Modelism - RHC Forum: Ajutor cu un DragonFly X10 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ajutor cu un DragonFly X10 La rotirea elicelor trepideaza tot

#1 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 21 December 2005 - 09:23 PM

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o mica problema,sunt incepator.
Am un elicopter Dragon Fly X10,acela cu 2 elici una peste alta ,iar dupa 2-3 zboruri a inceput sa trepideze elicopterul.
Tin sa specif ca se ridica si poate fii manevrat.Am impresia ca la turatii se misca putin axul pe care sunt puse cele doua elicii mai ales in partea superioara.
Stie careva cauza si ce as putea face pentru a rezolva problema??

Mersi anticipat.
0

#2 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 21 December 2005 - 10:10 PM

A luat vre-o tranta? contragreutatile de la rotorul superior sunt la locul lor?

big
FROGS CAN FLY!
0

#3 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 22 December 2005 - 01:30 AM

Am luat 2-3 trante dar nu urate si contragreutatiile sunt la locul lor au prindere fixa
0

#4 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 22 December 2005 - 03:15 AM

Nu trebuie sa iei o mare "trinta" !
Scoate palele si vezi daca ai aceasi vibratie.
Daca palele principale nu sunt ciobite mai mult ca sigur ca ai strimbat axul principal.

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#5 Useril este offline   Rocket Man 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 17-December 03

Postat 24 December 2005 - 02:37 AM

Ai avut dreptate Charly,cum sa fac sa remediez axul ca e otelit?si acuma de sarbatoare e inchis pe la toate magazinele de specialitate.
0