Modelism - RHC Forum: Saito FG-14C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Saito FG-14C 4-Stroke Gas

#1 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 18 August 2015 - 09:46 PM

Intram in lumea termicelor!

Am zburat numai electrice pana acuma (hm, ar fi albinuta de 1cc nitro dar e alta poveste) si de foarte mult timp am vrut sa pun mana pe un avionas ceva mai mare cu motor termic. Scopul e sa acopar o gama cat mai larga din acest hobby. Totusi de la un DLG (ultima achizitie) la un benzinar e un pas destul de lung. A fost suficient sa aud o data un motoras pe benzina in 4 timpi sa stiu ca pe asa ceva vreau sa ma orientez.

Urmeaza si un topic separat cu avionul si constructia, aici ma gandeam sa discutam despre motoras, setari, tips and tricks, etc. Ne vom misca ceva mai repede ca nu o iau chiar de la zero. Am ales un ARF (stiu, sacrilegiu!) de data aceasta.

Saito FG-14C. E o bijuterie, nu stiu cum sa-l descriu mai bine.


Cateva specificatii, poze si urmeaza detalii pe parcurs:

Displacement 13.8cc (.82 cu in)
RPM range: 1700- 9,500 rpm
Carb Type: Saito pump-type 2-needle
Crankshaft Threads: M7 x 1mm
Cylinder Type: AAC (nu stiu ce inseamna)
Muffler Type: Cast
Plug Type: 1/4-32 spark plug
Prop Range: 13x8 – 14x8
Stroke: 0.80 in (20.4mm)
Fuel Efficiency 8cc/minute
Weight (Engine only) 18.6 oz (528 g)
Weight (Muffler only) 2.1 oz (58 g)
Weight (Ignition only) 3.7 oz (105 g)
Total Weight 24.4 oz (691 g)

.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 August 2015 - 10:03 AM

Vezi postareavictoras_h, la 18 August 2015 - 09:46 PM, a spus:

Intram in lumea termicelor!

Am zburat numai electrice pana acuma (hm, ar fi albinuta de 1cc nitro dar e alta poveste) si de foarte mult timp am vrut sa pun mana pe un avionas ceva mai mare cu motor termic. Scopul e sa acopar o gama cat mai larga din acest hobby. Totusi de la un DLG (ultima achizitie) la un benzinar e un pas destul de lung. A fost suficient sa aud o data un motoras pe benzina in 4 timpi sa stiu ca pe asa ceva vreau sa ma orientez.

Urmeaza si un topic separat cu avionul si constructia, aici ma gandeam sa discutam despre motoras, setari, tips and tricks, etc. Ne vom misca ceva mai repede ca nu o iau chiar de la zero. Am ales un ARF (stiu, sacrilegiu!) de data aceasta.

Saito FG-14C. E o bijuterie, nu stiu cum sa-l descriu mai bine.


Cateva specificatii, poze si urmeaza detalii pe parcurs:

Displacement 13.8cc (.82 cu in)
RPM range: 1700- 9,500 rpm
Carb Type: Saito pump-type 2-needle
Crankshaft Threads: M7 x 1mm
Cylinder Type: AAC (nu stiu ce inseamna)
Muffler Type: Cast
Plug Type: 1/4-32 spark plug
Prop Range: 13x8 – 14x8
Stroke: 0.80 in (20.4mm)
Fuel Efficiency 8cc/minute
Weight (Engine only) 18.6 oz (528 g)
Weight (Muffler only) 2.1 oz (58 g)
Weight (Ignition only) 3.7 oz (105 g)
Total Weight 24.4 oz (691 g)

.

:) Bijuterie de bijuterie, sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Ai practic o adevarata bijuterie intr-adevar, cred ca face parte din spuma motoarelor cum s-ar zice.
Cheers,
Bogdan
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 August 2015 - 10:18 AM

Foarte frumos si tentant .. DAR .. am vazut unul la camp

1 - desi era in 4 timpi , suna identic unui metanol cand este in sarcina .
2 - foarte greu a reusit sa il regleze cat de cat .. nu a ajuns la un optim .. desii a avut multa asistenta .

Posibil sa fi fost o intamplare ..


Sa il folositi cu placere ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 August 2015 - 01:06 PM

Si un baiat de la club se chinuia cu unul. Cand mergea era ok, dar il necajea mult.
Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai clipe fericite.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 August 2015 - 01:08 PM

0

#5 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 19 August 2015 - 07:05 PM

Cylinder Type: AAC (nu stiu ce inseamna)
A aluminiu piston
A aluminiu blocul mototr , in cazul nostru cu tot cu chiulasa
C depunere de crom
:clapping:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro