Modelism - RHC Forum: TREX 600L Dominator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

TREX 600L Dominator Build Log

#31 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 April 2016 - 09:00 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 30 April 2016 - 08:37 PM, a spus:

Din fericire pack-urile sunt ok, s-au incarcat ok si s-au descarcat la fel de ok inca doua zboruri. Am coborat timpul de zbor la 4 minute mai ales ca acum zbor la 2500 governed.
Foarte util log-urile din ESC, mai ales pentru corectat gain-ul governerului...daar tot acolo mai vezi si alte lucruri interesante, de exemplu un consum de maxim 4348W.

P.S. multumesc inca o data nomad pentru castle link, saptamana urmatoare ti-l trimit inapoi.


Atasament Optimized-ccflight9.jpg



Pentru putin Daniel.Ma bucur ca te-am putut ajuta.
Toate cele bune
0

#32 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 30 April 2016 - 10:01 PM

Vezi postareastiganas, la 30 April 2016 - 08:57 PM, a spus:

Foarte important sa te uiti si la voltage ripple. La 12s asta e moartea ESC-ului (eu am prajit doua asa).

Cu cat pakurile sunt mai obosite cu atat creste oscilatia voltajului.




Mersi de info, nu stiam de asta. Am citit acum un pic si vad ca trebuie sa fie sub 10% din capacitatea pack-urilor.
La mine maximum pe graficul postat mai sus, este de 1,6 V.
0

#33 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 26 May 2016 - 02:13 PM

Updates:


1. am pus pale de coada de 105mm ca sa tina coada ca lumea in 2200 rpm sau mai bine zis, sa tina coada ca lumea la orice HS < 2500 rpm.
Eu am ales Switch blades, nu cred ca conteaza prea mult brand-ul dar feedback-ul e pozitiv pt tail blades de 105mm. Coada s-a imbunatatit mult.
Exista controverse legat de un eventual overlap de 3mm intre main blades si tail blades de 105, dar eu n-am reusit sa le fac sa se loveasca.
Am aproimativ 5 zboruri cu ele, si nici o prblema

2. governor-ul de pe CC edge mi se pare slab, poate nu am reusit eu sa-l setez corect, dar modelul zboara mult mai bine cu flat curve, la orice head speed.
i-am acordat aproximati 15 zboruri de reglaje, teste etc. pana m-am plictisit de el si l-am dezactivat. Si probabil ca n-o sa ma mai intorc la el, prea trebuie bibilit
Dupa ce pun mana pe un senzor de rpm, o sa bag o fisa si cu governor-ul de pe kbar.

3. mi-am mai luat un set de baterii si incep sa simt si eu ca zbor, dar tot nu e de ajuns :)
0

#34 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 26 May 2016 - 03:19 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 26 May 2016 - 02:13 PM, a spus:

Updates:


1. am pus pale de coada de 105mm ca sa tina coada ca lumea in 2200 rpm sau mai bine zis, sa tina coada ca lumea la orice HS < 2500 rpm.
Eu am ales Switch blades, nu cred ca conteaza prea mult brand-ul dar feedback-ul e pozitiv pt tail blades de 105mm. Coada s-a imbunatatit mult.
Exista controverse legat de un eventual overlap de 3mm intre main blades si tail blades de 105, dar eu n-am reusit sa le fac sa se loveasca.
Am aproimativ 5 zboruri cu ele, si nici o prblema




Dapai eu zic sa ai grija ca daca se lovesc in zbor ai pus-o! :), eu am inca reticente sa schimb pe coada palele cu ceva o idee mai mari (tot pt 450) tocmai din acest considerent.

Zboruri placute!
0

#35 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 26 May 2016 - 03:40 PM

Daca se lovesc nu e critic, se ciobeste un pic o pala de coada. Cel putin asa am vazut intr-o poza pe helifreak.
Dar, dupa cum am zis, am apasat pe pala principala cat am putut si nu atinge.

Pe 450 poti sa schimbi linistit, 450-u merge si cu pale de 345 mm fara strech. Daca ai main-uri de 325 , poti sa pui ce vrei tu pe coada. Limita o sa fie doar sa nu atinga de pamant.
Eu chiar am unele mai lungi, la limita sa nu atinga de sol.

Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 26 May 2016 - 03:42 PM

0

#36 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 26 May 2016 - 04:20 PM

Uite, am filmat un pic cam cum sta treaba. La sfarsitul video-ului.



0

#37 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 02 June 2016 - 08:47 PM

De ceva zboruri imi bat capul cu un mic wobble al discului atunci cand fac tic toc-uri usoare, gen rainbow asa - cand elicopterul bate tic, adica atunci cand il dau pe spate, se scutura un pic.
Comportamentul asta e mai pronuntat la ture mai mici, adica se simte mai tare la 2200 rpm, mai putin la 2400-2500 rpm, dar e acolo si e deranjat.

Ce am facut eu:
- am verificat CoG - e ok
- swash level 100%, elicopterul pirueteaza si pe stanga si pe dreapta impecabil
- am verificat palele, sunt balansate
- coada tine bine, nu are nici un fel de wag - din experienta tail wag poate destabiliza elicopterul dar nu e cazul

De cand am inceput sa urmaresc problema asta, am lucrat si agility si main rotor gains.
De obicei zburam cu agility 105, am scazut la 90.
Main rotor gain - aici am zis ca e principalul factor care influenteaza: eu il pusesem la 85 initial si am scazut progresiv, acuma sunt cu el pe la 60... sincer nu prea simt diferenta ca l-am scazut, elicopteru zboara la fel, wobblu e tot acolo, o sa incerc sa mai scad spre 50...dar mi se pare prea putin, si de vreme ce nu se schimba nimic...tre sa caut in alta parte, dar unde? ca nu mai am idei.

pe zboru de mai jos, minutu 1:47 se vede un pic ce vreau sa zic



0

#38 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 03 June 2016 - 11:07 AM

Primul lucru mai slabeste o idee palele si fa o proba. Daca face tot asa desfa head-ul si vezi sa nu fi instalalt damperele invers, desi presupun ca ai fost atent, probabil ai fi avut deja un boom strike daca era cazul. Greseaza spindle-ul mai bine si eventual cand il instalezi pune-l invers, cu capetele la bladegrip-ul opus. Strange bine tot si testeaza.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#39 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 03 June 2016 - 01:50 PM

Ok, o sa incerc sa slabesc palele. Acum sunt stranse excesiv, cat am putut eu de tare.

Mi-a mai venit o idee azi, sa incerc sa schimb banda pe care am montat unitatea FBL...ceva idei despre ce as putea gasi in comert? gen o anumita banda dubluadeziva ati folosit?
0

#40 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 03 June 2016 - 05:58 PM

Palele nu trebuie stranse tare, ele trebuie sa "cada" usor sub propria greutate cand pui axul headului in pozitie orizontala, parelel cu solul. Scuturi usor modelul si palele trebuie sa plece ambele in jos, fara intarziere mare intre ele. Palele stranse excesiv cauzeaza disc wobble in zbor. Nu are rost sa te chinui cu banda de sub gyro, kbar e rezistent la vibratii si e creat pentru instalare rigida. Cu cat stratul de sub gyro e mai rigid cu atat performantele in 3d cresc, daca senzorii stiu sa filtreze vibratiile. Daca pui spume inutile sub unitate vei scapa de transmiterea unor eventuale vibratii dar in acelasi timp pierzi din precizia zborului pentru ca unitatea primeste miscari accentuate in raport cu modelul. Ex: beastx merge cu atat mai bine cu cat e mai rigid atasat de heli. De regula un strat dublu adeziv 3M de 1mm e suficient. Mai era o banda 3M gelatinoasa transparenta, recent a fost bagata si la Lidl la noi, ocazie cu care mi-am mai luat una. Am folosit-o cu rezultate foarte bune pe mai multe modele. In fine, nu are rost sa-ti bati capul cu banda, problema ta e de la altceva. Lasa palele mai libere si vezi.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 03 June 2016 - 06:00 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#41 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 03 June 2016 - 09:08 PM

Am slabit palele, a fost mai bine http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif . Dupa ce m-am intors de la zbor am citit ce mi-ai scris cu palele sa pice cand scutur heli, doar una din ele a picat, le-am mai bibilit o data.
Am mai si crescut cu 5% curbele de gaz.


Dar inca nu a iesit de tot. Tot nu face snap-ul ala fara sa miste cand fac un rainbow cu oprire brusca pe spate.


VIbratii nu am deloc. Am refacut si un zbor de trim in seara asta, m-am uitat pe log si e verde tot.

Am o mica nelamurire cu zborul de trim, cand il las liber in hover, driftuieste spre o anumita parte si se tot duce, nu face corectie sa stea pe loc...eu asa avea impresia ca trebuie sa faca.
A trebuit sa-l trag eu din stick-uri la punct fix si sa-l las iar in drift si iar se tot ducea. Ma rog, a facut de cateva ori asa si am verificat piruetele, erau ca si inainte spot on.
Apoi am verificat in soft ce corectii a facut si nu erau la fel ca inainte, acum a corectat mai mult pe eleron (zborul de trim dinainte corectase mai mult pe elevator).
Vremea era linistita, nu adia vantul deloc.

Ma rog, una peste alta, zilele astea cred ca o sa bag o fisa cu un beastx de imprumut sa vad cum se simte.
0

#42 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 03 June 2016 - 09:32 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 03 June 2016 - 09:08 PM, a spus:

Am slabit palele, a fost mai bine http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif . Dupa ce m-am intors de la zbor am citit ce mi-ai scris cu palele sa pice cand scutur heli, doar una din ele a picat, le-am mai bibilit o data.
Am mai si crescut cu 5% curbele de gaz.


Dar inca nu a iesit de tot. Tot nu face snap-ul ala fara sa miste cand fac un rainbow cu oprire brusca pe spate.


VIbratii nu am deloc. Am refacut si un zbor de trim in seara asta, m-am uitat pe log si e verde tot.

Am o mica nelamurire cu zborul de trim, cand il las liber in hover, driftuieste spre o anumita parte si se tot duce, nu face corectie sa stea pe loc...eu asa avea impresia ca trebuie sa faca.
A trebuit sa-l trag eu din stick-uri la punct fix si sa-l las iar in drift si iar se tot ducea. Ma rog, a facut de cateva ori asa si am verificat piruetele, erau ca si inainte spot on.
Apoi am verificat in soft ce corectii a facut si nu erau la fel ca inainte, acum a corectat mai mult pe eleron (zborul de trim dinainte corectase mai mult pe elevator).
Vremea era linistita, nu adia vantul deloc.

Ma rog, una peste alta, zilele astea cred ca o sa bag o fisa cu un beastx de imprumut sa vad cum se simte.

In zborul de trim unitatea compenseaza, dar cu deadband mare, adica nu face corectie el la devieri, corectia o faci tu. Vezi in ce parte trage si corectezi cu o miscare scurta si ferma in directia opusa, revenind cat mai repede cu stick-ul la centru. Apoi s-ar putea sa devieze in alta directie... repeti faza, corectezi cu miscari rapide ducand imediat stick-ul la centru pana cand vezi ca tinde sa ramana pe pozitie sau da sa plece dupa un timp ceva mai indelungat. Cu BeastX nu ai cum sa gresesti, vrei 3D... Beast-ul e solutia.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 03 June 2016 - 09:33 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#43 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 04 June 2016 - 07:29 PM

Astazi i-am venit de hac, pentru ca am avut suficient timp la dispozitie sa pot face mai multe teste.

Ce am corectat:
- am slabit palele, dupa cum a spus optyqus. asta a corectat cel mai mult din instabilitate. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
- am pus servo horn mai lung pe coada, eu aveam un servo horn rotund cu 3 gauri si aveam ball linku la ultima, a 3-a. Am inlocuit cu un servo horn mai mare, cu 4 gauri. Am ajuns sa fac asta dupa ce am analizat din nou setup-ul kbar-ului si aveam sliderul pentru capete de cursa pe tail servo aproape de rosu. Scrie in soft ca e hint pt servo horn prea scurt.
- am revenit la palele de 95 mm. Am facut asta pt ca pe tail gears se vedeau semne de uzura si nu mi se pare normal la aproximativ 50 zboruri, maxim 60.
- am sters autotrim-ul. Adevarul e ca e f greu sa faci un zbor autotrim corect, vremea trebuie sa fie absolut fara nici un pic de adiere, altfel se duce trim-u. Swash-ul oricum are level ok si palele la fel.
- am crescut throttle curve pt idleup 1 la o curba v cu 85% in capete si 80% pe mijloc. Idle up 2 e 100% in capete cu 95% pe mijloc.

Si unul dintre zborurile de test de azi.



0

#44 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 05 June 2016 - 12:02 AM

Eu am vrut sa-ti zic de la inceput sa nu-ti pui sperante in palele de coada mai lungi ca nu schimba mare lucru. Totul tine de cat de constante sunt turele si cat de bine anticipeaza gyro-ul. Eu la toate modelele folosesc ultima gaura la servoul de coada... chiar si la trex 500, unde am servo standard , bila e pe a 4-a gaura. A trebuit chiar sa fac un mic canal in boom mount ca sa aiba loc de miscare bratul servoului. Am constatat mai demult ca pur si simplu la a 4-a gaura obtin coada mai solida pe un palier mai larg de manevre. Asta pentru ca bratul mai lung desi face servoul sa lucreze la rezolutie mai mica, o ajuta sa lucreze la cuplu mai bun, si in acelasi timp iti permite sa setezi un gain integral mai mare in unitate. Dar asta e o sabie cu doua taisuri: cand lucrezi atat cu gain mecanic mare (ultima gaura), cat si cu gain electronic mare, coada va tine foarte bine, insa daca "storci" mult modelul in aer si agresezi colectivul simultan cu ciclicul e destul de usor sa faci tail blow out-uri. Asta pentru ca senzorul, avand gain-ul ridicat la limita superioara, se suprasatureaza din cauza vibratiilor care apar si dispar rapid in schimbarile ample de pas, iar suprasaturatia pe senzor se traduce prin comenzi anormale la servoul de coada. Deci trebuie gasit un echilibru in toate: ture constante, motor cu cuplu bun, raport corect si gain mecanic sincronizat cu gain-ul electronic, chiar daca se obtin valori sau limite diferite de cele specificate in manuale.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 05 June 2016 - 12:04 AM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#45 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 05 June 2016 - 03:56 PM

Pai stai liniștit ca eu nu am schimbat palele de coada de nebun. Eu îmi doream sa țin idleup 1 in 2200 de ture, dar in tail down funnels cu pale de 95 face blow out. Am câteva clipuri in care se vede asta. Si nu e o problema de gainuri sau reglaje, 600 pro are un raport de transmisie pe coada mai mic decât au alte elicoptere din aceiași clasa. El este proiectat pentru 2400+ si acum am renunțat la ideea de 2200 ture pt ca nu îmi plac palele de 105 după cum am zis.
Si pe lângă asta, el chiar merge optim in 2400 ture, se simte altfel, zici ca e pe sine, unde il pui acolo sta. Consumul nu creste, tot cu 3,8v pe celula aterizez după 4 minute, așa ca 2400 sa fie.

Iar cu lungimea la servo horn, eu din experiența cu 450 rulasem cu el f ok cât mai scurt. Dar nu încape îndoiala ca in cazul discutat aici, gaura 4 este ideală. Evident ca intervine si performanța servo aici, bl855 este impecabil, are torq cât sa tragă si de un horn de un metru :)
0

#46 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 10 July 2016 - 08:33 AM

Am vazut ca "in sfarsit" s-a dus de pamant ;) Cat de rau a fost? Ce a iesit sifonat din urma cazaturii? Am impresia ca nu ai apucat sa dai TH si nici nu aveai cum daca intr-adevar ai ramas fara power pe el. Renunta la conectorul jst, e destul de firav si alunecos, nu cred ca tine prea bine la forte G mari. Eu folosesc deans de la lipo la CCbec si tine excelent.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#47 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 10 July 2016 - 11:52 AM

Dap, s-a intamplat...si a fost dintr-un motiv atat de penibil. Parca nici acu nu-mi vine sa cred ca n-am fost in stare sa imping conectoru ala jst ca lumea...doar ca asa l-am gasit dupa crash, mufa era desfacuta. Pe log-uri nu am vazut nici o eroare, nici in kbar si nici pe esc.
Ultimul log pe kbar a fost un raised vibrations level, iar pe esc se vede cum scade throttle la 0...
Din toate astea am concluzionat ca am fost atat de bou...:)

Pagubele au fost decente, palele principale, palele de coada, boom-ul si un link din ala DFC. Ah si un umbrella gear, ala dinspre frame.
Nu s-a stripuit main gear-u, servo-urile sunt ok si ele, am avut noroc ca la servo care a preluat cazatura, a sarit link-u si s-a amortizat foarte bine.

Ma rog, cosul de cumparaturi l-am facut mai baban, ca sa zbor mai relaxat. Am luat doua seturi de pale principale, am schimbat palele de coada, n-am mai luat Align de 95mm, al luat Rail de 96mm.

E ciudat, dupa acest crash ma simt "usurat" daca se poate zice asa. Sunt sigur ca o sa o sa-l zbor mai relaxat acum.

Ah, sa nu mai zic ca am si descoperit o greseala de build initiala...pe servo de elevator aveam link-ul pus la penultima gaura numai ca pe bratu ala care transmite miscarea la swash, pusesem conexiunile la ultima gaura. Asta se traduce in miscare ne-uniforma a swash-ului si cred ca de aici mi s-au tras mie acele mici balanganeli la tic toc-uri.

Oricum, o sa-l am in aer in urmatoarele doua zile, Brain-ul e deja montat si setat 90% iar coletul cu piesele e pe la sibiu, speram sa ajunga vineri dar se pare ca nu, probabil ajunge luni.
0

#48 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 10 July 2016 - 01:48 PM

Asta e cu elicopterele, nu poti fi niciodata sigur de ce s-ar putea intampla. Noroc ca nu s-a intamplat sa fi cedat deasupra apei, ca sigur in momentele urmatoare il duceai si acolo :) Eu de asta evit locurile cu apa, evit sa am spectatori, evit sa il ridic ad hoc in locatii necunoscute, nu stii ce il poate apuca.
Piesele de unde le-ai comandat?
Am avut si eu un mic incident zilele trecute, am periat varfurile la palele de coada (cand zic periat zic despicate bine), am atins rau de tot niste pietricele... si de cand ziceam ca tre sa pun o bechie sau sa lungesc in vreun fel ampenajul ca tare enervant de scurt e. Parca anume le fac asa scurte; adica inteleg ca e mai scurt sa nu agate coada la spool up dar nici asa scurt incat sa nu ofere o protectie suficienta palelor. Palele le-am reparat, am umplut golul din ruptura cu spuma poliuretanica si tip-urile le-am reconstruit cu epoxy, aproape nu se cunoaste reparatia iar balansul e perfect. Era pacat sa le arunc, la 30 de euro setul tragi cat poti de ele :blush:
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#49 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 10 July 2016 - 03:14 PM

Pai zboru ala era cam al 7-lea pe ziua respectiva si da, am zburat si deasupra apei...am avut noroc cu carul ca n-a picat in apa :)
Iar daca iti iei masurile de siguranta necesare, nu e nici o problema sa zbori cu oameni, trebuie doar sa pastreze distanta.

Eu si kit-ul si piesele le comand de la align-trex.co.uk pentru ca au preturi f bune si fara TVA. Au un customer support f bun, sunt multumit de magazin.

Ah si vezi ca eu am la vanzare un set de switch blades 105mm, le-am tinut vreo 10 zboruri pana m-am lamurit ca nu e ce trebuie pentru coada la 600 - aici
0

#50 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 11 July 2016 - 12:30 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 10 July 2016 - 03:14 PM, a spus:

Pai zboru ala era cam al 7-lea pe ziua respectiva si da, am zburat si deasupra apei...am avut noroc cu carul ca n-a picat in apa :)
Iar daca iti iei masurile de siguranta necesare, nu e nici o problema sa zbori cu oameni, trebuie doar sa pastreze distanta.

Eu si kit-ul si piesele le comand de la align-trex.co.uk pentru ca au preturi f bune si fara TVA. Au un customer support f bun, sunt multumit de magazin.

Ah si vezi ca eu am la vanzare un set de switch blades 105mm, le-am tinut vreo 10 zboruri pana m-am lamurit ca nu e ce trebuie pentru coada la 600 - aici

Nu cred ca iti poti lua toate masurile de siguranta necesare vreodata. Elicopterul implica oricand un potential risc. Oricand poate ceda ceva, mecanic sau electronic. Eram acum vreo 3 ani la Roma la o manifestatie, stateam mai multe persoane la umbra unui copac inalt cu coroana din aia larga si aplatizata, unii in picioare, altii intinsi pe iarba. Un instructor zbura la vreo 20 de metri cu un Raptor 50. La un moment dat a pierdut controlul si in 2 secunde s-a indreptat fix inspre copac, s-a izbit sus in coroana, lumea a dat sa fuga destul de tarziu, deja cadeau crengi de sus si desigur si elicopterul a cazut ca un pietroi fix unde adineauri stateau vreo 8 persoane. Si am mai asistat de la distanta la vreo 2 incidente...
In cat timp iti ajunc comenzile de pe trex uk? N-am comandat niciodata de acolo.

PS: te-am gasit pe fb si ti-am dat add.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#51 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 11 July 2016 - 03:15 PM

Cam 5-6 zile lucratoare. Am comandat lunea trecuta si au ajuns azi in bucuresti.
0

#52 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 14 July 2016 - 10:55 PM

Ieri l-am adus iarasi in aer, cu Brain 2 si Rails 96mm pe coada.
Majoritatea zborurilor au fost F3C style, asa ca inca nu ma pot pronunta complet asupra schimbarilor dar la momentul asta, dupa vreo 10 zboruri, brain-u se simte f ok.
Mai ok ca si kbar-u asta e clar.

Tot ieri am si dibuit autorotatiile, iar astazi am mai dat cateva zboruri de antrenament pentru concursu de weekend.

Ne vedem la Brasov:)



0

#53 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 10 August 2016 - 08:15 PM

De cand am descoperit governor-ul din Brain, am gasit si alta fata a acestui elicopter, una mai domoala mai molcoma asa:) aia cu care te relaxezi seara dupa munca si anume 1950 headspeed.
Surprinzator, coada tine bine si nu scapa in tail down funnels. Si aici nu sunt sigur care are merit mai mare, Brain 2 sau palele de coada Rail de 96mm.
Inca lucrez la gain-uri pe coada, am tot crescut I-ul de la 28 default pana la 45 azi. Coada inca mai are tendinta sa alunece un pic in manevre 3d, dar e pe drumul cel bun.







0

#54 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 13 September 2016 - 03:48 PM

100 zboruri cu Brain 2 (probabil modelul are spre 200 + daca le calculez si pe cele cu kbar-u).
Brain-ul out of the box n-a fost plug and play pe model, zboara diferit fata de kbar. Si va spun sincer ca la fiecare doua zboruri mai modificam cate un parametru, ajustam cate un gain etc.
Dar a meritat efortul, faptul ca pot zbura cu el la 2000 ture imi place enorm. Asta se traduce in 5 minute de zbor si cobor cu bateriile la 3.8v pe celula.
Contrar asteptarilor, la 2000 ture hs ai putere sa faci orice figura, inclusiv tic-toc-uri rapide etc.

Din curiozitate, am comandat gear-urile de 600N, cele care transforma raportul pe coada de la 3.85 cat are dominatorul, la 4.5 cat au cam majoritatea elicopterelor din clasa 600.
Dominatorul are 3.85 pentru ca el cica ar trebui sa zboare la 2400 - 2500 ture...dar va spun sincer ca nu e fezabil, in primu rand pentru ca eu n-am cohones sa-l zbor asa, este mult prea rapid si imediat se duce in China cand dai de stick-uri, in al 2-lea rand ca trebuie sa zbori 3 minute, maxim 3 minute jumate.
Sa nu mai zic de stresu pe baterii, care in loc sa te tina 200 cicluri, te vor tine la jumate si tot asa.

In rest toate bune, e un elicopter pe cinste si ma bucur de el la fiecare zbor. Chiar daca generic vorbind, dupa toata experienta de pana acum, mi se pare un elicopter dificil de reglat/setat si pus la punct.

Si un video de azi:



0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro