Modelism - RHC Forum: Aeromodelul perfect pentru un incepator sau nu? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Aeromodelul perfect pentru un incepator sau nu? O parere nu strica

#1 Useril este offline   M.Alexandru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 28-December 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Berceni Sect 4
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 12:03 AM

Salutare,am gasit pe acest site acest model si as vrea sa stiu de le cei mai experimentati daca merita investitia,suma nu este chiar asa de mare in jur de 270 ron,legat de comanda aveti optiunea sa vina din china sau europa,daca vine din europa pretul produsului este mult mai ieftin,la fel si taxele postale,multumesc in avans pentru raspunsuri .SITE PRODUS


Din ce am vazut eu este foarte usor de pilotat.
0767600858 ( Nu prea dorm)
0

#2 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 29 December 2015 - 07:57 AM

Vezi postareaM.Alexandru, la 29 December 2015 - 12:03 AM, a spus:

Salutare,am gasit pe acest site acest model si as vrea sa stiu de le cei mai experimentati daca merita investitia,suma nu este chiar asa de mare in jur de 270 ron,legat de comanda aveti optiunea sa vina din china sau europa,daca vine din europa pretul produsului este mult mai ieftin,la fel si taxele postale,multumesc in avans pentru raspunsuri .SITE PRODUS


Din ce am vazut eu este foarte usor de pilotat.


Sincer eu nu as da banii pe acel produs, la cat e de mic il ia si cea mai mica adiere de vant. Mai bine iti iei electronica, o statie buna sa o folosesti mult timp si iti comanzi un model de incepatori la Dululutu pe forum, in asa fel ai garantia ca nu arunci banii pe fereastra.

Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 29 December 2015 - 08:00 AM

Fly it, like you stole it!
0

#3 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 08:04 AM

Nu sunt experimentat ..... dar din experienta mea de incepator iti recomand sa nu te axezi pe respectivul produs: greutate destul de mica, anvergura mica a aripilor = instabilitate si o mare influenta a curentilor de aer din exterior - banuiesc ca nu il pilotezi intr-o sala de sport.... + radiocomanda de 1 ban.

Iti recomand un model cu aripa deasupra, si cam la 1200 -1300 cm anvergura ptr inceput.

Eu am inceput si invatat sa zbor cu un Drake de la Dululutu, pe care il mai am si acum in perfecta stare de functionare si am avut avantajul motorului pe pilon nerupand nici o elice pana acum. Dupa Drake, celelalte aeromodele (care acum ma cam scot afara din casa :rofl:) au fost doar mofturi.




Spor si nu te descuraja !!!



0

#4 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 08:33 AM

Nu e o.k.
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#5 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 29 December 2015 - 09:24 AM

Vorbeste cu Dulu , te poate rezolva cu totul , cu cat e mai mic avionul cu atat este mai instabil la orice adiere de vant , si cum nu prea exista zile fara vant ....
0

#6 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 09:36 PM

Ia legatura cu Dululutu, cum zic si ceilalti colegi de forum si vei avea un model cum iti trebuie pentru inceput - eu iti recomand cu toata caldura un Drake = economie enorma la elici (vei vedea ce inseamna ....) // sau un Piper by Dululutu.
Si eu la inceput am "umblat umpic pe langa......", fapt care m-a costat ceva bani, si pana la urma tot la un aeromodel de la Dulutu am ajuns http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

Cele bune si Sarbatori fericite !!!
0

#7 Useril este offline   M.Alexandru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 28-December 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Berceni Sect 4
  • Interests:Aeromodelism

Postat 30 December 2015 - 06:17 AM

Ma gandeaz ca sa uitat cineva la filmulete,in special cel facut de americanul ala in desert sau ceva de genul asta,ideea e ca are gyro si il poti folosii cu el activat sau fara,de la Dululutu am o aripa zburatoare,acum lucrez la un Cessna 185 din depron + balsa,ce o iesi,doamne ajuta.


La filmul asta ma refer Film
0767600858 ( Nu prea dorm)
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 December 2015 - 06:43 AM

Exista un model dedicat invatatului. El se cheama trainer. Este gata de zbor, RTF, sau aproape, ART, sau il faci tu, KIT. Dar oricum ar fi, este unul si acelasi. Cu cat este mai mare, cu atat zboara mai bine. Orice alta inovatie nu face decat sa incetineasca invatatul. Vei avea nevoie de mai mult timp si vei invata deprinderi gresite. De generatii se foloseste acelasi tip de model. Uite cateva exemple:
http://www3.towerhob...?&I=LXCAS2&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXCSY9&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXJDH3&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXJ558&P=ML
Multa, multa bafta.


0

#9 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2015 - 07:58 AM

Sunt de aceeasi parere cu Dan, trainerul este cea mai buna solutie, fara spume, fara (moto)planoare. Cumpara un trainer de balsa cu anvergura de 1.5m (aprox) cu motor termic, cheama pe cineva experimentat pentru primele zboruri si vei fi cel mai fericit incepator. Nu confunda trainerul cu modelele cu aripa sus, Cessna, Piper, Beaver, etc
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 December 2015 - 08:33 AM

De ce presupuneti ca cineva nu ar putea dori sa inceapa si sa zboare toata viata doar planoare ?

Unii ar putea sa va contreze ca ala e zbor adevarat, cu motor zboara si un faras :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2015 - 09:30 AM

Deoarece produsul din linkul sau nu are nici o legatura cu un planor. Asta ma face sa cred ca nu doreste planor.

Iar farasul zboara si fara motor, depinde cat de tare il arunci

Aceasta postare a fost editata de LaserCut: 30 December 2015 - 09:32 AM

0

#12 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 December 2015 - 10:52 AM

Atunci se cheama DLG ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#13 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 30 December 2015 - 12:13 PM

Vezi postareaLaserCut, la 30 December 2015 - 07:58 AM, a spus:

Sunt de aceeasi parere cu Dan, trainerul este cea mai buna solutie, fara spume, fara (moto)planoare. Cumpara un trainer de balsa cu anvergura de 1.5m (aprox) cu motor termic, cheama pe cineva experimentat pentru primele zboruri si vei fi cel mai fericit incepator. Nu confunda trainerul cu modelele cu aripa sus, Cessna, Piper, Beaver, etc



Si eu sunt de acord cu Dan, insa nu stiu de ce ar trebui un incepator sa faca primele zboruri cu un termic si asta din mai multe motive.
In primul rand va fi o investitie maricica sau mare (in fct.de bugetul fiecaruia) si cu atat mai mare va fi dezamagirea daca-l da de pamant..., in alta ordine de idei modelele cu aripa parasol nu pot fi trainere...?, ... pot fi si chiar sunt.
De ce nu spuma pt.inceput ? - investitie mult mai mica si in caz de crash se repara foarte usor si il poti zbura pana te deprinzi cu miscarile

Bafta
Dan :drinks:
0

#14 Useril este offline   M.Alexandru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 28-December 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Berceni Sect 4
  • Interests:Aeromodelism

Postat 30 December 2015 - 12:36 PM

La asa ceva lucrez acum Cessna aici spune ca se foloseste depron 5-6 mm,eu pentru aripi fuselaj voi folosi de 3 mm,il contruiesc ca imi place mie,asa sunt fan mustang,am vazut acel model printat,arata si zboara bestial ( cel facut de Focke ) insa de cel facut de mine nu imi pare rau daca dau cu el de pamant,dar daca vreau neaparat sa zboare imi fac un ceva mai simplu,ca motorizari am urmatoarele motoare : 1100 kw
Motor nr 2
Motor 3 ( am 2 bucati)

Lipo : 2200/25c
1500/20c
baterie nr 3


Controller : 18 amp
30 amp
40 amp


Tin sa mentionez ca pentru aripa facuta de Dululutu am ales mototrul de 2200kv elice 6x4,oricare dintre cele doua baterii de 11v,cat pentru cessna nu stiu exact ce elice sa aleg,plus ca trebuie sa fac rost de 2 prelungitoare pentru servouri ca nu am acasa,motoarele si bateriile le-am cumparat de la HK,paypall,ideal e sa cumperi in colete mai mici separate,e bine sa specifici sa fie impachetate separat daca dai doua comenzi in aceasi zi,sa nu ai surpriza sa fie trimise cu un singur colet toate.
0767600858 ( Nu prea dorm)
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 December 2015 - 05:14 PM

Cessna nu este trainer.
Referitor la varianta electrica, blasfemie, exista si asa ceva:
http://www3.towerhob...?&I=LXCNSX&P=ML
Cu cineva priceput alaturi, cu radio-urile legate master-slave, un trainer de minim .40ic, mai bine .60ic, este cheia sigura pentru succes. Nu pot sa spun ca este parerea mea, ci a generatii de studenti si cea folosita de scolile profesioniste.
Multa, multa bafta.
0

#16 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 30 December 2015 - 05:29 PM

Vezi postareaM.Alexandru, la 30 December 2015 - 12:36 PM, a spus:

La asa ceva lucrez acum Cessna aici spune ca se foloseste depron 5-6 mm,eu pentru aripi fuselaj voi folosi de 3 mm,il contruiesc ca imi place mie,asa sunt fan mustang,am vazut acel model printat,arata si zboara bestial ( cel facut de Focke ) insa de cel facut de mine nu imi pare rau daca dau cu el de pamant,dar daca vreau neaparat sa zboare imi fac un ceva mai simplu,ca motorizari am urmatoarele motoare : 1100 kw
Motor nr 2
Motor 3 ( am 2 bucati)

Lipo : 2200/25c
1500/20c
baterie nr 3


Controller : 18 amp
30 amp
40 amp


Tin sa mentionez ca pentru aripa facuta de Dululutu am ales mototrul de 2200kv elice 6x4,oricare dintre cele doua baterii de 11v,cat pentru cessna nu stiu exact ce elice sa aleg,plus ca trebuie sa fac rost de 2 prelungitoare pentru servouri ca nu am acasa,motoarele si bateriile le-am cumparat de la HK,paypall,ideal e sa cumperi in colete mai mici separate,e bine sa specifici sa fie impachetate separat daca dai doua comenzi in aceasi zi,sa nu ai surpriza sa fie trimise cu un singur colet toate.


Cu ce electronica ai, poti comanda lejer un drake sau un izicraft la Dululutu.
Fly it, like you stole it!
0

#17 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2015 - 06:53 PM

Are dreptate Dan, electricul e blasfemie. Mirosul de ulei ars incanta narile, pe cand cel de ESC ars, nici pe departe.
Baga termic, poate fi mai ieftin si mult mai durabil, plus ca iti ofera sansa sa-ti bagi tu gheruta in reglaje si sa inveti putin despre modul de functionare.
0

#18 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 30 December 2015 - 08:43 PM

Vezi postareaLaserCut, la 30 December 2015 - 06:53 PM, a spus:

Are dreptate Dan, electricul e blasfemie. Mirosul de ulei ars incanta narile, pe cand cel de ESC ars, nici pe departe.
Baga termic, poate fi mai ieftin si mult mai durabil, plus ca iti ofera sansa sa-ti bagi tu gheruta in reglaje si sa inveti putin despre modul de functionare.




http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif vezi sa nu careva sa-si bage "gheruta" in elice la pornire... sau pardon o sa foloseasca un demaror (alti banuti)
ESC-ul nu miroase a ars decat daca esti... neatent ca sa fiu "finut"
Bine nu mai comentez sa-l lasam pe el sa aleaga..., "disputa" asta cu termice vs electrice va continua forever, eu am ambele variante si sincer cred ca daca incepeam sa zbor cu termicul ma lasam demult de acest hobby

Baftahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Aceasta postare a fost editata de SID: 30 December 2015 - 08:44 PM

0

#19 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2015 - 08:58 PM

Gheruta in elice o poate baga in ambele variante, diferenta e ca la termic se opreste motorul pe cand la electric, nu. Electricului ii place carnitza tocata fin.
Termic sa fieeee :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de LaserCut: 30 December 2015 - 08:59 PM

0

#20 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 30 December 2015 - 09:24 PM

Sa bage spuma electric pana invata sa tina in aer cateva minute un avion , sa il decoleze sa il aterizeze singur , dupa sa incerce cu termic trainer , daca incepe triner direct nu cunoaste nici cerintele de baza ale zborului cat crezi ca tine in aer un avion ??? si la termic balsa cam totul costa mai mult de dublu fata de spuma electrica , daca vrea sa se tina de treaba sa bage banuti in statie buna care sa o poata folosi si peste 3-4 ani fara probleme
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 December 2015 - 10:20 PM

Unii dintre dv. chiar vor sa il ajute pe cel ce a deschis topicul, cu astfel de sfaturi ?
Omul a intrebat de model RTF de 50$, atata era ieri, intre timp promotia s-a dus si acum este 80$... pai cu banii astia nu ia nici statie, nici model daca ar fi sa o ia catolic cum pretind unii...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2015 - 12:22 PM

Pai ce ne-a aratat el acolo e cam de unica folosinta pentru un incepator, adica il zboara de vreo 3 ori, asta daca nu-l rupe la prima decolare. Apoi atat statia cat si modelul iau drumul tuturor deseurilor, nici macar nu-s biodegradabile...
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 December 2015 - 01:28 PM

Da, dar ne da o idee despre bugetul omului.

Si atunci ce putem sa ii zicem este sa ia o statie FS-i6, cea mai ieftina care isi merita banii, si de avion... poate ii doneaza careva :)

Deraiere catre termic chiar nu isi avea rostul.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2015 - 03:00 PM

Renato, "deraiere catre termic" este parerea ta, asta nu inseamna ca este si cea mai buna. Ambele optiuni au avantaje si dezavantaje, iar cat priveste pretul, sunt convins ca poate gasi combo termic (motor, fisa, combustibil) la acelas pret cu un combo electric (motor, esc, acumulatori, incarcator)
0

#25 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2015 - 03:24 PM

Inca o rugaminte Renato, incearca sa-ti sustii punctul de vedere fara a lua peste picior parerile altora, indiferent daca iti sunt sau nu pe plac.
0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 December 2015 - 04:11 PM

Nu iau peste picior, dar ma tem ca recomandarea ca cineva care pare evident ca va zbura singur, nimic nu indica vreo comunitate sau posibilitate de elev-profesor, altfel probabil nu ne intreba... deci sa recomanzi in asemenea caz sa inceapa cu un termic mi se pare chiar periculos... sunt realist, cand iau in bascalie se vede ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 December 2015 - 05:25 PM

Bai baieti ... eu am inceput cu o Cessna Artech ... buleftrica evident ..
Bagi bateria , o arunci si gata .... dupa 5 sec o aduni dupa jos , te duci acasa ,
o lipesti si esti Ready To Fly ...

Dupa vreo 10 Bucati de Cessna , plus inca tot atatea seturi de aripi si fuselaje am
aflat ca daca tii de eleron intruna va face tonou ... Cessna nefiind acrobat facea tonoul leeeeeent !
Adica pana in pamant ...

Aaaa si sa nu uit ... vre-o doua sacose de Epoxy 5 min ...

...

La termic e misto .. daaaaa mult mai complicat decat bagatul bateriei ... adica reglat Jicloare, High, Low, Rezervoare , circuite carburant, sa nu traga aer, filtre, demaroare , pompe nitro, turometru, termometru IR daca vrem sa nu il calam .... baaa ... dupa ce habar nu as avea ce e cu eleroanele alea , sa imi complic viata si cu reglatul fumigenelor ? Parca e prea mult ... si sa nu uitam chestia cu sacosele de Epoxy .. la Balsa .. nu prea te ajuta .. mai bun e un foraj , o maturica si multe sacoje de plastic sa nu lasi mizerie la locul de munca .

Daaaa acu fiecare cum ii place ! ..

Hai .. La Multi Ani .. Petrecere Frumosa !
Si fara Pocnitori ca e penala ! .. Merge cu niste .... parasute ( vorba unui coleg de forum mai cu experienta ) .. 18 - 25 ... anisori !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 January 2016 - 02:35 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 31 December 2015 - 05:25 PM, a spus:

Dupa vreo 10 Bucati de Cessna , plus inca tot atatea seturi de aripi si fuselaje am
aflat ca daca tii de eleron intruna va face tonou ... Cessna nefiind acrobat facea tonoul leeeeeent !
Adica pana in pamant ...

Aaaa si sa nu uit ... vre-o doua sacose de Epoxy 5 min ...

...



Tot varianta clasica este mai ieftina...zic si eu.
Un an bun, mestere.


0

#29 Useril este offline   M.Alexandru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 28-December 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Berceni Sect 4
  • Interests:Aeromodelism

Postat 01 January 2016 - 08:12 PM

Vezi postareadan_mitea, la 30 December 2015 - 05:14 PM, a spus:

Cessna nu este trainer.
Referitor la varianta electrica, blasfemie, exista si asa ceva:
http://www3.towerhob...?&I=LXCNSX&P=ML
Cu cineva priceput alaturi, cu radio-urile legate master-slave, un trainer de minim .40ic, mai bine .60ic, este cheia sigura pentru succes. Nu pot sa spun ca este parerea mea, ci a generatii de studenti si cea folosita de scolile profesioniste.
Multa, multa bafta.




Daca ar exista si bani,ce bine ar fi :)
0767600858 ( Nu prea dorm)
0

#30 Useril este offline   M.Alexandru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 28-December 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Berceni Sect 4
  • Interests:Aeromodelism

Postat 01 January 2016 - 08:27 PM

Modelul ala e bun ca are gyro deci indiferent de vant se stabiliza singur din eleroane,avea si functie de zbor normal cand era vremea placuta,normal ca nu se compara cu un termic dar totusi este un hobby destul de scump,as cumpara si un mustang printat de Focke dar deocamdata l-as tine ca pe bibelou,deocamdata sa invat sa zbor,vad cat de repede voi invata,poate gasesc un MiniMag pe la cineva care nu il mai foloseste,daca nu mai fac rost de bani si dau 300 pe el si asta e,macar este facut din elapor,nu cred ca e cazul sa il ramforsez cu tije de carbon,iar la inceput il pot zbura fara eleroane,daca vad ca este destul de usor adaug si servo pentru eleroane.



Am fost o data in spate la Metro berceni,stau intre Budimex si soseaua Giurgiului,dar pot sa dau si o tura pe la cet vest team militari,sunt curios mai zboara cineva la palatul copiilor? (strandul vacaresti)

Aceasta postare a fost editata de M.Alexandru: 01 January 2016 - 08:30 PM

0767600858 ( Nu prea dorm)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro