Modelism - RHC Forum: motor cu kv mare la aero - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor cu kv mare la aero

#1 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 January 2016 - 03:36 PM

Intrebare de boboc
De ce nu se pun la avioane/planoare motoare cu kv mare?

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 17 January 2016 - 03:36 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2016 - 03:53 PM

Pentru ca ar duce la utilizarea unor elici mai mici, care sunt mai putin eficiente.
E mai eficient sa misti o coloana mai mare de aer cu viteza mica decat una mai ingusta cu viteza mai mare.
Asta pentru ca in formula care da tractiune unei elici, unul din factori este turatia la patrat si altul marimea elicii la cub ! Deci e mai avantajos sa cresti pala decat turatia ;)

Cand marimea elicii este limitata de diversi factori, cum ar fi garda la sol data de trenul de aterizare, decat sa se creasca turatia mai bine se foloseste elice tripala, sau chiar cu mai multe ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 17 January 2016 - 03:55 PM

Vezi postareaZeus, la 17 January 2016 - 03:36 PM, a spus:

Intrebare de boboc
De ce nu se pun la avioane/planoare motoare cu kv mare?



Raspunsul e relativ simplu si sta in formula aflari turatiei motorului.
Kv*volt=turatia motorului.Daca luam un motor de heli clasa 450 cu un Kv de 3800 la 11,1v,o sa ne dea o turatie in pala de peste 42000rpm...si nu prea rezista eliciile la turatia asta decat cele foarte mici cu pas lafel de mic sau cele dedicate jeturilor.La turatia asta vei avea viteza forte mare si eficienta mica.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2016 - 04:02 PM

Se pun, cum sa nu se puna. Toate modelele EDF (adica turbina) au motoare cu turatie mare/foarte mare.

Suna bine (unele mai mult altele mai putin) dar asa cum zice renato eficienta e mica.

Si se pun la modele foarte rapide, de genul competitii viteza - F5D.

Vezi postareaZeus, la 17 January 2016 - 03:36 PM, a spus:

Intrebare de boboc
De ce nu se pun la avioane/planoare motoare cu kv mare?

0

#5 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 January 2016 - 04:11 PM

Daca punem la un avion (excludem edf-urile), un motor cu un kv de 2000, dar il setam la 50%, nu ar fi la fel cu un motor cu kv de 1000 la turatie maxima?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#6 Useril este offline   cyberanizer 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 26-December 08

Postat 17 January 2016 - 04:40 PM

Chestia ca la astea cu kv mare, nu prea ai cuplu asa mare. Si o sa il soliciti bine de tot daca pui o elice mai mare. Chiar daca tu il setezi la 50%

Aceasta postare a fost editata de cyberanizer: 17 January 2016 - 04:44 PM

0

#7 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 17 January 2016 - 05:19 PM

Vezi postareaZeus, la 17 January 2016 - 04:11 PM, a spus:

Daca punem la un avion (excludem edf-urile), un motor cu un kv de 2000, dar il setam la 50%, nu ar fi la fel cu un motor cu kv de 1000 la turatie maxima?



Deci:la un avion cu un motor cu kv=2000 si o elice ipotetica de 5x5 nu va avea forta de tractiune (cuplu) care ti-l va da un motor cu kv=1000 si o elice 12x6.
Motorul cu kv=2000 setarea 50% din putere,discutabil daca il vei ridica de la sol,va fi solicitat tot timpul cu acceleratia la maxim ,doar posibilitate de a zbura in linie poate cu ceva viteza ,fara figuri pentru ca nu vei avea cuplu ,iar timpii de zbor se vor reduce drastic datorita consumului mare de curent.
La motor cu kv=1000 ai cuplu ,viteza moderata,consum energie,timpi de zbor normali pt aeromodelul ales.
Vorbim ipotetic de un aeromodel cu greutate de 1-1.5 kg.
Nu este cazul sa cream o polemica despre ce aeromodel,elice,accu,s.a.m.d.,este vorba despre incercarea de a ma face inteles referitor la nelamurirea colegului nostru .
Sper ca am fost de ajutor.. :drinks:

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 17 January 2016 - 05:22 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2016 - 06:48 PM

Am inteles ce ati vrut sa ziceti cu 50% astia, 1000/2000kv... dar e bine de stiut ca:
- atunci cand alegi o elice raportandu-te la o motorizare cunoscuta, nu calculezi proportional, ci in raport cu (kv1/kv2)^2, deci daca la 1000kv ai 11x6, la 2000 vei avea cam un 12/radical(2) = 8" pentru aceasi tractiune. Viteza in schimb e proportionala cu pasul, deci pasului de 6" la 1000kv ii corespunde un pas de 3" la 2000".
- tractiunea nu este proportionala cu pozitia mansei, ESC-urile de aero (non- multicopter) au incorporata in ele o curba oarecum logaritmica, care face ca la 50% throttle sa ai cam 33% tractiune, punctul de eficienta maxima al unui BL generic. Cam acolo ar trebui sa fie in general viteza de croaziera al unui avion, idee care bate aproximativ si cu unul din criteriile de proiectare al avioanelor (motorizare, nu planoare), acela ca viteza maxima este cam 2.5-3x viteza de croaziera.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 January 2016 - 06:49 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 January 2016 - 07:31 PM

Eu am experimentat aceasta problema tocmai saptamana ce a trecut.

Am motorizat (dar nu am zburat din cauza vremii si lipsei de timp ....) un aeromodel anvergura de 1,6 m si 1288 grame (noua achizitie - RIAN NY-P) cu un Turnigy 2826 la 1400 kv cu elice de 9x5 atat aveam prin casa disponibil... - tragea destul de bine, am gasit pe youtube un film test al motorului din care rezulta tractiune statica maxim 1100 g la acest motor, .......... dar la cateva manse se incalzea motorul de numa si la fel si ESC-ul.
Am hotarat sa nu il zbor cu astfel de motorizare ca il voi tine numai in blana si termin motorul si am ascultat de sfaturile constructorului modelului si am luat un C 4015 la 1000 KV (acesta http://www.sierra.ro...-(WING-TIGER-V2)-p3819p.html) --- Rezultatul: cu GWS de 10x6 - "blana maxima" trage f bine si NU se incalzeste de loc nici motorul si nici ESC-ul.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Sa vina vreme buna de zbor !!!!
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 January 2016 - 07:32 PM

Ca sa iti faci o idee, inainte, cand motoarele cu perii aveau, doar, turatie mare iar cele fara erau, de asemeni, de turatie mare, se foloseau reductoare. Se pierdea putere din cauza randamentului reductorului, dar, pe ansamblu, sistemul era mai eficient.
Pentru acelasi motiv se folosesc motoare in patru timpi. Au, in general turatii mai mici decat cele in doi timpi. S-au folosit reductoare si pe motoare in doi timpi.
Acolo unde nu se pot folosi reductoare, de exemplu captivele de mare performanta, se folosesc elici cu o singura pala.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1400701_620432341351545_510056090_o.jpg
  • Imagine atasata: 1441534_620832067978239_640559396_n.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 January 2016 - 07:33 PM

0

#11 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 17 January 2016 - 10:20 PM

Eu cred ca are legatura si cu viteza palei. Daca folosim elice mare la turatie mare atunci va intra in regim supersonic
come to the dark side. we have cookies!
0

#12 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 18 January 2016 - 02:35 AM

Va multumesc foarte mult pt raspunsurile date si prompte. Cu ocazia asta am mai invatat un lucru.
Am crezut ca pot pune un motor pe un planor de 2000kv cu 2s, pierdeam greutatea la motor dar o castigam la 2s in loc de 3s.
Adevarul este ca nu se merita, plus ca si consumul este destul de mare.
Raman la varianta 1000kv cu 3s.
Problema e ca nu prea gasesc motor de 1000kv diametru 28, lungime 26 maxim, pt 3s si cu ax de 3.17. Caut pentru un planor ehawk 1500.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 09:19 AM

Cand lungimea este mai mica decat diametrul, la un motor, i se zice pancake.
Cand auzi de pancake, te gandesti/cauti la multicoptere ;) Si iata-l :D
http://rctimer.com/product-125.html

Ar mai merge si asta, am un coleg care cred ca asa ceva are pe hawk-ul lui, nu stiu de unde restrictia cu 26 lungimea... :unsure:
http://www.hobbyking...idProduct=36392

Eu as pune varianta de 850kv a celui de mai sus, ca sa pui elice mai mare.
http://rctimer.com/product-122.html

Atentie ca e o pasare fasneata ! Comportament de hotliner, daca esti incepator la pilotare, sa ai pe cineva alaturi mai cu experienta, la gasit CG si trimare initiala. Ii place cel mai mult la panta, sau pe vant de peste 20 la ora.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 January 2016 - 09:21 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 January 2016 - 09:53 AM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 02:35 AM, a spus:

Va multumesc foarte mult pt raspunsurile date si prompte. Cu ocazia asta am mai invatat un lucru.
Am crezut ca pot pune un motor pe un planor de 2000kv cu 2s, pierdeam greutatea la motor dar o castigam la 2s in loc de 3s.
Adevarul este ca nu se merita, plus ca si consumul este destul de mare.
Raman la varianta 1000kv cu 3s.
Problema e ca nu prea gasesc motor de 1000kv diametru 28, lungime 26 maxim, pt 3s si cu ax de 3.17. Caut pentru un planor ehawk 1500.


Poți pune, dar cu reductor și cu elice pliabilă mare, ca la F5J, altfel ... . Am făcut experimente de astea mai ales datorită faptului că la calcule (alea mai complicate de care ți-a scris Renato) nu se potriveau cu paramatrii dați de fabricanții chinezi. Rezultatul: cca 30 sec de funcționare a motorului după care aveam doar recepție și comenzi.
URA ÅŸi la zbor fofezelor !
0

#15 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 January 2016 - 09:57 AM

Vezi postareaReD, la 17 January 2016 - 10:20 PM, a spus:

Eu cred ca are legatura si cu viteza palei. Daca folosim elice mare la turatie mare atunci va intra in regim supersonic


Nu ajunge acolo că se rupe ori elicea, ori batiul din cauza vibrațiilor. :) Regim subsonic. Viteza vârfului palei nu trebuie să depășeasca cca 850 km/h (mai simplist spus pentru o elice clasică).
URA ÅŸi la zbor fofezelor !
0

#16 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 January 2016 - 10:02 AM

Sunt destui băieți pricepuți și cu experiență în Iași. Nu cred să refuze cineva să te ajute. Trebuie doar să iei legătura cu ei.
Spor la meșterit. Zboruri multe, aterizări line.
URA ÅŸi la zbor fofezelor !
0

#17 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 12:09 PM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 02:35 AM, a spus:

Va multumesc foarte mult pt raspunsurile date si prompte. Cu ocazia asta am mai invatat un lucru.
Am crezut ca pot pune un motor pe un planor de 2000kv cu 2s, pierdeam greutatea la motor dar o castigam la 2s in loc de 3s.
Adevarul este ca nu se merita, plus ca si consumul este destul de mare.
Raman la varianta 1000kv cu 3s.
Problema e ca nu prea gasesc motor de 1000kv diametru 28, lungime 26 maxim, pt 3s si cu ax de 3.17. Caut pentru un planor ehawk 1500.

Eu am acest motor pentru acest planor si este luat expre pentru el, ajunagand aici dupa masuratori!! Folosesc acumulatori 1300/3S.
http://phoenixmodels...100-p-1530.html
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#18 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 12:13 PM

Vezi postarearenatoa, la 18 January 2016 - 09:19 AM, a spus:

Cand lungimea este mai mica decat diametrul, la un motor, i se zice pancake.
Cand auzi de pancake, te gandesti/cauti la multicoptere ;) Si iata-l :D
http://rctimer.com/product-125.html

Ar mai merge si asta, am un coleg care cred ca asa ceva are pe hawk-ul lui, nu stiu de unde restrictia cu 26 lungimea... :unsure:
http://www.hobbyking...idProduct=36392

Eu as pune varianta de 850kv a celui de mai sus, ca sa pui elice mai mare.
http://rctimer.com/product-122.html

Atentie ca e o pasare fasneata ! Comportament de hotliner, daca esti incepator la pilotare, sa ai pe cineva alaturi mai cu experienta, la gasit CG si trimare initiala. Ii place cel mai mult la panta, sau pe vant de peste 20 la ora.

Renato,
stii bine ca am avut discutia de lungime cand am facut eu planorul meu, deoarece atinge in marginea canopiei.Am pus mai devreme motorul pe care il am eu si il recomand potrivindu-se perfect.Intr-adevar e mai degraba un hotliner decat un planor.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#19 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 12:14 PM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 02:35 AM, a spus:

Problema e ca nu prea gasesc motor de 1000kv diametru 28, lungime 26 maxim, pt 3s si cu ax de 3.17. Caut pentru un planor ehawk 1500.

Nu ai cautat suficient!! :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#20 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 18 January 2016 - 12:33 PM

Cam asa se pare, nu am cautat destul,
oachidori, cum se intelege planorul cu acel motor, pare un motor destul de mic, folosesti elicea originala? Partea buna este ca acest motor este si mic si consuma si foarte putin.

Renatoa, ai dreptate(ca de obicei), nu este o regula sa pun un motor cu lungimea pana in 26mm, pot pune si de 36, toata treaba este sa decupez putin langa canopie, acolo chiar nu m-I se pare a fi un punct de rezistenta.
Intr-adevar nu am cautat unde trebuia motor, am uitat sa ma uit prin cutia cu maimute, am 3 motoare care se plictisesc,
http://www.aliexpres...2403052108.html (varianta 850kv)
http://www.hobbyking...less_Motor.html
http://www.hobbyking...nner_Motor.html

Oricum ca sa nu mai umplu acest topic cu prostiile mele, am sa ma mut pe topicul dedicat eHawk review, a venit vremea sa imi iau inima in dinti si sa ma apuc de construit primul kit de balsa.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160118_115811-1280x720.jpg

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 18 January 2016 - 12:36 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 12:41 PM

Da, nu am cautat destul, pentru ca am restrans la fix 1000kv, daca mai relaxam putin mai apar:

http://www.banggood....s-p-941622.html

http://www.hobbyking...idProduct=51880

http://rctimer.com/product-115.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 12:43 PM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 12:33 PM, a spus:

Cam asa se pare, nu am cautat destul,
oachidori, cum se intelege planorul cu acel motor, pare un motor destul de mic, folosesti elicea originala? Partea buna este ca acest motor este si mic si consuma si foarte putin.

Renatoa, ai dreptate(ca de obicei), nu este o regula sa pun un motor cu lungimea pana in 26mm, pot pune si de 36, toata treaba este sa decupez putin langa canopie, acolo chiar nu m-I se pare a fi un punct de rezistenta.
Intr-adevar nu am cautat unde trebuia motor, am uitat sa ma uit prin cutia cu maimute, am 3 motoare care se plictisesc,
http://www.aliexpres...2403052108.html (varianta 850kv)
http://www.hobbyking...less_Motor.html
http://www.hobbyking...nner_Motor.html

Oricum ca sa nu mai umplu acest topic cu prostiile mele, am sa ma mut pe topicul dedicat eHawk review, a venit vremea sa imi iau inima in dinti si sa ma apuc de construit primul kit de balsa.

Deci nu mai folosesc elicea originala, deoarece modul de prindere este naspa, dar folosesc elice Aeronaut care e un pic mai scurta din ce imi aduc aminte.Am folosit elicea initiala si la Brasov mi-a zburat botul cu totul.Mi l-a refacut Mugurel din fibra.Nu trebuie taiat nimic cu acest motor, deoarece acesta a fost motivul pentru care l-am ales.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 01:02 PM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 12:33 PM, a spus:

...prin cutia cu maimute, am 3 motoare care se plictisesc,
http://www.aliexpres...2403052108.html (varianta 850kv)
http://www.hobbyking...less_Motor.html
http://www.hobbyking...nner_Motor.html

Oricum ca sa nu mai umplu acest topic cu prostiile mele, am sa ma mut pe topicul dedicat eHawk review, a venit vremea sa imi iau inima in dinti si sa ma apuc de construit primul kit de balsa.


Primele doua par utilizabile.
La oricare te decizi sa folosesti, taie axul incat adaptorul sa calce perfect pe clopot, nu lasa nici 1mm din ax in aer, atunci sa vezi vibratii...

Constructia va fi peste medie ca dificultate, aripa este destul de fina si delicata, succes !
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro