Modelism - RHC Forum: Ajutor cu un DragonFly X10 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ajutor cu un DragonFly X10 La rotirea elicelor trepideaza tot

#1 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 21 December 2005 - 09:23 PM

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o mica problema,sunt incepator.
Am un elicopter Dragon Fly X10,acela cu 2 elici una peste alta ,iar dupa 2-3 zboruri a inceput sa trepideze elicopterul.
Tin sa specif ca se ridica si poate fii manevrat.Am impresia ca la turatii se misca putin axul pe care sunt puse cele doua elicii mai ales in partea superioara.
Stie careva cauza si ce as putea face pentru a rezolva problema??

Mersi anticipat.
0

#2 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 21 December 2005 - 10:10 PM

A luat vre-o tranta? contragreutatile de la rotorul superior sunt la locul lor?

big
FROGS CAN FLY!
0

#3 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 22 December 2005 - 01:30 AM

Am luat 2-3 trante dar nu urate si contragreutatiile sunt la locul lor au prindere fixa
0

#4 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 22 December 2005 - 03:15 AM

Nu trebuie sa iei o mare "trinta" !
Scoate palele si vezi daca ai aceasi vibratie.
Daca palele principale nu sunt ciobite mai mult ca sigur ca ai strimbat axul principal.

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#5 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 24 December 2005 - 02:37 AM

Ai avut dreptate Charly,cum sa fac sa remediez axul ca e otelit?si acuma de sarbatoare e inchis pe la toate magazinele de specialitate.
0

#6 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 December 2005 - 04:56 AM

Pe strung cu un ciocanel si ...p-m... cum se numeste palpatorul ala micrometric ca nu-mi mai vine.
Bagi axul aproape tot si invartesti. Vezi unde este abaterea si bati corespunzator cu ciocanul. Atentie : pui un lemn sau ciocan de cauciuc.
Si tot asa pina il scoti.
Nu este otel tare. Este special facut asa pt ca daca se rupe in aer....ala esti :rolleyes:

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#7 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 31 December 2005 - 04:48 PM

Rocket Man, intimplator si eu am un elicopter exact ca al tau primit ieri. Explica-mi si mie te rog cum merge ? e manevrabil fin ? are reglare de turatie motor principal ? poate sta in aer la punct fix ?

Eu l-am cumparat si ieri ce am patit...te rog citeste topicul "Rog ajutor, nu mi-am revenit din soc
Stapanirea unui elicopter DRAGON FLY X10" de la rubrica Aeromodele ca sa vezi ce s-a intimplat deoarece eu habar nu am sa-l conduc. Esti cumva din Bucuresti ca si eu sunt, daca da spune-mi te rog ca poate imi poti da si tu o mina de ajutor. S-a oferit si Charly pe care o sa-l sun luni dar si tu ai putea daca doresti sa-mi descrii cum merge daca tot ai acelas model, zi-mi ce plusuri are, ce minusuri are de ex.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 31 December 2005 - 04:50 PM

0

#8 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 01 January 2006 - 12:03 AM

Am aflat cum este cu turatia deci este ok, acum mai ramine sa invat sa-l pilotez.
0

#9 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 01 January 2006 - 05:31 PM

Salut baieti !! Nu vreau sa va descurajez dar nu stiti ce a-ti cumparat !!
Mie mi-a trebuit o luna sa-l ridic in conditii de siguranta de la sol .Indoor -ul este cel mai instabil elicopter si cel mai greu de pilotat . Eu am inceput cu el in urma cu sapte ani si acum am un RAPTOR 50 /3Dcu motor termic dar am su unul electric total diferit fata de "jucaria " care o aveti voi .Este un SCHEIZTER 300 C destul de mare si reusesc cu el sa fac HOVERING far cu Dragon FLY nu am reusit sa fac niciodata acest lucru !!Este foarte instabil sa stiti - este o jucarie -

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1136129505.jpg

0

#10 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 01 January 2006 - 05:35 PM

Asta-i Raptorul meu 3D acrobatic . Este ceva exceptional sa-l vezi in evolutie !!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1136129739.jpg

0

#11 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 01 January 2006 - 05:43 PM

Vreau sa va spun ca eu am inceput prima data la Simulatorul de zbor FMS daca-l cunoasteti si pe urma am luat lectii de pilotaj pentru 2 saptamani cu Maestru de pilotaj la un Club Eli aici in Italia contra cost bineinteles ,aici totul se plateste !!
De aceea va sfatuiesc cu caldura sa incepeti cu simulatorul de zbor si pe urma sa treceti la STICKUL adevarat .Elic Radioc. Este cea mai instabila masina de zbor inventata de om .Pentru a o putea guida tu nu faci decat sa-i corectez imperfectiunile de zbor prin intermediul servo-urilor.Elic.este o masina de zbor care trebuie sa-si invinga forta de greutate ca sa pluteasca in aer ,si sa nu uitam de multele forte fizice si efectele turbionice care iau nastere in timpul decolarii !!
0

#12 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2006 - 10:01 PM

Ciao, Marius10. Desi suntem, in Romania, sunt mai multi zburatori buni de elicoptere. Din cate vad asta e un topic de incepator. Te rog nu-ti face impresia despre situatia generala. La fel stiu ca multi de aici frecventeaza cel putin Barrone Rosso, deci sunt la curent cu aceleasi lucruri ca in Cetate.

Cateodata si eu am acel simpatic accent, oare ne aduce aminte ca romana este o limba latina? Oricum, mai bine decat k, shi, tz, etc.!

Cand mai vii prin tara, ar fi bine daca prinzi RR.

Saluti,
Costel

P.S. - daca cineva considera ca am lezat sau jignit pe cineva, faceti-ma atent! Nu a fost deloc intentia mea, ci simpatia pentru colegul nostru, care totusi a sarit sa raspunda si unor intrebari puerile. Cred totusi ca e cam off- topic, si moderatorii pot sterge mesajul justificat.

P.P.S. - @marius10. Avem un topic deschis la aero despre "Siguranta". Te-as ruga daca ne poti descrie cum e in Roma, eu am vazut cum e doar in Bologna, Verona si Firenze. Roma totusi este cea care da tonul...

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 02 January 2006 - 12:47 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#13 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 01 January 2006 - 10:57 PM

Salut
Sunt de acord cu ce a zis Marius10 legat de elicopterele dragonfly si asemanatoare cu ele (cu pas fix la rotor principal ). Sunt cele mai instabile si greu de pilotat si culmea ironiei tocmai astea cad pe mana incepatorilor. Cine nu crede , sa instaleze aerofly profesional si are acolo un picolo care face parte din aceeasi categorie. E un simulator realist si este foarte evidenta diferenta fata de alte modele. Sincer sa fiu , nu stiu la ce le mai fabrica , pentru ca un incepator nu le va pilota niciodata iar unu avansat (chiar si la simulatoare) nu va avea chef sa piloteze niciodata (in sensul ca nu o sa-si cumpere asa ceva ) .... Pilotatu' elicopterelor ieftine este un stres iar zborul lor nu este frumos deloc , nu seamana cu un zbor de elicopter ci mai mult cu balansul unui vapor pe timp de furtuna !!!

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 01 January 2006 - 11:03 PM

0

#14 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 01 January 2006 - 11:54 PM

@Marius 10, @Charly

POATE UN TOPIC LEGAT de ELICOPTERE PENTRU INCEPATORI ar fi super! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima
0

#15 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 02 January 2006 - 08:45 AM

Sir_Vaska, la 1 Jan 2006, 22:57, a spus:

Sincer sa fiu , nu stiu la ce le mai fabrica , pentru ca un incepator nu le va pilota niciodata iar unu avansat (chiar si la simulatoare) nu va avea chef sa piloteze niciodata (in sensul ca nu o sa-si cumpere asa ceva ) .... Pilotatu' elicopterelor ieftine este un stres iar zborul lor nu este frumos deloc , nu seamana cu un zbor de elicopter ci mai mult cu balansul unui vapor pe timp de furtuna !!!

Nu sa poate spune mai bine ! Mai ales asta cu "vapor pe timp de furtuna" imi ace sa rid.

Vreau sa adaug ca astea sint facute drept numai pentru a tepui cumparatori care habar nu au despre ce cumpere. Successul lor pe piata este bazat numai pe cifra de vinzari catre clienti nepriceputi si majoritate stau pe raft pentru ca nu sa poate zbura decent, mai ales de un incepator. Aparatele astea sint asa de instabil si mechanic ca trbeuie reglat de la A la Z dupa fiecare aterizare. Realitate este ca un incepator va ajunge candva , daca mai are chef si bani, sa cumpere ceva adevarat.

Nu exista nici und singur modelisti avansat, care o are asa ceva si sa lauda ca zboare fain. Mai stiu ceva cuvinte ma expressive, dar va puteti probabil imagina.

Vorbesc de practica, am 3 helicoptere cu motor termic, am avut doue electrice si acum im fac inca alt electric. Alte doue stau pe lista de asteptare pana am fonduri.
0

#16 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 02 January 2006 - 08:50 AM

Dragut, la 1 Jan 2006, 23:54, a spus:

@Marius 10, @Charly

POATE UN TOPIC LEGAT de ELICOPTERE PENTRU INCEPATORI ar fi super! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima

Poate o categorie pentru elicoptere cu subcategorie diferite:
Elicoptere cu motor termic
Elicoptere cu motor electric
Elicopter cu pas fix si construiere propriu (jucarii) cu un text explicativ deasupra, care clar spune ce au zis si alti piloti de elicoptere care sa pricep.
0

#17 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 02 January 2006 - 09:06 AM

@yak
a-si zice unul electric SI STABIL, sa nu avem pe cine da vina daca se opreste motorul!
Nu cu rotor dublu.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , care sa poata fi folosit atit de incepatori dar si de avansati, adicatelea daca l-am cumparat sa il putem folosi si cind am inceput sa mai invatam .....]

NU DISCUTAM DE COSTURI ci numai de tehnica....

MODELE IN ORDINEA stabilitatii si performantelor ?

zic eu ca ar fi de un real ajutor.... :D
0

#18 Useril este offline   abdesign 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 02-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 January 2006 - 04:01 PM

Salut,

Am avut si eu aceeleasi probleme cu simulatoarele la inceput. FMS e un simulator cat de cat bun pentru elicoptere dar la capitolul grafica sta foarte prost, cum se indeparteaza putin elicopterul abia daca mai vezi in ce pozitie se afla...
Pentru cei pasionati de avioane le recomand un simulator foarte bun : http://realitycraft.com/ . Pentru cei care eu nevoie de o licenta contactati-ma pe yahoo msg: andrei_b21 .

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#19 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 03 January 2006 - 12:07 AM

Stimat colegi !! Prin interventia mea pe Forum nu am vrut sa-mi atribui merite de mare expert ELI ci doar am vrut sa va povestesc din experienta mea in acest domeniu ,lucru care sper eu sa ajute pe unii iar pe altii sa se intrebe daca stiu asa de multe cum se crede ,cat despre limba latina .....lasam fara comentarii acest subiect si chiar daca randurile mele ar fi OFF TOPIC .
Prieteni ca si inainte !!
Vreau sa va spun ca aici la Roma sunt niste reguli destul de stricte la campurile de zbor in special pentru ELI .Toti sunt asigurati prin politele specifice de asig. pentru ca s-au intamplat multe accidente .Personal cand am cumparat SCHWEIZERUL am fost obligat sa ma asigur si am platit in plus vreo 65 de euro pentru an de asigurare !!
Este o chestie destul de civilizata pot sa spun si vad ca acum ne vor obliga sa ne asiguram si masinile cu motor termic asa ca.....va fi durere !!
Eu am avut o experienta negative cu Big Monsterul meu ,cand a iesit din parcarea unde ma jucam ,cu acceleratia blocata la maximum si a intrat pe drum printre masini care au franat creand un tamponament . Am fost dus pe la Politie ,si amendat in consecinta .Monsterul meu SAVAGE a trebuit sa-l arunc pentru ca mi l-au calacat masinile ,nu mai era bun de nimic !!
Deci domnii MEI nu se poate fara reguli clare !!
Cu atat pentru Elicoptere !! Nu e de glumit !
Cu stima Marius !!
0

#20 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 03 January 2006 - 12:24 AM

pentru COSTEL !
NU pun in dubiu valoarea celor de la noi care au eli.Si stii de ce ?
Am sa-ti spun !
Pentru ca sunt romani ! Din Romania !
Si vreau sa-ti spun mai ca eu cand m-am lipit pe langa cei de aici care sunt batrani in domeniu intreband una si alta m-au intrebat si ei la randul lor ca eu de unde sunt pentru ca nu pun intrebari ridicole !!
Le-am raspuns cu mandrie ca sunt roman si ca nu cred ca ar fi o diferenta intre noi ci ca e doar o chestiune de timp !!!Au ras si totusi pana la urma m-au adoptat in cercul lor .
Asa cum am mai spus e doar o chestiune de timp si binenteles de starea materilala a unui popor pentru ca eu repet mereu ca Romania este un popor de mare talente tehnice si cu multe resurse intelectuale ,din pacate nu am avut norocul Istoriei de partea noastra si toti ne-au luat-o inainte . Dar suntem noi in picioare si de aceea trebiue sa ne luptam pentru numele nostru !!
Stii ce am scris pe motoscaful meu cu care am participat la concursuri aici in strainatate cu toate obstacolele pe care le-am avut pentru ca sunt strain ?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1136240656.jpg

0

#21 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 03 January 2006 - 12:38 AM

Am scris Romania si nu Italia cum mi-au cerut cei din juriu ,si cred ca acest lucru imi da dreptul sa ma numar printre membri forumului !!
0

#22 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 January 2006 - 08:17 AM

marius10, la 3 Jan 2006, 01:38, a spus:

Am scris Romania si nu Italia cum mi-au cerut cei din juriu ,si cred ca acest lucru imi da dreptul sa ma numar printre membri forumului !!

puteai sa scrii ce doresti pe barca ,oricum erai binevenit aici!!
un singur lucru ne uneste pe forum si anume pasiunea.nu conteaza nici locatia ,nici nationalitatea si nici ce scriem pe modele.
oricum,
Bine ai venit!
flying is my life...
0

#23 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 11 January 2006 - 12:34 AM

Bravo marius ca esti patriot, Bravo ca esti mandru ca esti roman, te admir ptr asta.

Reguli trebuie sa existe DAR mai ales spatii amenajate special ptr modelistii indoor si outdoor, de ex nu e normal sa caut sali de sport ca sa zbor cu un heli de 50 cm ! Nu e normal sa ma duc pe un camp aiurea neamenajat, sunt deacord sa se faca asa ceva contra cost sigur, un abonament anual ptr buzunarele noaste si aia este tot ! Cine are heli si avioane termice serioase sta afara, cine are heli mici electrice sau masinute sta in indoor, toti sunt multumiti in sensul acesta, sigur..frecvente diferite ptr toti ca sa se joaca toti in acelas timp.

In legatura cu heli mici, DragonFlyX10 est ffff usor de condus (sigur nu e 100 % manevrabil ci doar 80 %, dar stabilitate 95 %), sta in hover brici, eu care nu am experienta deloc nici pe simulator, nici real, am reusit sa conduc ala fara probleme, un termic NU as fi reusit sa-l tin in hover la experienta mea zero.

YAK 52, ai dreptate ptr cine doreste heli mari, termice ptr camp, acolo poate sa investeasca banii cine are si doreste, dar un pasionat de indoor si de heli max 55 cm ca mine ce face ? Astia ca mine nu au decit sa se limiteze la ce este pe piata la acest gabarit si sa cumpere ca atare heli de 300 Euro in medie ptr ca alta sansa NU au. Sa zicem ca exista heli de 300 Euro cu pitch variabil care sunt 99 % manevrabile dar f greu de condus deci acelea nu-s ptr incepatori. Deci asta se duce inainte perfect, inapoi perfect dar ca sa-l tii in hover muncesti de 3 ori mai mult ca la DragonFlyX10. Dragonul cind dai inainte o ia doar ca trebuie sa ajustezi stinga-dreapta intre timp si sa compensezi turatie. Sa aiba legatura ca are 2 elici principale Dragonul ? Asta sa-i dea stabilitate ?!

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 11 January 2006 - 12:35 AM

0

#24 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 12 January 2006 - 12:05 AM

Multumesc Dane de aprecieri si ma bucur pentru satisfactia ca ai reusit in incercarea ta de a sfida elicopterele !!!
0

#25 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 12 January 2006 - 12:21 AM

Dar nu reusesc sa sfidez timpul scurt de zbor care-l ofera un accu Li-Poly de 7,4 V la 1300 mAh ptr DragonFlyX10, 8 minute mi se pare cam putin. :())))))))))))))))))). Si costa un accu din asta de te rupe ptr buzunarul romanului si anume 23 Euro. Ca sa te joci ca lumea iti trebuie cel putin 8 accu ca sa ai timp 65 minute de zbor si asta oricum cu pauze de 10 min intre zboruri (se incinge motorul de mori la heli). Un accu e dat in kit, ca sa mai cumperi 7 te costa exact 158 Euro cam juma din helicopter, chiar mai mult hehehe.
0

#26 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 January 2006 - 08:21 AM

Da, asa e, daca ai vre-o alternativa te rog divulga-ne si noua.
0

#27 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 January 2006 - 08:27 AM

Obrazu subtire cu cheltuiala se tine!
0

#28 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 12 January 2006 - 02:35 PM

Dragut, tu ai perfecta dreptate sigur dar....prob este ca trebuie ca obrazul acela fin si subtire sa aiba si buzunarul destul de neaerisit ca sa poate sa-si mentina tenul fin si subtire :))))))))))))))))))))))))). Si nu uita ca nu doar marii smecheri au drept de distractie, se pot gasi soutii de mijloc si ptr noi, uite...pe site-ul concurentei de ex am vazut un acumulator NiMh de 7.2 V (6 celule de R14) la 1850 mAh si costa 163 lei noi, in acelas timp am vazut mai sus un acumulator tot la fel NiMh tot de 7,2 V, dar la 3300 mAh si costa 72,7 lei noi !! Deci iata ca se poate, calitate Robbe sigur ca este (ala de 163 lei) dar...mai exista si alti producatori care ofera un echilibru calitate-pret.

Vlad1

Vreau sa-ti spun ca au aparut baterii nucelare, arata una exact ca o celula de R6 si tine 12 ani :D))))))))))))))))))). Am citit intr-o revista la Charly acasa. Ca nu vor aparea pe piata ptr cei de rind e alta smecherie, dar iata ca exista o rezolvare :D.
Mi se pare logic din moment ce o bucata de citeva grame de uraniu imbogatit da energie cit...vagoane de baterii clasice.
Concluzie ? Ghici cine va avea la heli asa acumulatori ?! Iti las timp de gindire ca cineva va avea asa ceva.
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2006 - 06:16 PM

Daca vrei verifica si greutate acumulatorilor.
In aviatie zeul se numeste greutate. Conteaza fiecare gram in plus.
Si ai nevoie si de alt charger.....

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 January 2006 - 06:18 PM

0

#30 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 12 January 2006 - 09:26 PM

Nuuu, din fericire exemplu cu cei 2 accu nu este ptr heli sau avion ci ptr masinuta BNW automodel ;)) Slava domnului, vroiam doar sa scot in evidenta puterea mai mare, preturi mai mici desi nu e robbe,robbe costa mai mult si putere mai mica dar....cine stie durabilitatea in timp care-i, aici e aici.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro