Modelism - RHC Forum: quad deadcat pro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

quad deadcat pro incepator confuz :(

#1 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 03:44 PM

salutare!!!
in primul rand imi ecr scuze daca pe undeva mai sunt astfel de intrebari, sigur sunt... :D dar, dupa ce am citit intregul text de la " Vademecum" plus ca frame-ul si sist. Rc sunt deja pe drum sunt confuz. nu mai stiu ce motorizare sa aleg, ce ESC-uri.. etc. am calculat, am citit , am calculat iar si totusi parca informatia devine din ce in ce mai confuza... :( sa spunem asa, avem umratoarele:
-frame DeadCat pro cu gimbal=550gr conform HK
-motorizare : de la Botosani, ma gandeam sa cumpar din tara... daca aveti o recomandare, apreciez.
Cell number: 2 - 3 LiPo (7 - 12 V)
Dimensions: 28 x 25 mm
Shaft diameter: 3.17 mm
Weight: 47 g
Current: 4-10 A
No load current: 10 V/ 0.5 A
Max current: 12 A (60 sec)
No-load RPM: 1000 rpm/ V
Internal Resistance: 90 mΩ
Recommended propeller: 9 x 4.7, 10 x 4.7 inch
Thrust: 900 g
Recommended model weight: max 1100 g x4 buc. = aprox. 200gr
-ESC -uri : Afro 20A de la HK. = aprox. 110gr
-Accu lipo Multistar 4amp. 3s. 10c. = 244gr
-elicii = 100gr
-Naza = 70gr (lite) ma gandeam si la asa ceva :D

cam asta ar fi setup-ul la care m-am orientat. undeva la 1300~1400gr cu sist. RC.+ o camera, pe unde am cautat pe forum nu am gasit pe nimeni sa foloseasca acele motoare, am ales modelul resp. tinand cont de greutatea acestuia si de tractiunea pe care o spun pe site-ul magazinului.
acum, dupa calculele mele as avea asa: la bateria aleasa 182w/kg (sper sa fi inteles eu bine) dupa alte calcule de ale mele dupa ce am citit "Vademecum" sa am 25min. zbor... dar, mi se pare mult dupa cele citite pe la altii :D deci? ce sfaturi imi dati? ptr ca in clipa aceasta, cand scriu aici nu mai inteleg nimic!! dupa eCalc ...greu, greu...

Fisiere atasate


ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#2 Useril este offline   Arise 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 22-December 11

Postat 06 August 2016 - 05:02 PM

Vezi în poză, Deadcat + gimbal (2D), dacă tot le aveam prin preajmă gata asamblate. Fară electronică pe ele, pe gimbal sunt doar motoarele și firele trase.

Deja ai un "drift" de 90 grame. :)

Pentru baterie în nici un caz nu 2S, mergi pe 3S sau 4S.
Pentru motoare ai nevoie de ceva la aproximativ 900KW, adică 920KW sau 960KW.

Pentru ESC, standardul adus la zi, cel puțin în materie de racing quads (se aplică perfect și la tine) este ESC-ul cu blheli_S. Nu blheli normal și în nici un caz SimonK. Uită de SimonK și procesoare Atmel.
Preț excelent și blheli_S, cu BusyBee2 (nu BusyBee 1) sunt pe Banggood, ESC-urile Racestar V2 (clone de Cicada).
Mai bun nu există, cel puțin nu la banii ăștia. Pui niște condensatori pe baterie și ESC-uri și zbori liniștit.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Arise: 06 August 2016 - 05:03 PM

0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 August 2016 - 05:09 PM

Datele motoarelor din ecalc sunt diferite de cele enumerate de dumneata, in ecalc fiind folosite niste "monstruleti" de 144 grame, deci de aproape 3x mai mari/puternice decat cele de 47g, asa ca simularea din ecalc nu prea mai e de folos.

Asa ca am purces la un pic de detectivistica si am gasit motoarele de care vorbesti:
http://www.sierra.ro...m-V-(rear-mount)-p4703p.html

Cu niste motoare avand datele acelea, eu nu as echipa ceva avand peste 1kg, ca sa ai o eficienta satisfacatoare. Si chiar si atunci, as folosi ceva mai de soi :)
In primul rand pun la indoiala insasi tractiunea aia maxima de 900g... cea de 750 grame de la elicea de 9x5 este mult mai realista, daca vrei pot detalia de ce.
La un multicopter de uz general se ia ca valoare orientativa tractiunea de hover ca fiind 1/3 din cea maxima, gasesti acest factor pe net ca "thrust/weight ratio" in simularea ta din ecalc este 2.6 dar e nerelevant, motoarele fiind gresite.
Deci te poti baza cu certitudine pe o tractiune realistica in hover de 250 grame, de unde masa maxima de 1 kg de care vorbeam mai sus.
Apoi, prea sunt noname :) si la pret de firma...
Nu in ultimul rand, pentru minimizarea vibratiilor elicea este musai sa fie montata cat mai aproape de clopot, si printr-o metoda mai sigura decat o penseta cum iti permit aceste motoare, putand sa zboare in orice moment.

Deci, ce ne trebuie pentru ce ti-ai propus dumneata... in primul rand niste motoare un pic mai "vanjoase" ceeace se traduce in primul rand in greutate mai mare.
Un motor mediu calitativ trage cu o eficienta satisfacatoare undeva intre 5-6x propria greutate.
La 350 grame cat ti-ai propus dumneata sa traga ti-ar trebui deci un motor de 58-70 grame, nu 47 grame cum l-ai ales pe acela ;)
La limita ar merge si unul din popularele 2212/2312 960-980 kv de 52-56 grame, cum ar fi cele de Phantom, si cele similare, dar ar trebui si dumneata sa faci un efort de a nu il incarca la limita, ca sa aiba un pic sub 1300 grame cat are Phantum-ul. ;)
De exemplu numai din ESC-uri poti salva 90 grame ! daca folosesti modele miniatura de 16-18A care au sub 5 grame bucata !
In loc de naza 70 grame ai putea folosi un Naze :D de 10 grame... samd ;)
Nu te speria ca il usurezi prea mult :p... orice greutate ramasa se poate completa cu o baterie mai mare, adica timp de zbor mai lung ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 August 2016 - 05:20 PM

@Arise, de ce i-ar trebui ESC-uri de racing pe o platforma de filmare... :unsure:
Nu zic ca nu sunt bune, si eu tot blheli i-as fi recomandat, din acestia de dimensiune mica, doar vreau sa atrag atentia asupra exceselor de a considera orice multicopter bun de echipat ca o masina de curse... plus ca acestea nu sunt dotate cu condensatoarele necesare, ceeace e un handicap, nu un avantaj ;)
Pui la munca inutila, mai trebuie sa stie si ca trebuie puse condensatoare low ESR, ca altfel degeaba le pune, si se trezeste cu pisica lata la pamant fara sa stie de ce... decat ca i-au ars ESC-urile, si data viitoare pune de 40A, fiind convins ca le-a pus prea slabe :)

Plus unitatile de masura... un motor de 900 kW arata cam asa :)
Probabil ai vrut sa zici 900kv, nu kW ;)
900kv e prea putin ca sa mai foloseasca elice de 10", ar trebui sa treaca mai sus, la 11-12", cadrul ii permite, are 550 m2m.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 05:55 PM

bun... am pus doar caracteristicile motorului , tin minte ca era o conditie a forumului anti reclama. etc... este ceva timp.sau gresesc, acela este de la Sierra. am crezut ca sunt mai bune, to ce stiam despre motoarele brushless parca nu se mai aplica. la fel si in cazul bateriei(acumulatorului) stiam ca; cu cat ai mai multi Amp. cu atat zbori mai mult... se pare ca nu mai este chiar asa.
la ESC-uri cum mai este. este mai bine sa fie de Amp. mai multi fata de motor sau invers... parca tot ce stiam s-a sters, parca am avut brain reset.

quad-ul o sa fie ptr zbor de placere, fara filmari ptr nu stiu eu ce X sau Y motiv. vreau un timp decent de zbor. o camera modesta sa am ceva vederi de la inaltime si nu FPV.
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#6 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 05:59 PM

apoi ar mai fi o chestie, peste tot , aprox. toti lauda acest SimonK. esc. As vrea un failsafe cu RTH. de aceea m-am gandit la Naza...ar mai fi si altele , doar ca nu le stiu, acesta era cel mai laudat. de dim. de la 6 citesc pe aici... :D
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#7 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 06:30 PM

ma gandeam asa, daca am inteles bine cele de mai sus.
motoare
ESC-uri si pun BEC separat.
baterie

B.T.W.- prefer sa nu lipesc condensatori, este greu cu electronica la mine apoi ca si setup ptr controller de zbor si ptr RTH ce-mi recomandati?
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#8 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 07:14 PM

Vezi postareaArise, la 06 August 2016 - 05:02 PM, a spus:

Vezi în poză, Deadcat + gimbal (2D), dacă tot le aveam prin preajmă gata asamblate. Fară electronică pe ele, pe gimbal sunt doar motoarele și firele trase.

Deja ai un "drift" de 90 grame. :)

Pentru baterie în nici un caz nu 2S, mergi pe 3S sau 4S.
Pentru motoare ai nevoie de ceva la aproximativ 900KW, adică 920KW sau 960KW.

Pentru ESC, standardul adus la zi, cel puțin în materie de racing quads (se aplică perfect și la tine) este ESC-ul cu blheli_S. Nu blheli normal și în nici un caz SimonK. Uită de SimonK și procesoare Atmel.
Preț excelent și blheli_S, cu BusyBee2 (nu BusyBee 1) sunt pe Banggood, ESC-urile Racestar V2 (clone de Cicada).
Mai bun nu există, cel puțin nu la banii ăștia. Pui niște condensatori pe baterie și ESC-uri și zbori liniștit.


ma pusesi pe ganduri. m-am uitat la HK. Deadcat-ul are 550gr cu tot cu ghimbal. l-am luat de la EBA. acum ar mai fi si combo-ul acesta
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#9 Useril este offline   Arise 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 22-December 11

Postat 06 August 2016 - 07:17 PM

Nu știu unde ai văzut că ESC-urile cu SimonK sunt cele mai lăudate. Ca fapt divers am și eu niște Afro mini de 20A, sunt... vechi și depășite. Vrei ESC-uri moderne și ușoare atunci mergi direct pe ESC-urile care la ora actuală sunt țâță de mâță, adică cu firmware blheli_s.
ESC-urile (Flycolor Raptor simplu) de le-ai pus tu nu sunt rele, dar sunt cu procesor F330. Există deja varianta cu procesor F390 (Raptor F390) cu pcb galben, dar au Busybee 1.
În condițiile în care sunt pe Banggood acele Racestar V2 cu busybee 2 la aproximativ 12USD, chiar nu văd de ce te-ai orienta spre altceva. ;)

Condensatorii cam ești "obligat" să îi lipești indiferent ce ESC cumperi (doar dacă cumperi un ESC ce are condensatorii pe el atunci nu trebuie lipiți alții). Dacă nu vrei să lipești condensatori pe ESC atunci poți lipi un singur condensator low esr mare și gras pe cablul de alimentare de la baterie. 35V cu 1000uF este "norma" (nu mă întreba de unde sunt valorile astea, alții mai deștepți au venit cu ele). Obligația este mai degrabă pur "informală", eu am zburat fără conzi și nu a avut nici pe dracu'. Dar la orice build nou, eu pun conzi. Mai nou pun condensator inclusiv pe alimentarea de la FC. :) Vezi poza atașată.

@renatoa: rezistă majoritatea ESC-urilor de racing (Littlebee-urile sau Flycolor-urile de exemplu) fără probleme și la 5S cu condensatorii SMD de pe ele, nu se ard ESC-urile, se ard altele... gen camera FPV dacă nu sunt conzi. Da, la KW cu KV am greșit niște litere. :)

Fisiere atasate


0

#10 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 07:24 PM

acesta daca dibui bine are un condensator acolo, vad in imagine... daca asta ma scapa de lipit altii atunci e bun. daca nu, apelez la un prieten electronist. :D
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#11 Useril este offline   Arise 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 22-December 11

Postat 06 August 2016 - 07:26 PM

Pentru condensatori (să fie de tipul low-ESR, nu au efect condensatorii normali) eu pun așa:
Pentru FC pun un 220uF-330uF, 6V (sunt multe FC-uri care rezistă fără probleme și la 16V, dar eu consider că un voltaj stabil protejează MPU-ul de zgomot, deci de aia pun... :D ).
Pentru ESC-uri eu pun de 220uF de 25V (unii mai extremiști pun 330uF de 35V, dar dacă mergi cu baterii 3S poți să pui chiar și de 16V, condensatorul e mult mai mic).
Pentru cablul de la baterie eu pun de 1000uF de 25V (unii mai extremiști pun de 35V, dar pentru quad-uri de racing mici mi se pare prea mare și nesimțit. Pen un deadcat, ai loc suficient însă).

Repet, nu îți place soldering-ul, atunci nu pui condensatori pe FC și nici pe ESC-uri, dar pui un singur condesator de 1000uF și 35V pe cablul de la baterie și stai liniștit.
0

#12 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 06 August 2016 - 09:55 PM

ok, ms de sfat. o sa fac eu lipirea. nu-i bai. este bine de stiut ca prin metoda asta poti proteja putin electronica. dar, ce motoare si esc-uri sa folosesc? despre baterie am inteles, fata de cele de la automodele unde ai nevoie de curenti mari de descarcare(daca spun bine) aici este invers. cat mai mic. deci acel pac de 3s 4Amp. si 10c. este ok?
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 August 2016 - 10:41 PM

"Norma" este cam 220uF la 10A consumati, si cel mai esential, pusi chiar pe ESC, degeaba pui unul singur langa baterie, adica la 10-20 cm de fire mai incolo, ca e ca si cum n-ar fi.
Iti merge dumitale acum o vreme, dar ideea principala a teoriei asteia cu condensatorii este ca nu te paleste instant, ci "over time" ;)

Aplicarea fara discernamant a celor mai "țâță de mâță" solutii de racing la o platforma de uz "casnic" e ca aia care isi modeaza Logan-ul sa arate a Ferrari...
Si tot o moda ramane, acum un an toate astea nu existau, nu zbura lumea ca nu avea OneShot ? haida-de...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 August 2016 - 10:48 PM

DJ Dany, Eba nu te-a pacalit cu frame-ul asta, nu e nimic in neregula la el, doar ca ma tem ca nu l-ai luat pentru treaba cea mai buna... ma tem ca e gandit pentru ceva mai maricel, spre 2 kg.
Daca voia sa iti faca un bine trebuia sa iti arate cu ce zboara el, era perfect pentru tine, banuiesc ca nici nu ati intrat prea mult in discutii amanuntite, din pacate...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   Arise 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 22-December 11

Postat 06 August 2016 - 11:57 PM

Ultima oară când am activat OneShot125 în Cleanflight pe mult lăudatele mele ESC-uri Afro cu SimonK m-am fript la degete când am atins motorul de nu știam unde să le mai introduc.
După ce mi-am dat seama că de la OneShot mi se trage i-am dat disable și apoi reveneam la sol cu motoarele cel mult călduțe.

Cumperi ESC-uri de tip Ferrari pentru că au același preț ca și Logan-ul.

Iar dacă mai târziu te saturi de quaduri de 2 kile și vrei racing, măcar ai niște ESC-uri decente ce le poți refolosi. :)
0

#16 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 08:17 AM

Vezi postarearenatoa, la 06 August 2016 - 10:48 PM, a spus:

DJ Dany, Eba nu te-a pacalit cu frame-ul asta, nu e nimic in neregula la el, doar ca ma tem ca nu l-ai luat pentru treaba cea mai buna... ma tem ca e gandit pentru ceva mai maricel, spre 2 kg.
Daca voia sa iti faca un bine trebuia sa iti arate cu ce zboara el, era perfect pentru tine, banuiesc ca nici nu ati intrat prea mult in discutii amanuntite, din pacate...


nu se pune problema de pacaleala sau altceva. este ceea ce vreau. frame-ul imi place cum arata, materialele sunt OK. acu' vreau sa fac comanda ptr motoare si esc-uri. doar ca nu mai stiu ce sa pun... mai mult , ma uit pe YT si vad destule "drone" asemanatoare acestui frame, cu motoare destul de mici pot spune... doar ca nimeni nu spune nimic de timpul de zbor, care ar fi acesta ca durata si in ce conditii si nici de greutatea quad-ului.
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#17 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 08:43 AM

tinand cont de ceea ce spuneati in "vademecum.." cum ca ptr un motor ar fi recomandat sa fie un tabel de genul... daca quad-ul meu tinde spre 2kg, desi nu cred, acest motor imi pare chiar indicat ptr el. sa spunem ca la o elica de 11x4.5" cu un pack de 11.1v si un consum de 14.2A as avea 880gr tractiune x4 , ceea ce ar fi suficient. corect?

Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 07 August 2016 - 08:44 AM

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#18 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 08:44 AM

am uitat foto :p scz.

Fisiere atasate


ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 August 2016 - 09:08 AM

Din pacate netul e plin de astfel de postari de genul "mie imi merge asa si sunt multumit..." care ar insemna ceva numai daca ar fi o statistica care sa cumuleze aceste informatii, drept caz individual au prea putina relevanta.
Pot da un contra-exemplu, mult mai relevant, pentru ca sunt zeci de cazuri, deci e ceva confirmat, si anume platforma hexa F550, cu motoare mici, de 52-56 grame, elice 10", si supraincarcata la peste 2kg, de care o gramada de lume se plange ca nu poate nici 10 minute cu 5000mah. Am dat-o in vademecum ca exemplu de "asa nu".
Daca aplici regula de 3 simpla, poti determina usor ca un quad de 2(kg) * 4/6 (motoare) = 1333 grame, se va comporta la fel de rau ca un hexa de 2 kg, folosind aceasi motorizare... chiar trebuie sa incerci asta ca sa te convingi ?

Ti-am explicat cum se determina greutatea unui motor in mod corect, poti zice empiric daca vrei, nu cred ca are sensul sa umplem spatiul cu formule si demonstratii.
In intervalul indicat, de 58-70 grame, cel mai bun motor care exista la un pret decent (22-24$) este HL W42-20 650KV, dar pentru care ar trebui sa mergi pe 4s, si probabil elice 11-12"
O asemenea motorizare ti-ar asigura minim 20 minute folosind un pack de 5000 4s, daca nu depasesti 1600 grame.

Apropo de pack-ul verde de 10C, indiferent ce motorizare vei adopta, acelea le folosesti numai daca ai certitudinea ca ai timpi de zbor de 12-15 minute, adica incarcare maxima de 4-5C, altfel il vei termina repede.
Eu as incepe cu unul de 20-25C cum ar fi cele galbene Zippy Compact, ca sa vad ce timpi de zbor am, inainte de a lua unul verde.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 August 2016 - 09:13 AM

Vezi postareadeejaydanyaero, la 07 August 2016 - 08:43 AM, a spus:

tinand cont de ceea ce spuneati in "vademecum.." cum ca ptr un motor ar fi recomandat sa fie un tabel de genul... daca quad-ul meu tinde spre 2kg, desi nu cred, acest motor imi pare chiar indicat ptr el. sa spunem ca la o elica de 11x4.5" cu un pack de 11.1v si un consum de 14.2A as avea 880gr tractiune x4 , ceea ce ar fi suficient. corect?


In vademecum am scris si ceva de eficienta, care sa fie cat mai mare, o valoare de peste 8 gr/Watt ar fi musai, iar peste 10 ar fi minunat.
Daca te uiti in tabel la ultima coloana o sa vezi ca valorile sunt descurajatoare.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 10:01 AM

am citit si despre eficienta acestor motoare, m-am uitat si abia inregistreaza un 7.63 g/w
incep sa cred ca frame-ul este cam mare... doar ca, dupa calculele mele, as avea 1.5kg RTF cel mult. o sa refac calculele cu acele motoare HL. sa vad ce greutate imi iese mai exact.. :( :(
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#22 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 10:25 AM

acel motor, HL, cred ca nu-i in stoc. acesta nu este bun? ar avea aceleasi caracteristici si parametrii de functionare.
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 August 2016 - 11:03 AM

NUUUU !!! chiar de loc !
Pacaleala tipica HK, foloseste acelasi nume ca sa iasa in cautari :angry2:
Eu de aici il iau sau recomand de obicei:

http://www.omgfly.co...-4s-p-1130.html

Erau si pe ebay cu 18-22$ dar sunt banuieli ca ar fi clone, compara imaginile daca vrei sa iei de pe ebay, acum nu mai gasesc la o cautare cu numele exact, poate au schimbat o cifra undeva :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   andrewbt 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1014
  • Inregistrat: 09-September 15
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Drone mici si mari, FPV, filmari, tunning, electronica.

Postat 07 August 2016 - 11:35 AM

Sincer eu as cauta si un cadru mai usor decat acel deadcat cu gimbal, gasesti cadru+gimbal mai usor de atat, ca ESC poti lua gen http://www.hobbyking..._Firmware_.html care e chiar usor si mai adaugi un condensator(eu le folosesc fara dar vad ca e important si voi monta si eu). Ca motor un 2212 sau 2312 920-980kv e ok daca mentii greutatea totala sub 1300g si elici de dji phantom si gata ca sunt relativ eificiente pt dimensiunea lor. Eu folosesc un setup de genul si sunt chiar multumit de cat de stabil si cat zboara, cu gimbal GoPro 2D, camera SJ5000X si baterie 3S 5200mAh, acum am motoare 2312(800g tractiune) si ce ceva leduri are 1275g; dar FC, OSD, GPS, BEC sunt cam grele doar astea au 100g.
Dar la cadrul tau daca il tii , mai bine pui elici cat de mari incap sa fie mai eficiente si poate bateria mai mare decat cea 3S 4000mAh.

Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 07 August 2016 - 11:38 AM

Andrei
0

#25 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 12:06 PM

Vezi postareaandrewbt, la 07 August 2016 - 11:35 AM, a spus:

Sincer eu as cauta si un cadru mai usor decat acel deadcat cu gimbal, gasesti cadru+gimbal mai usor de atat, ca ESC poti lua gen http://www.hobbyking..._Firmware_.html care e chiar usor si mai adaugi un condensator(eu le folosesc fara dar vad ca e important si voi monta si eu). Ca motor un 2212 sau 2312 920-980kv e ok daca mentii greutatea totala sub 1300g si elici de dji phantom si gata ca sunt relativ eificiente pt dimensiunea lor. Eu folosesc un setup de genul si sunt chiar multumit de cat de stabil si cat zboara, cu gimbal GoPro 2D, camera SJ5000X si baterie 3S 5200mAh, acum am motoare 2312(800g tractiune) si ce ceva leduri are 1275g; dar FC, OSD, GPS, BEC sunt cam grele doar astea au 100g.
Dar la cadrul tau daca il tii , mai bine pui elici cat de mari incap sa fie mai eficiente si poate bateria mai mare decat cea 3S 4000mAh.



cadrul este pe drum deja. m-am uitat dupa alte frame-uri la HK. tinand cont ca acesta(Deadcat-ul) are 550gr cu tot cu ghimbal. este f ok.
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#26 Useril este offline   andrewbt 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1014
  • Inregistrat: 09-September 15
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Drone mici si mari, FPV, filmari, tunning, electronica.

Postat 07 August 2016 - 12:15 PM

Vezi postareadeejaydanyaero, la 07 August 2016 - 12:06 PM, a spus:

cadrul este pe drum deja. m-am uitat dupa alte frame-uri la HK. tinand cont ca acesta(Deadcat-ul) are 550gr cu tot cu ghimbal. este f ok.


Ziceam doar ca eu am luat un cadru Q380 (e intradevar mai mic) dar are 160g cu PDB, brushless gimbal FeiyuTech 2D GoPro are doar 110g iar landing gear poti luat tip DJI inalt de 48g; fiecare 50g salvati e aproape 1min timp de zbor in plus. Si sa cantaresti cadrul tau cand vine sa vezi exact cat are, de multe ori pe HK scrie un lucru si cand mia venit era defapt mai greu.

Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 07 August 2016 - 12:17 PM

Andrei
0

#27 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 August 2016 - 01:53 PM

Cadrul este ok, dar nu ca sa il foloseesti ca baza de "slabit" :)
Timpul de zbor mare este dat in primul rand de raportul intre greutatea bateriei si restul. Asa ca pornind de la un cadru greu asta atrage dupa sine restul, pompat de steroizi.
Daca echipezi cadrul asta cat mai optim tot ajungi la 1kg, la care trebuie baterie de minim jumatate de kg ca sa poti spera la 20 minute, si asa depasesti 1.5kg oricat te-ai stradui.
Asa ca mai bine pui propulsia un pic mai potenta, lucru care nu adauga nici 100 grame, si iti permite sa te duci la o baterie de 7-800 grame cu care ai jumatate de ora.

Si asa ajungem de fapt la scopul aparatului... :) daca este de plimbat o camera, si poate face asta mai mic si mai usor, de ce sa il facem mare ? :)
E ca si cum te-ai duce cu tir-ul la cumparat ziarul ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 August 2016 - 01:55 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#28 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 02:19 PM

bun, frame-ul este luat. nu i-l pot trimite omului inapoi.iar mie imi place frame-ul. daca luam altcv la 350gr si montam gimbal , tot pe acolo ajungeam... am aruncat un ochi peste componente si am calculat, acum am asa:

frame Deadcat + Gimbal = 550gr.
motoare 4220 650kv x4 buc. 260gr.
esc-uri Race star 30A x4 buc. 28gr
Naza sau daca se poate altcv. astept o recomandare . vreau sa aiba RTH. 70gr.
elicii acestea x4 buc. 48gr
receiver Futaba t6j 10gr.
Accu = 5200mAh acesta 418gr,

rezultat = 1384gr.

sa mai fie camera, aprox. 100gr. am gresit undeva in configuratia asta? pot zbura 15min. ? sau ...

Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 07 August 2016 - 02:20 PM

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#29 Useril este offline   Arise 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 22-December 11

Postat 07 August 2016 - 04:19 PM

Nu înțeleg cum ai ajuns la receiverul ăla futaba, am mai văzut și pe alții cu graupner și futaba, dar nu sunt mult mai ieftine stațiile TGY? Un TGY-i6 cu firmware modat suportă 10 canale fără probleme.

Nu pot să îți fac recomandări la FC pentru RTH, eu am folosit doar boarduri gen Naze32 cu cleanflight și derivatele. Știu că în teorie iNAV știe RTH, dar încă nu am testat personal ca să îți spun cum merge. Va trebui să iei în considerare și un GPS, trebuie și ăla conectat.

Vezi că se poate economisi mult la partea de greutate dacă renunți la mufe și cabluri, dacă tai cablurile exact cât îți trebuie o să iasă un build mult mai curat și mai ușor. Recomandarea mea este să alegi un PDB (power distribution board) pentru că te ajută să scurtezi din cabluri, chiar dacă are propria greutate tot câștigi pentru că vei avea cabluri mai scurte. :)
Dacă vrei să faci treabă, să bagi comandă de cabluri (câțiva USD) pentru firele de la ESC la PDB si de la baterie la PDB. ESC-urile de racing au pentru alimentare fire de 18 AWG, poți să pui de 16 AWG să mergi la sigur. Bateriile de regulă au 14/12 sau chiar 10 AWG, dacă pui 12AWG nu ar trebui să fie probleme.
Apoi lipești direct motoarele de ESC-uri (adică tai mufele și scurtezi cablurile). Regula de aur este să ții firele de la ESC la motor mai lungi și pe cele de la ESC la PDB cât mai scurte.
Vezi că multe ESC-uri de racing sunt "Naked", adică nu au fire, trebuie să faci tu solder pe ele.

Știu, probabil că ți-ai luat lumea în cap de câte ori ți-am zis de "solder", dar este un skill obligatoriu, cu cât te acomodezi mai repede cu pistolul de lipit cu atât mai simplu va fi să treci peste micile "tragedii". :)

Îți recomand câteva filmulețe care sunt pentru dronele racing, dar cu cât te familiarizezi mai ușor cu procesul, cu atât îți va fi mai ușor să le aplici la drona ta mare.
Practic înțelegi care e procesul prin care dronele de racing se duc cu greutatea la extrem. Fire scurtate, receivere naked și de-pinned, direct solder fără mufe, etc.
https://www.youtube....h?v=vpESCpgPcu0
https://www.youtube....h?v=zFYbok2xGGI
https://www.youtube....h?v=3WGHNHXXzrg

Vezi că bateriile mari mari (alea peste 4000,5000mAh) vin uneori cu mufe XT90, ca să nu te uiți cu ciudă la ele să nu uiți să cumperi conectori XT60 să ai cu ce să îi înlocuiești. :)
Să mai cumperi heatshrink diferite mărimi și culori, șoricei, bandă dublu adezivă, bandă velcro să prinzi bateria, etc.
Iar bateriile alea nu se încarcă singure, îți va trebui un charger pentru LiPo. :)

Later edit: care e frame-ul tău efectiv? Am crezut că ai luat un SK450 Dead Cat conversion.

Aceasta postare a fost editata de Arise: 07 August 2016 - 04:23 PM

0

#30 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 07 August 2016 - 04:28 PM

frame-ul asta are PDB integrat, asa ma gandeam sa scot cat mai multe fire, sa folosesc lipituri multe(desi eu fug de chestia asta) :D , multe accesorii ca cele enumerate in ultima fraza le am deja. frame-ul meu este acesta Dead Cat Pro. cel pe care l-a vandut EBA. mi-a fost mai simplu sa-l iau de la el decat de la astia HK, plus...a fost mai ieftin :D
cam asa arata e calc-ul. parca zice bine. sa vad cum naiba cumpar esc-urile si motoarele alea.

velcro, incarcator lipo, tub termo, coliere, banda dubluadez. ... etc. sunt cam toate. sunt incepator la multicoptere dar nu si la modelism :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 07 August 2016 - 04:30 PM

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro