Modelism - RHC Forum: MTA4 - Probleme - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

MTA4 - Probleme

#1 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 05 August 2015 - 04:39 PM

Salut !
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.
0

#2 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 07 August 2015 - 06:07 PM

Vezi postareami-o, la 05 August 2015 - 04:39 PM, a spus:

Salut !
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.

prea bogat amestecul
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3 Useril este offline   HollowMan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Alfa Romeos, Siberian Huskies, Android & RC Cars

Postat 17 August 2015 - 02:36 PM

Vezi postareami-o, la 05 August 2015 - 04:39 PM, a spus:

Salut !
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.


https://www.youtube....h?v=GkzpdZGGXPM

Asta te va ajuta foarte mult!
HPI Bullet MT 3.0
- planetare CVD fata
- planetare CVD spate
- fuzete fata aluminiu
- portfuzete fata aluminiu
- fuzete spate aluminiu

HPI E-Firestorm 10T Flux 2014
- lipo 2S Brainergy 30C 4000 mAh
- lipo 2S Brainergy 30C 5200 mAh

- speed pack upgrade (pinion + spur gear)
0

#4 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 23 August 2015 - 06:11 PM

Mda, azi mi-am mai facut ceva timp si am facut cam ce spunea in videoclip.. doar ca relatiul sta foarte mare, daca incerc sa il micsorez, se opreste mototrul... iar cand o accelerez mai mult de 25% se opreste motorul... asta de la ce sa fie ?
Si tot consuma foarte mult si scoate ulei pe esapament... dar scoate mult tare...
0

#5 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 04:28 PM

Am mai gasit cateva tutoriale tot d'ale lui squirrelod si acum nu-mi mai merge deloc masina... aici aveti un videoclip...

https://vid.me/IO8K
0

#6 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 24 August 2015 - 07:15 PM

Gresesti total la reglaje!!!!!
-nu se fac reglajele cu motorul oprit
-nu se regleaza de fiecare data ambele ace
-nu se regleaza decat un sfert de tura pe ac
1.In primul rand, regleaza ambele ace pentru a reveni la setarile stoc
2. Dupa ce reglezi la stoc, si ai masina pornita si motorul incalzit, nu te avanta sa mergi cu ea, pentru ca mai mult ca sigur nu va functiona asa cum ai sperat. Reglajele stoc sunt pentru un motor nou, care nu are uzura iar in momentul aparitiei uzurii detaliile se schimba.
3. Foloseste o bujie medie, noua de preferat, obtine un relanti corect si nu foarte ridicat din low needle, reglajul de relanti de pe carburator si trimerele de pe statie, saraceste un sfert de tura de la stoc high needle cu motorul pornit si cald apoi observa comportamentul motorului. Ar trebui sa scoata ceva fum dar sa se accelereze.
4. Reglajele de finete depind de restul factorilor care influenteaza standard un motor nitro si anume: temperatura, umiditate, calitate nitro, preferinte personale, si vor fi necesare la fiecare iesire sau de ori de cate ori este necesar!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#7 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 August 2015 - 07:18 PM

Faci foarte multe greseli.....
1. Nu tii incalzitorul de bujie minute intregi acolo....se va arde. Nu este ok sa stea incandescenta atata timp.
2. Nu reglezi in continuu acolo si nu mai stii care sunt setarile de baza.
3. Daca nu porneste repede....sigur are cevA....nu incerci minute in continuu....motorul va avea de suferit.
4.desi crezi ca o bormasina face acelasi lucru ca un rotostarter....nu e asa....


Cauzele pot fi multe....bujie arsa( dupa 10 sec eu desfaceam si vedeam daca se aprinde), lipsa carburant in camera de ardere( poti sufla pe furtun inainte sa dai la bormasina), carburatie setata gresit, lipsa unei acceleratii a cuiva( mana pe telecomanda si accelerezi in timp ce dai).

Incearca totusi sa urmaresti filmele si sa te informezi de cum se realizeaza toate astea. Este foarte greu sa iti scrie cineva toate astea....
0

#8 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 August 2015 - 07:20 PM

Completez prin a-ti spune ca sigur e carburatia setata gresit si nu e o incertidudine . E o constatare...plus probabilitatie de mai sus

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 24 August 2015 - 07:21 PM

0

#9 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 07:30 PM

Vezi postareami-o, la 23 August 2015 - 06:11 PM, a spus:

Mda, azi mi-am mai facut ceva timp si am facut cam ce spunea in videoclip.. doar ca relatiul sta foarte mare, daca incerc sa il micsorez, se opreste mototrul... iar cand o accelerez mai mult de 25% se opreste motorul... asta de la ce sa fie ?
Si tot consuma foarte mult si scoate ulei pe esapament... dar scoate mult tare...


As zice ca LSN este prea bogat, in primul rand. Posibil si HSN. In rest, cum spun si ceilalti. Du-o la setarile stoc, saraceste un sfert/o jumatate de tura HSN si mai vezi de acolo
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#10 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 August 2015 - 07:35 PM

Dar ai alimentat carburatorul inainte? Ai vazut ca a ajuns carburant spre carburator?.
Faci asta dand la roto si tii mana pe toba. Faci astfel presiune in rezervor si carburantul pleaca spre carburator.
Daia am spus sa sufli pe furtun spre carburator.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 24 August 2015 - 07:35 PM

0

#11 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 08:33 PM

Combustibil vine in carburator, doar ca eu am "doua" lsn http://i.imgur.com/MbCnFTB.png http://i.imgur.com/ECnDYrf.png si nu prea imi dau seama cum sa le reglez. Doar pentru asta: http://i.imgur.com/ECnDYrf.png am gasit cum sa-l aduc la setarile din fabrica. Pentur celalt nimic.
0

#12 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 08:41 PM

Si unde doamne iarta-ma este al doilea LSN???

Idle este relantiul

Cel mai probabil este ca si HSH este tot flush
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#13 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 08:49 PM

Ia citeste matale capitolul 14!! Prima lege in RC: READ THE FUCKING MANUAL!! :lol: :lol: :lol:

http://mms.tiger.tw/...28manJD6269.pdf
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#14 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 08:51 PM

La modul serios, daca nu le ai cu engleza, spune si te vom ajuta! :drinks:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#15 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 09:28 PM

Uita-te la ce am "incercuit" intr-un patrat cu rosu. LA amandoua scrie low speed needle. In a doua imagine nu ma refer la surubul de idle ci la low speed screw.

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 24 August 2015 - 09:29 PM

0

#16 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 09:32 PM

Mai, nu stiu unde te uiti tu, dar in stanga scrie low si idle, iar in dreapta High!!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#17 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 09:34 PM

Iar poza din mijloc este despre idle, adica relanti
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#18 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 09:36 PM

Da, in a doua imagine este lsn, idle si HSN. Ai vazut si prima imagine( asta: http://i.imgur.com/MbCnFTB.png )?

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 24 August 2015 - 09:36 PM

0

#19 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 09:50 PM

Da, este doar LSN
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#20 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 09:56 PM

Deci sunt doua lsn ?
0

#21 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 10:00 PM

Hai ca acu' m-am prins. Ai carburator cu trei reglaje :D
Sigur ai reglaje si pe partea cu burduful si pe partea opusa? Ca pozele parca sunt din filme diferite. Si nici in cartulie nu spune nimic despre al treilea reglaj

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 August 2015 - 10:02 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#22 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 10:04 PM

Am si in partea cu burduful si in partea opusa. Daca vrei, FAC Maine pe la 8 dimineata alt filmulet cu carburatorul sa vezi.
0

#23 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2015 - 10:09 PM

In mod normal, LSN este pe partea cu burduful, iar cel din partea opusa este pentru mid range. Acu' daca ei zic ca LSH este cel din corpul metalic, asa o fi. Incearca sa cauti la HPI K4.6, este tot cu trei reglaje. Atentie, K4.6, nu F4.6. Poate gasesti acolo ceva care sa te ajute
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#24 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 24 August 2015 - 10:15 PM

OK. Revin Maine.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro