Modelism - RHC Forum: Electronica pt modele - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Electronica pt modele nelamuriri cu ESC, BEC, servo , racire etc.

#1 Useril este offline   Paduroiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-October 16

Postat 10 November 2016 - 06:45 PM

deschid acest topic pt ca s-ar putea ca si alti incepatori sa aiba nevoie de lamuriri, eu unul am simtit nevoia de explicatii si m-am cam saturat sa tot caut prin forum, zeci de topicuri din care sa iau franturi de informatii si sa le pun cap la cap fara a fi sigur ca am inteles si ca voi comanda piesele de care am nevoie.
Am inceput sa construiesc un transportor pentru nadit si am comandat cateva piese, acum as vrea sa comand mai multe insa m-am blocat la partea electronica.
Sunt începător și am nevoie de niste lamuriri pe care nu le-am gasit sapand in forum.
Ce este ESC si ce rol are? e necesar pt un motor cu perii sau este doar pt fara perii ? Servo foloseste sursa separata de alimentare sau ia curmt prin ESC ? Ce este un ESC cu revers? inverseaza tensiunea la perii pt ca sa se roteasca invers motorul?
Ce este BEC-ul ? dar U-BEC - ul si ce rol are? e necesar?
La servo, cand executa miscarea primeste curent si ramane pe pozitie sub tensiune? Este alimentat permanent manual pana se termina manevra dupa care revine inapoi singur sau sub actiunea unui arc intern sau trebuie un arc extern ? Trebuie alimentat cu tensiune inversa pt a reveni? Un servo actioneasa un comutator care inchide circuitul pt motor.
Am vazut spirala pt racirea motorului. Are o pompa care trage apa proaspata si o refuleaza? Este de ajuns presiunea din fața elicei pt a introduce apa in spirala si a o refula? este putin probabil, o spirala de aia are rezistenta hidraulica destul de mare doar daca mai ajuta temperatura si prin convectie ajuta la refulare dar asta inseamna ca motorul sa ridice temp apei la peste 80 de grade.