Modelism - RHC Forum: Masurare presiune atmosferica la valva - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masurare presiune atmosferica la valva

#1 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 28 July 2015 - 04:17 PM

Daca tot am terminat cu temperatura de operare la motoare pe benzina haideti sa trecem la un alt subiect din serialul meu de plictiseala :p :).
http://www.flyinggia...ead.php?t=53943 - m-am apucat sa citest acest topic dar m-am blocat deja la un subiect si anume la postul numarul 6 baiatul face o improvizatie misto la valva care masoara presiunea atmosferica si pune un furtun de la ea intr-o cutie din aia de film de aparat foto. Eu unul nu prea am inteles de ce face chestia asta, poate cei care au facut de la noi aceasta improvizatie sa ne spuna ce au sesizat in schimbare sau mai concret de ce anume se face ca mintea mea tot nu a inteles.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 28 July 2015 - 04:17 PM

0

#2 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 28 July 2015 - 04:42 PM

Cat timp pierdut cu astfel de probleme si cate griji facute :). Daca functioneaza ok si nu faci aterizarile fara motor (de nevoie, nu ca asa vrei tu), nu iti mai face griji.

Acum inteleg si ca vrei sa il intorci pe toate partile si pentru unii ca mine grijile par exagerat de mari, dar este placera ta, asa ca nu pot sa comentez, doar sa zambesc putin.

Legat de acea cutiuta, nu am avut probleme/nevoie de ea, dar la cat reusesc eu sa inteleg:

Au fost cazuri cand aerul care trece pe langa motor (printre motor si capota) afecteaza amestecul (probabil face putin vacuum sau ceva similar). Cert este ca nu mai functioneaza carburatia cum a fost reglata din fabrica, la presiune atmosferica "normala" si genereaza un comportament ciudat al motorului sau chiar se opreste.

Pentru asta se monteaza acel stut + furtun + recipient (care nu este etans). Sa "traga" aer din alta zona unde nu mai sunt variatii in functie de turatia motorului, viteza avionului...etc.

Acum nu sunt sigur(ca nu am desfacut) dar acea gaura din carburator cred ca are doar rolul de a permite membranei sa se miste usor (altfel aerul dintre capac si mebrana ar opune rezistenta si ar ingreuna miscarea acesteia).

Acum, astept castanele ca mi-am spsu parerea fara sa studiez problema. :pardon:
0

#3 Useril este offline   sunchaser 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 23-February 09

Postat 28 July 2015 - 04:58 PM

Presiunea din interiorul capotei (acolo unde e si carburatorul) poate sa varieze in functie de viteza, curent de aer, deschiderile capotei (intr-un fel circula aerul intr-o capota de yak, sukhoi si altfel in una de extra sau edge). In teorie, in interiorul fuselajului sau in interiorul unei cutii de film foto sau medicamente, presiune e constanta si nu e influentata de factori externi. Acest lucru asigura in anumite conditii un amestec corect in carburator. Unele motoare vin deja cu un stut pe capacul diafragmei carburatorului (DLE de capacitate mare, MVVS), la altele il cositoreste utilizatorul. La unele mai pricopsite un furtun merge de la capacul diafragmei pana la buza trompei Venturi (3W).

In realitate sunt multe lucruri care pot merge prost la un carburator si care pot parea ca sunt cauzate de presiune falsa din zona carburatorului: etanseizari proaste ale piesei dintre carburator si motor, muzicuta uzata, garnituri proaste.

In cazul meu, la un DLE 20, furtunul dus in fuselaj de la capacul diafragmei nu a adus nicio imbunatatire.
0

#4 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 July 2015 - 05:04 PM

o luam de la capat. drobul de sare...

http://www.grosbeakr...ualization.html





_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 July 2015 - 07:24 PM

Sa zic si eu ceva ?
Mai bine nu ....


P.S.
Cred ca cel mai bine merge daca înlocuiești
cutiuța de film foto cu ............ butoiul pentru varza ...
......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Userul este online   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 July 2015 - 08:23 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 28 July 2015 - 04:17 PM, a spus:

Daca tot am terminat cu temperatura de operare la motoare pe benzina haideti sa trecem la un alt subiect din serialul meu de plictiseala :p :).
http://www.flyinggia...ead.php?t=53943 - m-am apucat sa citest acest topic dar m-am blocat deja la un subiect si anume la postul numarul 6 baiatul face o improvizatie misto la valva care masoara presiunea atmosferica si pune un furtun de la ea intr-o cutie din aia de film de aparat foto. Eu unul nu prea am inteles de ce face chestia asta, poate cei care au facut de la noi aceasta improvizatie sa ne spuna ce au sesizat in schimbare sau mai concret de ce anume se face ca mintea mea tot nu a inteles.

Poți sa faci asta dar mai mulți din cei care au făcut operația au spus ca nu are rezultate remarcabile. Unul dintre ei e chiar Allen.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#7 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 28 July 2015 - 10:32 PM

In unele situatii probabil ca este utila altfel nu s-ar fi inventat in altele clar ca nu dar are totusi utilitate in a regla motoru? In sensul ca motorul reglat la sol tre' sa il asculti in aer cum face din cauza fluxului de aer si sa il readuci la sol si sa il reglezi iarasi. Cu aceasta chestie montata poate influenta reglajul in sensul in care ce se aude la sol se va auzi si in aer?
Multam tuturor de raspunsuri, incerc sa aprofundez cunostiintele in ale benzinarelor ca nah, nu vreau tot timpul sa ii rog pe oameni, ajuta bre' si pe mine sa reglez benzinarul aista.
Am invatat o chestie esentiala intr-o corporatie si care m-a tras in jos pana sa ajung aici sa o invat si anume faptul ca romanilor in general le este rusine sa intrebe pentru ca ii arata ceilalti cu degetul si zic, ia uite si asta ce intrebari stupide pune, eh uite ca fix chestia asta odata invatata te ajuta sa fii mai bun, deci o sa pun in continuare tot felul de intrebari, chiar si pentru Nea Gigi - de ce mobila este maro? :)
Cheers,
Bogdan
0

#8 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 July 2015 - 11:05 PM

Stii tu ce stii legat de problema, dar o lasi moarta in papusoi. Sper sa nu... Problema este destul de importanta. Nu stiu cat se simte la aero RC ca in majoritatea cazurilor pilotul are statia in mana si face corectiile pana ii suna totul bine la ureche. Chiar daca nu-i simplu sau sunt necesare si reglaje mecanice, poti din statie sa-l faci in final sa functioneze cum vrei. Si sa corectezi permanent in functie de toti factorii, cand sunt schimbati. La aero captive unde nu poti regla prea multe in zbor se merge pe cai batatorite, mana in mana cu experienta celui de la mansa sau a celui care face reglajele. Dar nu-i usor sa obtii exact ce doresti. Pe mine ma intereseaza problema la auto captive, unde chiar nu poti interveni "in mers" asupra reglajului. Nu poti face nici macar un reglaj corect la sol. E complicat sa turezi motorul la maxim, in gol, fara sarcina. Si chiar daca o faci, reglajul nu te ajuta deloc in timpul rulajului. Pe langa problemele de presiune din zona carburatorului pe care doar el intuiesti (in functie de constructia caroseriei), mai apar si complicatiile cu alimentarea, datorita fortei centrifuge. Si toate ar cam trebui corelate sa scoti totul din motor.
Din cauza ca sunt putine piste, putini concurenti, putin interes pentru mai mult, mergem cu totii pe ideea : "las-o ba ca merge asa". Pornesti modelul, il lasi sa mearga cum o fi sa obtii ceva rezultat si incerci la mansa urmatoare un reglaj in functie de parerea majoritatii celor de langa gard. Dar trebuie numarate bine voturile ca sunt cam jumate-jumate. Unii spun ca e prea inecat, ceilalti ca i-ar mai fi trebuit putin... Unii zic sa inchizi/deschizi jiclorul cam 1/8 ture, ceilalti merg spre 1/4 sau mai mult, indiferent de sens... Dai cu banul si-ti propui sa inchizi un sfert de tura, dar acul este pe mana stanga si o sa-ti dai seama la sfarsitul concursului ca de fapt l-ai deschis. Macar nu l-ai smuls din carburator, deci tot e bine... Merge modelul si a doua mansa (cateva secunde dureaza totul, sa nu-si faca cineva iluzii ca te apuca foamea pana se termina...) cel putin de rau ca la prima si s-a terminat concursul. Deseori ne multumim cu ce avem.
Pe mine nu ma trage nimic in jos in corporatie, ma enerveaza ca nu-mi fac destul timp pentru ce mi-as dori sa fac...
Da-i buna intrebarea, cum sa faci sa ai reglajul corect, in functie de toti factorii (sau majoritatea...) si in timpul functionarii, cand nu poti interveni...

PS. Peste cateva posturi o sa-ti propun sa impartim problema in 2 bucati si la partea cu aero sa revii cu cateva obiective clare. Eventual precizeaza si lista cu problemele care stii ca te deranjeaza si incercam sa discutam mai la obiect, ca de facut sigur n-o sa facem nimic. Eu as sti cate ceva de la auto captive, dar nu intereseaza pe nimeni.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 28 July 2015 - 11:29 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 July 2015 - 07:16 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 28 July 2015 - 10:32 PM, a spus:

In unele situatii probabil ca este utila altfel nu s-ar fi inventat in altele clar ca nu dar are totusi utilitate in a regla motoru? In sensul ca motorul reglat la sol tre' sa il asculti in aer cum face din cauza fluxului de aer si sa il readuci la sol si sa il reglezi iarasi. Cu aceasta chestie montata poate influenta reglajul in sensul in care ce se aude la sol se va auzi si in aer?
Multam tuturor de raspunsuri, incerc sa aprofundez cunostiintele in ale benzinarelor ca nah, nu vreau tot timpul sa ii rog pe oameni, ajuta bre' si pe mine sa reglez benzinarul aista.
Am invatat o chestie esentiala intr-o corporatie si care m-a tras in jos pana sa ajung aici sa o invat si anume faptul ca romanilor in general le este rusine sa intrebe pentru ca ii arata ceilalti cu degetul si zic, ia uite si asta ce intrebari stupide pune, eh uite ca fix chestia asta odata invatata te ajuta sa fii mai bun, deci o sa pun in continuare tot felul de intrebari, chiar si pentru Nea Gigi - de ce mobila este maro? :)
Cheers,
Bogdan



Nu se mai poarta demult ... maro ..

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2015 - 08:13 AM

unele motoare au din fabrica acel stutz pe capacul carburatorului. unele manuale recomanda ducerea unui furtun pana in fuselaj deoarece membrana sa lucreze intr-un regim constant de aer. s-au introducerea furtunului intr-o cutie de film foto. depinde f mult si de fluxul de aer care trece pe langa carburator si cat de mult il influenteaza. reglajul motorului nu se poate face decat la sol.

eu personal am incercat metoda si pe Mintor 55 si pe DLE30. la mintor nu am observat o diferenta majora, la DLE in schimb... dezastru total. mergea inecat, uneori se oprea, asa ca am renuntat.

se intampla de f multe ori ca reglajul de la sol sa nu fie bun si in aer.

http://www.grosbeakr...gasengines.html citeste ce scrie nenea asta, si ce mai are el pe site. ajuta mult


3W de ex., la motorele mari, a bagat furtunul in trompeta de la carb

Fisier atasat  3W_110i_B2_CS.jpg (20.64K)
Number of downloads: 22









_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#11 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 July 2015 - 02:47 PM

O sa vreau la un moment dat sa iau un motor mai mic pe benzina pe care sa invat sa fac si eu reglaje si sa stiu si eu cu ce se mananca benzinarele, multumesc oricum tuturor pentru informatii, acum invat si bag la cap tot ce imi spuneti iar aseara cand dormeam mi-a venit o alta intrebare, de ce naiba nu e la avioane ca la masina, pornesc motorul si gata, nu tre' sa mai fac o mie de reglaje, stai ca e bogat, stai ca e sarac, stai ca a venit toamna si tre' sa il reglez, etc.
0

#12 Useril este offline   sunchaser 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 23-February 09

Postat 29 July 2015 - 03:32 PM

Vine si vremea aia. Exista deja cel putin un motor cu injectie electronica si se aude ca si cei de la DLE lucreaza la unul. Uite aici:

http://www.evolution...rodID=EVOE62GXI




Vezi postareabogdan.motrici, la 29 July 2015 - 02:47 PM, a spus:

O sa vreau la un moment dat sa iau un motor mai mic pe benzina pe care sa invat sa fac si eu reglaje si sa stiu si eu cu ce se mananca benzinarele, multumesc oricum tuturor pentru informatii, acum invat si bag la cap tot ce imi spuneti iar aseara cand dormeam mi-a venit o alta intrebare, de ce naiba nu e la avioane ca la masina, pornesc motorul si gata, nu tre' sa mai fac o mie de reglaje, stai ca e bogat, stai ca e sarac, stai ca a venit toamna si tre' sa il reglez, etc.

0

#13 Useril este offline   sunchaser 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 23-February 09

Postat 29 July 2015 - 03:40 PM

Fac o rectificare: Horizon a decis sa nu scoata pe piata varianta cu injectie electronica a motorului de 62cc. Deci se pare ca mai avem de asteptat. :blush:
0

#14 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 July 2015 - 03:56 PM

Vezi postareasunchaser, la 29 July 2015 - 03:40 PM, a spus:

Fac o rectificare: Horizon a decis sa nu scoata pe piata varianta cu injectie electronica a motorului de 62cc. Deci se pare ca mai avem de asteptat. :blush:

:( posibil sa nu se doreasca? unul cu injectie electronica va tine mai mult decat unul la care tre' sa reglezi plus ca cine nu se pricepe si nici nu are pe cineva langa priceput va face setari gresite la unul standard si durata de viata va fi mai scurta pe scurt cred ca nu se doreste in ceea ce priveste vanzarile ori nu le-o fi iesit dar ma indoiesc ca nu exista tehnologie pentru asa ceva.
0

#15 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 29 July 2015 - 10:01 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 29 July 2015 - 02:47 PM, a spus:

O sa vreau la un moment dat sa iau un motor mai mic pe benzina pe care sa invat sa fac si eu reglaje si sa stiu si eu cu ce se mananca benzinarele, multumesc oricum tuturor pentru informatii, acum invat si bag la cap tot ce imi spuneti iar aseara cand dormeam mi-a venit o alta intrebare, de ce naiba nu e la avioane ca la masina, pornesc motorul si gata, nu tre' sa mai fac o mie de reglaje, stai ca e bogat, stai ca e sarac, stai ca a venit toamna si tre' sa il reglez, etc.

Adevarul e ca nici nu-mi mai amintesc exact cum este la masina, dar daca nu gresesc, acolo se pot controla cativa dintre factorii care intervin... Poate nu e ca in epoca de piatra sa reglezi manual si independent aerul si combustibilul in functie de una sau alta, sau ca la masinile vechi de spalat cand reglai temperatura si timpul de spalare, dar cand apesi acceleratia modifici direct turatia motorului (electronica stie cum regleaza tot ce-i acolo). Si daca ai o mana libera, poti amesteca si-n cutia de viteze si te deplasezi dupa cum doresti. Pana la urma as recomanda sa lasi mana acolo unde era la inceput, nu pe schimbatorul de viteze, ca timpu trece... Nu vorbim de cutiile de viteze automate ca n-am mai fi modelisti.

Tare mi-e teama ca la tot ce-i adevarat, adica la scara 1:1, procesele sunt mult mai bine controlate ca in modelismul facut cu motoare in 2 timpi si fara pretentii legate de optimizare. Daca nu gresesc interpretarea, tu compari avioanele (presupun ca aeromodelele noastre) cu masinile 1:1. Pana la urma te-as contrazice putin doar de amorul artei. N-ai de facut o mie de reglaje. Actionezi mansa, cresti turatia motorului cu tot ce implica asta. Mai ai niste degete si actionezi suprafetele de comanda si cam faci totul. Dezavantajul e ca nu exista cutie de viteze sa poti jongla eficient cu toti termenii. Unii mai pretentiosi vorbesc de elice cu as variabil, dar noi ceilalti zicem ca-s mofturi. Nu cred ca in momentul zborului de "agrement" cineva se gandeste ca poate daca punea electronica de 1000 euro pe model zbura mai mult cu 3 minute. Zic si eu...

Aceasta postare a fost editata de bitex: 30 July 2015 - 07:58 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#16 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 30 July 2015 - 11:45 AM

Vezi postareabitex, la 29 July 2015 - 10:01 PM, a spus:

Adevarul e ca nici nu-mi mai amintesc exact cum este la masina, dar daca nu gresesc, acolo se pot controla cativa dintre factorii care intervin... Poate nu e ca in epoca de piatra sa reglezi manual si independent aerul si combustibilul in functie de una sau alta, sau ca la masinile vechi de spalat cand reglai temperatura si timpul de spalare, dar cand apesi acceleratia modifici direct turatia motorului (electronica stie cum regleaza tot ce-i acolo). Si daca ai o mana libera, poti amesteca si-n cutia de viteze si te deplasezi dupa cum doresti. Pana la urma as recomanda sa lasi mana acolo unde era la inceput, nu pe schimbatorul de viteze, ca timpu trece... Nu vorbim de cutiile de viteze automate ca n-am mai fi modelisti.

Tare mi-e teama ca la tot ce-i adevarat, adica la scara 1:1, procesele sunt mult mai bine controlate ca in modelismul facut cu motoare in 2 timpi si fara pretentii legate de optimizare. Daca nu gresesc interpretarea, tu compari avioanele (presupun ca aeromodelele noastre) cu masinile 1:1. Pana la urma te-as contrazice putin doar de amorul artei. N-ai de facut o mie de reglaje. Actionezi mansa, cresti turatia motorului cu tot ce implica asta. Mai ai niste degete si actionezi suprafetele de comanda si cam faci totul. Dezavantajul e ca nu exista cutie de viteze sa poti jongla eficient cu toti termenii. Unii mai pretentiosi vorbesc de elice cu as variabil, dar noi ceilalti zicem ca-s mofturi. Nu cred ca in momentul zborului de "agrement" cineva se gandeste ca poate daca punea electronica de 1000 euro pe model zbura mai mult cu 3 minute. Zic si eu...

Faza ca reglajele astea iti pot aduce un dead stick intr-o pozitie mai naspa si fac vreo buba cu avionul si dupa ma apuc de baut ca a costat ceva, de aici si nevoia de ceva sigur si nu sa ma apuc eu sa invat acum sa reglez pe motorul meu si sa fac teste. In acelasi timp ma simt si naspa sa tot rog colegul, hai bre, regleaza si mie, e bine? nu e bine? si tot asa.
Ehh, am mai invatat ceva si ma simt bine :).
0

#17 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 July 2015 - 01:29 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 30 July 2015 - 11:45 AM, a spus:

In acelasi timp ma simt si naspa sa tot rog colegul, hai bre, regleaza si mie, e bine? nu e bine? si tot asa.


Aceleasi griji le aveam si eu legate de reglarea unui motor nitro (atat tehnice, cat si legate de rusinea in abordarea colegilor) si dupa ce i-am innebunit pe colegi cu intrebari pe forum, am primit raspunsul asta de la Gore:
"Mai bine dai o fuga cu el la camp sa facem un pic de teorie + practica pe viu. Valoreaza cat 100 de pagini de forum.". Uite aci. Mare dreptate.. am invatat in ziua aia cat n-as fi citit pe 100 de forumuri, nu in 100 de pagini.

Singura regula in abordarea la camp este : "Rogu-te drag coleg, invata-ma pe mine cum sa reglez, nu fa tu in locul meu"
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#18 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 31 July 2015 - 08:48 AM

Vezi postareaMaverick, la 30 July 2015 - 01:29 PM, a spus:

Aceleasi griji le aveam si eu legate de reglarea unui motor nitro (atat tehnice, cat si legate de rusinea in abordarea colegilor) si dupa ce i-am innebunit pe colegi cu intrebari pe forum, am primit raspunsul asta de la Gore:
"Mai bine dai o fuga cu el la camp sa facem un pic de teorie + practica pe viu. Valoreaza cat 100 de pagini de forum.". Uite aci. Mare dreptate.. am invatat in ziua aia cat n-as fi citit pe 100 de forumuri, nu in 100 de pagini.

Singura regula in abordarea la camp este : "Rogu-te drag coleg, invata-ma pe mine cum sa reglez, nu fa tu in locul meu"

Agree with you si nu contest faptul ca practica este mama invataturii dar pana la urma si forumurile isi au rostul lor. Multa informatie utila se gaseste pe forumurile din afara, aia discuta cel mai mic detaliu deci d.p.m.d.v si forum si practica sunt utile.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro