Modelism - RHC Forum: Conversie motor heli de la nitro la benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Conversie motor heli de la nitro la benzina OS 50 Hyper, merge!

#1 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 17 July 2015 - 09:33 AM

In urma cu putin timp am reusit sa ajung la rezultate foarte bune cu conversia sus-numitului motor. De la nitrometan 20% a trecut direct pe benzina 10% ulei si merge foarte bine. Au fost ceva probleme cu supraincalzirea, inca mai am putin de lucru la acest aspect dar ma bucur deja de timpi de zbor de 15-20 de minute cu consum de 1/4 de rezervor... costurile au scazut foarte mult. Cu un bidon de nitro 20% 4L (150 ron) faceam 10-12 zboruri a cate 7 minute, acum zbor cu benzina la o fractiune din costul initial, zboruri interminabile cu jumatate de rezervor.
Voi descrie pe scurt cateva din detalii.

Materiale necesare:
- aprindere/CDI gen Rcexl cu senzor hall si magneti
- bujie 1/4 32
- carburator cu membrana tip walbro (am folosit unul de avion de la motorul RCG 15CC)
- colector improvizat pentru carburator
- separator termic de bachelita sau din alt material (teflon)
- stut cumbustibil cu filet de 3 sau 4 plus tuburi pentru benzina in locul celor de silicon
- 4 baterii AAA pentru alimentarea CDI-ului + suport
- eventual un killswitch

Cu foarte putine exceptii, carburatoarele OS, desi pot gestiona benzina, la turatii mici nu pot face amestecul suficient de sarac asa ca este nevoie de un carburator dedicat.

Interventii necesare la motor:

- alezajul inelului inferior al bielei (asa numita bucsa de la capatul dinspre arbore) de la 5.92 mm la 5.98-5.99 mm pentru a nu se gripa si rupe biela avand in vedere temperaturile mari ale arderii pe benzina. Desi ulterior biela va avea un joc vizibil, nu este influentata functionarea motorului intrucat spatiul respectiv se umple cu ulei in timpul functionarii. Daca nu se face aceasta interventie biela se gripeaza si se rupe dupa cateva zboruri.
- gaurirea capacului de la carter si infiletarea unui stut prin intermediul caruia se alimenteaza cu presiune pompa carburatorului (se poate lua stutul de la toba, iar in loc se pune un surub pentru ca nu mai e necesara presurizarea rezervorului).
- ceva adaptari la carburator (se inchide o intrare, se muta un stut)
- demontarea carburatorului original si instalarea unui colector la 90 de grade pe care sa fie instalat carburatorul nou (carburatorul de 15cc nu incape in locul initial)
- adaugarea uneia sau a doua garnituri de chiulasa suplimentare pentru a scadea compresia; e nevoie de un adaos de 0.2mm. Eu am folosit doua garnituri de la ASP46 (care are acelasi diametru cu OS50)
- reglarea cu precizie a avansului la 28-30% fata de PMS.

Conditii care trebuie respectate pentru o conversie reusita si un motor care sa tina in timp:
- nu trebuie depasite 14.000 de ture
- grija mare la temperaturile excesive
- e nevoie de o carburatie grasa atat in low cat si high
- folosirea unui ulei 2T de inalta calitate (preturi intre 15-20 euro litrul). Uleiul optim este Motul 2T 800 Offroad (scump). Un ulei ieftin nu asigura lubrifierea necesara la turatiile mari si nu ajuta motorul sa ramana intr-o plaja acceptabila de temperaturi. Chiar si cu un ulei scump costurile tot raman mici fata de metanol, tinand cont ca pentru amestec de 10% se obtin 10 litri de benzina cu care zbori in nestire...

http://i58.tinypic.com/4uvx9f.jpg
http://i58.tinypic.com/118osh2.jpg
http://i60.tinypic.com/540ma.jpg
http://i60.tinypic.com/2chb0br.jpg
http://i61.tinypic.com/2m2vuad.jpg


Pe parcursul testelor m-au ajutat foarte mult senzorii de temperatura si turatie de la telemetria Spektrum. Evident, cu motorul astfel modificat nu poti face 3D dar se preteaza la acrobatie usoara, inclusiv zbor pe spate. Este nevoie de grija mai mare in setarea curbelor de pas si gaz pentru a obtine un raport corect intre ele... mult pas la ture mici duce la oscilatii verticale in coada si la supraincalzirea motorului. Inca mai am cate ceva de bibilit la el, dar ma bucur deja de zboruri placute si ieftine.


Aceasta postare a fost editata de optyqus: 17 July 2015 - 09:34 AM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 19 July 2015 - 09:05 PM

Bravo optyqus, iti multumesc ca ai partajat cu noi experienta ta cu aceasta conversie.

Ma intereseaza subiectul, mai scrie pe masura ce avansezi.


Sper sa vedem curand solutii "industrializate" pentru conversia motoarelor nitro pentru benzina, la heli.
0

#3 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 20 July 2015 - 09:20 PM

Felicitari !!!! De cand asteptam asta
0

#4 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 21 July 2015 - 08:28 AM

Multumesc de aprecieri. Mai multe detalii vor veni pe parcurs. Filme cu zboruri nu am inca, nu a avut cine sa ma filmeze pana acum. Zilele trecute am ajuns la inca o concluzie importanta, si anume ca temperatura ambientala are o influenta mult mai mare asupra temperaturii motorului fata de cat am crezut initial. Mai exact, la un zbor de seara cu o temperatura externa de 25-27 de grade motorul nu depaseste 125 grade... iar la 125 de grade zboara foarte bine, lejer 15 minute constant, cam cu 1500-1600 ture in head. Zilele calduroase cu temperaturi peste 30 fac zborul ceva mai neplacut, in sensul ca trebuie sa monitorizez atent temperatura pentru ca se duce usor si peste 135; suspectez ca uleiul pe care il folosesc acum nu e prea grozav, fiind si un pic cam "apos". Imediat ce il termin voi pune Motul 800 offroad, care e un ulei 2T de top, full sintetic si cu o vascozitate mai mare (ce folosesc acum e Castrol Racing 2T, dar nu cred ca e asa potrivit in aceasta aplicatie).

In imagine se pot observa detalii cu interventiile facute. Se vede cdi-ul, carburatorul tip walbro, servo-ul de gaz mutat in dreapta (levierul de comanda la clapeta l-am facut eu, pentru ca cel care vine pe carburator e mic si nepotrivit pentru a-i monta uniball. Senzorul hall e deocamdata fixat cu lipici la cald pe plasticul turbinei; nu l-am putut monta vertical pe cadru pentru ca senzorul e turnat intr-un plastic tare si nu citeste magnetii in varf, doar pe laterale. Imediat ce imi vine cheful o sa curat plasticul, indoi senzorul si il montez pe cadru intr-un suport cu suruburi care sa-mi permita o glisare finuta astfel incat sa pot controla avansul la aprindere daca e cazul. Carburatorul are soc (clapeta frontala)... la prima pornire a zilei il inchid, bag starter-ul, motorul da sa porneasca, apoi deschid clapeta si bag iar starter-ul iar motorul porneste imediat. As mai adauga si ca fara sarcina (cu rotorul demontat) motorul nu depaseste 90 de grade, chiar si turat la 14.000, ceea ce inseamna ca ii place benzina insa in zbor trebuie gasit un raport bun intre ture si pas pentru a-i reduce din sarcina.
In ultimul timp pot sa zic ca am zburat in prostie... nici nu stiu cat zbor cu 1 litru de benzina, dar nu iau mai mult de 1 litru la mine pentru ca nu e nevoie. Practic toata investitia pe care am facut-o (in jur de 80-90 euro) s-a recuperat pentru ca banii astia s-ar fi dus pe 3 bidoane de nitro cu care as fi zburat oricum mult mai putin. Repet, nu mai este cazul de 3D, dar daca heli e setat bine si stii ce e aia collective management poti face manevre faine.

http://i58.tinypic.com/28039jn.jpg

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 21 July 2015 - 08:32 AM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#5 Useril este offline   gabby 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 05-August 07

Postat 21 July 2015 - 10:07 AM

Salut. Ma poti ajuta cu un site de unde sa comand aprinderea/cdi gen Rcexl cu senzor hall si magneti? bujie 1/4 32 si membrana? tot ce ai tu la materiale necesare?


Stima
0

#6 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 21 July 2015 - 10:38 AM

Bujie 1/4 32 -12 euro
Carburator de RC15cc -16 euro
CDI RceXL 120 grade -intre 40-60 euro. Recomand achizitionarea modelului prezentat in poza, cu fisa la bujie la 120 de grade si cu "stea" in capat. E o fisa foarte buna care se aseaza pe bujie prin apasare si usoara rotire, astfel incat riscul sa sara e minim. Alte aprinderi au modele de fise cam nesigure, inclusiv modelul V1 de la rcexl.
Hall sensor - 2-5 euro. E necesar doar daca CDI-ul cumparat nu include si senzorul.
Magneti D4x3 (necesare doua bucati)
In functie de preferinte poti gasi doua sau mai multe produse la acelasi furnizor, dar e nevoie de o cautare mai ampla. Din experienta iti zic ca e cam greu, nu am gasit in orice caz un furnizor care sa le aiba pe toate. Depinde acum si pe ce motor vrei sa faci modificarea, la unele motoare nici nu e necesar carburator cu membrana.

Sursa cea mai buna ar fi himodel.com, unde gasesti totul legat de cdi, adica:

Rcexl_single_ignition_for_-NGK-_ME-8_1_4_-32_120degree
Rcexl_Glow_1_4_-32_Spark_Plug
D4_x_3mm_Magnets_for_Ignition_Sensor_4pcs (magneti de alte dimensiuni aici)
Tahometru de bord - nu e obligatoriu, dar FOARTE indicat, mai ales daca nu ai telemetrie. E bine sa vezi in ce ture e motorul, pentru ca daca il turezi ca pe nitro il rupi imediat.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#7 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 21 July 2015 - 12:21 PM

Nu crezi ca merge umblat putin la raportul de transmisie?Ce pinion folosesti?
In idea ca 1500 rpm mi se par cam putintele pentru un zbor acro si ma gandeam ca poate reuseste sa faca fata la un 1700-1900 chiar daca scade turatia in manevre.Eventual un Idle cu ture mai multe pentru 10-20s cat sa nu creasca temperatura prea mult si dupaia revenit la o turatie mai mica ca sa isi revina temperatura...ce zici,merge?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#8 Useril este offline   gabby 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 05-August 07

Postat 21 July 2015 - 12:26 PM

mentionez ca eu vreau sa modific un OS. 25 navo de pe nitro pe benzina. Se poate ? imi trebuiesc toate piesele mentionate mai sus?


Stima
0

#9 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 21 July 2015 - 01:12 PM

ceva foto cu adaptorul carburator - motor si eventual realizarea lui se poate cateva detalii?
Multumesc

Aceasta postare a fost editata de emilemir: 21 July 2015 - 01:13 PM

0

#10 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 21 July 2015 - 01:18 PM

Gabby, cred ca ar merge modificat si OS 25, dar pot doar sa-mi dau cu presupusul. E cam micut, in primul rand nu stiu cat de bine ar face fata la debitul unui carburator cu membrana de 15cc.

Vezi postareafurios, la 21 July 2015 - 12:21 PM, a spus:

Nu crezi ca merge umblat putin la raportul de transmisie?Ce pinion folosesti?
In idea ca 1500 rpm mi se par cam putintele pentru un zbor acro si ma gandeam ca poate reuseste sa faca fata la un 1700-1900 chiar daca scade turatia in manevre.Eventual un Idle cu ture mai multe pentru 10-20s cat sa nu creasca temperatura prea mult si dupaia revenit la o turatie mai mica ca sa isi revina temperatura...ce zici,merge?

Furios, gandesti corect si ai anticipat foarte bine. Momentan am pinionul 20T, cu care la 14000 de ture de motor se obtin 1647 in head. Teoretic, ar trebui sa fie mai bine cu un 21T, ture mai putine de motor pentru acelasi headspeed, insa si o functionare cu alt torque care ar putea influenta negativ temperatura de operare (am vazut ca fara load motorul merge bine fara sa depaseasca 90 de grade). Practic e posibil ca beneficiile sa fie minime din cauza ca oricum nu pot urca motorul la 17.000 de ture pentru ca ii crapa biela. Sa nu uitam ca pe nitro motorul merge cu un amestec de 22% ulei... asta il tine in viata. Pistonul si cilindrul ar rezista foarte bine si la 18.000 ture pe benzina, cea care nu rezista e biela din cauza ca e fragila si se invarte pe bucse, acolo e durerea. Sa am o biela pe rulmenti si as duce motorul la 18.000 fara sa stau pe ganduri. In orice caz cat de curand fac rost si de un pinion de 21 si vad care e treaba.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 21 July 2015 - 01:20 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#11 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 21 July 2015 - 01:34 PM

Vezi postareaemilemir, la 21 July 2015 - 01:12 PM, a spus:

ceva foto cu adaptorul carburator - motor si eventual realizarea lui se poate cateva detalii?
Multumesc

Colectorul mi l-a facut un nene din Italia (care a fost si initiatorul acestor conversii gasser "adevarate", functionale). Practic e un cub din aluminiu strabatut de un mic "tunel" la 90 de grade intre doua laturi invecinate. Pe el a mai insurubat o placa de aluminiu care sa serveasca drept legatura intre izolatorul de bachelita si carburator.

http://i60.tinypic.com/jubdk3.jpg
http://i62.tinypic.com/2s6321y.jpg



Aceasta este solutia mai profi ca sa zic asa, insa colectotul se poate realiza prin mai multe improvizatii, inclusiv folosind coturi de la tevi de cupru, ceva cam asa:

http://i58.tinypic.com/dwfds1.jpg
http://i57.tinypic.com/2n8trbc.jpg
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#12 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 21 July 2015 - 04:40 PM

super pozele, multumesc mult!
0

#13 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 21 July 2015 - 10:15 PM

Uite o idee care poate ajuta putin la racire http://www.lynxheli....oducts_id=22105 cu un pinion de 21 si mai zic una....pale de 550?
Concentratie mare de ulei(cat se poate de mare) ajuta mult la racire chiar daca iti ia din putere.Mai bine mergi cu motorul putin mai turat dar balbait decat sa mergi subturat si cu amestecul corect.Daca ai turatie mare ai si racire mai buna de la ventilator si de la ulei.
Se mai poate face ceva...maresti diametrul tobei sau chiar ii pui direct o teava.Se face evacuarea mai rapid,arunca gazele fierbinti mai repede si nu stiu daca cunosti dar la motoarele in 2T exista un MOMENT cand este deschisa si evacuarea si admisia in acelasi timp cea ce inseamna ca iti arunca o parte din amestecul carburant direct in evacuare(asta poate raci putin motorul.O rezerve de putere se mai poate scoate dint-o toba cu rezonator,dar asta e alta poveste(eu am una speciala de heli pentru motoare 46-56,daca vrei sa vezi cum arata ii fac o poza)

Am citit prin toamna ca in America la un concurs a fost un nene care inainte de zbor punea cateva picaturi de DURALUBE in motor,explicatia era asta "creaza o pelicula foarte rezistenta la temperaturi si frecari" citeam ca ia scazut temperatura cu 30 de grade(in comparatie)
Tind sa cred povestea pentru ca am folosit si eu la masina acum ceva ani si nu mai papa ulei masina,nu se mai inchingea vara...deci poate incerci sau iei in calcul "secretul" asta :)
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#14 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 21 July 2015 - 11:04 PM

Acum hai sa vorbim si de greutatea care o are modelul si eventual incearca sa il pui putin la slabit,poti scoate chiar si 100g de pe el din ce vad eu acolo la prima vedere.
Ai rezervor suplimentar(cu garnitura obosita)-poti renunta la el si la furtunele suplimentare,mai ai si UBEC de align cu aprindere care e greu ca porcu' si il poti inlocui cu succes la jumatate din greutatea lui.
Eu as mai scoate si din protectiile alea care sunt exagerat de multe,ai pus pana si pe fisa care are deja o camasa de protectie METALICA si as lasa doar niste termo in locurile unde vin soricei prinsi si unde se face trecerea prin frame(la muchiile ascutite)
As schimba toba,as pune una PITS de aero cu cot la 90 model,iar daca tot se incinge motorul i-as tranti un cooler electric de 7cm sub carterul inferior,as pune pinion de 21(minim) plus pale de 550(cred ca astea ar mari turatia putin) si pe coada pale de 75-82 maxim(plastic) iar daca mai pui cateva poze iti mai zic pana dimineata cateva... :rofl:

Ps.Daca maresti gaura stutului din carter chiar si cu 1mm pe raza o sa ai presiune mai mare chiar si la turatii mici ;)

Aceasta postare a fost editata de furios: 21 July 2015 - 11:07 PM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#15 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 22 July 2015 - 09:19 AM

:rolleyes: Eh, se pot face multe, insa momentan nu sunt dispus sa bag in el sume consistente, conversia am facut-o tocmai pe principiul unei interventii cat se poate de minime cu un numar redus de materiale. Nu ar mai fi avut sens daca ajungeam sa cheltui cat sa cumpar un OSGT15 sau un DLE ori alt nativ gasser.
Rezervorul suplimentar nu il pot da jos pentru ca furtunasele de neopren pe care le-am pus in interior nu sunt la fel de moi ca alea de silicon si nu se plimba la fel de bine in rezervor. Chiar in urma cu cateva zile am pus rezervorul mic si e mult mai sigur asa. Desigur ca se pot da jos cateva chestii pentru a mai reduce din greutate (bec-ul Align , greu ca un porc intr-adevar, trebuia sa fie scos deja, insa nu am inca o alternativa cumparata) dar nu ma preocup de greutate ca la multicoptere, 100-200 de grame in plus sau minus nu aduc imbunatatiri la temperatura motorului; stiu asta pentru ca la primele zboruri modelul era mult mai chel, ulterior i-am adaugat invelitori la fire si alte maruntisuri. Asa imi place mie sa am modelul, curat, sa arate bine, fara fire imprastiate.
Ventilatorul Lynx e o idee foarte buna, nu stiam de el, cred ca am sa bag o comanda. Ideea cu cooler de pc pus dedesubt deja am aplicat-o si testat-o la sol... conform telemetriei si termometrului IR adaugarea ventilatiei dedesubt nu schimba nici macar cu 1 grad temperatura de operare. Ramane totusi sa incerc si in zbor imediat ce fac rost de un ventilator mai potrivit ca dimensiuni si care preferabil sa mearga la mai putin de 12V.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 22 July 2015 - 09:20 AM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#16 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 May 2016 - 02:13 PM

Ceva impresii dupa un timp mai indelungat de functionare?
0

#17 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 18 May 2016 - 09:44 AM

Din lipsa de timp nu l-am mai zburat demult. L-am si scos la vanzare. Zboara bine, fara probleme, trebuie doar sa te impaci cu turele destul de mici in head si sa monitorizezi temperaturile. E distractiv sa ai un model care sa stea in aer mult timp la costuri mici. Ca dezavantaje in afara de ce am scris mai sus ar mai fi mirosul de benzina cu care trebuie sa te impaci. Modelul nu miroase, dar miros bidonul, pompa... si trebuie sa fii mai atent unde le pui si cum le pui ca sa nu imprastii aroma.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#18 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 May 2016 - 11:04 AM

Mie imi pare prea lesinat. In afara de un hover si un circuit nu prea ai putere de altceva. Daca tot vrei ieftin si mult i-ati planor.
0

#19 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 19 May 2016 - 07:42 AM

Iti garantez ca nu e asa lesinat pe cat ai impresia. M-am documentat bine inainte sa ma apuc de investit in conversie si s-a meritat. OS 50 hyper consuma nitro de nici nu stii cum s-a dus un galon pana sa termini reglajele. Limita pe care am setat-o motorului e din motive de siguranta, dar chiar si cu 14.000 de ture maxim modelul zboara frumos si prinde viteza mare.
Observatia ta in legatura cu planoarele eā€¦ o gluma proasta si cu cratima pusa rau.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 19 May 2016 - 07:44 AM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#20 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 May 2016 - 09:46 AM

Daca are suficient torq incat sa zbori cu +/- 10-12 grade pitch in 3d, faptul ca e "lesinat" pentru mine se traduce low head speed.
Si pot confirma ca 3D in low head speed este super relaxant si inveti colective management fara numar. Daca mai si zbori mult timp, ai un heli cu care cu siguranta poti sa te distrezi pe cinste.
Mie mi se pare un proiect interesant, poate ne arati niste video si cu ceva hover inverted, sunt curios cum face flipurile.
0

#21 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 May 2016 - 02:26 PM

Daca-l faceai scale era ceva...
Sunt curios si eu de cum face flipurile. Scuze de cratima aia(ia-ti nu i-ati)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro