Modelism - RHC Forum: Sbach 342 by Pilot-RC - 50cc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sbach 342 by Pilot-RC - 50cc noua achizitie.....

#31 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 29 January 2016 - 02:38 PM

Vezi postareamihaiagu, la 29 January 2016 - 12:53 PM, a spus:

Deacord cu dvs. Dl Gigi , dar din ce am citit pe forumurile de afara si am aflat ce a patit si Oachidori cu acelasi tip de motor (sper sa fi fost el mai ghinionist) prefer sa previn toate posibilele cauze ce pot aparea !!!


Nu am avut benzinar pana acum dar stiu de la baieti ca si alte motoare se comportau mai "neplacut" si solutia cea mai buna era toba de tip canistra, montata in fuselaj.
Banuiesc ca modelul permite asa ceva, nu mergi mai bine pe varianta asta?
E drept ca te costa in plus, dar iti faci un avion bun si eviti alte neplaceri ulterioare.
0

#32 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 January 2016 - 02:46 PM

Vezi postareaMADA, la 29 January 2016 - 02:38 PM, a spus:

Nu am avut benzinar pana acum dar stiu de la baieti ca si alte motoare se comportau mai "neplacut" si solutia cea mai buna era toba de tip canistra, montata in fuselaj.
Banuiesc ca modelul permite asa ceva, nu mergi mai bine pe varianta asta?
E drept ca te costa in plus, dar iti faci un avion bun si eviti alte neplaceri ulterioare.

Mada, conform discutiei cu aceiasi baieti, diferenta este dpdv al zgomotoului nu neaparat al functionarii.Cu toate astea cei de la MVVS mi-au spus ca motorul cumparat de la ei functioneaza, da randamentul maxim , putere, cu toba tip canistra. Pentru toba aleasa de mine,Pitts, mi-au spus ca se pierde in jur de 10-15 % din putere. Asta si deoarece aprinderea lor trebuie programata pentru tipul de toba folosit. Pentru cele chinezesti cred ca nu se pune problema asta.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#33 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 29 January 2016 - 03:21 PM

Vezi postareaoachidori, la 29 January 2016 - 02:46 PM, a spus:

Mada, conform discutiei cu aceiasi baieti, diferenta este dpdv al zgomotoului nu neaparat al functionarii.Cu toate astea cei de la MVVS mi-au spus ca motorul cumparat de la ei functioneaza, da randamentul maxim , putere, cu toba tip canistra. Pentru toba aleasa de mine,Pitts, mi-au spus ca se pierde in jur de 10-15 % din putere. Asta si deoarece aprinderea lor trebuie programata pentru tipul de toba folosit. Pentru cele chinezesti cred ca nu se pune problema asta.


Eu cred ca ar trebui pusa la fel peoblema si pentru motoarele chinezesti.
Ce spuneam in postul anterior avea la baza doua exemple concrete:
- Zod a avut probleme cu un 3w55 cu toba pitts
- Dragos Marinescu a avut Mintor de 40 cc si motorul nu a mers sub nici o forma ok cu toba clasica
Repet, nu am avut/zburat benzinar dar eu as pune canistra fara discutie indiferent de motor.
In plus, diferenta aceea de putere pe care ti-o da canistra te face sa fortezi mai putin motorul.
0

#34 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 29 January 2016 - 03:40 PM

Un experiment facut de mine pe NGH9 cand mai speram sa-l fac motor. Pateam ca oachidori, dar un pic mai rau; murea si cand demaram pentru decolare. Apucam sa ridic modelul la circa 1m si apoi murea! Noroc de campul mare!
Static, reglat cu toba lui, aveam turatia maxima 9700rpm. Fara nici o interventie, doar cu toba tip ASP46 fara sita si evacuarea marita la cotele celei de NGH, turatia maxima a coborat la 7800rpm. Am montat distantorul tobei (Initial toba era de ASP52, adica toba de .46 cu un distantor tubular pentru marirea volumului pentru varianta .52) am scos 11200rpm, in aceleasi conditii de reglaj. Totul a fost pe stand, fara nici un alt reglaj suplimentar. Efectul tobei asupra performantelor motorului a fost mai mult decat evident. Tot pe benzina lucram.
Ideea este ca toba conteaza foarte mult si trebuie facute teste comparative pe stand sau model static inainte, folosind ca reper de performanta toba originala.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#35 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 January 2016 - 04:06 PM

Vezi postareaMADA, la 29 January 2016 - 03:21 PM, a spus:

Eu cred ca ar trebui pusa la fel peoblema si pentru motoarele chinezesti.
Ce spuneam in postul anterior avea la baza doua exemple concrete:
- Zod a avut probleme cu un 3w55 cu toba pitts
- Dragos Marinescu a avut Mintor de 40 cc si motorul nu a mers sub nici o forma ok cu toba clasica
Repet, nu am avut/zburat benzinar dar eu as pune canistra fara discutie indiferent de motor.
In plus, diferenta aceea de putere pe care ti-o da canistra te face sa fortezi mai putin motorul.

Mada, aici sunt mai multe probleme.Una ar fi daca avionul este facut pentru canistra, cu toate ca mai nou cam toate sunt, dar nu prea gasesti si canistrele adaptate avionului si/sau motorului.La DLE-ul lui Adyc, e drept ca a lui e cel clasic si foloseste canistra, parca merge poate mai rotund si cu siguranta e mai silentios.Stiu ca am vrut sa imi cumpar, si atat Allen cat si Florin100% mi-au spus ca nu are rost.Asa ca ce pot sa mai zic?
In schimb pentru 3W e recunoscut ca acolo ele sunt concepute pentru canistra, adica totul e calculat pentru a functiona asa.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#36 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 29 January 2016 - 05:00 PM

Nu exista model acrobat de 50 cc la Pilot care sa nu fie pregatit din fabrica pentru canistra.
Gasesti cam orice la momentul actual, inclusiv specificatiile produsului asa incat sa fii sigur ca incape sigur in model.
Best of the best sunt cele de la Krumscheid, la care ai diverse variante constructive pentru evacuare si diametru, insa gasesti si modele no-name la un pret rezonabil.
Trecand peste faptul ca ai un cost suplimentar (dar scoti un model asa cum trebuie) vad mai multe avantaje la varianta cu canistra vs fara:
- castigi putere
- ai zgomot mai mic
- nu macelaresti capota....am vazut modele cu adevarat hidoase, mai ales la variantele cu tobe standard montate in lateral
0

#37 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 29 January 2016 - 06:24 PM

Vezi postareamihaiagu, la 28 January 2016 - 09:32 PM, a spus:

Nene Viorele daca comand sau mai bine zis gasesc am sa comand 3-4 buc mai ales ca nu cred ca costa cine sti ce si oricum voi mai gasi priteni carora sa le ofer ajutor. Si nu ma refer la faptul ca as putea face bani Daca putem ajuta baieti din bransa cu mare drag.

vorbim la privat mestere.... :good:
0

#38 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2135
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 29 January 2016 - 06:31 PM

Bun, ma bag si eu ....
am un Edge 540 T 74'de la EF,nu am bani de motor nou asa ca am pus motorul dupa Extra compozit 2x2 m un RGCF 45 cc.
Are o toba facuta de mine tip Pitts motorul merge perfect nu a tusit ,basit oprit niciodata (este reglat de Allen) deie Domnul sa nu se intample.
Modelul are tunel sa ma axez pe o canistra sau sa am incredere in ce am avut.
Stima,
0

#39 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 10:20 AM

Iari am avut mai mult timp si am continuat la asamblarea sbach-uui

cum arata sufrageria mea sau mai bine zis locul de "joaca"


Deci am instalat comenzile pe directive , profundoare si aripi :

Fisier atasat  IMG_20160130_105003.jpg (85K)
Number of downloads: 61Fisier atasat  IMG_20160130_195424.jpg (87.68K)
Number of downloads: 71Fisier atasat  IMG_20160130_195441.jpg (98.62K)
Number of downloads: 71Fisier atasat  IMG_20160130_195459.jpg (54.94K)
Number of downloads: 74

Sanu radeti de rozul meu, dar asta am gasit pe la prieteni !!! :blush:

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 31 January 2016 - 10:21 AM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#40 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 10:36 AM

Am urmat sfatul dl.Gigi si am asigurat cablurile pul-pull cu 20cm tija pentru a elimina frecarea intre ele, urmand ca pe bagehetele vertical lipite de mine , in punctul lor de intersectie sa pun un cub de depron de 2x2x2 cm care va veni lipit pe cele doua baghete verticale dar si de cele doua camasi ale cablurilor pentru a impiedica miscarea lor cu tot cu cabluri pe directa inainte-inapoi .

Fisier atasat  IMG_20160130_195520.jpg (73.36K)
Number of downloads: 70

Dupa aceasta am intampinat o problema la care va solicit parerile si ajutorul : montarea motorului !

Dupa cum se vede in poza de mai jos pe panoul de foc ce a venit in kit am marcate gaurile pentru motor DA50cc.
Motorul meu este un DLE55RA care are distantele gaurilor usor diferite .
Se vede ca distantele superioare pe panoul de foc ale DA50 sunt la fel, iar cele verticale deasemenea sunt la fel.

Motorul meu are gaurile inseminate de mine pe poza de mai jos cu rosu.

Itrebarea mea este urmatoarea : cum este bine sa calculez exact distantele la care trebuie date noile gauri tinand cont de centru ? Banuiesc ca la motor carburatorul este centru si de aici pornesc masuratorile ! Dar de care centru sa tin cont dintre cele doua de pe panoul de foc ? De cel de la DA50 sau ce centru matematic al panoului de foc ?

Fisier atasat  IMG_20160130_210144.jpg (87.35K)
Number of downloads: 71 :unsure:

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 31 January 2016 - 10:39 AM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#41 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 10:42 AM

Fisier atasat  IMG_20160130_104937.jpg (135.29K)
Number of downloads: 69

Mai devreme am uitat de poza cu "locul de joaca"
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#42 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 January 2016 - 11:01 AM

Vezi postareamihaiagu, la 31 January 2016 - 10:36 AM, a spus:

Am urmat sfatul dl.Gigi si am asigurat cablurile pul-pull cu 20cm tija pentru a elimina frecarea intre ele, urmand ca pe bagehetele vertical lipite de mine , in punctul lor de intersectie sa pun un cub de depron de 2x2x2 cm care va veni lipit pe cele doua baghete verticale dar si de cele doua camasi ale cablurilor pentru a impiedica miscarea lor cu tot cu cabluri pe directa inainte-inapoi .

Atasament IMG_20160130_195520.jpg

Dupa aceasta am intampinat o problema la care va solicit parerile si ajutorul : montarea motorului !

Dupa cum se vede in poza de mai jos pe panoul de foc ce a venit in kit am marcate gaurile pentru motor DA50cc.
Motorul meu este un DLE55RA care are distantele gaurilor usor diferite .
Se vede ca distantele superioare pe panoul de foc ale DA50 sunt la fel, iar cele verticale deasemenea sunt la fel.

Motorul meu are gaurile inseminate de mine pe poza de mai jos cu rosu.

Itrebarea mea este urmatoarea : cum este bine sa calculez exact distantele la care trebuie date noile gauri tinand cont de centru ? Banuiesc ca la motor carburatorul este centru si de aici pornesc masuratorile ! Dar de care centru sa tin cont dintre cele doua de pe panoul de foc ? De cel de la DA50 sau ce centru matematic al panoului de foc ?

Atasament IMG_20160130_210144.jpg :unsure:

E simplu. Printeaza de pe net sablonul si il suprapui ai sa ai coliniare liniile orizontale și verticale. O sa iti dai seama singur.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#43 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 11:19 AM

Multumesc Oachidori. Ce simplu era !
L-am gasit , insa centru sablonului trebuie sa fie acelasi cu centru panoului de foc sau centru de pe panou pentru DA50 ? ???

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 31 January 2016 - 11:20 AM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#44 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 January 2016 - 12:12 PM

Vezi postareamihaiagu, la 31 January 2016 - 11:19 AM, a spus:

Multumesc Oachidori. Ce simplu era !
L-am gasit , insa centru sablonului trebuie sa fie acelasi cu centru panoului de foc sau centru de pe panou pentru DA50 ? ???

Centrul da50. Acela e offsetul dat de unghiul motorului. Gandeste matematic. Geometrie de generala. Daca nu ai avea acel unghi atunci linia longitudinala ar fi coliniara cu axul motorului. Așa ca vf axului motorului sa fie pe aceeași axa trebuie ca baza sa fie un pic decalata. Ei iti arata care e de fapt distata dintre firewall si capota prin acel offset.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#45 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 12:26 PM

Vezi postareaoachidori, la 31 January 2016 - 12:12 PM, a spus:

Centrul da50. Acela e offsetul dat de unghiul motorului. Gandeste matematic. Geometrie de generala. Daca nu ai avea acel unghi atunci linia longitudinala ar fi coliniara cu axul motorului. Așa ca vf axului motorului sa fie pe aceeași axa trebuie ca baza sa fie un pic decalata. Ei iti arata care e de fapt distata dintre firewall si capota prin acel offset.



Am banuit si eu acest lucru , dar am zis mai bine sa intreb decat sa dau gaurile gresit. Prefer sa intreb de doua ori si sa gauresc o data , si nu invers.Mai aes ca la panou de foc nu prea te joci cu gauritul peste tot.

Am avut o mica problema cu surubul dreapta jos care era prea aproape de locul unde trebuie sa gauresc asa ca l-am mutat cat mai incolt posibil.

Fisier atasat  IMG_20160131_120010.jpg (81.15K)
Number of downloads: 61 :drinks:

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 31 January 2016 - 12:27 PM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#46 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 31 January 2016 - 01:59 PM

Punctul fix al motorului in raport cu fuselajul se afla pe axa fuselajului si este la mijlocul grosimii elicei. Avand acel punct fix se decaleaza
prinderea motorului pe panoul de foc pentru obtinerea unghijlui corect al motorului, spre stanga si sus.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#47 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 31 January 2016 - 06:17 PM

..referitor la profundor ai doua servouri nop?? :good: sun sanse minime ca cele doua servouri legate cu Y-cable sa actioneze in acelasi mod ..nu folosi SERVO REVERS sub nici o forma de ce?/ da un "deley".nu mare da-l da .si la un 3D nu stiu daca e recomandat...mai bine ""kilaresti" estetic un servo .gasesti pi yutube (How to REVERSE a Servo.)..Referitor la prinderea motorului..hmmm nu trebuia sa te complici cu alte gauri..eu la STINSONU-l meu l-am luat cu gaurile deja date in panou pentru motor nu stiu prin ce netoda nu s-au portivit deloc ..remediu?/ am atasat cu epoxy un alt panou de 4mm de cel vechi ulterior repozitionand gaurile .nu te speria asta nu a dus decat la mutarea motorului cu 4mm mai in fata (no problem ) s-a centrat sooper fara nika plumbulet ...

Fisiere atasate


0

#48 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 January 2016 - 06:39 PM

Vezi postareaincepatoru, la 31 January 2016 - 06:17 PM, a spus:

..referitor la profundor ai doua servouri nop?? :good: sun sanse minime ca cele doua servouri legate cu Y-cable sa actioneze in acelasi mod ..nu folosi SERVO REVERS sub nici o forma de ce?/ da un "deley".nu mare da-l da .si la un 3D nu stiu daca e recomandat...mai bine ""kilaresti" estetic un servo .gasesti pi yutube (How to REVERSE a Servo.)..Referitor la prinderea motorului..hmmm nu trebuia sa te complici cu alte gauri..eu la STINSONU-l meu l-am luat cu gaurile deja date in panou pentru motor nu stiu prin ce netoda nu s-au portivit deloc ..remediu?/ am atasat cu epoxy un alt panou de 4mm de cel vechi ulterior repozitionand gaurile .nu te speria asta nu a dus decat la mutarea motorului cu 4mm mai in fata (no problem ) s-a centrat sooper fara nika plumbulet ...

De ce ar trebui sa puna cablu y? Ca doar are destule canale..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#49 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 January 2016 - 06:53 PM

Vezi postareamihaiagu, la 31 January 2016 - 11:19 AM, a spus:

Multumesc Oachidori. Ce simplu era !
L-am gasit , insa centru sablonului trebuie sa fie acelasi cu centru panoului de foc sau centru de pe panou pentru DA50 ? ???



Mai poti face o verificare " babeasca "

Pune fuselajul vertical ( trebuie un ajutor )
Aseaza motorul cu distantierele prinse de el pe panoul de foc ca si cum ar fi prins deja.
Aseaza capota peste motor pe pozitie ...
In final trebuie sa obtii axul motor pe centrul gaurii din capota .. pentru mai buna precizie poti
monta si platanul conului .. aici deja trebuie sa se " pupe " diametrul platanului cu cel al capotei ..
Si in finalul finalului sa nu ai mai mult de 3 mm intre con si capota ..

Dupa toate astea vezi cum este fata de sabloanele trasate deja ..

Eu am folosit si banda dublu adeziva montata pe capetele distantierelor de la motor ca sa ramana
motorul pe pozitie dupa ce am indepartat capota ... cu creionul am insemnat in jurul distantierelor ...


Frumos model ... ( sa nu il lasi vara in seoare neprotejat caci se deformeaza plexiglasul de la carlinga ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#50 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 31 January 2016 - 07:17 PM

Vezi postareaoachidori, la 31 January 2016 - 06:39 PM, a spus:

De ce ar trebui sa puna cablu y? Ca doar are destule canale..

...poti sa sti cum "GANDESTE" omu"? :clapping: ca idee nu-i (order) :rofl:
0

#51 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 January 2016 - 08:03 PM

Am doua servouri pe profundoare . Nu m-am baga niciodata ca la un asemenea model sa merg cu cablu Y -_-

Am fixat si tijele prin care trec caburile Pull-pull ( practice le-am trecut printr-un burete mai dens si le-am lipit iar buretele l-am lipit de cele doua baghete verticale !!!

Arata cam asa :
Fisier atasat  IMG_20160131_191257.jpg (82.17K)
Number of downloads: 88

Motorul l-am montat ! Am copiat sablonul motorului meu de pe net si am dat gauri noi in panoul de foc ! Multumesc Oachidori, idea simpla dar la care nu m-am gandit . Asa ca dupa vreo 100 de masuratori morotul cu capota ara cam asa !! Nu este perfect dar nici mult nu mai e pana acolo : data viitoare o sa fie perfect :
Fisier atasat  IMG_20160131_173021.jpg (47K)
Number of downloads: 67Fisier atasat  IMG_20160131_172959.jpg (68.81K)
Number of downloads: 58Fisier atasat  IMG_20160131_173047.jpg (43.22K)
Number of downloads: 60Fisier atasat  IMG_20160131_191319.jpg (65.22K)
Number of downloads: 81


Electronica incanu m-am gandit cum va veni asezata ! Insa bateriile le-as pune in felul asta , aproape de CG astfe influentandu-mi foarte putin greutatea atat de bot cat si de coada ! Insa mai vedem . Sa speram ca vor iesi asa :

Fisier atasat  IMG_20160131_191306.jpg (79.93K)
Number of downloads: 92
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#52 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 31 January 2016 - 10:20 PM

Servus
Cel putin din acest stadiu, daca consideri parerea mea corecta, fa o machetare cu elementele pe care mai trebuie sa le fixezi si verifica CG.Nu conteaza ca sunt frumos asezate acolo unde ar dori-o sufletelul nostru...... ci acolo unde trebuie ca sa nu avem un avionas sturlubatic :D
Abia dupa, vei sti daca mai poti sa faci ceva pentru a avea un CG corect fara plumb
Numai bine
Horja

Aceasta postare a fost editata de Horja: 31 January 2016 - 10:22 PM

0

#53 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 01 February 2016 - 07:08 AM

Bateriile sunt puse de forma .Asa mi-ar placea sa vina .
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#54 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 01 February 2016 - 08:44 AM

Vezi postareamihaiagu, la 31 January 2016 - 08:03 PM, a spus:

Am doua servouri pe profundoare . Nu m-am baga niciodata ca la un asemenea model sa merg cu cablu Y -_-

Am fixat si tijele prin care trec caburile Pull-pull ( practice le-am trecut printr-un burete mai dens si le-am lipit iar buretele l-am lipit de cele doua baghete verticale !!!

Arata cam asa :
Atasament IMG_20160131_191257.jpg

Motorul l-am montat ! Am copiat sablonul motorului meu de pe net si am dat gauri noi in panoul de foc ! Multumesc Oachidori, idea simpla dar la care nu m-am gandit . Asa ca dupa vreo 100 de masuratori morotul cu capota ara cam asa !! Nu este perfect dar nici mult nu mai e pana acolo : data viitoare o sa fie perfect :
Atasament IMG_20160131_173021.jpgAtasament IMG_20160131_172959.jpgAtasament IMG_20160131_173047.jpgAtasament IMG_20160131_191319.jpg


Electronica incanu m-am gandit cum va veni asezata ! Insa bateriile le-as pune in felul asta , aproape de CG astfe influentandu-mi foarte putin greutatea atat de bot cat si de coada ! Insa mai vedem . Sa speram ca vor iesi asa :

Atasament IMG_20160131_191306.jpg

Mihai arata foarte bine!Cat priveste aranjarea pune mai intai tot ce e fix pe avion si apoi asezi electronica astfel incat sa fie Cg unde trebuie.Nu intotdeauna ceea ce ne dorim si iese conform asteptarilor.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#55 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 06 February 2016 - 07:17 AM

..gata breee te.ai oprit????
0

#56 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 06 February 2016 - 08:25 PM

Nu nene,nu m-am orpit. Am fost ocupat cu serviciul si nu am avut timp de el. Maine am timp si voi sta de el si revin cu poze .
Saptamana asta doar l-am privit cam in fiecare seara (... mai mai sa devina geloasa nevasta mea ) si mi-am stors creeri cum sa pozitionez mai bine electronica atat din punct de vedere functional si estetic (nu imi place sa sa vada o gramada de fire alandala ) dar mai ales sa fie si accesibila .
Pe maine.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#57 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 12 February 2016 - 09:31 AM

Hai Mihaita cu noutatile.
0

#58 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 12 February 2016 - 07:22 PM

Salutare ,

Noutati nu am prea multe. Am mai stat un pic de electronica.Am intinc cateva cabluri si cam atat.

Fisier atasat  IMG_20160212_183542.jpg (74.14K)
Number of downloads: 31Fisier atasat  IMG_20160212_183554.jpg (75.88K)
Number of downloads: 32Fisier atasat  IMG_20160212_183621.jpg (63.61K)
Number of downloads: 30Fisier atasat  IMG_20160212_183629.jpg (67.31K)
Number of downloads: 38

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 12 February 2016 - 07:24 PM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#59 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 12 February 2016 - 07:32 PM

In seara aceasta am incercat sa alimentez pentru prima data electronica !

Am intampinant o ciudatenie foarte mare :

LA alimentarea BEC-ului Jeti max 2d plus (folosesc 2 acc lipo 3S 2200Ah) cand incerc sa conectez si servourile in receptor , pe langa ledul rosu de pe receptor care este aprins cand este alimentat incepe sa se aprinda intermittent si ledul albastru ca si cum nu ar fi binduit receptorul cu statia~!

Fisier atasat  Untitled.jpg (64.62K)
Number of downloads: 55

In imagina de mai sus se vede ca la iesire din BEC am 6V tensiune care intra in receptor.
Si totusi nu vrea sa mearga !

Ati mai intanit aceasta situatie ??

ROg ajutor !!!

Mentionez ca si la Yak am folosit acest tip de regulator si nu am patit asa ! Intradevar Acela era un Jeti Max bec 2D ,pe cand acesta este un Jeti max bec 2D PLUS (difera un pic la partea de sensor magnetic , in rest sunt identice)
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#60 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 February 2016 - 08:02 PM

Vezi postareamihaiagu, la 12 February 2016 - 07:32 PM, a spus:

In seara aceasta am incercat sa alimentez pentru prima data electronica !

Am intampinant o ciudatenie foarte mare :

LA alimentarea BEC-ului Jeti max 2d plus (folosesc 2 acc lipo 3S 2200Ah) cand incerc sa conectez si servourile in receptor , pe langa ledul rosu de pe receptor care este aprins cand este alimentat incepe sa se aprinda intermittent si ledul albastru ca si cum nu ar fi binduit receptorul cu statia~!

Atasament Untitled.jpg

In imagina de mai sus se vede ca la iesire din BEC am 6V tensiune care intra in receptor.
Si totusi nu vrea sa mearga !

Ati mai intanit aceasta situatie ??

ROg ajutor !!!

Mentionez ca si la Yak am folosit acest tip de regulator si nu am patit asa ! Intradevar Acela era un Jeti Max bec 2D ,pe cand acesta este un Jeti max bec 2D PLUS (difera un pic la partea de sensor magnetic , in rest sunt identice)


nu cumva trebuie alimentat cu doi acc de 2s ??
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro