Modelism - RHC Forum: Multiplex cockpit sx 7/9 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex cockpit sx 7/9

#1 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2015 - 12:07 PM

Un Royal stilizat, caruia i s-a dat un nume care a insemnat altceva la vremea lui. Nu au mai ramas nimic din formele care apareau in mentalul colectiv cand citeai Cockpit...

100% entwickelt und gebaut in Deutschland. Pentru cine e dispus sa plateasca pretul... doar ca dupa faza cu Volkswagen, lumea a devenit mai precauta relativ la "...Quality Made in Germany! "

http://www.multiplex...9b64c8948899476

https://www.lindinge...Article/9721246

https://www.youtube....h?v=S0nQsb7PtbU
renatoa de la aacr.ro
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 November 2015 - 08:56 AM

Bateria este 4000 mah 1S LiFe si pare ca este incorporata, fara posibilitati de schimbare... 27 ore totusi, cica...
Se incarca pe USB.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 November 2015 - 08:56 AM

renatoa de la aacr.ro
0

#3 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2015 - 06:59 PM

Nu stiu daca e chiar un Royal, avand in vedere ca are touch screen, iar navigarea se face (acolo unde este posibil) pe pictograme, nu pe linii de text (grafic, ce-i drept) cum era la Royal.
In ceea ce priveste forma ... chestie de gust. O sa ma un punct de vedere cand o voi avea in mana (sper ca la sfarsitul acestei luni).
Bateria... nu stiam ca nu se umbla acolo dar ... se schimba ea, bateria, si la iPhone dar la un Cockpit amarat (asta cand o fi cazul).

Pretul... aici e o problema, intr-adevar. Dar, cum bine spuneai, cine e dispus sa il plateasca... nu cred sa ii para rau.

Promit sa revin cand primesc statia, deocamdata s-a bulucit toata suflarea la usa MPX sa puna mana pe noutate. Sa vedem cand imi vine randul

Stima
0

#4 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 12 November 2015 - 09:20 PM

http://static.rcgrou...titled%2021.jpg

:)))) lol

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 12 November 2015 - 09:24 PM

Parfenov Razvan
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 November 2015 - 03:34 PM

Ce facem daca se gaseste ca si asta triseaza la emisii ? :)
renatoa de la aacr.ro
0

#6 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2088
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 15 November 2015 - 05:46 PM

Vezi postarearenatoa, la 15 November 2015 - 03:34 PM, a spus:

Ce facem daca se gaseste ca si asta triseaza la emisii ? :)


Pai da, ea sa emita in 5.8ghz si pe ea sa scrie 2.4ghz....
Fly it, like you stole it!
0

#7 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2015 - 11:16 PM

Vezi postarearenatoa, la 15 November 2015 - 03:34 PM, a spus:

Ce facem daca se gaseste ca si asta triseaza la emisii ? :)


Nimic
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 November 2015 - 11:30 PM

Se pare ca multi nu s-au prins ca eu faceam baza pe tema volkswagen, emisii de carbon si azot, se fac acum glume in state ca iau tot ce e german la cercetat, inclusiv wurstii :)
renatoa de la aacr.ro
0

#9 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2015 - 11:38 PM

Nu chair multi, numai eu nu m-am prins. Si da, se poate sa fie integrate tot felul de inadvertente radio ce nu vor fi pe placul D-voastra. DACA va fi asa, raspunsul "pietii" nu poate fi decat unul singur: DON'T BUY !!

Dar corect ar fi sa vedem cum naiba e si statia cam scumpa, nu?
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 November 2015 - 10:49 AM

Cu scumpiciunea, cea mai fair comparatie este de facut chiar in ograda lor, la variantele de 9ch, merita un pic mai mult decat Aurora?

Poate face cineva comparatia asta ?
renatoa de la aacr.ro
0

#11 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 November 2015 - 10:16 AM

Manualul, acum orice posesor de Aurora il poate judeca daca merita:

http://www.multiplex...9--de-en-fr.pdf
renatoa de la aacr.ro
0

#12 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2015 - 01:41 PM

Am primit-o. O sa scriu curând despre ea.
0

#13 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2015 - 07:43 PM

So... Asa cum scriam mai sus, o sa incerc sa dezvalui primele impresii si constatari despre ultimul model de la

Multiplex, succesoarea unei linii de statii de radiocomanda foarte dragi mie: Cockpit (MM, SX, SX 2,4). Am avut toate modelele in

utilizare si am fost foarte multumit: relativ simpla, 7 canale, usoara (e si asta un aspect, de ex. Profi TX este

considerata o statie "pentru barbati adevarati" -a mea are 1900 gr) programare usoara si destul de intuitiva,

update de soft (cand a fost cazul), mecanica accepatabila spre buna si se poate configura majoritatea modelelor.

Pentru a va economisi timpul, o sa spun de la inceput ca NU voi face o prezentare a statiei, asta puteti citi pe

net destul. Voi scrie cum mi se pare MIE, ce impresie am EU, ca utilizator foarte vechi de Cockpit. Deasemenea voi

lasa sa treaca accente de subiectivism, scriu ca MODELIST, nu in cealalta "fata" pe care unii dintre voi o stiu.

Voi prezenta ce am primit eu: Cockpit 9 Vario set (include receptor 9 canale RX 9 DR), cod #2 5161.


1. Prima impresie
Se livreaza intr-o cutie destul de solida iar protectiile de polistiren au disparut, in locul lor s-a optat pentru

2 semicarcase din plastic termoformat, cea inferioara neagra, cea superioara transparenta. Personal imi place mult

mai mult asa decat cu binecunoscutul polistiren enervant si care lasa "bule" din alea peste tot. In cutie am gasit:

emitator Cockpit Sx 9, receptor RX 9 DR, piesa de adaptare pentru agatare de gat, cablu de incarcare MINI USB - USB

manualul si cateva sticker-e de reclama.
Emitatorul sta bine in mana, il apuci de suprafete aderente, din alt material fata de partea centrala care e

luciosa si deloc "fingerprint-friendly". Din primul moment am sesizat ca trebuie atentie in momentul in care apuci

statia in mana pentru ca exista pericolul de atingere a controalelor de pe spate cu degetul aratator, schimband

acestora pozitia prestabilita. Mansele cu care se livreaza sunt din aluminiu, dar SCURTE, in principal destinate

pilotajului cu degetele mari. Prefer mansele lungi, se pot inlocui. Ramane sa aflu cu ce exact.


2. Pornirea
Se face in noul stil, propriu casei, si care se regaste si la frale mai mic (Smart SX) sau mai mare (Profi TX): se

tine apasat ca 2 sec. pe un buton situat in zona centrala. Initial nu emite deoarece sunt solicitate cateva setari

initiale (pot fi modificate si ulterior). Statia "boot-eaza" in ca. 2-3 sec. si se intra in meniul de configurare a

primului model. Nu se poate sari peste asta, trebuie next->next->..... La urmatoare pornire statia intra direct in

meniul principal, lasand la decizia user-ului ce doreste sa fac mai departe. O data nu e o nenorocire, dar nu prea

mi-a placut asta.
La inchidere, se tine apasat acelasi buton ca si la pornire si face "shut down".


3. Touch screen
Este luminos, color, de rezolutie buna si adaptata bine scopului (nu poti sa vezi filme HD sau 4K dar se citeste

foarte bine ce scrie FARA OCHELARI, in cazul meu). Reactioneaza bine la apasare, ca la un smartphone de calitate.

Am simtit imediat nevoia unui "pen" din la pentru touch-uri, in general am nimerit tastele alfa-numerice dar am dat

si cateva pe alaturi. Exista si "pen"-ul in dotarea statiei...
Multlaudata posibilitate de citire a display-ului in soare nu am testat-o inca.


4. Programare
Nu voi intra in detalii si posibilitati, sunt foarte multe si de descrierea lor se ocupa dealer-ii. Ca idee, se

foloseste sistemul "wizard", adica se trece din meniu in meniu, mereu raportandu-se la alegrile anterioare. De ex.

daca se alege un tip de model "Easy" nu vom gasi setari referitoare la curba de gaz sau faze de zbor. Se seteaza la

inceput (setari de baza ale emitatorului) daca este gazul pe stanga (mode 2 / 4) sau pe dreapta (mode 1 / 3) iar

alegerea asignarii controalelor se face la nivel de model. Trecerea gazlui pe stanga sau dreapta se face mecanic

identic cu Cockpit-ul vechi, Aurora, etc, folosind cheia Torx din dotare (e pe spate, bine ascunsa, dar e). Accesul

prin gauri libere in carcasa.
Dispune de servo monitor (imi lipsea la Cockpit-urile anterioare). Mix-uri multe, specifice tipului de model,

acoperind cam toate traznaile, inclusiv multicoptere. Daaaar... 2 SLABICIUNI MAJORE:
a. NU EXISTA MIX-URI LIBERE, CONFIGURABILE (din ce mi-a soptit un pasaroi, la unul dintre urmatoarele update-uri de

soft, vor apare si cateva mix-uri libere)
b. SWITCH-urile nu sunt asignabile, au functii prestabilite si ... alea sunt. Suficiente ca numar dar FIXE. Ce

vreau sa spun? Daca un switch are o anumita functie (de ex. thr. cut), ACEA FUNCTIE ramane pe ACEL SWITCH. Daca

avem o functie configurabila (de ex. pornire cronometru), aceasta se poate asigna oricarui switch. Acest amanunt

(printre alte cateva) face ca aceasta statie sa ramana in segmentul "middle class". Pentru ca altfel (din cate am

inteles de la electronisti) ne putem trezi cu un update care o transforma in Cockpit SX 16 sau mai mult. Tehnic nu

e nici o problema.
Setari de sunet bune, complete (se poate stabili independent volumul de vario. de indicatii vocale, se pot lega

intre ele,se pot dezlega, etc. Vocea este asemenatoare sistemelor de navigatie de la automobile (cele stand alone,

nu cele de fabrica), inteligibile (in 3 limbi posibile) dar nitel repezite. Frecventa citirilor / redarilor, este

deasemenea, setabila. Dispune de mufa de casca jack 3,5mm, pozitionata pe spatele statiei (util la campul de zbor,

cred ca enerveaza pe toata lumea sa auda datele de telemetrie ale celorlalti piloti).
Telemetrie completa. pana la 8 senzori recunoscuti simultan.
Controale liber programabile si asignabile
2 cronometre foarte bine si simplu confirgurabile si unul pentru masurarea timpului de functionare al statiei
Trimm-uri digitale pe cele 4 comenzi principale
Semnalizare cu LED pentru nivel acumulator propulsie precum si tensiunea pack-ului.
Memorie pe card SD, pana la 200 modele. Se pot administra intern sau din exterior, prin legatura la PC.


5. Mecanica
Mansele sunt (conform declaratiei MPX) cele de la Profi TX. Personal mi se par foarte bune dar nu chiar la acel

nivel. In orice caz sunt pe rulmenti si se simte. Repet ce am scris mai sus - trebuie SI manse mai lungi pentru aia

de piloteaza cu 3 degete, ca mine.
Switch-uri de calitate, mult mai bine facute decat la Cockpit-ul vechi.
Carcasa bine proportionata, greutate totala 850 gr.


6. Alimentare
1 celula LiFe 3,3V / 4000 mAh. Se incarca cu cablul din pachetul de livrare (USB - mini USB) conectat la un port

USB. Din considerente de siguranta (a device-ului din care se incarca) statia intrerupe incarcarea dupa 4 ore. Daca

se doreste incarcare in continuare se deconcteaza si se reconecteaza incarcarea. Cel mai bine se va folosi un

incarcator de tableta sau echivalent cu min 2 Amp posibili. Se pot folosi si incarcatoare de curent mai mic sau

chgiar portul USB de la calculator. In acest caz incarcarea va dura mai mult.


7. Manual
CATASTROFA !!! 3 limbi (D-GB-F) cate 11 (UNSPREZECE) pagini / limba. "Sumar" este un cuvant modest pentru asta.

Daca nu stii ce vrei de la statie, nu vei reusi sa o programezi. Dar si aici trebuie repetat ca DACA STII CE VREI,

CUM SE FACE e foarte simplu. Datorita interfetei grafice evoluate programarea este foarte simpla si clara


8. Elev / profesor
Nu este posibil decat "in mediu" MPX adica legatura intre 2 emitatoare MPX in regim "elev - profesor" sau cu

simulatorul folosind stick-ul dedicat (wireless)


9. Generalitati
Fata de Cockpit-ul SX vechi are "+"uri si "-"uri. Per ansamblu parerea mea este ca este un produs novativ, care

deschide noi posibilitati si o complet noua filozofie. De placut, imi place, abia astept sa o testez in aer, cu

toate setarile facute si cu telemetrie cat mai completa si activa.
Nu ma pot abtine: mult succes la copiat lucratorilor din PRC !!!!

Daca aveti intrebari, nu ezitati. In masura in care stiu sau pot sa aflu, voi raspunde cu placere.

Aceasta postare a fost editata de Men: 03 December 2015 - 07:46 PM

0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2233
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 03 December 2015 - 09:35 PM

Pai exceptand partea de design unde fiecare cu piticul lui, faptul ca softul nu e la acelasi nivel ca la Royal, eu as da in plus cei citiva zeci de euro pentru una cu 16 ch versus aceasta care are doar 9.Nu stiu daca stickurile fac chiar diferenta, adica acei rulmenti, dar vom vedea in viitor. Faptul ca nu are nici mixuri programabile, nici libere, fata de cum am fost obisnuit la Royal unde ai 14 pe care le faci cum vrei tu, precum si fiecare canal asignabil oricarui switch, cred ca va conta.
Daca se pune softul de care spuneti si adica poate cel de pe Royal sau pe acolo, e posibil sa se vanda destul de bine, altfel nu va ramane decat un exercitiu de design exterior cu touch inclus.
Am vazut si eu manualul si e mai mult decat sumar.Cine nu e obisnuit cu configuratia de tip Multiplex va avea ceva de furca pana ii da de cap.Probabil vor aparea ca la Royal niste manuale detaliate facute de unii utilizatori, dar pentru mine asta e un minus.
Spun asta deoarece atunci cand am decis sa imi iau Royal am citit mai intai toate manualele statiilor(Aurora,Futaba,Spectrum) pe care le-am avut in vedere si acesta mi s-a parut cel mai apropiat de modul meu de gandire.
Dar repet fiecare cu piticul. :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 12, 35 MHz; Royal Pro 16 2.4GHz
Avioane:
YAK55SP OMP/EG Aircraft 2.3m;MVVS58 Prosport;
VERTIGO Badan-2.3m;DLE55RA Canister;
FUNCUB Multiplex 1.4m;
EHAWK 1500 Thunder Tiger 1.5m;
ARCUS TALENT Robbe 2.6m;
F22 depron.
0

#15 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2015 - 11:38 PM

Poate nu m-am exprimat corect, imi cer scuze. As dori sa precizez: mix-uri are destule si sunt CONFIGURABILE (parametri interni, procente, conditie de declansare etc.). Nu exista mix-uri LIBERE, adica cele pe care user-ul le poate "construi" / "defini" si apoi sa le poata configura.
0

#16 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 December 2015 - 12:10 PM

Am mai descoperit cateva aspecte legate de managementul incarcarii care nu sunt pe placul meu, dar se poate trai cu ele:
1. Indicatia starii de incarcare a acumulatorului de emisie este destul de relativa, fiind doar un simbol de baterie care tot scade pe masura ce se consuma. Destul de mic, rezolutie asa si asa, se poate estima doar aproximativ starea de incarcare.
2. Lipseste voltmetrul integrat al bateriei (la vechile Cockpit-uri era prezent)
3. Lipseste ceasul intern al timpului de operare (Operation time), il foloseam mereu la vechile Cockpit-uri, avand grija sa il resetez manual la fiecare incarcare, avand astfel si o idee despre starea de sanatate a acumulatorului.
4. Odata pusa la incarcat, nu stim când s-a terminat incarcarea, nu exista LED de monitorizare a status-ului incarcarii.
5. Desigur, datorita protectiei cu intrerupere la 4 ore, e aproape obligatoriu a se folosi incarcator USB de 2A. Altfel ciclul se intrerupe si trebuie reluat manual
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 12:40 PM

Alta informatie este ca receptorul nu prea tolereaza bine tensiunile joase, asa ca nu se recomanda utilizarea lui in scenarii gen DLG alimentat direct la 1s, sau 4 NiMh cu servo-uri puternice, care trag mult. Boala care a pus si Graupner la pamant...

In imaginea atasata puteti vedea un log al unei sesiuni de zbor DLG, curba albastra ne arata tensiunea de alimentare, care variaza continuu intre 4V in repaus si 3.1V la fiecare actionare a servo-urilor (digitale). S-a nimerit sa fie si o celula obosita, dar a fost bine, pentru ca s-a putut observa fenomenul.
Curba rosie arata nivelul semnalului, fiecare cioaca/pierdere de semnal insemnand un reboot, datorita caderii tensiunii de alimentare.

Comparativ, alte receptoare stau inca bine si la 2.8V, nivel la care servo-urile au incetat de mult sa mai miste.

Fisiere atasate


renatoa de la aacr.ro
0

#18 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2015 - 05:00 PM

Despre ce receptor e vorba? Eu am folosit RX 5 light (fara telemetrie) pe DLG cu 4 NiMH si nu am observat nimic, nici macar la limita vizualului. Servo-uri 2 x ... ceva mic, usor (3,5 gr) si analogic de la Jamara si pe eleroane 2 x HS 5035 (digitale). Am de gand sa monitorizez tensiunea pe pack cu RX 5 M-Link (cu telemetrie) dar deocamdata nu prea incape. Sa ved ce se poate face...
0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 December 2015 - 05:19 PM

Rx-7.

Pai nici cel care a realizat log-ul nu a observat nimic, reboot-ul dureaza 0.1 secunde, din cauza aia :)
Era calm pana a descarcat log-ul si i s-a prabusit lumea :)
renatoa de la aacr.ro
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8769
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 December 2015 - 06:20 PM

Doua celule de LiFe si gata. Asta sa fie baiul. Patru celule de NiMd nu mi s-au parut niciodata sigure. De aceea am abandonat solutia.
Multa, multa bafta.

PS. Pentru o celula de LiPo, chiar tu ai postat un booster.
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 December 2015 - 06:26 PM

in unele DLG-uri nu spatiu nici de 5g de pb ca sa faca CG-ul... dar de un bec sau booster...
renatoa de la aacr.ro
0

#22 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 627
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2015 - 12:10 PM

Pai nu prea vad unde e problema. In specificatiile TUTUROR receptoarelor MPX scrie ca functioneaza pana la 3,5V (tensiunea cea mai scazuta). Daca omul a avut 3,1V pe varf negativ, atunci e de asteptat reboot-ul. Bine ca nu a prabusit modelul. Nu stiam ca reboot-ul dureaza asa putin.

Mai demult modificasem un Fox de la MPX (din ala mic, pentru copii, zbor liber) la RC si l-am alimentat cu 1S fara booster. A mers (electric voorbind) fara sa remarc probleme.

Ca la alti producatori merg receptoarele pana la 2,5V, nu pot sa zic decat BRAVO LOR. Dar, atata timp cat lucrurile se intampla in cadrul specificatiilor, nu cred ca putem blama pe cineva
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16764
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 12:23 PM

Sigur, nu blamam pe nimeni, doar avertizam :)
De fapt era de asteptat sa fie asa, MPX foloseste acelasi chipset ca Spek, ale caror numeroase probleme au fost din cauza sensibilitatii mari la brownout.
Numai ca acelea nu se restartau asa rapid ;) un mare plus pentru MPX ca au rezolvat asta.
Totusi telemetria ramane cam musai la ora actuala... am vazut caz de salvat avion numai din faptul ca la plimbarea pe pista telemetria a indicat caderi repetate de tensiune, si s-a descoperit un element NiMh pe duca, cum ar fi fost sa se intample dupa decolare daca nu erau beep-urile din timpul taxi...
renatoa de la aacr.ro
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8769
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 December 2015 - 06:13 PM

Nu inteleg de ce se mai folosesc, inca, patru celule de NiMh. Pe langa toate bubele, trebuiesc si schimbate anual.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro