Modelism - RHC Forum: Sbach 342 by Pilot-RC - 50cc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sbach 342 by Pilot-RC - 50cc noua achizitie.....

#91 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 22 February 2016 - 12:09 PM

Acum fara suparare dar chiar nu pot sa ma abtin, cum naiba sa "tai din motor" ca sa iti incapa capota? Rad de unu singur si imi cer scuze dar chiar m-am amuzat. Hai sa taiem jumate din toba ca sa nu mai dam gaura la capota. Cred ca este faza lunii, sorry dar chiar noi romanii suntem inventivi. Chiar nu mi-a trecut prin cap cand am decupat la capota la mine sa tai din motor sa arate frumos capota :yahoo:
0

#92 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 February 2016 - 12:22 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 22 February 2016 - 12:09 PM, a spus:

Acum fara suparare dar chiar nu pot sa ma abtin, cum naiba sa "tai din motor" ca sa iti incapa capota? Rad de unu singur si imi cer scuze dar chiar m-am amuzat. Hai sa taiem jumate din toba ca sa nu mai dam gaura la capota. Cred ca este faza lunii, sorry dar chiar noi romanii suntem inventivi. Chiar nu mi-a trecut prin cap cand am decupat la capota la mine sa tai din motor sa arate frumos capota :yahoo:

Eh am mai vazut varianta asta si pe la altii peste ocean.Acum daca un producator de motoare in momentul cand il concepe stabileste niste dimensiuni ale aripioarelor pentru o racire eficienta cred ca nu o face in functie de design, ci in urma unor calcule. Cel putin eu asa am invatat la calculul motoarelor in facultate.Acum daca cineva se crede mai destept si mai taie din ele, e ca si in vorba aia "mai taie din ele da-le dreacu..".
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#93 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 22 February 2016 - 12:49 PM

Vezi postareaoachidori, la 22 February 2016 - 12:22 PM, a spus:

Eh am mai vazut varianta asta si pe la altii peste ocean.Acum daca un producator de motoare in momentul cand il concepe stabileste niste dimensiuni ale aripioarelor pentru o racire eficienta cred ca nu o face in functie de design, ci in urma unor calcule. Cel putin eu asa am invatat la calculul motoarelor in facultate.Acum daca cineva se crede mai destept si mai taie din ele, e ca si in vorba aia "mai taie din ele da-le dreacu..".

Corect, cei de peste ocean au si ei acelasi talent uneori :).
0

#94 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 22 February 2016 - 12:53 PM

Ghinionul mare este ca maximum de temperatura in motor este exact in zona "barbierita" de tine, iar un cilindru/chiulasa nou e vreo 75 $ plus restul... Nu cobim, dar zapada are culoarea gipsului...
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#95 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 22 February 2016 - 02:10 PM

Vezi postareaALLEN, la 22 February 2016 - 08:57 AM, a spus:

:yahoo: :yahoo: :rofl: :rofl:

Nu inteleg.... Am spus ceva gresit ?
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#96 Useril este offline   MR-JW 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2016 - 02:18 PM

Dragilor se poate si mai rau.
Cu ani in urma aveam masina de serviciu un Ford Mondeo si mecanicul la care a fost dus sa schimbe chitul de ambreiaj, a barbierit lamelele de racire de la cutia de viteze ca sa aiba loc la loc, de lene ca sa nu mai desfaca puntea........
O carcasa noua de cutie de viteze costa 4000EURO......

Aceasta postare a fost editata de MR-JW: 22 February 2016 - 02:19 PM

0

#97 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 22 February 2016 - 02:19 PM

Vezi postareamihaiagu, la 22 February 2016 - 02:10 PM, a spus:

Nu inteleg.... Am spus ceva gresit ?



Cred ca ai facut ceva gresit...:pardon:

P.S
Nu trebuia sa tai din "aripioarele" de racire...
0

#98 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 22 February 2016 - 02:56 PM

Oameni buni cea ce afirmati voi sunt doar pareri si supozitii. Pana la proba contrarie mai este. Asa ca nu mai aruncati cu "pietre". Atentie nu spun ca nu aveti dreptate dar pana la teste mai este.

Sau daca tot credeti ca am gresit spuneti-mi carevar temperaturile de lucru ale unui astfel de motor.

Sau daca ati zburat voi sau stiti cazuri reale asemanatoare care ar fi problemele ce pot aparea ?
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#99 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 22 February 2016 - 04:14 PM

Raspuns simplu: temperatura de lucru mare, vara va fi mult peste ce este nevoie, de aici ungere proasta pentru ca uleiul si asa putin devine prea fluid, adio segment, adio camasa (cilindru) datorita lipsei ungerii si spor la shopping pentru ca nu vei mai avea compresie! Dar vei cumpara mai multe decat trebuie acum, cu motorul nepornit.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 22 February 2016 - 04:17 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#100 Useril este offline   MR-JW 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2016 - 04:51 PM

In conditiile in care toata piata de produse a fost dusa catre consumerizare , unii producatorii facand economii de milioane de dolari din reducerea cu UN CENTIMETRU a cablului de alimentare, chiar crezi ca producatorul motorului a supradimensionat radiatorul?
Eu unul nu m-as baza pe asta. Sper sa ne inselam cu totii dar slabe sperante.

PS Ti-am zis eu ! Da tu Batman, Batman
0

#101 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 22 February 2016 - 06:14 PM

Total de acord cu tine . Dar de ce sa dau acum cei 75$ si sa nu verific dupa primele 5-10 zboruri cum stau cu temperatura de lucru si apoi sa va confirm daca este nevoie sau nu de o chiulasa noua si ce mai trebuie ? Poate dupa primul zbor se intampla sa isi bage ala negru cu coarne coada si sa il fac scobitori. Sau cine mai stie cate se pot intampla. Asa cum a zis si dl.GigiGL despre bujiile cu Iridium ca desi sunt facute sa tina o vesnicie,motoarele n schimb nu.

Am facut asta acum incerc sa vad cum functioneaza fara acele aripioare.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#102 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 22 February 2016 - 06:26 PM

Vezi postareaGigiGL, la 22 February 2016 - 04:14 PM, a spus:

Raspuns simplu: temperatura de lucru mare, vara va fi mult peste ce este nevoie.


Ce inseamna temperatura de lucru mare? Care este cea optima ? Termometru am dar de unde sa plec cu verfiicarile?

Intrebare pentru cei mai experimentati si care au stat sa masoare temperaturile in diferite momente de fuctionare.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#103 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 22 February 2016 - 11:18 PM

Sub 100 grade. Ideal 90-95 ca la motoarele mari cu ardere interna. Acelasi ulei se foloseste si la ele, deci si parametrii termici optimi sunt aceiasi. N-are voie scuipatul sa sfaraie pe motorul cald. Ca sa nu dai bani si pe termometru. :rolleyes:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#104 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 23 February 2016 - 09:10 AM

Vezi postareaGigiGL, la 22 February 2016 - 11:18 PM, a spus:

Sub 100 grade. Ideal 90-95 ca la motoarele mari cu ardere interna. Acelasi ulei se foloseste si la ele, deci si parametrii termici optimi sunt aceiasi. N-are voie scuipatul sa sfaraie pe motorul cald. Ca sa nu dai bani si pe termometru. :rolleyes:



Dl Gigi,

Multumesc pentru informatie . Astept sa pornesc motorul si voi verifica temperatura si vom vedea daca am gresit sau nu ! Am banuit ca pe acolo trebuie sa fie temperatura de lucru insa am vrut sa fiu sigur ! Cat despre termometru , nu am cumparat , deoarece exista prieteni de la care pot imprumuta asa ceva pentru teste !
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#105 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 23 February 2016 - 10:44 AM

Ideea era de fapt putin diferita. Racite cu aer, aceste motoare depind puternic de temperatura ambianta. Problemele vor apare cel mai probabil la vara, cand afara vor fi peste 35-40 grade. Sa nu uiti ca acrobatul tau nu va zbura ca Rascalul meu cu motorul aproape de relanti, ci aproape de full. De asta te cearta toata lumea. Ai gresit ca nu ai intrebat inainte. Avea cine sa te sfatuiasca.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#106 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2016 - 12:42 PM

Da'l draq da' motor ca nu are nimic .... s-au gasit toti savantii sa isi dea cu parerea .... de parca nu au vazut modele cazute in freza carora li s-a mucificat si motorul zburand bucati din aripioarele de racire .... spalat de namol, schimbat axul indoit si .... Brrrrrrr ! pe alt model ....
Baaaa ! Daaaa cred ca de la aia a inceput incalzirea globala .... uite ca la asta nu m-am gandit ... cred ca aveti dreptate totusi ....
A dreaq de inginerie .... sa vedeti pe aia " dibaci " care au calat motoare cu aripioarele de racire intregi si nevatamate si acum isi dau cu parerea de .... experti !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#107 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 23 February 2016 - 02:09 PM

eu recunosc că am dat cu un GF de pământ de s-au cam barberit aripioarele....și merge și fără, si e și mai ușor...deci mai multă tracțiune...deci, per total , un avantaj...
0

#108 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 23 February 2016 - 02:15 PM

Vezi postareaGigiGL, la 23 February 2016 - 10:44 AM, a spus:

Ideea era de fapt putin diferita. Racite cu aer, aceste motoare depind puternic de temperatura ambianta. Problemele vor apare cel mai probabil la vara, cand afara vor fi peste 35-40 grade. Sa nu uiti ca acrobatul tau nu va zbura ca Rascalul meu cu motorul aproape de relanti, ci aproape de full. De asta te cearta toata lumea. Ai gresit ca nu ai intrebat inainte. Avea cine sa te sfatuiasca.



Dl Gigi vreti sa spuneti ca Florin100% sau Andrei de la Bv. sa aiba probleme cu zburatul vara la 40de grade daca ar zbura modelul asta. La cum zbor eu de cuminte caci inca sunt novice in ale zborului din punct de vedere acrobatic , nu imi fac griji prea mari. Din alt punct de vedere prefer berea rece pe asemenea temperaturi.Cu zburatul mai dimineata sau pe inserat.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#109 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 February 2016 - 02:16 PM

Mihai, uite ce solutie am ales eu la motor, atat pentru acel scut termic cat si pentru tija de soc.

.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de oachidori: 23 February 2016 - 02:17 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#110 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 February 2016 - 02:18 PM

.

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#111 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 25 February 2016 - 01:58 PM

uite si la altii..
http://www.flyinggia...o=threadgallery

:drinks: :drinks: :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#112 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 06 March 2016 - 08:33 PM

Azi am pornit motorul . A plecat foarte repede, si merge ok. Nu am putut sa il las decat un rezervor. Dupa inspectia de rigoare: cateva suriburi de strans, o lipitura la una din baterii slaba si cam atat

A si a trebuit sa re-asigur furtunele de la rezrvor. Findca am mai patit, inainte sa il alimentez am pus o carpa sub rezervor si asa am observat ca pe la unul din furtune pierdea un pic de benzina fara sa se ude si fuselajul.

In alta ordine de idei am renuntat la acele intrerupatoare
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#113 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 06 March 2016 - 08:45 PM

In alta ordine de idei am renuntat la acele intrerupatoare din motive de siguranta si am ramas doar cu intrerupatorul magnetic si aprinderea pusa pe un canal si comandata durect din statie.

Azi l-am si cantarit si cu 3 acumulatori si rezervor gol are fix 7.4 hg. Eu zic ca este foarte bine.

CG-ul este exact pe tija de carbon a aripilor.

M-ai am de gaurit capota pt esapament si cam gata.

Saptamana viitoare il scoatem la camp s mai pape vreo 2 rezervoare ka sol si apoi ka zbor cu el : A INCEPUT SEZONUL .
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#114 Useril este offline   marius_paturan 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 09-December 12
  • Gender:Male
  • Location:SECIU
  • Interests:RC SI PESCUIT

Postat 06 March 2016 - 08:56 PM

Vezi postareamihaiagu, la 06 March 2016 - 08:45 PM, a spus:

In alta ordine de idei am renuntat la acele intrerupatoare din motive de siguranta si am ramas doar cu intrerupatorul magnetic si aprinderea pusa pe un canal si comandata durect din statie.

Azi l-am si cantarit si cu 3 acumulatori si rezervor gol are fix 7.4 hg. Eu zic ca este foarte bine.

CG-ul este exact pe tija de carbon a aripilor.

M-ai am de gaurit capota pt esapament si cam gata.

Saptamana viitoare il scoatem la camp s mai pape vreo 2 rezervoare ka sol si apoi ka zbor cu el : A INCEPUT SEZONUL .

misto mihai dar sper sa fie duminica :drinks:
Dji mavic mini
kunulun.2000m
aripa x-5


rx/tx
turnigy 9x v2
0

#115 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 March 2016 - 09:50 PM

Vezi postareamihaiagu, la 06 March 2016 - 08:33 PM, a spus:

o lipitura la una din baterii slaba si cam atat




e oare ceva mai periculos?..eu aș reface toate lipiturile să fiu sigur...

PS - la YAK-ul de la tine am reușit să alimentez pe invers aprinderea..cred că e ceva de-a modelului....! (numai că la mine nu s-a prăjit)
0

#116 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 03 April 2016 - 06:27 PM

Azi sbach-ul a iesit la camp. Am iesit sa facem rodaj la motor. Dle-ul a mancat 2 rezerviare de 550ml. Primul la consumat in reprize cu pauze de racire,la 2000 rpm, iar temperatura la 50-52 grade.

Al doilea rezervor reprize cu pauze, dar turatii pana la 4000 rpm. Temperatura nu a vrut sa treaca de 70 grade.

Masuratorile le-am facut la sol cu termometru cu infrarosu si turometru,ambele Turnigy.

Eu zic ca stau bine.
Am ma masurat si turatia maxima si nu depaseste 6400rpm.Sper ca in timp si dupa rodaj sa ma creasca.
Am folosit benzina 99 cu ulei Motul mineral in proportie de 1:40.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#117 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 10 April 2016 - 08:55 AM

ieri am facut maiden-ul . Am dat doua zboruri de trimaj si concluzia a fost : usor de bot, astfel ca nu am mai incercat si al treilea zbor deoarece salta nasul foarte mult si topaia de mama focului . Trebuie sa ii aranjez electronica mai in fata.
Acum CG-ul era in spate cu vreo 15-20 mm.

Am reglat si motorul un pic deoarece dupa ce a papat 4 rezervoare cand acceleram brusc de la relanti la.maxim murea motorul ( setarile fiind cele de fabrica). Si la primul rezervor reprizele aveau o intarziere de 0.5-1 sec. A fost nevoie sa ii mai deschid jiglerul de max cu o jumatate de tura. Cel de mimim a ramas la fel.

Acum mororul are reprize foarte bune.cu rapums imediat.

Ramne pe saptamana viitoare sa vedem reglajul la CG.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#118 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 10 April 2016 - 08:57 AM

Filmuletele cu maiden-ul le gasiti la Jurnal de zbor - intlaniri de zbor Ploiesti.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#119 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 27 May 2016 - 03:54 PM

Ai simtit diferenta intre clase? Este ca astea mai mari zboară mult mai bine?...
0

#120 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 28 May 2016 - 12:55 PM

intradevar este diferenta. nu amreusit sa il zbor prea mult timp din cauza serviciului . Sper de luna viitoare sail scot mai des.Am dat doar zboruri de centraj deoarece mi-a iesit usor de bot. Acum am mutat totul mai in fata si ma chinui sa fac loc si la sistemul se fum.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro