Modelism - RHC Forum: ORDINUL8 din 2014 a incetat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte

#121 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2016 - 12:54 PM

Cool, voi putea avea si stewardesa la bord acum... :D
Trebuie acreditata de vreun curs anume, sau o pot acredita eu ? :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#122 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 11 February 2016 - 03:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 11 February 2016 - 12:54 PM, a spus:

Cool, voi putea avea si stewardesa la bord acum... :D
Trebuie acreditata de vreun curs anume, sau o pot acredita eu ? :D



Facem o scoala de stewardese pentru aeromodele. Nu se pot inbarca fara licenta de la noi.

Adrian - YO2BTW
YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#123 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 11 February 2016 - 07:22 PM

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0


0

#124 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 11 February 2016 - 08:16 PM

Ooo! ..s*traiti dom* profesor! ...ce onoare sa ne vizitati!....daa, noi suntem bine, ne batem capul sa dregem ce au stricat niste prosti mai demult.
Dumneavoastra?,toate bune? merge scoala ,biznisu in general?..ca daca tot sunteti pe aici ma gandeam sa va intreb...ne faceti si noua reducere ceva acolo la scoala de piloti? ca vrem si noi sa invatam sa pilotam una alta daa..de la profesionisti adevarati asa ca matale ca sa fie si patalamaua valabila.
Hai pa oportunistule care esti tu profesor! 8P
0

#125 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:01 PM

Vezi postareaDroneMaker, la 11 February 2016 - 07:22 PM, a spus:

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0


O hotarare lamuritoare, perfect motivata si intemeiata legal. Hotararea sectiei de contencios administrativ de la Curtea de Apel Bucuresti, care ne transmite in clar cea ce AACR-ul si MT-ul nu au reusit sa faca in cei doi ani de la emiterea ilegalului odios ordin8/2014. Sincer cred ca domnii de la MT si AACR nici macar nu au citit aceasta hotarare, altfel nu inteleg de ce ar insista sa perservereze in ilegalitate.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 11 February 2016 - 09:02 PM

0

#126 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:04 PM

Vezi postareaDroneMaker, la 11 February 2016 - 07:22 PM, a spus:

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0

Multumesc pentru ca ai hotarat sa ne impartasesti opinia instantei privind ordinul8. Sunt multe aspecte lamuritoare aici, mai ales in contextul actualei perioade de haos legislativ.
0

#127 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 11 February 2016 - 09:09 PM

Eu am observat pe lrbb.ro ca in zona Piatra-Neamt si chiar mai departe in nord-vest exista un TRA pentru aplicatii militare.
Concret, ce reprezinta treaba asta, daca eu vreau sa ies pe deal cu un aeromodel, sau in camp plat pe directia Bacau-Piatra trebuie sa verific daca am un notam pe zona respectiva si aici sa am acel TSA in cadrul TRA-ului ?

Mai obisnuiesc cei de la Bacau sa treaca cu Pumele pe valea Bistritei.
0

#128 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:52 PM

Citez din hotararea de mai sus a Curtii de Apel:
"Codul aerian a instituit o delimitare clara intre cele doua notiuni ”aeronava” si “aeronava fara pilot”
De acea, aeronavele fara pilot indepilinesc conditiile prevazute la art. 3 pct. 3.8 din Codul aerian Civil si, prin urmare, intra sub incidenta prevederilor Codului Aerian, insa fara a li se aplica reglementarile instituite expres in privinta aeronavelor cu pilot la bord..
Activitatea aeronavelor civile fara pilot la bord nu intra sub incidenta reglementarilor HG912/2010 sau a celorlalte prevederi invocate de catre intimata in aparare, ca urmare a delimitarii clare pe care Codul aerian o face intre notiunile de aeronava si aeronava fara pilot."

Ma intreb cum este oare posibil ca AACR-ul sa emita acel ghid "informativ" in fapt dezinformativ prin care pomeneste ca fiindu-ne opozabile o sumedenie de legi si regelementari, exceptand exact Codul Arian. Codul este singurul act normativ in vigoare ce defineste aero fara pilot si dupa cum precizeaza in motivare sa Curtea, pare ca este si singurul ce le este opozabil, prin unele articole ale sale. O instanta de Curte de Apel spune in clar ca pentru aero fara pilot la bord se aplica doar anumite art din Codul Aerian. Clarifica chiar suplimentar si pentru functionarii care pricep mai greu, dand drept exemplu de neaplicare HG912/2010, si vine apoi AACR-ul sa ne sfatuiasca prin pretiosul sau ghid sa-i respectam prevederile. Voi intelegeti ca oamenii astia o tin langa intr-un continuu abuz tintuindu-ne pe noi in ilegalitate doar in temeiul unor interpretari proprii lipsite de temei?

Citez :
"De asemenea Curtea observa ca ordinul8/2014 impune obligatii excessive, limitand drepturile subiective civile recunoscute prin lege."
Ce face intre timp MT-ul si AACR-ul? Ticluiesc unele mai excesive, pentru ca ei cred ca pot face ce vor, iar noi suntem fraieri si ne lasam prostiti.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 11 February 2016 - 09:56 PM

0

#129 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 12 February 2016 - 02:09 PM

Hotararea judecatorului referitoare la drone si OMT 8/2014 online pe scribd https://www.scribd.c...e-OMT-Nr-8-2014
0

#130 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 12 February 2016 - 02:12 PM

Vezi postareabicut, la 11 February 2016 - 08:16 PM, a spus:

Ooo! ..s*traiti dom* profesor! ...ce onoare sa ne vizitati!....daa, noi suntem bine, ne batem capul sa dregem ce au stricat niste prosti mai demult.
Dumneavoastra?,toate bune? merge scoala ,biznisu in general?..ca daca tot sunteti pe aici ma gandeam sa va intreb...ne faceti si noua reducere ceva acolo la scoala de piloti? ca vrem si noi sa invatam sa pilotam una alta daa..de la profesionisti adevarati asa ca matale ca sa fie si patalamaua valabila.
Hai pa oportunistule care esti tu profesor! 8P

Asa iti faci tu norma de postari pe zi? si te numesti aeromodelist?

Aceasta postare a fost editata de DroneMaker: 12 February 2016 - 02:13 PM

0

#131 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 14 February 2016 - 06:39 PM

Reducerea...cat e reducerea? S*traiti!
8P

Aceasta postare a fost editata de bicut: 14 February 2016 - 06:40 PM

0

#132 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2016 - 12:55 AM

Vaiii !!! Lipsesc și eu puțin de pe aici și găsesc surprize. Frumooos. Imagine idilică, romantică. :rolleyes:
Ce fain e așa, să privești două persoane care ... cum unul îl pupă cu sârg, pe celălalt, pe obraji. Păi spune așa măi Xorg-ule ! Să-i ridicăm și statuie lui Drone... ăsta ... ? Io zic să rupem din proiectul de două modele de 5000 euroi. Cumpărăm numai unul și cu restul îi facem o statuie, dar cu niște obraji imenși să te saturi. Știu sigur că nu e prima oară când ai văzut acea sentință. De fapt, știu sigur că ai văzut-o aproape imediat ce a fost dată, numai că nu s-a postat aici nimic despre asta. Amu vii și mulțumești pentru efortul de a posta și ... .

Toate ca toate, zâmbete, chiar hohote de râs, dar voi chiar ne luați de fraieri. Asta nu mai este frumos și miroase și a ... .
Întrebare: Ce a rezolvat cu acea hotărâre ? Ordinul a încetat de drept și nu de jure (Adică la termenul stabilit/prevăzut chiar în text și nu în urma unei acțiuni juridice). Nu are absolut nicio valoare pentru că, spuneam ceva postări mai devreme, jurisprudența nu reprezintă izvor de drept.
Nu mai spun că, mai bine, plătea direct judecătorul în locul avocatului. :rofl: Motivarea instanței este cea mai tare cu tot cu analiza semantică. Cu alte cuvinte, deși se află în textul aceleași legi organice, exact la secțiunea care trebuie, judecătorul ne lămurește că aeronava fără pilot nu este, de fapt, tot o aeronavă, ci cric de mașină și deci, zboară, doar dacă arunci cu el după polițai. Bag mâna în foc că are mai puțin de 40 de ani, sau e un moșneag în pragul pensionării.
No, încercați voi așa ceva cu altă instanță din țară și mai vedem.

Revin: Ne luptăm cu himere ? Ce zburăm noi ? RPAS, RPIC, Aeronave ? N-aș pre-aș crede. Io știu că mă distrez, antrenez și concurez cu aeromodele. PUNCT. AEROMODELE. Poate pricepeți.

Aaaa! Nea DroneBaker ... ! Mai faci matale poze de pe bloc ? Să știi că replica dată lui Bicuț a fost cea mai tare. Bravo ! Pentru așa ceva m-a chemat învățătoarea lui fi-miu la școală să-mi spună că nu-i frumos cum vorbește. Mde. Era în clasa a IV - a.

P.S. Cătăline, lasă-l neică ! E ... degeaba. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#133 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 06:27 AM

Kindergarten level! :rolleyes:
De ce m-as mira de lipsa unui front comun cand tot ce e important pentru unii e sa-si umfle "muschii de modelist"?
0

#134 Useril este offline   tibko 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 17 February 2016 - 11:13 AM

In ritmul asta, cred ca o sa fiu primul care o sa-si dea "demisia" din ARA si o sa-mi vad in continuare de ale mele.....

Aceasta postare a fost editata de tibko: 17 February 2016 - 11:14 AM

0

#135 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 11:29 AM

Mda, Viorel se mira de lipsa de reactie... pai de scarba, ce sa mai postezi, cand vezi cum se intorc aici toate cu profundorul in sus...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#136 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 12:05 PM

Garrett, frontul comun va trebui sa il facem cand va apare directiva EASA, ca sa fie aplicata intocmai si la noi, pentru ca precis nu va fi !
Dar parca vad ca se vor gasi atunci unii destepti sa atace si directiva europeana ca fiind prea restrictiva... fara sa realizeze ca la noi in clipa asta suntem tintuiti la sol definitiv !

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 February 2016 - 12:05 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#137 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 05:03 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 February 2016 - 12:05 PM, a spus:

Garrett, frontul comun va trebui sa il facem cand va apare directiva EASA, ca sa fie aplicata intocmai si la noi, pentru ca precis nu va fi !

Tot ce se poate, eu remarcam doar "orgoliile de gradinita" ale unora...

Aceasta postare a fost editata de Garett: 17 February 2016 - 05:04 PM

0

#138 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 05:53 PM

Nu cunosti destul istoria forumului, ca sa iti dai seama ca ale unora sunt indreptatite...
Sunt personaje care au plecat de aici cu oaresce tinichele, si au gasit gazduire prin alte forumuri, semnificativ mai nereprezentative pentru RC-ul romanesc decat RHC. Unii au devenit guru locali, altii au fost dati afara si de acolo... si si-au infiintat academii ;)

Miscarea caruia acum ii spunem ARA sa nu uitam totusi ca s-a nascut aici, pe RHC, faptul ca cei care au ajuns la conducere in urma primei intruniri de la Brasov au considerat ca numarul e mai important decat calitatea, si s-au pus pe creat conturi si racolat membri de peste tot, pe principiul numarul e mai important decat calitatea, fara sa ia aminte la semnalele de atentie care le-au fost transmise despre unii membrii, duce la manifestari care dumneata le numesti de gradinita.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#139 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 09:21 PM

Posibil, n-am urmarit forumul decat de cand mi-a venit ideea de a-mi lua quad, nu stiu ce "meciuri" au fost intre ei.
Insa a "da lectii" vis-a-vis de o hotarare judecatoreasca mi se pare nitel de gradinita!
Iar chestia cu "modelistii adevarati" versus "dronarii" n-o mai comentez, mi-am expus pozitia, nu-mi place sa ma repet.
Cert e ca ne trebuie un cadru legal normal, nu heirupisme a la AACR cu o delimitare clara intre "jucarii" si aeronave, iar din punctul asta de vedere orice divizare este contraproductiva.
In tot circul asta cu "uite ordinul/nu e ordinul", "e RPAS/ba e aeronava" s.a.m.d, o hotarare judecatoreasca incare scrie negru pe alb ca un aeromodel nu este aeronava ar trebui folosita ca argument in favoarea intereselor noastre nu ridiculizata.
0

#140 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 09:46 PM

Ba trebuie ridiculizata, ca intreaga actiune si tot acel delir verbal din acea hotarare judecatoreasca...
Cum sa scrii negru pe alb ca ceva nu e aeronava cand nu ai definitia oficiala a aeromodelului ?
Pornesti la desfiintat ceva, cand alternativa este si mai drastica ... ?
Ce a pus AACR-ul este exact cadrul legal actual si de dinaintea ord.8, mai putin inregistarea de 90 euro, succes sa poti zbura ceva in acel cadru...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#141 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 10:24 PM

Ce trebuia ridiculizat era AACR-ul care se ocupa de "inregistrarea jucariilor"!
In fine, let's agree to disagree, n-are rost...
0

#142 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 10:39 PM

Treaba cu inregistrarea eu o vad ca o incercare a AAFR sa dea o mana de ajutor celor cu comercialul, ca sa aiba cat de cat un cadru legal, ca sa nu inchida taraba.

Cu modelismul domestic as zice ca se va merge ca pana acum, pe neve, atat timp cat nu va apare un incident major.
Acesta este pericolul impotriva caruia trebuie sa luptam noi toti care mai avem ceva cat de cat neuroni, sa ii calmam pe aia care intra ca bezmeticii in domeniul asta.
Si, de ce nu, chiar sa reclamam incalcarile flagrante, solidaritatea prost inteleasa nu isi are rostul aici, daca altul ne face rau prin actiunile sale.
Mai mult de atat nu avem ce face atata timp cat "aeromodelul" nu are o definitie legal acceptata.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#143 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 18 February 2016 - 11:04 AM

Vezi postareatibko, la 17 February 2016 - 11:13 AM, a spus:

In ritmul asta, cred ca o sa fiu primul care o sa-si dea "demisia" din ARA si o sa-mi vad in continuare de ale mele.....

Buna,

Poti sa imi spui te rog ce te dezamageste?

O zi buna,

Andras
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#144 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 February 2016 - 11:32 AM

Vezi postarearenatoa, la 17 February 2016 - 10:39 PM, a spus:

Treaba cu inregistrarea eu o vad ca o incercare a AAFR sa dea o mana de ajutor celor cu comercialul, ca sa aiba cat de cat un cadru legal, ca sa nu inchida taraba.

Cu modelismul domestic as zice ca se va merge ca pana acum, pe neve, atat timp cat nu va apare un incident major.
Acesta este pericolul impotriva caruia trebuie sa luptam noi toti care mai avem ceva cat de cat neuroni, sa ii calmam pe aia care intra ca bezmeticii in domeniul asta.
Si, de ce nu, chiar sa reclamam incalcarile flagrante, solidaritatea prost inteleasa nu isi are rostul aici, daca altul ne face rau prin actiunile sale.
Mai mult de atat nu avem ce face atata timp cat "aeromodelul" nu are o definitie legal acceptata.

ARA a sesizat unde a fost cazul, dar surprinzator se pare ca autoritatile au trecut cu vederea. S-au jucat un pic aruncand pisica moarta de la unii la altii si au pierdut evenimentul printre proceduri se pare.
0

#145 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 February 2016 - 11:36 AM

Vezi postarearenatoa, la 17 February 2016 - 09:46 PM, a spus:

Ba trebuie ridiculizata, ca intreaga actiune si tot acel delir verbal din acea hotarare judecatoreasca...
Cum sa scrii negru pe alb ca ceva nu e aeronava cand nu ai definitia oficiala a aeromodelului ?
Pornesti la desfiintat ceva, cand alternativa este si mai drastica ... ?
Ce a pus AACR-ul este exact cadrul legal actual si de dinaintea ord.8, mai putin inregistarea de 90 euro, succes sa poti zbura ceva in acel cadru...



Modul in care este tratata o hotare judecatoreasca este direct legat de gradul de civilizatie al respectivelor entitati. In vreme ce in Statele Unite, presedintele respecta ordinele judecatorului in cazul Lewinsky si nu numai declarand asta deschis in cadrul conferintelor de presa aflate in atentia intregului mapamond si aratand astfel intregii lumi ca el cel mai puternic om al planetei, intelege respectarea hotararii judecatoresti ca pe o normalitate. In tarile lumii a treia, justitia se face cu mitraliera la comanda unui legiuitor suprem. Unde se afla Romania? Cred ca undeva intre, caci, desi avem justitie cei invatati in vremurile trecute reusesc cu greu sa-i inteleaga rolul.
Doomnilor, o sentinta judecatoreasca in orice lume civilizata se respecta ca atare. In cazul de fata discutam despre sentinta unei instante superioare, cea a Curti de Apel Bucuresti. Daca dati crezare spuselor acestui Vip-Eol care intr-o postare anterioare afirma ca insasi deciziile Curtii Constituionale nu sunt demne de luat in seama intrucat “nu reprezinta izvor de drept” sau alte asemenea aberatii, riscati sa picati intr-o profunda eroare. Din pacate majoritatea postarilor acestui domn contin informatii menite sa ne induca in eroare si nu am timpul necesar pentru a contra argumenta pe fiecare in parte. Am sa ma opresc insa la cele care se pot dovedi daunatoare pe termen scurt. Astfel la afirmatiile menite sa decredibilizeze inportanta justitiei si a Curtii Constitutionale ale domnului Vip Eol am sa ofer doar un citat al CONSTITUTIEI ROMANIEI:
“ART. 147
  Deciziile Curţii Constituţionale
  (1) Dispoziţiile din legile şi ordonanţele în vigoare, precum şi cele din regulamente, constatate ca fiind neconstituţionale, îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
  (4) Deciziile Curţii Constituţionale se publică în Monitorul Oficial al României. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor.”

Cu alte cuvinte actele normative gasite de Curte ca fiind neconstitutionale inceteaza sa mai produca efecte. Deciziile Curtii se publica in monitorul official, devin opozabile intregului sistem. Odata cu publicarea deciziile Curtii au valoare de lege.
0

#146 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 February 2016 - 11:42 AM

Vezi postareaGarett, la 17 February 2016 - 06:27 AM, a spus:

Kindergarten level! :rolleyes:
De ce m-as mira de lipsa unui front comun cand tot ce e important pentru unii e sa-si umfle "muschii de modelist"?


Ma tem ca pentru frontul comun ar trebuii depus un considerabil effort fie si pentru extragerea unor limbi de prin dosurie autoritatilor. Am demonstrat mai sus ca avem aface cu o autoritate ce nu a dovedit respect pentru lege si argumentele in favoarea acestei afirmatii am mai adus si mai aduc, caci in cea ce-i priveste acestea par aproape nesecate. Dar vocile ce pana ieri reprezentau FRMD-ul si care la fiecare 3 postari debiteaza 2 neadevaruri, cauta disensiunea, ca de poate le mai ofera cineva o solutie magica prin care lor si doar lor, le va fi permis zborul legal. Asa cum dansii afirma dealtfel deschis intr-o postare anterioara ca ar fi fost in vremea odiosului ordin 8, ordin ce vad ca-l plang fara a mai contenii.
0

#147 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 February 2016 - 11:46 AM

Dupa circul de ieri cu antenele, insasi presedintele ne-a dat o mostra de bagatelizare justitie, asa ca ce sa mai vorbim...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#148 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 February 2016 - 11:50 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 17 February 2016 - 12:55 AM, a spus:

Vaiii !!! Lipsesc și eu puțin de pe aici și găsesc surprize. Frumooos. Imagine idilică, romantică. :rolleyes:
Ce fain e așa, să privești două persoane care ... cum unul îl pupă cu sârg, pe celălalt, pe obraji. Păi spune așa măi Xorg-ule ! Să-i ridicăm și statuie lui Drone... ăsta ... ? Io zic să rupem din proiectul de două modele de 5000 euroi. Cumpărăm numai unul și cu restul îi facem o statuie, dar cu niște obraji imenși să te saturi. Știu sigur că nu e prima oară când ai văzut acea sentință. De fapt, știu sigur că ai văzut-o aproape imediat ce a fost dată, numai că nu s-a postat aici nimic despre asta. Amu vii și mulțumești pentru efortul de a posta și ... .

Toate ca toate, zâmbete, chiar hohote de râs, dar voi chiar ne luați de fraieri. Asta nu mai este frumos și miroase și a ... .
Întrebare: Ce a rezolvat cu acea hotărâre ? Ordinul a încetat de drept și nu de jure (Adică la termenul stabilit/prevăzut chiar în text și nu în urma unei acțiuni juridice). Nu are absolut nicio valoare pentru că, spuneam ceva postări mai devreme, jurisprudența nu reprezintă izvor de drept.
Nu mai spun că, mai bine, plătea direct judecătorul în locul avocatului. :rofl: Motivarea instanței este cea mai tare cu tot cu analiza semantică. Cu alte cuvinte, deși se află în textul aceleași legi organice, exact la secțiunea care trebuie, judecătorul ne lămurește că aeronava fără pilot nu este, de fapt, tot o aeronavă, ci cric de mașină și deci, zboară, doar dacă arunci cu el după polițai. Bag mâna în foc că are mai puțin de 40 de ani, sau e un moșneag în pragul pensionării.
No, încercați voi așa ceva cu altă instanță din țară și mai vedem.

Revin: Ne luptăm cu himere ? Ce zburăm noi ? RPAS, RPIC, Aeronave ? N-aș pre-aș crede. Io știu că mă distrez, antrenez și concurez cu aeromodele. PUNCT. AEROMODELE. Poate pricepeți.

Aaaa! Nea DroneBaker ... ! Mai faci matale poze de pe bloc ? Să știi că replica dată lui Bicuț a fost cea mai tare. Bravo ! Pentru așa ceva m-a chemat învățătoarea lui fi-miu la școală să-mi spună că nu-i frumos cum vorbește. Mde. Era în clasa a IV - a.

P.S. Cătăline, lasă-l neică ! E ... degeaba. :pardon:



Asa este am citit aceasta hotarare cam de la pronuntare si asa cum lesne puteti observa si in postarile de la acea vreme, dar si in cele mai recente, am facut referire la aceasta hotarare si aproape de fiecare data am precizat ca o instanta de Curte de Apel a sters pe jos cu ilegalul ordin8. Multumita postarii pubice a acestei hotarari, acum o putem citi impreuna, avem cu totii acces la cuvintele unui judecator, dealtfel cel mai indreptatit si copetent in a se pronunta pe o astfel de problema si a carui decizie ar trebuii sa o respectam deopotriva atat noi, cat si autoritatile. Mai ales acele autoritati ce emit pretentii ca noi sa respectam legile de dansii emise. In opinia mea stima si respect pentru decizia actiunii in instanta impotriva ordinului 8, negocierile directe se dovedesc pana acum lipsite de orice effecte, mai ales ca avem parte de autoritati ce nu pun pret pe lege. Poate nu a fost cea mai buna strategie, pentru ca asa cum observati termenele de judecata au fost lungite sufficient cat plangerea sa ramana fara obiect, asta chiar inainte de a deveni definitiva. Dar concluziile instantei au ramas si trebuiesc tratate cu maxima responsabilitate, caci sunt cele mai abilitate concluzii pronuntate pana acum pe problema aeromadelismului.
0

#149 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 February 2016 - 11:59 AM

Daca esti asa de vesel ca s-a sters pe jos cu ord.8, poate ne explici si noua ACUM in baza carei legi zbori dumneata ORICE ?!
3/4 din ce am se putea zbura cu Ord.8, acum legal ar trebui sa ma apuc de altceva.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#150 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 February 2016 - 01:02 PM

Vezi postarearenatoa, la 18 February 2016 - 11:59 AM, a spus:

Daca esti asa de vesel ca s-a sters pe jos cu ord.8, poate ne explici si noua ACUM in baza carei legi zbori dumneata ORICE ?!
3/4 din ce am se putea zbura cu Ord.8, acum legal ar trebui sa ma apuc de altceva.

Legal??? Ce lege permitea atunci zborul legal? Ordinul 8 a fost redundant la codul aerian civil, aspect retinut de instanta in cadrul hotararii.
Mai exact urma de legalitate oferita de ordinul 8 ar fi luata in considerare doar pana la data introducerii definitiei aeronavelor fara pilot in cadrul codului aerian, asta fiind undeva prin iunie 2014. Instanta intelege ca prin introducerea definitiei aeronavei fara pilot in codul aerian, acestea sunt supuse tuturor reglementarilor Codului Aerian care nu sunt instituite expres pentru aeronavele cu pilot la bord. "Codul aerian a instituit o delimitare clara intre cele doua notiuni
”aeronava” si “aeronava fara pilot”
De acea, aeronavele fara pilot indepilinesc conditiile prevazute la art. 3 pct. 3.8 din Codul aerian Civil si, prin urmare, intra sub incidenta prevederilor Codului aerian, insa fara a li se aplica reglementarile instituite expres in privinta aeronavelor cu pilot la bord."
Mai pe romaneste domneiul aeronavelor fara pilot, a fost reglementat prin codul aerian, de aici si marea batalie de a defini aeronava fara pilot inclusiv in cadrul HG912/2010, ocazie prin care si aceasta ne va devenii opozabila. Ordinul 8 repsectiv proiectul RACAR-RPAS, ar reglementa in fapt ceva deja regelementat prin codul aerian, "de aici dubla regelementare sau reglementarea redundanta retinuta de instanta". Instanta mai retine urmatoarele:"Curtea observa ca Ordinul nr.8 8/2014 reglementeaza primar conditiile de operare in spatial aerian national a aeronavelor civile fara pilot la bord. Ministerul Transporturilor, ca organ central al administratiei nu are competenta de a da o reglementare primara a unor relatii sociale. Competenta sa este de a adopta acte administrative prin care sa organizeze executarea legii. Competenta de a reglementa primar conditiile de operare in spatial aerian national a aeronavelor civile fara pilot la bord revine Parlamentului, prin lege, sau Guvernului prin ordonanta de guvern, in baza unei delegari legislative date de Parlament." Pe romaneste le spune mai domnilor va depasiti atributiile, " asta se numeste abuz in serviciu fiind prevazut de codul penal al Romaniei", vedeti ca treaba voastra este de fapt sa adoptati acte administrative prin care sa organizati executarea legii. Sa scrieti normele de aplicare la legislatia in vigoare, in speta la Codul Aerian si HG912/2010 atunci cand va fi modificata prin introducerea definitiei aeronavelor fara pilot. Problema este ca RACAR-RPAS este o mizerie si o sa dispara sub pres, intre timp probabil vor mai plimba vreo 2-3 astfel de mizerii, deja de una am aflat cate ceva si astfel vor trege de timp tintuindu-ne la sol prin aparenta ilegalitatii noastre, pana vor reusi o hotarare de guvern sau lege conform dispozitiei instantei si legilor din tara asta. Intr-adevar EASA este viitorul caci legislatia europeana are prioritate inaintea celei interne, dar asta dureaza si noi vrem sa zburam intre timp. Prin ilegalitati aceste institutii puse sa faca legi desi ei nu inteleg si nu le respecta pe cele existente, ne atrag in capcane ilegal si netemeinic precum acel pretios ghid emis de AACR.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 18 February 2016 - 01:06 PM

0

Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro