Modelism - RHC Forum: Bacau 2016 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12

Bacau 2016

#331 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 March 2019 - 09:22 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 25 March 2019 - 06:30 AM, a spus:

Cum ar fi dacă ați lăsa monștrii și v-ați apuca de aeromodele???

Faine scule. Să le vedem cu bine pe cer!


Asta a fost tare. :clapping:

Vorba veche: "Decolarea-i benevolă, aterizarea obligatorie."
URA şi la zbor fofezelor !
0

#332 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 March 2019 - 09:23 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 25 March 2019 - 06:30 AM, a spus:

Cum ar fi dacă ați lăsa monștrii și v-ați apuca de aeromodele???

Faine scule. Să le vedem cu bine pe cer!


Asta a fost tare. :clapping:

Vorba veche: "Decolarea-i benevolă, aterizarea obligatorie."
URA şi la zbor fofezelor !
0

#333 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 25 March 2019 - 01:21 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 25 March 2019 - 06:30 AM, a spus:

Cum ar fi dacă ați lăsa monștrii și v-ați apuca de aeromodele???

Faine scule. Să le vedem cu bine pe cer!

😂😂😂😂 ei monstri..nici chiar....am facut teste...desigur...
0

#334 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 25 March 2019 - 01:24 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 25 March 2019 - 09:12 AM, a spus:

Primul video nu se încarcă complet. Nu-i bai.
Teste ai făcut la garaj. La câmp, ceva rulaj și zbor. :) Ce dacă era vânt lateral. Mai tot timpul este și componentă laterală. Până săptămâna viitoare crește iarba.
Zi că ți-a fost teamă. :rofl:
Las' că știu. La primul zbor cu "animalu'" îmi tremurau și mâinile și țurloaiele. Noroc că eram cu stații instructor-elev și aterizarea a făcut-o instructorul. După, am tras 3 țigări una după alta. :pardon:

Deci...sunt 10.000€ in joc...si nu vreau sai fac foc pe camp.Cum spuneam...teste.A plesnit hoperul in amandoua parti.Filtrul catre turbina a plesnit si ala....astea fiind noi si au cedat.🙄 pana nu ma asigur ca totul este ok sa decolez nu risc..pentru ca e crash total.Pana la urma sunt niste jucarii si ...cad alea adevarate.
0

#335 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 25 March 2019 - 03:51 PM

O filmare mai buna .

https://youtu.be/BohUsg2MrQo
0

#336 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 25 March 2019 - 11:11 PM

Astazi am reparat hoper-ul , l-am lipit cu epoxy sa tina ( asa ar trebui ) pana la urma tubul e din plexic.Am fost la Dan si mia refacut traseul de conducte sa fie mai eficient.Am reparat si electro-valva 'scapa aer de la niplu si iam pus niste theralock sa nu mai scape aer.In mare parte am rezolvat.Daca tine vremea ii voi face primul zbor.

Aceasta postare a fost editata de Bogdan-Bacau-Jet: 25 March 2019 - 11:11 PM

0

#337 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 March 2019 - 12:11 PM

Vezi că totul ține de repectarea unei liste de verificări ?
Oricând poate ceda ceva. Nu cedează la teste, treci de lista de verificări și cedează în aer. S-a mai întâmplat.
Cum spuneam: totul bun și frumos. Lista de verificări bifată de două persoane (subsemnatul și administratorul modelodromului). Fără administrator nu se poate, sau cel care-i ține locul în lipsă. Fără verificare nu ți se permite să zbori. Cu toate astea mi se oprea motorul în aer. Noroc că m-am "specializat" de acasă cu aterizări de urgență cu motorul oprit. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#338 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 26 March 2019 - 02:33 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 26 March 2019 - 12:11 PM, a spus:

Vezi că totul ține de repectarea unei liste de verificări ?
Oricând poate ceda ceva. Nu cedează la teste, treci de lista de verificări și cedează în aer. S-a mai întâmplat.
Cum spuneam: totul bun și frumos. Lista de verificări bifată de două persoane (subsemnatul și administratorul modelodromului). Fără administrator nu se poate, sau cel care-i ține locul în lipsă. Fără verificare nu ți se permite să zbori. Cu toate astea mi se oprea motorul în aer. Noroc că m-am "specializat" de acasă cu aterizări de urgență cu motorul oprit. :)

😂😂😂😂😂 da ...aici ai si tu dreptate...imi aduc aminte cand a cazut bateria de la statie...🤪 nu ma pot opri din ras 😂😂😂😂 Recunosc ca nu am verificat ...dar totusi ...sunt chinezerii si fac si aia economie la materiale.Acuma ....sper sa tina si cred ca am verificat tot.
0

#339 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 27 March 2019 - 12:23 AM

Mai trebuia de rezolvat o problema.Incarcarea a cele 2 rezervoare de 3.5L bucata...adica 7L .🙄 Cu pompa RC...de 3 lei...care dura aproape 15 min, am scurtat timpul inervant care acum in maxim 4 min sunt full 👌👌👌 Am cumparat o electro-pompa de stergatoare de parbriz de logan 12V 🤪 cu 20 lei si am rezolvat problema.Baga de rupe🤗 silentioasa tipic Dacia 😂 dar isi face treaba corect.Partea naspa e ca trebuie facuta o reductie de la 17mm la ce furtun o sa folositi, asta pe partea care trage din canistra.Acum nu stiu ce garnituri o avea in ea...dar daca tine un sezon..merita 20 lei.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20190327_000451-756x1008.jpg
  • Imagine atasata: IMG-20190326-WA0024-567x1008.jpeg
  • Imagine atasata: 20190327_000503-1008x756.jpg
  • Imagine atasata: IMG-20190326-WA0011-567x1008.jpeg

0

#340 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 31 March 2019 - 04:18 PM

Astazi am iesit la terenul de zbor impreuna cu Dan si Tudor.Doar eu am zburat ( adica primul zbor ) 😳😳😳🤓 A inceput sa fie necontrolabil pana am facut ultimile trimaje in aer.Turbina e la limita , avionul fiind de 34kg. 😔 Torpila ce sa mai .Am reusit sa il aduc la aterizare un pic cam din pod ...dar pentru primul zbor a fost ok.A cedat un bolt de la trenul de aterizare si de acolo sa blocat( cred ) eu roata.A smult suportul de placaj pe care sta trenul de aterizare.Trebuie intarita toata zona la ambele aripi.Voi reveni !!

https://youtu.be/grcpRWZIw6w
0

#341 Useril este offline   flyghtmm 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 02-April 10

Postat 04 April 2019 - 11:56 AM

Vezi postareaBogdan-Bacau-Jet, la 31 March 2019 - 04:18 PM, a spus:

Astazi am iesit la terenul de zbor impreuna cu Dan si Tudor.Doar eu am zburat ( adica primul zbor ) 😳😳😳🤓 A inceput sa fie necontrolabil pana am facut ultimile trimaje in aer.Turbina e la limita , avionul fiind de 34kg. 😔 Torpila ce sa mai .Am reusit sa il aduc la aterizare un pic cam din pod ...dar pentru primul zbor a fost ok.A cedat un bolt de la trenul de aterizare si de acolo sa blocat( cred ) eu roata.A smult suportul de placaj pe care sta trenul de aterizare.Trebuie intarita toata zona la ambele aripi.Voi reveni !!

https://youtu.be/grcpRWZIw6w


Felicitari domnule Bogdan! Sunteti un pilot bun! :drinks: :drinks:
0

#342 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 April 2019 - 09:12 AM

Bravo Bogdane.
Dacă-l puneai mai "harcana" poate scăpa trenul. Atenție la vântul lateral.

Ce putere are turbina ta ?
Din filmare nu părea să fie prea slabă. Decolare faină, cu puțin palier, ca la carte. :)
Trimajele sunt inerente și dau puțin de furcă la început, mai ales cu trenul scos. O groază de rezistență la înaintare.
Una peste alta a fost bine. Al doilea zbor va fi mai ușor. :good:

P.S. Dar o cameră decentă pe când ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#343 Useril este offline   ALBERT STEFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 16-November 10
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:AEROMODELISM - PLANOARE ELECTRICE , si nu numai

Postat 08 April 2019 - 10:37 AM

Felicitari domnule ! Pe cind un zbor si la Sinpetru ?
0

#344 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 10 April 2019 - 12:03 AM

Vezi postareaflyghtmm, la 04 April 2019 - 11:56 AM, a spus:

Felicitari domnule Bogdan! Sunteti un pilot bun! :drinks: :drinks:

Merci 👌😉

Vezi postareaALBERT STEFAN, la 08 April 2019 - 10:37 AM, a spus:

Felicitari domnule ! Pe cind un zbor si la Sinpetru ?

Curand ! La prima invitatie voi fi prezent 🤗🤗🤗
0

#345 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 10 April 2019 - 12:09 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 08 April 2019 - 09:12 AM, a spus:

Bravo Bogdane.
Dacă-l puneai mai "harcana" poate scăpa trenul. Atenție la vântul lateral.

Ce putere are turbina ta ?
Din filmare nu părea să fie prea slabă. Decolare faină, cu puțin palier, ca la carte. :)
Trimajele sunt inerente și dau puțin de furcă la început, mai ales cu trenul scos. O groază de rezistență la înaintare.
Una peste alta a fost bine. Al doilea zbor va fi mai ușor. :good:

P.S. Dar o cameră decentă pe când ?

Da...cred ca emotiile sau vazut 🤓 turbina e de 210 cam slaba pt 34kg...tot zborul a fost cu mansa la 3 sferturi.Nu a fost de vina vantul ci..am cazut un pic din pod..🙄 Si a sarit un surub de pe o ureche care tine pistonul de la furca, (chinez defect ) dar filet numai 3 spire M3 si restu lipici..😔 ce sa tina?.A blocat roata din stanga si sa dus intr-o parte avionul pana a smuls trenul de pe suport.Nu au fost pagube deloc.Am refacut suportii din placaj de aviatie , am intarit toata zona cu carbon si fibra.Sunt gata doar ca asteptam vreme buna.
0

#346 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 10 April 2019 - 12:13 AM

Vorbeai de camera decenta...Am un DSRL bun cu obiectiv bunicel ...dar note 8 care il am filmeaza mai bine ca un DSRL..doar ca a filmat Tudor..si a fost primul sbor..si nu a mai stat nimeni sa faca zoom sau primplanuri.Eram stresati ca la un momendat avionul incepuse sa fie necontrolabil.Spre final am reusit sa il trimam..Poate sa fie torsionata vreo aripa..nai de unde sa stii..Vom reveni cu poze si filmari imediat ce ne va permite vremea ! 👌
0

#347 Useril este offline   ALBERT STEFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 16-November 10
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:AEROMODELISM - PLANOARE ELECTRICE , si nu numai

Postat 10 April 2019 - 10:23 AM

Torsiunea aripi se poate verifica cu o nivela laser, deasemenea ar trebui verificata incidenta aripilor sa nu fie cu diferente deoarece apar efecte nedorite in zbor ..... in rest numai bine si aterizari line .
0

#348 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 10 April 2019 - 09:04 PM

Vezi postareaALBERT STEFAN, la 10 April 2019 - 10:23 AM, a spus:

Torsiunea aripi se poate verifica cu o nivela laser, deasemenea ar trebui verificata incidenta aripilor sa nu fie cu diferente deoarece apar efecte nedorite in zbor ..... in rest numai bine si aterizari line .

Da e bine de verificat ....ideia era ca eu am facut setari la sol dar in aer...pana la urma am reusit si sta drept,doar ca am comenzile un pic cam mari si expo putin...o sa mai micsorez.🙄 Daca se face vreo intrunire la San Petru...dati un call 🤗🤗🤗
0

#349 Useril este offline   ALBERT STEFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 16-November 10
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:AEROMODELISM - PLANOARE ELECTRICE , si nu numai

Postat 11 April 2019 - 08:52 AM

Ok, s-a marcat.
0

#350 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 April 2019 - 09:16 AM

Să nu mai spui nimănui că obții imagini mai bune cu un telefon decât cu un DSLR. E valabil doar dacă nu știi să folosești un DSLR. Nu-i bai. Și asta se învață. :)
Un DSLR decent (pe la 500 de euro) nu poate fi egalat de niciun telefon de pe piață.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#351 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 April 2019 - 09:27 AM

210 ăla scris de tine nu-mi spune nimic. Întrebam de kg forță. Modelul meu are 30 de kg, iar turbina e de 31 kgf. În principiu mi-ar duce și un model de 40 kg.

Dacă erai nesigur pe forța motorului ar fi trebuit să meri cu gazul pe maxim, sau foarte puțin mai jos, deși din vizionarea decolării nu am avut impresia că turbina ta nu ar fi destul de puternică.
Una peste alta e bine că "l-ai scăpat" teafăr. Toate modelele sunt "slăbuțe" pentru că se merge pe obținerea unei greutăți cât mai mici la dimensiuni mari.

Dacă aripa are torsiuni, sau incidența planurilor nu este aceeași ai și explicația prețului, nu "gogorița" că nu poți zbura modele de peste 25 kg în Germania. Asta este complet fals.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#352 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 April 2019 - 09:33 AM

Amu, vis-a-vis de torsiuni în aripă. Dacă e compozit se poate rezolva relativ simplu; dacă e lemn, e mai dificil, dar nu imposibil.
În lipsa unui dispozitiv laser poți verifica aripa pe o planșă plană cu un șubler cu talpă, sau cu tijă. Mai bun ar fi cel cu talpă.
Pentru verificarea incidenței planurilor iei amprenta nervurii de bază de la un plan și o suprapui pe celălalt plan. Trebuie să se suprapună perfect.

Spor la meștereală și aterizări fără probleme.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#353 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 11 April 2019 - 11:37 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 11 April 2019 - 09:16 AM, a spus:

Să nu mai spui nimănui că obții imagini mai bune cu un telefon decât cu un DSLR. E valabil doar dacă nu știi să folosești un DSLR. Nu-i bai. Și asta se învață. :)
Un DSLR decent (pe la 500 de euro) nu poate fi egalat de niciun telefon de pe piață.

Depinde si cum folosesti telefonu...Daca vrei imagini de aproape bate la c_ r note 9 al meu pe un dslr...si telefonu are aplicatii pe cand un dsrl daca nu ai un obiectiv bun ( 2000€ ) degeaba ai camera.Ideia e ca un telefon e mai usor de folosit si de postat decat o camera.Mult mai comod .O camera buna pt ce vrem noi depaseste 5000 € si bugetul asta nu il avem , plus ca ar mai trebui platit si cameramanu 🤪 Facem si noi cu ce avem.Ideia e ca trebuie sa zbori in raza daca vrei imagini bune....ca la cum zbor eu..😳😳😳 se termina firul la statie 😂😂😂 Pentru cei care nu stiu in coltul din drepta al programului YouTube se poate seta calitatea video.Daca filmeaza cineva cu tel lui si imi trimite pe whattap ii ia din pixeli si nu va mai avea aceiasi calitate exact cum sa intamplat la filmarea primului zbor al meu.
0

#354 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 11 April 2019 - 11:50 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 11 April 2019 - 09:27 AM, a spus:

210 ăla scris de tine nu-mi spune nimic. Întrebam de kg forță. Modelul meu are 30 de kg, iar turbina e de 31 kgf. În principiu mi-ar duce și un model de 40 kg.

Dacă erai nesigur pe forța motorului ar fi trebuit să meri cu gazul pe maxim, sau foarte puțin mai jos, deși din vizionarea decolării nu am avut impresia că turbina ta nu ar fi destul de puternică.
Una peste alta e bine că "l-ai scăpat" teafăr. Toate modelele sunt "slăbuțe" pentru că se merge pe obținerea unei greutăți cât mai mici la dimensiuni mari.

Dacă aripa are torsiuni, sau incidența planurilor nu este aceeași ai și explicația prețului, nu "gogorița" că nu poți zbura modele de peste 25 kg în Germania. Asta este complet fals.

Mai toate turbinele indifert de Nume 🤓 : Gica 80k..Vasile 170 s...Gheorghe 210H...ala 210B al meu e de 21kg 😕 si haveonu meu are 27kg cu hoperul plin....Odyssey cel pe care lam avut avea 21kg si zburam cum 160...turbina pentru 16.kg..La ce ma refeream eu ca nu am forta pe turbina..nu ca nu decoleaza...nu o sa pot da fac acrobatii cu el si o sa pot zbura doar trainer.2 Setarile la eleroane le-am facut pe banc cu vinclul si de aceea spuneam ca a trebuit sa mai trimez ca imi tragea stanga si ma gandeam ca poate e torsionata aripa ( sau lipite de'an P__ eleroanele ) si 5000€ modelul nu poti spune ca e eftin ...e eftin fata de Carf..SMJ..dar 5 mii sunt bani pt o coaja de fibra 🤨 sa nu mai putem restul echiparii.Bun rau ce am...trebuie sa fiu atent ca nu vreau sa il strang cu farașul 😂😂😂
0

#355 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 11 April 2019 - 11:54 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 11 April 2019 - 09:33 AM, a spus:

Amu, vis-a-vis de torsiuni în aripă. Dacă e compozit se poate rezolva relativ simplu; dacă e lemn, e mai dificil, dar nu imposibil.
În lipsa unui dispozitiv laser poți verifica aripa pe o planșă plană cu un șubler cu talpă, sau cu tijă. Mai bun ar fi cel cu talpă.
Pentru verificarea incidenței planurilor iei amprenta nervurii de bază de la un plan și o suprapui pe celălalt plan. Trebuie să se suprapună perfect.

Spor la meștereală și aterizări fără probleme.

Da merci .O sa verific...in Romania au venit toate ploile din Europa firar mama lor de Rusi 😂😂😂 acuma asteptam sa treaca norii.Abia astept sa ies din nou sa facem galagie 🤪🤪🤪
0

#356 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 16 April 2019 - 11:06 AM

Nu citești ce scriu. Interpretezi doar cuvinte.
Nu am scris că ai dat puțin pe model.
Tu ai spus: - ai luat modelul la preț redus pentru că cel care l-a avut a afirmat că nu se poate zbura peste 25 de kg în Germania.

Eu: 1. Afirmația că nu se poate zbura peste 25 kg e falsă;
2. Prețul redus (că e 5.000, sau 7.000) ar putea fi justificat de problemele de torsiune.
Nu am scris că e preț mic, ci redus.
"Ar putea fi justificat" e o presupunere plecând de la faptul că cel care ți-a vândut modelul a ascuns problemele de geometrie. Asta nu înseamnă că este și real. Ceea ce e concret e doar faptul că a mințit în privința limitei de greutate de aici.

21 kgf sunt destul pentru ce ai. Merge și acrobație fără probleme. Nu poți face howering, dar asta e.

Dacă simți că modelul nu mai ascultă comenzile (necontrolabil) pot fi doar două cauze: - electronică (ceea ce nu este cazul); - viteză prea mică (limită de viteză) și soluția este să-i dai gaz.
În cazul în care, la creșterea vitezei, modelul nu mai poate fi ținut în zbor normal și are o tendință majoră de a devia pe aceeași parte și nu alternativ, există o singură cauză: torsiuni în geometria modelului.
Pentru că, totuși, l-ai adus la aterizare teafăr (ruperea trenului nu se pune) pot spune că problema pe care o are nu este majoră și poate fi rezolvată.

Spor la meștereală și zboruri fără probleme.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#357 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 18 April 2019 - 11:15 PM

Am reconstruit suportii la ambele aripi si am pus 3 straturi de fibra plus un strat de carbon.Acum cred ca le-am intarit suficient.Indiferent daca vii tare la aterizare tot vor ceda.Daca citesti printre randuri nu am spus ca modelul lam cumparat la reducere.Am spus ca este mai ieftin fata de CARF sau Sky Master Jet unde acelasi model costa peste 7000€ ...Evident e ca nu e aceiasi calitate fata de alti constructori.Ca ex : Al meu e mai greu fata de CARF sau S.M.j..asta era ideia.Plus ca la ceilati constructori modelul este mult mai bine construit si bine ramfostat in zonele delicate.La FEJ ..nu da detalii prea multe "Gen ,Greutate" etc.Iar nemtii nu zbora torpile e mai greu te pilotat fata de unul de aceiasi marime si mult mai usor.Aripile nu sunt torsionate ,am zis ca probabil daca un eleron a fost lipit aiurea ( o gara data mai hegheș ) fata de cealalta aripa logic ca nu se mai aliniaza perfect si de geaba faci trimiaj la sol pentru ca in aer se schimba smecheria.Oricum lam trimat in zbor si sta bine.Daca aveam o turbina un pic mai mare ar fi fost perfect.Dar e ok si cu asta, dar sunt la limita.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20190412_002123-1008x756.jpg
  • Imagine atasata: IMG-20190406-WA0000-567x1008.jpeg

0

#358 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 April 2019 - 06:58 AM

Vezi postareaBogdan-Bacau-Jet, la 13 March 2019 - 01:52 PM, a spus:

Da...naspa ce sa zic.Si eu am cam luat-o ..lam luat de la polak si cantareste 27kg...adica peste limita de 25kg care este pe Germania de accea mi la dat la 4800€ modelul plus 500€ transportul lui.Nu stiu cum te descurci tu cu 30kg pe Germania daca iti va da voie sa decolezi cu el.


Ia citește din nou ce ai scris aici !
S-au schimbat sensurile în limba română și nu știu eu ?
Ori ai vrut să spui altceva și nu ți-a ieșit. ;)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#359 Useril este offline   Bogdan-Bacau-Jet 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 08-March 19

Postat 19 April 2019 - 10:18 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 April 2019 - 06:58 AM, a spus:

Ia citește din nou ce ai scris aici !
S-au schimbat sensurile în limba română și nu știu eu ?
Ori ai vrut să spui altceva și nu ți-a ieșit. ;)

Eu nu vad unde am scris ca lam luat in reducere !!! Am scris ca mi la dat cu 4800 plus transportul.
0

#360 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2236
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 April 2019 - 07:55 AM

Vezi postareaBogdan-Bacau-Jet, la 19 April 2019 - 10:18 PM, a spus:

Eu nu vad unde am scris ca lam luat in reducere !!! Am scris ca mi la dat cu 4800 plus transportul.


Vorba ta: "citește printre rânduri".
Nu ar fi nevoie de citit printre ele pentru că mesajul tău e destul de clar. Chiar nu am de gând să-ți fac o analiză de topic a textului că oricum e degeaba. Nu vei pricepe că un mesaj se transmite prin introducerea și ordonarea cuvintelor și frazelor în funcție de ce vrei să transmiți. Mde. Limba și gramatica română.
Am avut impresia că ai mai evoluat, dar se pare că singurul capitol unde există "evoluție" e cel al valorii achizițiilor.
În consecință te voi lăsa în pace și nu voi mai scrie nimic.

Succes la cumpărături și zboruri fără probleme. Ar fi păcat pentru model.
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro