Modelism - RHC Forum: Setare stick radio pentru automodel - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Setare stick radio pentru automodel

#1 Userul este online   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 July 2016 - 03:44 PM

Salutare tuturor,

In speranta ca am postat unde trebuie, as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra. Am o statie Futaba T7 (Mod 2) si sunt curios daca se poate configura vreunul dintre canale pentru a fi folosita pe automodel (am nevoie de mai multe canale, deaia nu pot folosi o statie tip tistol), adica, cum configurez canalul in care va intra ESC-ul, pentru a avea atat control pe mers inainte, cat si pe mers inapoi? Sper ca m-am exprimat destul de clar, dar nu stiu cum altfel sa explic :D

Apreciez orice idee :drinks:
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 29 July 2016 - 05:48 PM

Diferenta e in modul de gandire a esc-urilor cu revers fata de cele clasice cu un singur sens.
Un esc cu revers comanda motorul la 0%(oprit/franat) pentru un PWM de 1500ms. Asta inseamna mansa de gaz la mijloc. Ca sa mergi inainte dai mansa in sus, dai inapoi si mergi cu spatele.
O problema va fi pornirea esc-ului, mai toate au o protectie la pornire si cum banuiesc ca ai clicket pe gaz(ramane mansa unde o pui nu revine la mijloc) va trebui sa nimeresti centrul cursei la fiecare pornire si sa ai grija sa nu lasi mansa jos cand vrei sa te opresti din joaca(cum ai face din reflex la un avion dupa aterizarehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif - unii sunt patiti).

Nu trebuie sa faci nimic la canalul de pe statie, sau daca vrei sa-ti faci mixuri si sa pui pe un switch directiile inainte inapoi vei putea folosi stickul de gaz ca pedala de acceleratie la masina.
0

#3 Userul este online   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 July 2016 - 06:07 PM

In cazul asta, nu pot sa pun acceleratia pe stickul de profundor, avand in vedere ca acel stick se centreaza singur? Directia imi poate veni ori pe acelasi stick (eleroanele), ori pe celalalt stick, pe axa directiei. Si directia de mers pe switch suna bine, un switch in 2 pozitii. Intrebarea mea este cum fac setarile pentru a realiza acest lucru? Indiferent ca e cu switch sau inainte/inapoi pe stickul de profundor... Cu restul mixurilor ma descurc cumva, dar asta pentru inainte/inapoi imi cam da dureri de cap :blink:
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#4 Userul este online   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 29 July 2016 - 09:47 PM

Pe stickul din dreapta la elevator pui esc-ul si la eleron pui servo de directie.
Si asa cu un singur stick ai si inainte inapoi si stinga dreapta restul canalelor ramin libere.
Asa am si eu la KRAZ 255b cu TGY 9X si la monster truck DX6i.
Si nu trebuie sa setezi nimic functioneaza din prima.

Aceasta postare a fost editata de ATYZZZ: 29 July 2016 - 09:48 PM

0

#5 Userul este online   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 July 2016 - 09:53 PM

Daca e asa, atunci e perfect! Multumesc mult!
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#6 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 29 July 2016 - 10:52 PM

Daca te poti invata cu gazul pe dreapta si apoi sa zbori cu el pe stanga...
0

#7 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 01 August 2016 - 04:02 PM

Ar mai fi o posibilitate: Sa muti arcul de la stick-ul de elevator din dreapta si-l pui la stick-ul de throttle in stanga si astfel convertesti radiocomanda din Mode 2 in Mod 1, daca permite. In felul asta, stick-ul de throttle din stanga va ramane pentru directia inainte/inapoi/frana si va fi cu revenire la pozitia centrala, iar stick-ul din dreapta de la eleroane, va servi pentru servo. Evident, pe elevatie nu vei mai avea revenirea la pozitia centrala, in caz ca mai folosesti radiocomanda pentru pilotarea unui avion.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro