Modelism - RHC Forum: Construire elicopter RC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Construire elicopter RC

#1 Useril este offline   ~Laur~ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 25-June 15

Postat 27 June 2015 - 04:24 PM

Buna ziua, as dori daca poate ca cineva sa-mi ofere cateva informatii cu privire la cunstruirea de la 0 a unui elicopter. In principiu as vrea niste indrumari sau ceva materiale cu care sa ma familiarizez cu modul de construire a acestuia. M-ar interesa mai mult partea mecanica, de cea electronica o sa ma ocup dupa ce imi fac idee cu ce se " mananca elicopterele ".

Deasemenea m-ar mai intersa cum sa aleg motorul, elicea ( sau eliciile ), cum sa fac sistemul de ghidaj... is multe chestii de facut si de invatat la el asa ca as vrea sa le iau cu incetinitorul, dat fiind faptul ca sunt incepator in partea asta... ( cateva notiuni vagi am, dar doar atat ).

Partea de control cel mai probabil o sa o fac cu ajutorul unui telefon cu android... Sper sa ma puteti ajuta cu ceva link-uri, carti online...

Multumesc !!!

Aceasta postare a fost editata de ~Laur~: 27 June 2015 - 04:25 PM

0

#2 Useril este offline   Elicopter 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 565
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia

Postat 27 June 2015 - 05:31 PM

Pai sunt extrem de multe poze pe net cu diferite detalii despre elicoptere , ca si materiale , se poate folosi plastic , aluminiu ...
Referitor la comanda cu tel cu android , cred ca aveti cunostinte in domeniu , as fi su eu interesat sistemul de receptie control cum il faceti ?
Depinde cam la ce clasa dorit sa ajungeti cu constructia lui , eu zic asa , aveti nevoie de un cnc , fibra carbon pentru frame , un strungulet , filiere , tarozi pentru linkuri .
Ce sa zicem , mai aveti nevoie de spor .
Ceea ce cauti aceea gasesti
0

#3 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare