Modelism - RHC Forum: Emi - The Flying Wing - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Emi - The Flying Wing Aripa zburatoare cu coarda constanta

#61 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 22 August 2015 - 05:39 PM

Cu schema asta de culori se vede foarte bine, dar parca as mai schimba ceva. La altitudine mare oricum se vede neagra.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 91.gif
  • Imagine atasata: 92.gif

Aceasta postare a fost editata de gyany_eugen: 22 August 2015 - 05:40 PM

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#62 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 05:57 PM

Vezi postareagyany_eugen, la 22 August 2015 - 05:27 PM, a spus:

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar nu le pot urca altfel.
Le fac la rezolutie de 16M, apoi le transform in gif, apoi le redimensionez. E singura modalitate care mi-o accepta.


fa resize la 25%, adica 1M, apoi compresie jpeg 50% si le aduci la sub 100k fisierul dar pastrand 16M culori, gif-ul are numai 256.
Faci asta simplu si rapid cu FastStone viewer
... cu picioarele pe pamant ...
0

#63 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 22 August 2015 - 08:13 PM

Vezi postarearenatoa, la 22 August 2015 - 05:57 PM, a spus:

fa resize la 25%, adica 1M, apoi compresie jpeg 50% si le aduci la sub 100k fisierul dar pastrand 16M culori, gif-ul are numai 256.
Faci asta simplu si rapid cu FastStone viewer


Done it. :good:
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#64 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 23 August 2015 - 05:20 PM

Am infoliat-o. Extrados albastru, intrados alb.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 93.jpg
  • Imagine atasata: 94.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#65 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 23 August 2015 - 05:23 PM

Si un pic de albastru sub bordul de atac.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 95.jpg
  • Imagine atasata: 96.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#66 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 08:17 AM

Vreau sa va cer sfatul inainte de a incepe constructia suprafetelor de comanda.
As dori sa o echipez cu elevoane si flapsuri, pentru aterizari mai scurte, cam cum apare in schita si am cateva intrebari legate de unghiuri si de mixaje, bineinteles cu aproximatie.
1. Unghiul facut de flaps cu aripa la aterizare ar fi ok 30o - 35o?
2. Daca unghiul flapsului e cel de mai sus, cu cate grade ar trebui ridicat elevonul in situatia mixat flap cu elevon?
3. Mixajul se face in asa fel incat in zbor normal flap-ul sa execute aceleasi miscari ca si elevonul, sau sa nu execute nicio miscare fiind folosit strict la aterizare?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Emi half.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#67 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2015 - 09:46 PM

Vezi postareagyany_eugen, la 24 August 2015 - 08:17 AM, a spus:

Vreau sa va cer sfatul inainte de a incepe constructia suprafetelor de comanda.
As dori sa o echipez cu elevoane si flapsuri, pentru aterizari mai scurte, cam cum apare in schita si am cateva intrebari legate de unghiuri si de mixaje, bineinteles cu aproximatie.
1. Unghiul facut de flaps cu aripa la aterizare ar fi ok 30o - 35o?
2. Daca unghiul flapsului e cel de mai sus, cu cate grade ar trebui ridicat elevonul in situatia mixat flap cu elevon?
3. Mixajul se face in asa fel incat in zbor normal flap-ul sa execute aceleasi miscari ca si elevonul, sau sa nu execute nicio miscare fiind folosit strict la aterizare?


Fain. :clapping:

Pentru aterizare poţi coborâ flaps-ul şi la 450. Nu mai ai nevoie de ridicarea elevonului pentru că ar avea viteză descendentă foarte mare. În orice caz, în cazul în care vrei să foloseşti şi bracarea elevoanelor la aterizare, foloseşte 5-70
Dacă staţia pe care o ai îţi oferă posibilitatea de a mixa şi flapsul să se mişte ca elevon e foarte bine, cu condiţia ca la aterizare să funcţioneze doar ca flaps.
URA ÅŸi la zbor fofezelor !
0

#68 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 August 2015 - 10:03 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 24 August 2015 - 09:46 PM, a spus:

Pentru aterizare poţi coborâ flaps-ul şi la 45o. Nu mai ai nevoie de ridicarea elevonului pentru că ar avea viteză descendentă foarte mare. În orice caz, în cazul în care vrei să foloseşti şi bracarea elevoanelor la aterizare, foloseşte 5-7o...


Nu prea agreez cu prima parte... orice suprafata ai cobori in jos la o aripa, efectul este instant nasul in jos.
Este musai ridicarea elevoanelor pentru compensare, asa cum la un planor la crow/butterfly compensezi din profundor.
Cat despre unghiuri, de unde scoserati aia cu 5-7 grade sus cand flapsul e 45 grade jos, fara sa stiti ce raport exista intre suprafete ... :unsure: ?
Daca flapsul/elevoanele au lungimi/suprafete egale, atunci trebuie unghiuri aproximativ egale sus/jos pentru a continua sa zboare la nivel.
Nu exact egale, pentru ca o suprafata coborata cu x grade are alt efect decat aceasi suprafata ridicata cu aceleasi x grade, a se vede si teoria la eleroane diferentiale ;)

Oricum, asta se face la camp, in aer, mai simplu decat sa te apuci sa calculezi asa ceva.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 August 2015 - 10:04 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#69 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2015 - 10:29 PM

Vezi postarearenatoa, la 24 August 2015 - 10:03 PM, a spus:

Nu prea agreez cu prima parte... orice suprafata ai cobori in jos la o aripa, efectul este instant nasul in jos.
Este musai ridicarea elevoanelor pentru compensare, asa cum la un planor la crow/butterfly compensezi din profundor.
Cat despre unghiuri, de unde scoserati aia cu 5-7 grade sus cand flapsul e 45 grade jos, fara sa stiti ce raport exista intre suprafete ... :unsure: ?
Daca flapsul/elevoanele au lungimi/suprafete egale, atunci trebuie unghiuri aproximativ egale sus/jos pentru a continua sa zboare la nivel.
Nu exact egale, pentru ca o suprafata coborata cu x grade are alt efect decat aceasi suprafata ridicata cu aceleasi x grade, a se vede si teoria la eleroane diferentiale ;)

Oricum, asta se face la camp, in aer, mai simplu decat sa te apuci sa calculezi asa ceva.


Ai dreptate. I-am dat unghiurile folosite la un model normal (planor, sau motoplanor), am uitat că e aripă.
Tot e bine că i s-a răspuns corect până la urmă. :rolleyes:
După desenul pus de el par a fi egale ca suprafeţe, dar asta nu contează pentru că efectul e diferit foarte mult.
5 - 70 am folosit pentru "fugă" la F5J. Doar o confuzie.
URA ÅŸi la zbor fofezelor !
0

#70 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 August 2015 - 10:58 AM

Am dat azi peste asta... de pus la arhiva :)

http://www.laqua-mod...nik.de/Ares.htm
... cu picioarele pe pamant ...
0

#71 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 12:30 PM

Am gasit si eu astazi niste setari pentru flapsuri si elevoane la o aripa cu coarda constanta numita Z1.
Linkul meu
Linkul meu
Pe alte site-uri am citit ca unghiul facut de flapsuri, poate ajunge pana la 80o, dar mi pare exagerat in privinta efectului care s-ar obtine la asemenea o deflexie.
Deocamdata ma chinui cu constructia suprafetelor de comanda, dar va povestesc mai tarziu...
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#72 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 04:48 PM

Ce am uitat sa specific, este ca, inainte de infolierea cu banda scotch, am pulverizat un strat subtire de adeziv Tesa spray glue permanent.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image00057.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#73 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 05:12 PM

Asa cum va spuneam, m-am apucat de construit suprafetele de comanda.
Am renuntat la bucata rezultata din taierea a 50 mm din profilul original, pentru ca mi s-a parut slaba. Initial am dorit sa o imbrac cu depron de 3 mm, sa o folosesc ca un miez, dar acest lucru ar fi presupus ofsetarea cu 6 mm, ceea ce am si incercat sa fac, dar fara rezultat.
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#74 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 05:19 PM

Cei ce au contribuit la treaba destul de murdara care a urmat, au fost:
In rolul principal: polistirenul extrudat de 10 mm, verde.
In rolurile secundare: un ,,cnc" manual, baghete din lemn de 10mm/5mm, 5mm/5mm si bagheta rotunda de 3 mm, cutter
In alte roluri: smirghel granulatie 80, 120 si 150
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#75 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 05:22 PM

Am decupat doua bucati din extrudatul de 10mm, apoi am stabilit dimensiunea flapsurilor si elevoanelor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 1.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#76 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 05:44 PM

Mi s-a parut destul de dificil de pastrat profilul reflex, rezultatul trebuind sa fie un triunghi obtuzunghic, dar in cele din urma a iesit.
Am incadrat bucata de extrudat intre cele doua baghete de 10x5mm, baza celei de la bordul de fuga fiind asezata pe latura de 10mm, iar cealalta pe latura de 5 mm.
Am trecut cu firul cald pe baghete in longul lor, rezultand astfel un triunghi dreptunghic.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 5.jpg
  • Imagine atasata: 4.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#77 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 05:59 PM

...
Imagine atasata: 8.jpg Imagine atasata: 9.jpg Imagine atasata: 11.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#78 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 06:08 PM

Materialul rezultat in urma taierii este foarte subtire, cred ca are 0,2 mm in partea opusa bordului de fuga, banda adeziva ce va fi aplicata va fi suficienta pentru a compensa pierderea.
Imagine atasata: 12.jpg
Si inca o imagine a asezarii baghetelor
Imagine atasata: 13.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#79 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 06:14 PM

A urmat o finisare mai bruta a bordului de fuga
Imagine atasata: 15.jpg Imagine atasata: 16.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#80 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 06:18 PM

Dupa care o finisare fina si mai exacta, fixand la bordul de fuga o bagheta de fag de 3mm.
Aceasta operatie a fost facuta pe ambele fete ale suprafetelor de comanda.

Imagine atasata: 18.jpg Imagine atasata: 17.jpg

Aceasta postare a fost editata de gyany_eugen: 25 August 2015 - 06:19 PM

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#81 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 06:32 PM

Rezultatul aproape final, avand inca nevoie de niste retusuri, ca sablon de verificare am folosit bucatile ramase de la taierea unghiului de 25o
Imagine atasata: 19.jpg Imagine atasata: 20.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#82 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 06:52 PM

Unghiul pentru a permite miscarea suprafetelor de comanda le-am taiat la 30o, asa incat sa permita deflexia suficienta si pentru a ramane suficient de groasa pentru a putea atasa in siguranta elementul de comanda.

Imagine atasata: 21.jpg Imagine atasata: 22.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#83 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 07:00 PM

Unghiul pentru deflexia flapsului a fost taiat in sus, articularea sa o voi face pe intradosul aripii, permitand astfel un unghi de deflexie in jos mai mult decat necesar
Imagine atasata: 23.jpg Imagine atasata: 25.jpg Imagine atasata: 26.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#84 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 07:26 PM

La 60% de bordul de fuga am facut un canal de 1mm cu cuterul, apoi l-am adancit cu scula din imagine. Am lipit in el o bagheta de carbon de 1mm, cu UHU expanded polystyrene.
Deasupra am pus cate o fasie de banda adeziva cu fibra de sticla.
Incep sa se rigidizeze...

Imagine atasata: 28.jpg Imagine atasata: 36.jpg Imagine atasata: 35.jpg

Aceasta postare a fost editata de gyany_eugen: 25 August 2015 - 07:27 PM

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#85 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 25 August 2015 - 08:42 PM

Dimensiunile finale ale suprafetelor de comanda: am ales un raport de 3/4 flaps-elevon: elevon 470 mm flaps 350 mm.
Imagine atasata: 1.jpg
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#86 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 26 August 2015 - 08:04 AM

...
Imagine atasata: 2.JPG

...
Imagine atasata: 1.JPG
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#87 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 26 August 2015 - 08:10 AM

Vezi postareagyany_eugen, la 26 August 2015 - 08:04 AM, a spus:

...
Atasament 2.JPG

...
Atasament 1.JPG


Ooo frumoasa lucrare ... felicitari !!
Parfenov Razvan
0

#88 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 26 August 2015 - 08:33 PM

Vezi postareaParfenov, la 26 August 2015 - 08:10 AM, a spus:

Ooo frumoasa lucrare ... felicitari !!


Multumesc pentru aprecieri Razvane, dar sa stii ca nu e meritul meu.
Totul se datoreaza baietilor precum Renatoa, Catamures, Vip_Eol, Edisultan, Dan Mitea, Valterash si multi alti, in numar mare, prea mare pentru a ii putea aminti pe toti, care au postat mii de topice, despre tehnici de lucru, materiale, aerodinamica, pilotaj si care m-au ajutat in nenumarate randuri si mi-au aratat directia in care sa merg.
Si ca sa inchei, o sa il citez pe Bitex, cum frumos se exprima: ,,Aeromodelismul e o stare de spirit. Nu are rost sa construiesti in nestire fara sa zbori, nici sa zbori fara sa stii ce faci."
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

#89 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 26 August 2015 - 09:34 PM

Oricum si tu ai meritul tau, ca s-au prins de tine sfaturile si ai studiat si singur.
BRAVO pentru lucrare. Si asteptam filmul cu zborul inaugural.
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#90 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 27 August 2015 - 06:19 AM

Vezi postareacatamures, la 26 August 2015 - 09:34 PM, a spus:

...Si asteptam filmul cu zborul inaugural.

Daca scapa de primele teste, cum a fost cu aripa galbena din pozele de mai sus, va avea viata lunga. Mi-au iesit atunci chiar si cateva treceri la firul ierbii. Daca CG-ul iese corect, zboara din prima.
https://www.youtube....h?v=zK2Y2VcgGe8

Aceasta postare a fost editata de gyany_eugen: 27 August 2015 - 06:22 AM

Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro