Modelism - RHC Forum: Temperatura operare motoare pe benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Temperatura operare motoare pe benzina

#91 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 July 2015 - 03:23 AM

Vezi postareaMLGore, la 22 July 2015 - 10:57 PM, a spus:

Pentru cei care nu inteleg cum e treaba cu diagrama h-x le explicam mai simplu: la 100 grade in ibric fierbe, la 90 grade face unghi drept!
Iar temperatura unui motor racit cu aer poate fi de 200 grade la nivelul bujiei, 150 grade in zona ferestrei de evacuare si 50 grade la fereastra de admisie. Concluzia e una: nu va bateti capul cu masurarea temperaturii pt. ca erorile de masura fac ca masuratoarea sa fie irelevanta. Reglati-va amestecul pt. o buna functionare fara sa va caliciti sa stoarceti ultima rotatie pe minut din motor, asigurati-va ca motorul se raceste corect si nu veti avea probleme.
PS: daca scuipi pe motor si nu sfaraie instantaneu e OK.


Mai clar nu se poate.Nu mai este nimic de adaugat.
Multa, multa bafta.


0

#92 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 July 2015 - 08:24 AM

Vezi postareadan_mitea, la 23 July 2015 - 03:23 AM, a spus:

Mai clar nu se poate.Nu mai este nimic de adaugat.
Multa, multa bafta.


Asa DA ! .. DAR rugati colegii de zbor sa savureze o lamaie in fata voastra pentru ca sa aveti
suficint scuipat, pentru o zi de zbor !
Bafta , si reglati tinta .. doar pe motor nu si pe colegul cu lamaia ca pe el nu sfaraie ! Please !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#93 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2015 - 08:30 AM

Vezi postareaoachidori, la 21 July 2015 - 05:50 PM, a spus:

Pai de fapt e greșit spus racit cu apa, care de fapt e lichid de răcire ce conține antigel, deci temperatura nu mai e 100 gr. :)


Vezi postareaRower, la 21 July 2015 - 06:24 PM, a spus:

In plus de asta, apa fierbe la 100C in conditiile existentei vaporilor saturanti la suprafata de contact cu aerul (vezi principii ale termodinamicii). In lipsa acestor vapori, temperatura de fierbere creste.


Vezi postareaTzicul, la 21 July 2015 - 06:32 PM, a spus:

In doar cateva cuvinte: apa fierbe la 100C la presiunea atmosferica la nivelul marii.
Daca este presurizata, fierbe la mai multe.


Corect. Ignorant mic ce sunt.. n-am gandit inainte sa deschid gura


Vezi postareaMLGore, la 22 July 2015 - 10:57 PM, a spus:

PS: daca scuipi pe motor si nu sfaraie instantaneu e OK.


Trebuie data gaura in capota pe unde sa ii aplici sputa. Ai idee ce diametru ar trebui sa aiba gaura pentru o aplicare corecta? :)))
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#94 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2015 - 02:02 PM

Vezi postareaMaverick, la 23 July 2015 - 08:30 AM, a spus:

Corect. Ignorant mic ce sunt.. n-am gandit inainte sa deschid gura




Trebuie data gaura in capota pe unde sa ii aplici sputa. Ai idee ce diametru ar trebui sa aiba gaura pentru o aplicare corecta? :)))

Depinde de strungareata fiecaruia!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#95 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2015 - 04:56 PM

Înainte de masa sau dupa? Spălat pe dinti sau nu? Sa fim exacti cu temperatura de sfârâit...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#96 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 23 July 2015 - 08:22 PM

Aoleu mama, nu mai mai ras de mult cu lacrimi ca la topicul asta.

Lacrimile se pun pt a raci motorul?

Am simtit nevoia sa scriu si eu, va rog sa ma iertati ;)

Aceasta postare a fost editata de typer: 23 July 2015 - 08:24 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#97 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 July 2015 - 08:24 PM

Vezi postareatyper, la 23 July 2015 - 08:22 PM, a spus:

Aoleu mama, nu mai mai ras de mult cu lacrimi ca la topicul asta.

Lacrimile se pun pt a raci motorul?

Am simtit nevoia sa scriu si eu


Se pun dar depinde ........................... pe unde au iesit !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#98 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 15 November 2015 - 12:37 PM

Nu-mi place sa bat un cal mort, dar am niste informatii care cred ca o sa vi sa para interesante legate de acest topic. Am iesit azi cu sbach-ul la zbor, cu motor gt33. Eu i-am pus o telemetrie interesanta de la n2 industries. Senzor de temperatura tip RTD in forma de inel care se monteaza sub bujie. Adica asta - https://alofthobbies...n2-minihub.html . L-am comandat in urma cu trei luni si abia saptamana trecuta a venit. Ura posta romana sau mai bine zis melcul handicapat. Infine, am luat masuratori de temperatura de pe un platan de la o presa de la munca sa compar langa un termometru bun omologat metrologic. Diferenta e de +-1 grad abatare de la ce zice termometrul calibrat.
Acuma, temperatura la sol cu motorul ambalat bine si fara capota ajungeau in zona de 140-150 maxim. Temperatura ambientala in jur de 15 grade. Temperatura cu capota montata ajungeau tot cam pe acolo. In schimb se racea mai repede cand il lasam la relanti. Acolo temperatura statea lejer in 110. Azi la zbor am vazut ca nu sunt mari diferente intre ce da la sol si in aer, ba mai mult cand am tras mai tare de avion a ajuns chiar si la 170, dar nu a stat mult si s-a racit repede la 140. Cand o sa am timp sa zbor mai mult, sper pe saptamana viitoare, voi monta si senzorul de turatie plus gps. Inregistrez toate datele in statie cu esantion de 0.1 secunde si pun aici datele .
Inca nu trag concluzii, poate mai trebuie sa maresc mai mult gura de evacuare din capota, ca in fuselaj dedesupt am deschis gaurile de aerisire. Motorul nu e reglat prea sec, daca dau chiar si o idee mai mult amestec la jigloare incepe sa bolboroseasca. Face zgomotul ala greu de descris . Ulei am bagat BelRay H1R amestec de 40:1 si elice de 20x8 carbon mejzlik.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro