Modelism - RHC Forum: comparatie intre Viper si Century Hummingbird - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

comparatie intre Viper si Century Hummingbird intrebare

#1 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 17 January 2006 - 02:21 PM

Mai baieti vreau sa iau si eu un heli Viper X -04 [acelasi despre care se discuta de ***, dar nu sunt hotarat,am vazut si pe tower unul care arata aprox la fel,un Century Hummingbird iata si linkul http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...I=LXLYZ9**&P=ML
si
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXLDV3&P=ML
Eu nu mai inteleg nimic heli astrea cam seamana ca design cu Viperul or fi rpoduse de aceeasi firma dar sunt vandute sub nume diferite?Voi ce parere aveti despre ele in comparatie cu aviperul vandut la noi in tara?
Thanks

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 17 January 2006 - 03:32 PM

BAFTA SI BURLAN
0

#2 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 January 2006 - 08:38 PM

vad ca asta de pe tower zice ca are radiocomanda cu 6 canale, viper-ul are in kit una de 4 , si scrie ca are diametru la rotoru principal 520mm :lol: pe cand la viper e 510, dar sa mor daca nu arata exact la fel
e mai ieftin pe tower dar daca iei in calcul si transportul si spaga la vama , cam tot acolo iesi.
plus ca pot sa imi iau piese de schimb pentu toate componentele si sa imi vina mai repede.
daca te hotaresti iti iei de pe tower neaparat sa iei si piese de schimb: main rotor, tail rotor, rulmentii pe care se prinde rotorul principal , si toata mecanica de la rotoru principal pentru variatorul ciclic
bafta

Aceasta postare a fost editata de teo: 17 January 2006 - 08:43 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#3 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 18 January 2006 - 12:09 AM

Teo hai s-o luam babeste si sa analizam ce are in plus ala de pe tower fata de viperul autohton?I n al doilea rand ce aprere ai asa din citirea caracteristicilor lor de durabilitatea lor?Eu parca tot nu sunt hotarat ce sa-mi aleg mai ales ca sunt incepator absolut[m-ai putea ajuta tu iti fac cinste].
Inca o intrebare la aceste tip de heli chiar se poate schimba orientarea platoului ciclic?[am inteles ca platoul ciclic este acea chestie pe care este montat capul rotorului cu rotorul.Eu sunt din Bucuresti .si sunt student la poli
BAFTA SI BURLAN
0

#4 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 18 January 2006 - 12:12 AM

scuze ca am gresit prima parte ce am scris,m-am grabit am vrut sa spun ce parere ai din citirea caracteristicilor lor despre durabilitatea lor.
BAFTA SI BURLAN
0

#5 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 18 January 2006 - 01:04 AM

Burlan vrei sa faci o investitie mica in heli electric si mic gen ViperX04 ?
Daca da, iti recomand DragonFlyX10 sau X05 ca astea 2 sunt mai stabile decit Viperul (am eu X10) si merge brici (in sensul ca e f stabil) desi aveam cam 0 ore de zbor, Cu viperu e mai greu. Ca manevrabilitate X10 si X05 este semimanevrabil dar foarte stabil, Viper e si semimanevrabil si semistabil :lol:). Asa ca......

X10 costa 1000 lei noi
X05 costa 750 lei noi
ViperX04 500 lei noi

Asa ca tu alegi, alte variante nu prea ai oricum.

Daca ai bani peste 1000 Euro de investit intr-unul serios atunci fa cum zic profesionistii si ia-ti un Raptor Termic.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 18 January 2006 - 01:06 AM

0

#6 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 January 2006 - 10:57 AM

Viper-ul e manevrabil dar semistabil . daca ai mai pus mana pe o radiocomanda si ai zburat aeromodele, o sa iti fie mult mai usor sa il zbori, nu e chiar asa de greu
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#7 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 January 2006 - 01:02 PM

In afara diferentelor de pret trebuie foarte serios (prietenii stiu de ce) sa va ginditi la piesele de schimb. La elicoptere nu se poate altfel (cel putin pentru cei care vor sa-l zboare). La concurenta, exista promisiunea ca intr-o saptamina vor livra. E un termen deosebit de lung (pentru un comerciant care se respecta) dar cel putin promit (si inca nu am nici un motiv sa cred alt ceva).
0

#8 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 18 January 2006 - 01:05 PM

Dar de la tower in cit timp ar veni piesele? :lol:
0

#9 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 January 2006 - 01:18 PM

Nu am experiente d'astea, dar banuiesc ca ceva mai mult.

Referitor la cumpararile de afara, experienta mea e ca te costa mai mult, de fapt muuult mai mult decit crezi. Pina faci comanda, pina-ti trimit (daca catadicsesc sa te bage'n seama cu un mizilic se 100 eur), pina platesti (ai-iai cit costa asta), drumuri zile etc...

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 18 January 2006 - 02:31 PM

0

#10 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 18 January 2006 - 06:38 PM

Atunci Burlan sa-si ia Viper numai sa nu cumva sa aiba probleme ca incepator, manevrabilitate daca o are e f bine, stabilitatea da probleme incepatorilor :huh:), de aia spusesem de Dragon, de ex atunci cind din greseala am ridicat eu Dragonul la 7 m sapt trecuta, daca era Viper se parea ca nu as mai fi reusit sa-l aduc jos (sigur ca incepator luam cazul).
Daca...stie si are ore de simulator poate conduce Viperul fara probleme, clar asta.


Cu piesele de schimb ce sa spun, ptr Dragonul meu au oricind se pare piese (sper sa nu am nevoie).

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 18 January 2006 - 06:39 PM

0

#11 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 January 2006 - 08:49 PM

Burlan,

Heli-urile de care vorbesti sunt cam tot aceasi Marie in acesi palarie.
Nu este mare diferenta si nu o sa simti schimbari majore.

Importante sunt piesele de rezerva ca la heli nu prea scapi de prima intilnire cu mama Terra.

Ce ai vrut sa spui cu
[QUOTE]
Inca o intrebare la aceste tip de heli chiar se poate schimba orientarea platoului ciclic?

Platoul ciclic se inclina in fct de comanda pe care o dai ! "Orientarea" nu stiu ce vrea sa insemne !

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#12 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 18 January 2006 - 10:25 PM

Teo acelasi lucru am vrut sa spun si eu ,dar sper ssa m a scuzi ca incepator :) .La heli acest paltou ciclic nu are aceeasi functie cum e profundorul la avioane?orientezi rotorul in jos heliul coboara si invers.gresesc?
Acum as vrea sa mai pun o intrebare referitori la acu cum iti dai seama ca nu e incarcat complet voi folositi acu incarcati complet ianinte de fiecare zbor?
In al doilea randdaca foloesti un incarcator cu detectie rapida si acu nu este descarcat complet se poate strica in timp?[cand ma refer la incarcator cu detectie rapida ma refer la ce le din gama Power Peak 400.]
In al doilea rand se merita sa investesc in acu tip Li PO daca heliul nu are brushless? Voi ce credeti?Se simt schimbari majore daca folosesc acu Li PO?
BAFTA SI BURLAN
0

#13 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 18 January 2006 - 10:27 PM

Inca o intrebare incarcatoarele tip Power Peak sunt vandute pentru incarcare la 12 V.Voi cum va descurcati sa le incarcati de la 230 de V?Am vazut ca redresoarele sunt destul de scumpe [cam tot cat un incarcator]
BAFTA SI BURLAN
0

#14 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 18 January 2006 - 10:36 PM

are rost sa pui LiPo deoarece iti creste subtantial timpul de zbor.(greutate mai mica-->consum mai mic-->timp de zbor mai mare).
ca sa alimentezi incarcatoarele la 12V ori folosesti o baterie Pb acid de 12V(aia de la masina) ori cumperi o sursa, ori modifici o sursa de calculator(a scris Silviu un subiect prin tehnice despre asta)

Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 18 January 2006 - 10:38 PM

Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#15 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 02:17 AM

Burlan,

Profundorul este inlocuit de anticuplu.
Platoul ciclic tine loc de eleroane+elevator

Ce vrei sa spui prin : "orientezi rotorul in jos heliul coboara si invers.gresesc?"
Rotorul nu se "orienteaza" nicaieri. La heli-urile cu pitch se modifica gaz+pitch si la cele cu pala fixa se variaza turatia. Asta ca sa urce/coboare.

Citeste un pic despre elicoptere ca sa-ti dai seama ce si cum. Gasesti pe internet o multime de explicatii despre functionarea de baza a elicopterului.

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 05:48 AM

Charly, la 19 Jan 2006, 03:17, a spus:

Profundorul este inlocuit de anticuplu.
Platoul ciclic tine loc de eleroane+elevator

profundor si elevator inseamna acelasi lucru.
deci platoul ciclic este acelasi lucru cu anticuplul! :) :) :) :)


daca ar fi sa facem o comparatie intre avion si elicopter (desi este o tampenie) am zice CAM asa.

anticuplu= deriva
pas colectiv = profundor
platou ciclic = eleroane

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 19 January 2006 - 06:17 AM

flying is my life...
0

#17 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 07:43 AM

SILVIU66, la 19 Jan 2006, 05:48, a spus:

daca ar fi sa facem o comparatie intre avion si elicopter (desi este o tampenie) am zice CAM asa.

anticuplu= deriva
pas colectiv = profundor
platou ciclic = eleroane

Poate cu observatia:

platou ciclic=eleron+profundor (Charly are dreptate)

Si pas colectiv (pentru cele care au asa ceva) pe foarte departe = profundor, mai aproape poate maneta de gaze.

Pentru Vlad1:
Comenzile de afara se pot face si pentru 1euro si pentru 1USD, tratarea este aceeasi a cumparatorului si chiar daca cumperi si de 1000USD. Ideea este ca daca nu ai mai facut asa ceva pina acum, te sperie, in general produsele sunt mai ieftine chiar cu transport adaugat.
Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#18 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 19 January 2006 - 08:40 AM

SILVIU66, la 19 Jan 2006, 06:48, a spus:

anticuplu= deriva

DERIVA este partea fixa a ampenajului vertical! DIRECTIA este suprafata mobila la care te referi!
Anticuplu=Directie ?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#19 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 19 January 2006 - 08:57 AM

leo, la 19 Jan 2006, 07:43, a spus:

platou ciclic=eleron+profundor (Charly are dreptate)

Subscriu!
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#20 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 04:04 PM

sa le luam pe rand :
sunt absolut de acord ca platoul ciclic poate comanda elicopterul in axa de tangaj si in axa de ruliu.
deci cum ziceati : platoul ciclic =profundor+ eleroane

numai ca nu prea se poate lua in considerare axa de tangaj pentru ca desi elicopterul se inclina pe aceasta axa ,nu castiga altitudine doar datorita platoului ciclic comandat pe aceasta axa (ceea ce face profundorul la avion).se poate zbura cu elicopterul "aplecat" de bot la altitudine constanta.

castiga altitudine datorita pasului si/sau turatiei rotorului,comandata de platou/mansa de gaz.

marinare,
daca modific doar pasul anticuplului elicopterul se va misca pe axa de giratie(echivalent directie la avion).la elicopterele reale chiar se cheama palonier si se comanda din pedale.

si mai sus am zis ca desi este o tampenie am zice CAM asa,nicidecum ca asa este!

si de fapt forta pe care o da rotorul principal este o forta totala aerodinamica ,care se descompune in orice moment in forta portanta ,si in forta de tractiune pe orizontala (indiferent de directia acesteia )
asta e o discutie care nu ajunge nicaieri pentru ca comparam pere cu micsunele

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 19 January 2006 - 08:24 PM

flying is my life...
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 January 2006 - 04:51 PM

Charly, la 19 Jan 2006, 02:17, a spus:

Burlan,

Profundorul este inlocuit de anticuplu.
Platoul ciclic tine loc de eleroane+elevator

Ce vrei sa spui prin : "orientezi rotorul in jos heliul coboara si invers.gresesc?"
Rotorul nu se "orienteaza" nicaieri. La heli-urile cu pitch se modifica gaz+pitch si la cele cu pala fixa se variaza turatia. Asta ca sa urce/coboare.

Citeste un pic despre elicoptere ca sa-ti dai seama ce si cum. Gasesti pe internet o multime de explicatii despre functionarea de baza a elicopterului.

Bafta

Daca citeste cum ai citit tu ...

Fa si tu o schita sa ne prindem si noi cum anticuplu tine loc de profundor....
DT
0

#22 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 10:41 PM

Zod,

Si tu mai frate ?
Daca am scris ca platoul= eleroane+elevator nu ti-ai dat seama ca am scris gresit profundor ?
Toata chestia asta pt ca am incercat sa scriu in romana !
Eu am invatat singur si pentru mine este rudder !!!

Deci, ca sa nu mai gresesc uite :

swashplate = aileron+elevator
anticuplu = rudder
gaz = throttle+pitch ( la heli RC sunt mixate iar pe alea reale nu )

Si daca vrei sa sti neaparat pt heli este : Tail, Nick, Roll, Pitch.

Si din moment ce Silviu tocmai a explicat inca o data chiar inaintea mesajului tau trebuia sa mai scrii ceva ?
Esti multumit ?
Schita asta este buna ?
Chestia este ca ridic orice heli pe care pun mina. Oare crezi ca nu stiu despre ce este vorba ?
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#23 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 January 2006 - 09:52 AM

Charly, la 19 Jan 2006, 22:41, a spus:

Chestia este ca ridic orice heli pe care pun mina. Oare crezi ca nu stiu despre ce este vorba ?

Hehe hehe ... Nu iti raspund la intrebare ca sa nu te superi dar ultima oara cand te-am vazut pe clinceni nu prea ai ridicat nimic.
DT
0

#24 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 20 January 2006 - 11:50 AM

Zoade dragule,

Nu am nimic cu nimeni si nu ma supar !

Am gresit din neatentie dar nu trebuia sa-mi iei capul ! :lol:

Ultima data am fost cu heli-ul lui Down care avea mari probleme cu motorul. Nu-si mentinea turatia pt nimic in lume !
Daca turatia la termic scade pe la 1200rot/min elicoterul devine necontrolabil. Pur si simplu "cade" violent in directia pe care o doresti si nu se poate face hovering.
Acum a desfacut motorul si a sch. o multime pe el. In curind o sa-i dam drumu.

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#25 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 January 2006 - 11:57 AM

off topic
Felicitari celor care au curajul sa recunoasca un defect si sa nu incerce... ca poate merge si asa....
Din pacate nu ma numar printre ei .... inca... :lol:
0

#26 Useril este offline   abdesign 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 02-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 20 January 2006 - 12:23 PM

Mi-am comandat pana acum de vreo 2 ori de la Tower Hobbies si pchetele ajung mai grelut daca alegeti ca metoda de shipping USPS(cam in 3 saptamani).
Oricum sa nu faceti prostia daca mai comandati de acolo si sa selectati UPS pentru ca e super scump si in plus va ia si vama garantat. Prin USPS am scapat de vama tot timpul fara spaga :lol:
0

#27 Useril este offline   bujorel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 20 January 2006 - 09:08 PM

Va rog sa-mi spuneti si mie unde as putea gasi un bat de carbon ca sa-mi fac atele de aterizare ptr. elicopter? As avea nevoie de cam 1 m.
0

#28 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 20 January 2006 - 09:28 PM

www.rhc.ro
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#29 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 22 January 2006 - 12:03 AM

Bujorel te duci frumusel in piata undeva si cumperi bat de undita din ala portocaliu cu diametru de 0.5 cm sau mai subtire, din fibra de carbon :o))), tai frumos in doua in asa fel incit sa aiba fiecare cam 30 cm sau mai mult si gata, faci X-ul, pui elastice si treci la treaba.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 22 January 2006 - 12:08 AM

0

#30 Useril este offline   bujorel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 23 January 2006 - 11:49 AM

multumesc ptr. ajutor!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro