat lampa sa poata fi demontata.
Fisier atasat  RED BEACON ASSY.jpg (24.33K)
Number of downloads: 21
Analizand stabilizatorul vertical si modul de prindere cu un singur lonjeron si un surub de 3 de fixare am decis, in amintirea solutiei utilizate de CARF sa mai adaug un lonjeron chiar in vecinatatea zonei de prindere cu surub.
Fisier atasat  TAIL SPAR MARKING.jpg (17.68K)
Number of downloads: 22
Am realizat 2 fante perpendiculare la baza stabilizatorului in asa fel incat sa pot glisa 2 profile de placaj de 3 care sa sustina lonjeronul de aluminiu.
Fisier atasat  TAIL SPAR CROSS CUTS.jpg (22.46K)
Number of downloads: 17
Structura interna adaugata a fost aliniata la 90 grade si lipita cu POXIPOL
Fisier atasat  RIB SPAR ALIGNEMENT.jpg (22.8K)
Number of downloads: 17
Lonjeronul ales a fost de 10mm din aluminiu iar teaca a fost pe masura.
Piesa suport am facut-o din placaj de 6 mm multistrat iar guseele din lyte ply de 2.5mm
Totul lipit cu POXIPOL
Fisier atasat  TAIL SPAR HOLDER 1.jpg (22.24K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  TAIL SPAR HOLDER.jpg (21.17K)
Number of downloads: 16
Dupa fixarea si alinierea lonjeronului am asamblat stabilizatorul pe fuselaj folosind toate suruburile si am lipit suportul de jos in sus in interiorul fuselajului cu POXIPOL.
Ulterior am intarit totul cu fibra de carbon si rasina de 120 min in care am adaugat 1/5 fulgi de bumbac.
Fisier atasat  TAIL SPAR HOLDER GLUED AND REINFORCED.jpg (26.79K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  TAIL SPAR REINFORCEMENT IN THE FUSE.jpg (25.37K)
Number of downloads: 30
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#32 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 04 January 2017 - 09:33 AM

cateva fotografii cu stabilizatorul vertical si suportul de beacon asamblat:
Fisier atasat  FUSE TAIL OUT CUT.jpg (15.84K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  TAIL ALU SPAR.jpg (21.64K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  BEACON SUPORTS GLUED INSIDE COVER.jpg (17.99K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  COVER WITH HOLE FOR BEACON.jpg (14.96K)
Number of downloads: 15
... si rezultatul final cu lampile de navigatie finalizate:
Fisier atasat  NAV LIGHT GRAY PAINTED.jpg (24.41K)
Number of downloads: 20
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#33 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 05 January 2017 - 12:54 PM

Cateva poze cu conectorii din aripi si cu circuitele de la nav lights , servo si tren.
Operatia a fost suficient de neplacuta pentru ca coaja de fibra este subtire si nu exista posibilitatea lipirii pe cadre de structura decat partial. Dificil a fost si sa dibuiesc un traseu pentru cablajul de lumini. Cu aceasta ocazie am descoperit ca cadrele de inchidere de pe ambele aripi au lipituri "reci" . L-eam refacut, pe cele care le-am vazut, cu amestec de rasina de 120 min si 1/4 volumic fulgi de bumbac. Lipiturile originale sunt cu rasina si microballons (dezamagitor).
Fisier atasat  UNEVEN GAP WING SPAR.jpg (18.52K)
Number of downloads: 15
Patima a fost la circuitul pentru tren pentru ca accesul pentru a lipi suportii de placaj (2mm hard ply)in interiorul aripii.
Cadrele au fost lipite cu Poxipol si intarite ulterior cu rasina si 1/5 fulgi de bumbac. Conectorii preferati cei MPX lipiti cu rasina pe suporti de placaj tot de 2.
Fisier atasat  WING CONNECTOR 1.jpg (23.47K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  WING CONNECTOR HOLDER HATCH.jpg (18.56K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  WING CONNECTOR.jpg (23.57K)
Number of downloads: 14
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#34 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 10 January 2017 - 09:38 AM

In ultimele zile am inlocuit partea din spate respectiv cadrul F8 pentru doua efuzoare cu cel livrat in kit pentru un singur efuzor si implicitun singur trust pipe cu o iesire.
Fisier atasat  NEW SHAPE UNI PIPE.jpg (25.41K)
Number of downloads: 16
S-a "demontat " totul cu discul de taiere (partea de fibra) , cu clestele (placajul) si cu piatra abraziva resturile de rasina de la lipiturile celor doua cadre F8.
Fisier atasat  UNI PIPE CUT IN THE BACK.jpg (28.7K)
Number of downloads: 11
Si o poza cu detaliul de la taietura de aliniere a noului panou F8. De mentionat ce cele doua parti centrale ale "optului" nu sunt simetrice.
Fisier atasat  CUT DETAIL ON THE CORNER.jpg (24.49K)
Number of downloads: 12
Noul cadru F8 a fost lipit pe pozitie cu UHU 2K cu aplicator.
Analizand cele doua variante de conuri - doua individuale si un "8" pentru un singur trust pipe am deis ca nici o solutie nu arata prea bine dar conurile individuale aratau incomparabil mai bine decat "optul" care dealtfel era incomplet laminat, cu exfolieri la interior si fara margini uniforme. Nici una din solutii nu avea nici macar o culoare realistica.
M-am hotarat sa fac un nou opt din conurile individuale si partile centrale de la optul original.
Nu stiu daca din poze se vede mare lucru dar sunt urate...
Fisier atasat  INDIVIDUAL CONE BORDER.jpg (30.08K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  UNI PIPE UGLY TIP.jpg (23.85K)
Number of downloads: 13
Am taiat conurile, am indepartat restuile de cadre F9 din conuri (cadrul F9 ) pentru un singur efuzor este livrat separat si nelipit), am taiat partile centrale din optul original si am inceput sa recontruiesc optul.
Toate componentele s-au montat si calat pe partea din spate a fuselajului pentru a "copia" profilul real .
Lipiturile pentru pozitionare s-au facut cu Cyanacrilat mediu si activator dupa care inbinarile finale s-au facut cu fibra de 25g/m2 si rasina de 120 min.
Fisier atasat  MODIFIED UNIPIPE CONE.jpg (27.05K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  MODIFIED UNIPIPE CONE1.jpg (27.76K)
Number of downloads: 11
In urma tuturor modificarilor am gasit ca F9 care contine si ghidajele de centrare pentru trust pipe este mai larg decat teava (92mm vs 86mm) iar partea din spate a "optului" este mult mai ingusta decat teava care este destul de usor deformabila.
Astfel a aparut necesitatea unui F10 pe care l-am taiat din placaj de 4 (lite play) copiind partea centrala a lui F9 mai putin diametrul si partile de sprijin pe piesa din fibra. Gaurile centrale 10mm au fost realizate in aceeasi pozitie cu cele de pe F9 pentru a permite alinierea , fara joc utilizand doua tevi de aluminiu de 10mm.
Am inceput prin a fixa cu punce the Cyanocrilat mediu "optul" de fibra pe cadrul F9 care in prealabil a fost montat cu suruburi pe fuselaj, peste F8.
Dupa fixarea in puncte am demontat ansamblul si l-am lipit final cu UHU 2-K cu aplicator.
Fisier atasat  CONE RIBS MOCK UP1.jpg (31.44K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  CONE RIBS MOCK UP2.jpg (33.52K)
Number of downloads: 8
Atunci cand am lipit definitiv "optul " pe F9 am adaugat si cadrul F10 taiat de mine, pe tevi, dar fara sa-l lipesc numai pentru a tine deschis "optul" la unghiul potrivit si a nu tensiona lipitura.
Fisier atasat  CONE RIBS MOCK UP.jpg (32.49K)
Number of downloads: 6
Dupa 24 h am asamblat "optul" pe fuselaj, am aliniat cadrul F10 cu F9 si l-am centrat, l-am fixat pe pozitie cu Cyanacrilat mediu , l-am demontat si am lipit totul cu rasina de 120 minute cu 1/3 volumic fulgi de bumbac. Cu ocazia aceasta am mai completat si golurile de la lipitura lui F9 pe con.
Fisier atasat  CONE RIBS PREPARED FOR GLUEING.jpg (30.55K)
Number of downloads: 7
Fisier atasat  CONE ALIGNED FOR GLUEING.jpg (27.97K)
Number of downloads: 8
Rezultatul dupa lipire:
Fisier atasat  CONE FINAL 1.jpg (24.31K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  CONE FINAL 2.jpg (29.63K)
Number of downloads: 15
Am inlaturat excesul de rasina, l-am debavurat, l-am chituit cu chit poliesteric auto si l-am ponsat.
Fisier atasat  CONE IN BLACK.jpg (30.46K)
Number of downloads: 7
I-am dut un strat de negru mat pentru baza:
Fisier atasat  CONE IN BLACK.jpg (30.46K)
Number of downloads: 7

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#35 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 10 January 2017 - 09:41 AM

Intr-un final am realizat un efect de metal (gun metal ) utilizand 2 nuante de vopsea metalizata - un gri si un bleumarin aplicate peste negru mat (sloturile au fost maruflate)
Fisier atasat  CONE METAL EFFECT 1.jpg (235.89K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  CONE METAL EFFECT 2.jpg (25.67K)
Number of downloads: 13
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#36 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 January 2017 - 01:30 PM

ieri am continuat cu partea din spate a fuselajului (containerul parasutei) care teoretic esra conceput demontabil.
Din capul locului kit-ul contine doua - unul pentru varianta cu 2 conuri si unul pentru "optul" pentru single trust pipe.
Amandoua laminate destul de grosier dar surpriza a venit cand am constatat ca cel care-mi trebuia avea 2 gauri de fixare date departe de cele de pe fuselaj si fara piulite prizoniere la interior. Sistemul de prindere destul de stufos prevede introducerea suruburilor dinspre interior spre exterior. Operatia este incomoda si imposibil de facut cu teava montata la interior.
Fisier atasat  TIP END NOT MATCHING HOLES.jpg (18.28K)
Number of downloads: 12
Pentru a ma lamuri i-am taiat fundul sa vad ce dreaq este inauntru:
Fisier atasat  TIP END INSIDE.jpg (23.22K)
Number of downloads: 11
Surpriza, in loc de piulite prizoniere in interior sunt doua blocuri de balsa pentru , probabil, doua suruburi autofiletante.
In plus aceasta piesa iese din gabaritul avionului exact cu partea cea mai fragila ... containerul de parasuta.
Am decis sa pot sa-l montez din exterior in asa fel incat sa poata fi usor demontabil pentru transport. Pentru asta la partea de jos, dupa eliminarea blocului de baza am largit gaura existenta la diametrul de 4 si am prelungit-o pina in afara pesei in asa fel incat sa am acces cu o cheie allen de laq exterior spre interior.
Fisier atasat  ALLEN KEY ACCESS.jpg (23.8K)
Number of downloads: 11
la partea de jos un surub Allen de 4 va strange piesa pe fuselaj. Pentru a nu se misca am folosit la partea de sus un cep de aluminiu din teava de 12 mm si teaca corespunzatoare la interior.
Fisier atasat  NUT.jpg (33.27K)
Number of downloads: 12
Calarea cepului s-a facut la pozitie cu lipitura proaspata de POXIPOL si teaca nelipita pe post de ghidaj :
Fisier atasat  DOWEL AND BOLT.jpg (23.61K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  DOWEL AND BOLT ALIGNEMENT.jpg (17.68K)
Number of downloads: 13
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#37 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2017 - 09:53 AM

Si o poza cu interiorul in care se vede pozitia ghidului si a piulitei:
Fisier atasat  DOWEL GUIDE CHUTE CONTAINER.jpg (24.27K)
Number of downloads: 22
... si containerul de parasuta pe pozitie:
Fisier atasat  CHUTE CONTAINER IN POSITION.jpg (18.15K)
Number of downloads: 7
In week end m-am ocupat de echiparea stabilizatorului vertical cu servo.
Servoul ales este un Graupner 707 BB, MG, HV care duce 12kgxcm la 6V. Taierea fantei din ampenaj a fost o provocare pentru simplul motiv ca a fost destul de dificil de trasat datorita pozitiei cadrului de placaj si a excesului de rasina care impiedica o masuratoare cat de cat precisa:
Fisier atasat  RUDDER SERVO SLOT.jpg (15.53K)
Number of downloads: 4
Echia servo-ului este mica si subtire asa ca am decis sa mariez o echie de GR cu una de Hi tec. Pentru comparatie se pot vedea diferentele:
Fisier atasat  HORN COMPAIRASON.jpg (22.56K)
Number of downloads: 7
Si rezultatul:
Fisier atasat  HORN 1.jpg (22.56K)
Number of downloads: 5
Fisier atasat  HORN 2.jpg (23.83K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  HORN 3.jpg (25.9K)
Number of downloads: 5
Suruburile sunt M2 si au fost asigurate cu Loctite 262 pentru blocare. Echia de la Hi Tec a fost planata si alezata pentru a se centra pe o echie circulara de GR. La final totul a fost ajustat.
Pentru suprafata mobila am taiat o pereche pentru echia din kit din stratificat pentru electronica dublu placata cu Cu si cu grosimea de 2mm.
Fisier atasat  DOUBLE HORN MANUF.jpg (34.12K)
Number of downloads: 17
Inainte de lipirea cu Poxipol a echiilor am trasat directia , am taiat canal de 2.5mm si am protejat cu banda de mascare pentru a nu intinde rasina peste tot in jurul lipiturii.
Fisier atasat  HORN CUT BEFORE GLUEING.jpg (21.45K)
Number of downloads: 23
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#38 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 January 2017 - 08:37 AM

Iarna-i grea omatu-i mare ... sa mai facem la "lucrare" :
Stabilizatorul vertical cu suprafata mobila fixata, balamalele pin lipite cu rasina Du Pont de 15 min, echiile fixate si tija asamblata:
Fisier atasat  TAIL RUDDER ROD AND HORNS.jpg (21.69K)
Number of downloads: 34
Pentru un pic de diversitate m-am apucat sa stabilesc pozitia trust pipe-ului considerand pagina de mai jos si o distanta de 30-35mm de la capatul conului turbinei pana la intrarea in teava propriu zisa:
Fisier atasat  BELLMOUTH AND CONE.jpg (165.04K)
Number of downloads: 26
Dupa mai multe machetaje cu turbina (Booster 130 cu 140 N), careia a trebuit sa-i fac doua adaptoare din tabla de Al striata de 2mm :
Fisier atasat  TURBO MOCK UP.jpg (27.21K)
Number of downloads: 30
am decis sa tai din trust pipe aproximativ 95 mm astfel incat colectorul sa treaca de F5 si sa pastrez si conditia de 30-35 mm.
Teava este de f buna calitate, la intrare are 110mm la iesire 85 deci poate fi utilizata si la turbine pana la 200N.
Constructia este cu dublu perete, teava interioara din tabla de inox - titan de 0.2mm, camasa exterioara de 0.15mm totul sudat prin puncte. Aproape ca imi pare rau sa o tai....
Fisier atasat  TRUST PIPE SKIN REMOVED.jpg (28.67K)
Number of downloads: 36
Dupa ce am taiat invelitoarea am taiat si trust pipe-ul avand grija sa recuperez distantierul arc.
Trust -pipe-ul a fost taiat sub nivelul camasii exterioare cu 8mm pentru a permite o evacuare optima a gazelor si o extractie optima a aerului din mantaua de racire.
Separatorul elastic l-am fixat numai pe teava interioara cu suruburi de M2 X4mm cu piulite asigurate cu Loctite 262. Gaurile in tevi le-am dat cu freza cilindro frontala de 1.5 mm din carbura - altfel nici o sansa....
Fisier atasat  TRUST PIPE TIP END.jpg (28.08K)
Number of downloads: 33
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#39 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 17 January 2017 - 12:58 PM

Pacat ca nu se vad bine pozele marite 😔
0

#40 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 January 2017 - 08:39 AM

Le am si in format HD. Oricare te intereseaza poate fi atasata.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#41 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 19 January 2017 - 09:49 AM

Vezi postareacomnean, la 19 January 2017 - 08:39 AM, a spus:

Le am si in format HD. Oricare te intereseaza poate fi atasata.


M-am referit ca atunci cand dau sa vad poza mare apar deformate ,probabil de la resize ! :drinks:
0

#42 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 January 2017 - 09:51 AM

...si am mai lucrat pentru a finaliza trust pipe-ul. Am realizat doua urechi suport pentru bellmouth din tabla de inox (cuva de Alba lux) de 0.6mm. Prinderea am realizat-o in cate doua puncte pe laterala , cu suruburi M3 x 6mm . piulitele le-am asigurat cu LOCTITE 262 si probabil ca le voi asigura si prin "mutilare" . Solutia cu nituri pop nu este fiabila datorita faptului ca se asambleaza materiale cu coeficient de dilatare diferit (aluminiu si tabla de otel inox). In final dupa mai multe cicluri termice niturile se intind riscand chiar pierderea acestora. Mai mult , in locul tijei de nit ramane gaura.
Planul central al "pilniei" a fost trasat initial , am folosit pozitia celor 4 distantoare ca referinta. Acestea sunt pozitionate exact la cate 90 grd intre ele iar bridele de fixare intre teaava si pilnie sunt decalate in mod special pentru a nu interfera cu suportii de prindere pentru fixarea in fuselaj.
Fisier atasat  BELLMOUTH SUPPORTS.jpg (197.45K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  BELLMOUTH SUPPORTS 1.jpg (213.93K)
Number of downloads: 17
Si pozitia in fuselaj:
Fisier atasat  TRUST PIPE INSIDE 1.jpg (30.29K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  TRUST PIPE INSIDE.jpg (25.7K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  TRUST PIPE TIP END OUT.jpg (29.42K)
Number of downloads: 23
Trust pie-ul iese in afara 8mm.
Si complet cu containerul de parasuta montat:
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#43 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 January 2017 - 09:52 AM

Fisier atasat  END OF THE FUSE COMPLETE.jpg (21.76K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  TRUST PIPE ALIGNMENT.jpg (35.88K)
Number of downloads: 16
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#44 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 January 2017 - 09:54 AM

Vezi postareafly, la 19 January 2017 - 09:49 AM, a spus:

M-am referit ca atunci cand dau sa vad poza mare apar deformate ,probabil de la resize ! :drinks:

Nu stiu de ce apare deformata , pozele sunt de mare definitie, mai mari de 3 M iar comprimarea este facuta cu MS Office 2010 in format document sau web pentru a incapea cat mai multe in mesaj. Daca este vreuna care te intereseaza o pot posta la formatul original.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#45 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 January 2017 - 03:02 PM

Un mic progres in week end-ul trecut:
Un machetaj cu conurile si containerul de parasuta dupa toate modificarile datorate trust pipe-ului. Conurile au primit si ultimul strat de vopsea:
Fisier atasat  EJECT CONES AND CHUTE CONT.jpg (201.22K)
Number of downloads: 23
Am finalizat traseul cablajului de la servo-ul de coada. Suportii sunt facuti din teava de Al de 6mm cu 0.7 grosime. Au fost taiati la 10-12 mm fiecare iar cei pentru schimbarea directiei au fost si indoiti sub diferite unghiuri. Au fost, intr-un final lipiti Cu POXIPOL:
Fisier atasat  WIRING GUIDES.jpg (36.08K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  QUERR SERVO WIRE PATH.jpg (197.33K)
Number of downloads: 17
Am finalizat si conexiunile de la containerele din capatul aripilor cu 4 perechi de conectori bullet auriti de 2mm:
Fisier atasat  TIP CONTAINERS ELECTRIC CONEXIONS.jpg (20.09K)
Number of downloads: 20
Pentru capacele de la servvo-urile de aripa am decis sa utilizez solutia clasica de suporti usori de tip calaret. Solutia furnizata de FB era cu doua eclise la 90 grd si cu fizare in suruburi. Pentru ca gaurirerea capacului mi se parea complet inestetica (4 gauri inestetice) am refuzat sa o adopt.
Asa ca am facut suportul dintr-un cadru de 2.5mm hard ply si eclise tot din hard play de 6mm. Intre ele componentele suportului au fost lipite cu cyano mediu cu activator iar intreg asamblul mai tirziu , pe capac , cu epoxy de structura de la Du Pont.
Inainte de lipire am largit sloturile din capace pentru a face fata echiilor mai groase. Capacele se dovedesc , desi solide, foarte mici ca suprafata , abia incape, omeneste, servoul.
Ca servo-uri m-am decis la doua Atlas Hyperyon DS20 UMD digitale, metalice cu cuplu de 23.5kgxcm la 6V.
La echii am avut aceeasi problema ca la servou-urile GR - respectiv echii prea scurte pentru aplicatia data.Asa ca le-am modificat utilizand echii de la Hi Tec s echiile originale. Suruburile de M2 x 6mm au fost asigurate cu Loctite 262 si taiate dupa montare la 1-1.5mm peste piulita.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#46 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 January 2017 - 03:06 PM

Fisier atasat  WING SERVO COVERS.jpg (315.41K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  WING SERVO HORN MOD.jpg (32.09K)
Number of downloads: 22

Fisier atasat  WING COVERS GLUED.jpg (190.71K)
Number of downloads: 21
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#47 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 27 January 2017 - 09:43 AM

Fantele echiilor d eleron pregatite de lipire:
Fisier atasat  AILERON SLOTS BEFORE HORN INSTALLATION.jpg (236.89K)
Number of downloads: 13
si echiile instalate:
Fisier atasat  AILERON HORN INSTALLED.jpg (144.81K)
Number of downloads: 15
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#48 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 30 January 2017 - 04:16 PM

Am demarat prin a macheta mecanismele de la trenul principal care dealtfel nu se potrivesc datorita interferentei cu capacele. Oricum si sloturile sunt mai mari cu cate 3mm in fiecare parte (6mm in total)
Fisier atasat  MECHANISM WO CUTTING.jpg (24.49K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  TOUCH CONDITION.jpg (35.92K)
Number of downloads: 21
Pentru a elimina interferenta trebuie frezat de ambele parti cate un canal de 3-4mm adancime pe 7.6 mm latime
Fisier atasat  SUPORT PREPARATION.jpg (255.64K)
Number of downloads: 19
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#49 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 30 January 2017 - 05:03 PM

De mentionat ca mecanismul este full electric ELECTRON gama 40 eVo, reversibil.Suportii din aripa sunt confectionati dintr-un sandwich de 3 straturi de hard play de 2.5mm cu 2 straturi de fibra de sticla de 50g/m2. Tot ansamblul este placat cu fibra de carbon 80g/m2. Nu este o solutie formidabila dar sper sa nu se exfolieze usor.
Noua pozitie a mecanismului este la limita pe verticala si orizontala, gaurile fiind foarte aproape de margini. Oricum voi aplica o structura aditionala care sa preia socurile si sa le transmita la aripa si structura ei de rezistenta. Din cei 11 mm grosime a placilor suport au ramas cam 6mm.In poza se poate vedea si jocul intre trapa si partea superioara a mecanismului.
Fisier atasat  GAP W DOOR CLOSED.jpg (138.49K)
Number of downloads: 11
Continuand am dat peste cateva surprize:
Trapa aripii stangi era doar partial lipita
Fisier atasat  QUALITY!.jpg (21.42K)
Number of downloads: 12
...si nu se potriveste in lacas spre deosebire de cea de pe partea dreapta.
Fisier atasat  COVER CLASH CONDITION.jpg (15.86K)
Number of downloads: 13
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#50 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 February 2017 - 02:41 PM

Nu numai trapa de la aripa dreapta s-a dovedit a fi mai mare decat locasul ci si locasul in sine s-a dovedit a fi plin de scursuri de rasina in matrita ( si chit pe ici si colo).
Fisier atasat  GRINDING THE INTERIOR HATCH.jpg (24.11K)
Number of downloads: 12
Lucrul la locasele mecanismelor de la trenul principal se dovedeste mai dificil decat ma asteptam pentru ca nu exista spatiu de manevra si nu prea sunt multe alternative pentru a realiza ceva solid in afara de a taia un capac in aripa pentru acces ceea ce este inadmisibil.
Am decis sa adaug cate doua plachete din placaj de aviatie de 6mm, plachete care ulterior sa fie sustinute de cate 2 gusee verticale care sa preia socurile si sa le distribuie mai departe la "coaja" si structura interioara.Situatia se prezinta ca in schita de mai jos. Ca sa fiu sincer nu prea exista alte solutii sau cel putin nu le vad eu...
Fisier atasat  ADDED STRUCTURE.jpg (17.98K)
Number of downloads: 10
Cam asa arata plachetele, frezate pe margini pentru a permite lipirea direct pe sectiunile interioare verticale. Frezarea va permite evitarea interferentelor cu cordoanele de rasina deja puse.
Fisier atasat  PLAYWOOD PLATES.jpg (202.07K)
Number of downloads: 10
Si guseele verticale , tot din placaj multistrat de 6mm:
Fisier atasat  PLYWOOD TABS.jpg (35.2K)
Number of downloads: 11
Si cam asa arata ansamblul pana in prezent:
Fisier atasat  PLYWOOD TABS IN POSITION.jpg (26.99K)
Number of downloads: 12
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#51 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 February 2017 - 02:43 PM

Si o poza mai mare:
Fisier atasat  PLYWOOD TABS IN POSITION 1.jpg (306.46K)
Number of downloads: 8
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#52 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 February 2017 - 02:52 PM

Pentru a evita surprizele - oricum nu puteam sa mai dreg nimic , la interior, chiar daca era vreo problema, am inspectat endoscopic cum sunt asamblate lonjeroanele aripii stangi:
Fisier atasat  ENDO SPAR 1.jpg (66.73K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  ENDO SPAR 2.jpg (66.73K)
Number of downloads: 14
Am uitat sa mentionez ca la toate lipiturile facute la suportul de mecanism de tren am folosit UHU 2k cu aplicator cu amestecator.

Aceasta postare a fost editata de comnean: 01 February 2017 - 02:54 PM

MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#53 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 February 2017 - 08:56 AM

Din pacate pregatirea suportilor pentru mecanismul trenului de aterizare principal devine din ce in ce mai delicata. Primul factor de stres este suprafata de sprijin foarte mica . Pentru a castiga cat mai mult "spatiu de manevra" in jurul urechilor de prindere a retractului m-am decis sa stabilesc pozitia trapei de la tren pentru a putea, ulterior, determina pozitia optima a retractului in asa fel incat gaurile de prindere sa nu fie pozitionate pe marginea sau in afara suportilor.
Ca balama am utilizat balama pian , din tabla de otel. Datorita spatiului foarte ingust nici un fel de alta balama nu s-ar potrivi in afara de cele din nylon pe care le are kitul.
Fisier atasat  PIANO HINGE.jpg (17.83K)
Number of downloads: 12
Dupa mai multe taieturi :
Fisier atasat  LIMITED HATCH SPACE.jpg (21.85K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  LIMIT POSITION OF THE MECHANISM.jpg (141.67K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  LEG IN POSITION.jpg (22.81K)
Number of downloads: 13
Balamaua, chiar daca nu foarte estetic va ramane prinsa in suruburi de M2
Fisier atasat  CLOSED DOOR.jpg (14.69K)
Number of downloads: 13
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#54 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 February 2017 - 12:47 PM

Doar un mic progres - am pregatit suportul de tren pentru asamblare. Astfel am produs custom 8 piulite prizoniere incastrate in hardply de 6mm (cate 4 din fiecare model)
Fisier atasat  SELF SECURED NUT1.jpg (14.39K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  SELF SECURED NUT2.jpg (14.24K)
Number of downloads: 10
Toate au fost lipite folosind Poxipol.
La final am intarit zona dintre suportii verticali ai placii pentru mecanismul de tren cu carbon de 180g pentru a rigidiza zona , cadrele verticale si imbinarile. BTW am facut cateva teste de incovoiere cu mecanismul in care am fixat jamba , direct pe suport fara a a avea intarita zona si toata suprafata dintre cadrele verticale flexa vizibil.
Fisier atasat  GEAR SUPPORT DRILLED.jpg (26.74K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  NUT INSTALLED.jpg (35.73K)
Number of downloads: 15
In lipsa de materiale (suruburi de M2) pentru a definitiva si trapele am revizuit un pic jambele trenului principal si am "insirat"cablajul de la frane (cam inestetic):
Fisier atasat  LEG WIIRED.jpg (21.57K)
Number of downloads: 15
Am tras repede si bucsile de adaptare pentru stifturile de prindere ale jambelor. Cele din kit trebuiau modificate la greu si erau largi pe diametrul de stift.
Fisier atasat  BUSHING.jpg (13.83K)
Number of downloads: 15
Si un mic desen pt viitorii interesati. Piesa se potriveste cu ELECTRON eVo 40 si cu stift de 7mm pe jamba.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#55 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 February 2017 - 12:50 PM

Fisier atasat  BUSHING DRAWING 1.jpg (168.08K)
Number of downloads: 30
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#56 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 08 February 2017 - 02:18 AM

Ce reprezinta desenul ?
0

#57 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 February 2017 - 08:13 AM

O bucsa.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#58 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 February 2017 - 01:41 PM

Am pregatit bucsile pentru stifturi. Am decis sa blochez stiftul in bucsa adaptoare cu 2 stifturi de M4 x5 iar bucsa sa fie blocata de stifturile din articulatia mecanismului de retragere. Pentru mai multa siguranta am prelucrat amprente pe partea plata a stiftului si pe bucsa & cate 2 alezaje filetate de M4. Ma voi stradui sa nu folosesc deloc LOCTITE de blocare iar sistemul sa se zavorasca suficient de bine incat sa nu capete jocuri la nivelul bucsii in urma socurilor . Astfel stifturile din bucsa au fost ajustate individual din stigfturi M4x10 pentru a fi la acelasi nivel cu suprafata cilindrica a bucsii.
Fisier atasat  BUSHING AND ROD PREP.jpg (380.36K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  FLUSH CONDITIONS.jpg (34.22K)
Number of downloads: 5
Fisier atasat  FLUSH CONDITIONS.jpg (34.22K)
Number of downloads: 5
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#59 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 February 2017 - 01:44 PM

Fisier atasat  INPRINTS.jpg (197.04K)
Number of downloads: 6
Pozitia unghiulara a stiftului in jamba in raport cu stifturile de blocare va fi decisa in momentul in care aripile vor fi aliniate pe fuselaj in asa fel incat sa se pata face alinierea trenului principal cu axa fuselajului.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#60 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 08 February 2017 - 03:14 PM

Vezi postareacomnean, la 08 February 2017 - 08:13 AM, a spus:

O bucsa.

... poate jumatate de bucsa ... iar alea ar fi trebuit sa fie R nu Fi ... sau poate s-a mai schimbat desenul tehnic ...

Aceasta postare a fost editata de Borian: 08 February 2017 - 03:15 PM

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro