Modelism - RHC Forum: rugaminte ajutor Tamiya CC-01 cu caroserie de Hummer HX - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

rugaminte ajutor Tamiya CC-01 cu caroserie de Hummer HX sasiu CC-01

#1 Useril este offline   GaBBB 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 59
  • Inregistrat: 09-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:tot ce misca

Postat 16 November 2015 - 04:16 PM

buna ziua,

va rog sa ma ajutati cu niste informatii, cu siguranta sunteti mai experimentati decat mine.

Am luat un sasiu de la Tamiya, CC-01, cu caroserie de Toyota FJ Cruiser gata vopsita.

1. prima denumerire o am:
de ce se invarte asa greu motorul ? oare am pus prea multa vaselina ? am cumparat si setul de rulmenti, si am inteles ca pe rulmenti nu se pune vaselina.
Am reusit sa ansamblez sasiul, dar se invarte destul de greu tot angrenajul de roti dintate. Sa sterg oare din vaselina ? Am pus tot acel tub mic din set, plus am mai adaugat putin, ma gandeam ca nu am uns destul.
Se poate sa fi strans suruburile prea tare ? la pornire, motorul scoate un tiuit, un beep care dureaza cat e in sarcina.

2. A doua intrebare, e cu privire la caroserie. Oglinzile, suport roata spate, au venit nevopsite. Acestea ar trebui sa le vopsesc eu ? cu ce fel de vopsea e cel mai bine sa le vopsesc ?
Poate voi vinde caroseria, dar cel mai probabil o tin de rezerva.


Eu am pregatit oricum o caroserie de hummer HX de la Maisto pe care intentionez sa il pun ca si caroserie. Am vazut dincolo la altii asemenea proiect, si mi-a placut f mult. e a 3 caroserie de Hummer HX pe care o vopsesc.
Partea neplacuta e ca trebuie sa tai din nasul sasiului sa pot pune caroseria de Hummer HX cu tot cu grila din fata (scut).


Masina va mai avea un portbagaj superior, scule (lopata, tarnacop, etc) canistre de benzina, lada de gheata, o bara cu 5 leduri sus, plus un set complet de lumini cu semnalizare sincronizata.


Imi va trebui roti de 96 mm, acestea sunt de 88 mm.

Redau mai jos pozele cu montaj si cu caroseria care o pregatesc, intr-un link.

https://picasaweb.go.../November162015

orice sfat ma ajuta.
Reely 1:10 Monstertruck eXtreme 4WD
1:16 monstertruck Beetle Turnigy
SeaRider Twin-Hull Boat
NQD Storm Engine PX-16 Boat
planor Easy Glider
0

#2 Useril este offline   GaBBB 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 59
  • Inregistrat: 09-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:tot ce misca

Postat 16 November 2015 - 04:27 PM

am pus si un filmulet. Aici era inversata puntea spate, si rotile se invarteau in sens invers. am inversat puntea spate si acum e ok, dar ca turatie, cam la fel se intampla.

https://picasaweb.go...ovember16201502
Reely 1:10 Monstertruck eXtreme 4WD
1:16 monstertruck Beetle Turnigy
SeaRider Twin-Hull Boat
NQD Storm Engine PX-16 Boat
planor Easy Glider
0

#3 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 November 2015 - 04:40 PM

Vezi postareaGaBBB, la 16 November 2015 - 04:16 PM, a spus:

buna ziua,

va rog sa ma ajutati cu niste informatii, cu siguranta sunteti mai experimentati decat mine.

Am luat un sasiu de la Tamiya, CC-01, cu caroserie de Toyota FJ Cruiser gata vopsita.

1. prima denumerire o am:
de ce se invarte asa greu motorul ? oare am pus prea multa vaselina ? am cumparat si setul de rulmenti, si am inteles ca pe rulmenti nu se pune vaselina.
Am reusit sa ansamblez sasiul, dar se invarte destul de greu tot angrenajul de roti dintate. Sa sterg oare din vaselina ? Am pus tot acel tub mic din set, plus am mai adaugat putin, ma gandeam ca nu am uns destul.
Se poate sa fi strans suruburile prea tare ? la pornire, motorul scoate un tiuit, un beep care dureaza cat e in sarcina.


Salutare!
La punctul 1:
Ca sa vezi de unde vine forta de rezistenta mare, iti propun mai intai sa scoti motorul de tot si sa impingi cu mana masinuta pe jos, in fata si in spate. Daca merge greu, atunci inseamna ca de la transmisie vine problema si trebuie sa vezi mai departe sursa problemei.
Daca in schimb ruleaza usor, fara nici o forta rezistenta considerabila, atunci pot fii doua situatii: fie ai strans prea tare pinionul motorului pe spur, fie motorul are ceva. Ruleaza si motorul in aer sa vezi cum se comporta si daca observi ceva vizibil, fara sarcina pe el.

Daca problema este in primul caz, de la transmisie, atunci trebuie sa desfaci pe rand transmisia fara motorul conectat, si sa izolezi puntea fata de cea spate si sa vezi mai departe unde este problema.
Spune-mi ce rezultat ai obtinut si vedem mai departe ce se paote face.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro