Modelism - RHC Forum: HPI Savage x4.6 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

HPI Savage x4.6 Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 July 2015 - 06:45 PM

Daca invartea in gol foarte probabil sa fi fost rulmentul unisens.
Daca mai si inecasei motorul.......

Eu cred ca ar trebui inchis topicul asta si continuata discutia pe topicul dedicat.

Asa cum au spus si cei de mai sus....e plin youtube de tutoriale....apuca-te si documeneaza-te....nu va sta nimeni sa iti ofere totul pe tava....
0

#32 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2015 - 06:54 PM

Mai, om bun, ai grija ca, fara sa vrei, din cauza nepriceperii tale, arunci cu noroi intr-un om posibil nevinovat. Incearca sa iei legatura cu cineva care se pricepe la nitro, eventual trimite-o la Cluj la reprezentanta, sa-ti faca o diagnoza corecta. Andrei este un om extraordinar, nu am avut de-a face cu el, dar toti cei care au avut nevoie de ajutorul lui au avut numai cuvinte de lauda.
Lasand la o parte posibila nedreptate pe care i-o poti face unui om, ai si sansa sa-ti distrugi complet masina. Tu ai avut motorul inecat si ai avut mare bafta ca nu ti-ai spart/rupt ceva prin motor. Si asta inainte de a-l porni. Zi merci ca nu ti-a dus rotostarterul. Iti dai seama ce se va intampla cand asta chiar se va intampla! Ai auzit de reglarea HSN, LSN, cifra termica a bujiei, procentaj de nitro si pastrarea acestuia? Vezi ca-i cald afara, o sa-ti prajesti motorul una-doua. Asa ca fa-ti un serviciu si cauta ajutor de la cei care se pricep. Pentru binele tau si pentru a nu renunta inainte de a simti adevaratul gust al acestui hobby minunat

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 July 2015 - 06:58 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#33 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 16 July 2015 - 08:42 PM

eram sigur ca aici se ajunge....un incepator nu ar trebui sa-si ia nitro -_- sau ar trebui sa se documenteze serios inainte de a o porni !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#34 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 July 2015 - 08:46 PM

Eu cand am inceput am avut nitro. Cel care mi-a vanduto nu stia sa o porneasca. Chiar a ramas mirat ca am reusit sa o pornesc. E si el la inceput de drum si are nevoie de putina indrumare. Asta nu inseamna sa fim rai cu el.
0

#35 Useril este offline   Gabi.B. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 07-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 16 July 2015 - 09:09 PM

Va multumesc de sfaturi / informatii.
Am stat pana acum si m-am uitat la zeci de tutoriale pe youtube in legatura cu nitro.
Astept sa imi vino bujia aia, si dupa daca mai intampin probleme mai revin.
Inca odata, imi cer scuze de deranj, si ca nu am postat unde nu trebuia.


P.S. Deci acolo unde vin bateriile alea 4 in masinuta (pt servo, acceleratie, etc), am receptorul ala pt telecomanda, si mai am inca ceva pe care scrie reverse hpi pro. Ala e pentru dat inapoi cu masina, adica sa poata merge si cu spatele ? Daca da, cum dau cu spatele cu ea dupa ce reusesc sa o pornesc ?


P.S.2. Pentru cei care ii tineti partea celui ce mi-a trimis-o, sa va dau mai multe detalii.
Tija aia de fier, care vine la motor acolo, ar trebui sa aiba doua chestii in parti (cum e in imaginea asta: http://prntscr.com/7thj7n ). Ala mi-a dat tija aia pt. rotostart cu alea rupte, era doar varful ala, fara chestiile alea 2 care sa prinda acolo in motor sa-l invarta. Ala l-am facut eu, ca nu era bun.
Bateriile, toate descarcate.
Sticluta aia cu care iau nitro era sparta.
Cica are sistem de lumini, si la ala bateria descarcata, + 2 fire rupte.
+ cred ca mai sunt, azi am vazut doar cateva.
Si daca ar fi totul ok, cum spun altii de pe aici, de ce nu imi mai raspunde la telefon ? I-am dat un mesaj in care i-am scris de tija aia, si de atunci nu mi-a mai raspuns nici la mesaje, nici la telefon.

Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 09:10 PM

0

#36 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2015 - 09:13 PM

Nimeni nu a spus ca un incepator sa nu-si ia nitro din prima. Cand iti iei primul nitro oricum e din prima :) Ce stiai de la electrica nu mai are nicio importanta cand vezi primul fum. Pentru ca primul e primul. Iar cand ii spui omului prima regula, regula de aur "READ THE FUCKING BOOK", nu inseamna ca e rautate. Ci doar ca trebuie maxima atentie. Deja un motor inecat si un rulment unisens dus e prea mult pentru un incepator. Mai ales cand masina nu e noua. Sfatul meu: READ THE FUCKING BOOK de la un cap la altul, regleaza carburatorul la setarile din fabrica si pune-i o bujie R5 (parca, daca nu ma inseala memoria). Macar asa nu-l vei strica
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#37 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 16 July 2015 - 09:15 PM

RTFM = read the fucking manual......daca exista livrare cu verificare si nu era ok o puneam retur lejer !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#38 Useril este offline   Gabi.B. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 07-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 16 July 2015 - 09:16 PM

Tzicul de bujie r5 am facut comanda. Din carte am citit cam jumate (de pe net).
Carburatorul l-am setat la setarile din fabrica (sunt multe tutoriale legate de asta).

Edit: De la ala am primit doar ulei pentru filtru, si din cate am citit, mai trebuie un fel de ulei de pus la bujie acolo (scot bujia si pun 2-3 picaturi de ulei) dar nu stiu de care ulei...

Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 09:17 PM

0

#39 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2015 - 09:21 PM

E bine, pana iti vine bujia vei termina de citit cartulia :) Setarile de fabrica inseamna sa ai cele trei suruburi (HSN, LSN si idle) flush, adica insurubezi/desurubezi la ele pana vin la fata cu camasa in care se invart. Daca motorul e rodat vei avea probabil probleme la pornire, nu vei avea forta in motor, va consuma mult si va scoate mult fum. Asta din cauza ca vei avea amestecul prea bogat, adica prea mult combustibil in aerul tras prin carburator. Si astai-i bine, pentru ca mult combustibil inseamna si mult ulei. Nu vei face wheelie, dar nici nu vei praji motorul

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 July 2015 - 09:22 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#40 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2015 - 09:24 PM

PS Ar fi bine sa inchizi topicul si sa te muti cu intrebarile in topicul dedicat, acolo e foarte probabil sa citeasca mai multa lume. Asta lasand la o parte regulamentul, care chiar te obliga sa faci asta ;)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#41 Useril este offline   Gabi.B. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 07-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 16 July 2015 - 09:24 PM

Dupa ce imi vine bujia, incerc sa pornesc masina, si daca porneste e bine.
Am gasit un tutorial foarte explicit despre cum sa-i fac tunning-ul.
P.S. Eu am gasit doar doua suruburi pe care le-am dus la setarile din fabrica. Cel de la aer, si cel de la combustibil.
P.S.2. Imi poti spune si mie ce inseamna HSN, LSN (astea sunt prescurtari..., eu fiind incepator nu le cunosc).

Imediat ce primesc raspuns la intrebarile de mai sus, inchid topicul.
Merci.

Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 09:26 PM

0

#42 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2015 - 09:28 PM

High speed needle (regleaza amestecul in plina forta) Low speed needle (reglaj de la relanti pana spre jumatate) si Idle este relantiul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Screenshot (29).png

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 July 2015 - 09:31 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#43 Useril este offline   Gabi.B. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 07-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 16 July 2015 - 09:31 PM

Merci.
T/C.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro