Modelism - RHC Forum: Cam cit ar costa multicopterul lui Alexandru Duru? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cam cit ar costa multicopterul lui Alexandru Duru? O detaliere pe componente va rog: motoare, elici, baterii, etc.

#1 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 02:21 PM

Cit ar costa multicopterul lui Alexandru Duru?

As dori o detaliere a sumelor pe componente: motoare, elici, baterii, structura, controller, etc..

Aparatul arata ca in cele trei imagini atasate si zboara dupa cum se vede in clipurile urmatoare:


1) http://www.youtube.c...h?v=Nn_afSOwmqo


2) http://www.youtube.c...h?v=Bfa9HrieUyQ

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 May 2015 - 02:30 PM

Pai nu il intrebi direct ?

Pentru ca pozele alea par puse cam la misto... un om rational ti-ar zice ca "Duru" ar trebui sa fie pitic, sa aiba vreo 40 kg, ca sa se ridice cu jucaria aia la care un motor nu trage mai mult de 5kg...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 02:40 PM

Nu il intreb deoarece nu stiu ce reactie poate avea si nu cred ca imi va spune. Poate doreste sa dezvolte vreo afacere cu multicoptere pentru sportivi, de exemplu, care ar putea realiza dari peste cap si alte figuri spectaculoase.
In al doilea rind, trebuie sa ma informez pe forumuri pentru a nu ii pune intrebari inutile sau in necunostiinta de cauza.
0

#4 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2015 - 02:44 PM

Pt o masina echivalenta
http://www.hobbyking...otor_Motor.html

8x163E
"With a wooden prop from Xoar (30x12) maximum trust is 13,6 kg. All this with a 12S battery"
un pic peste 100kg pt octo
8x126E
http://www.hobbyking...l?strSearch=12s esc

+baterii care sa scoata 600A la 12S

Hmm 2 de-astea (2x180E)
http://www.hobbyking..._Lipo_Pack.html
(pe care practic le macelaresti la fiecare zbor )

Parca as dubla tot si mi-as face un hextecopter personal :)
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 May 2015 - 02:55 PM

Un pic de reality check baieti, nu va repeziti... o elice de 30" este mai mare ca o roata de bicicleta, care are 26"... ;)
De asta zic ca ce ne arata Mr.Duru este impresie artistica, cu elici de maxim 22-24" ce se vad acolo, mai socotiti putin ce RPM trebuie ca sa traga 10kg ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 03:48 PM

Vezi postareaAhernar, la 27 May 2015 - 02:44 PM, a spus:

...

Deci inteleg ca multicopterul din pozele lui A. Duru este real adica chiar masinaria cu care a realizat zborul efectiv de 275.9 metri.
Este vreun calculator pe net care sa dea tractiunea elicei in functie de diametru, forma si turatie (putere motor)?
0

#7 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2015 - 04:00 PM

@ Renatoa

Posibil corect ... dar am impresia ca jucaria aia chiar e "overcharged" rau . Adica motoarele alea chiar sunt turate de le ia mama gaia - noi in modelism avem marja serioasa pana sa ajungem cu varfurile palelor in regim supersonic + din filmulete reiese impresia asta . In rest meh , acumulatori ca sa dezvolte pt timpul ala puterea aia sunt usor de gasit ramane doar o problema de bani curaj si indemanare in pilotare (dracia imi pare infernal de greu de pilotat )

Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 27 May 2015 - 04:01 PM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 May 2015 - 04:04 PM

Exista calculatoare gramada, o sa iti dea acelasi raspuns, trebuie sa intelegi ca chestia nu e realista, ci doar hai sa ne facem ca facem recorduri.
Zborul ala de 275metri este in acelasi timp si un zbor de doar un minut ;) mult mai mult sa nu crezi ca e posibil, cu tehnica actuala.
Presupunand ca faci jucaria, o baterie de 3-4 kg iti va asigura un zbor de 1-2 minute, care-i shpilul ?
Chiar ai impresia ca pana la Duru nu erau creeate conditiile ca sa faci un asemenea zbor, problema este daca are vre-un sens, altul decat sa apari in guiness book?
Acum vreo 3 ani un coleg de-al nostru care pe vremea aceea era in liceu, acum e student la aeronautica, a facut ceva similar care a ridicat 47 kg, cel mai mult in lume, chiar si la ora asta. 12 motoare, elici de 23", o ditamai caracatita, ai aici lista rezultatelor si link la zbor:
https://www.youtube....B0114142B0CAABE

Si, ce-i cu asta, ai impresia ca a urmat unul mai mare? Evident ca nu, genul asta de realizari sunt realmente "just for the record" fara nici o utilitate practica, daca iti inchipui ca dai vreo lovitura daca iesi cu ceva similar... cati ani ai ? :)

Ahernar, stiai de zborul lui Camil ?
Aveti in filmuletz toate datele: 2 metri, elici de 23", 12s, dar nici vorba de 100kv, vezi la roxy ce are in seria 50 pe la 2-300kv, tot asa turat la 80% sau mai mult, se si vede in film ca are momente cand nu mai are unde sa traga de gaz :) sunt toate datele, spor la lucru :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 May 2015 - 04:08 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2015 - 04:29 PM

Vezi postarearenatoa, la 27 May 2015 - 04:04 PM, a spus:

Ahernar, stiai de zborul lui Camil ?
Aveti in filmuletz toate datele: 2 metri, elici de 23", 12s, dar nici vorba de 100kv, vezi la roxy ce are in seria 50 pe la 2-300kv, tot asa turat la 80% sau mai mult, se si vede in film ca are momente cand nu mai are unde sa traga de gaz :) sunt toate datele, spor la lucru :)


Da , dar dupa ce au venit nemtii aia cu omul calare pe bila mi-am inchipuit ca au mai fost si altii .

In e-calc am rontait si eu asta (atasament), dar cu 100kv si elice mari jucaria devine mai realista .

Si da , nu e util decat pt recorduri si recordurile vor creste pe masura ce chinezii vor face baterii mai bune , pana o sa-si rupa gatul unul si or sa ia pauza un pic :) .

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  proto.jpg (368.25K)
    Number of downloads: 50

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#10 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 06:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 27 May 2015 - 04:04 PM, a spus:

Exista calculatoare gramada, o sa iti dea acelasi raspuns, trebuie sa intelegi ca chestia nu e realista, ci doar hai sa ne facem ca facem recorduri.
Zborul ala de 275metri este in acelasi timp si un zbor de doar un minut mult mai mult sa nu crezi ca e posibil, cu tehnica actuala.
Presupunand ca faci jucaria, o baterie de 3-4 kg iti va asigura un zbor de 1-2 minute, care-i shpilul ?
Chiar ai impresia ca pana la Duru nu erau creeate conditiile ca sa faci un asemenea zbor, problema este daca are vre-un sens, altul decat sa apari in guiness book?
Acum vreo 3 ani un coleg de-al nostru care pe vremea aceea era in liceu, acum e student la aeronautica, a facut ceva similar care a ridicat 47 kg, cel mai mult in lume, chiar si la ora asta. 12 motoare, elici de 23", o ditamai caracatita

Pai nu se compara ce a realizat Muresan Camil ( https://www.youtube....B0114142B0CAABE ), ridicare 47.04 kg bidoane cu apa plus structura folosind multicopterul, cu zborul lui C. A. Duru.
Aparatul canadianului, sa ii zic asa, are aplicatii sportive in mod cert. Un gimnast, aproape sigur, poate realiza diverse tumbe de efect cu el. Se poate utiliza la circ, cascadorii, filme. 1-2 minute sunt suficiente pentru un show.
Nu cred ca este chiar asa greu de manevrat pentru ca aparate oarecum similare care au existat cel putin incepind cu 1954 (vezi: http://en.wikipedia..../HZ-1_Aerocycle ) erau stabile putind fi tinute in aer de piloti antrenati sub o ora, chiar 5 minute!!


Platforma de zbor Lackner HZ-1 Aerocycle sau YHO-2


Platforma zburatoare Hiller
0

#11 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 May 2015 - 06:42 PM

Camil este mult mai aproape de Duru cu ce a realizat, si ambele sunt cu totul altceva decat ce ai prezentat dumneata.

Sunt destul de convins ca Duru nu mai avea putere sa urce nici 10 metri, dar sa mai si faca o tumba, scenariul postat de ahernar ar trebui sa iti spuna acest lucru destul de clar, procentul de 78% la hover indica o platforma gata sa isi dea duhul.

E greu sa iti explicam mai mult, avand in vedere ca nu ai niste notiuni elementare de propulsie, si toate ti se par realizabile.

Ar trebui doar sa te intrebi ce a asteptat lumea pana acum, din 1954 ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#12 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 08:50 PM

Vezi postarearenatoa, la 27 May 2015 - 06:42 PM, a spus:

Sunt destul de convins ca Duru nu mai avea putere sa urce nici 10 metri, dar sa mai si faca o tumba

Tumba aceea nu foloseste energie din acumulatori ci pe cea a sportivului. De exemplu, daca acesta se da peste cap la inaltimea de 5 m imprimind o miscare de rotatie platformei si lui insusi fara ca centrul de greutatea al ansamblului sa se deplaseze pe verticala atunci multicopterul nu consuma nici picatura de electricitate suplimentara fata de situatia plutirii la punct fix.

In aceeasi ordine de idei, C.A. Duru s-a ridicat la 5 m lucru ce inseamna ca a avut nevoie de energia suplimentara, peste cea de plutire la punct fix:

E_sup_5 = m*g*h = 80 kg * 9.81 m/s^2 * 5 m = 3924 Jouli (echivalent 44.4 V x 8.83 A x 10 sec) (presupunind greutatea platformei cu om deasupra = 80 kg).

Daca se inalta la 15 m era necesara:

E_sup_15 = 3924 Jouli * 3 = 11772 Jouli (echivalent 44.4 V x 8.83 A x 30 sec)

O baterie de 1.53 kg ca asta http://www.hobbyking..._Lipo_Pack.html are energia teoretica:

4.5 A * 3600 sec * 44.4 V = 719280 Jouli adica de 61 ori mai mult fata de cit ii trebuie zburatorului sa urce la 15 m.

Asadar platforma cu om deasupra se ridica la 916 m cu un asemenea acumulator, repet la modul teoretic folosindu-l doar pentru urcare nu si sustinere la punct fix.

Ca urmare, nu ascensiunea pare a fi marea problema ci simpla plutire stationara, aceasta din urma consumind foarte multa energie.
0

#13 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 27 May 2015 - 08:55 PM

In 80kg nu e posibil sa incapa platforma si omul. Doar omul avea intre 60-80kg, as zice ca zburatoarea se ridica la 120-130kg.
Daca tot vrei sa o iei in directia asta de acrobatie cu multicopter cu pilot la bord... as zice sa te uiti la propulsia pe benzina, electric inca nu se poate.
0

#14 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 09:42 PM

Cum sa nu se poata daca A. Duru a zburat 275.9 m circa 1 minut.

Cu propulsie pe benzina ar merge daca motorul termic este folosit sa invirteasca un generator electric care mai departe alimenteaza cele 8 motoare fara perii.
Sa pui mai multe motoare cu explozie sub platforma nu este practic.
Sa utilizezi unul singur merge insa din cauza unor fenomene parazite nu foarte bine intelese cele doua elici contrarotative de diametru mare se auto avariaza pe neasteptate (vezi: http://en.wikipedia..../HZ-1_Aerocycle) si asta este motivul pentru care au fost abandonate de americani platformele de zbor din perioada 1950-1960.

Aceasta postare a fost editata de simplex1: 27 May 2015 - 09:47 PM

0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 27 May 2015 - 09:57 PM

Eu nu am zis că nu se poate ce a facut domnul din topic ci faptul ca toata platforma incluzand payload(omul) cantareste 80kg. Adica in alea 80kg, incape omul de 60kg(cat de slabanog ar fi, mai usor nu esti), atata carbon de la cadru si 8 motoare care au cel putin 800g-1kg bucata? + esc-urile si mai ales bateriile(care cred ca erau cu C mare gen 40 deci grele).

Ideea mea era putin diferita, sa pui generator de CC la bord nu e fezabil(greutate). Eu ma gandeam la un quad cu 8 motoare, 4 ar fi bezinare de 100cc comandate direct din statie si inca 4 care ar controla quadul printr-un flight controller. Practic motoarele pe benzina ar avea aceiasi turatie(prin governoare) iar miscarile pe orice axa ar fi facute de motoarele electrice("de control").
In felul asta ai duce cea mai mare parte a greutatii cu motoarele pe benzina si fineturile le-ai face cu motoarele electrice.
Ca idee, un benzinar de 100cc trage 25kg la max, 20kg sa fie un domeniu de hover.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 27 May 2015 - 09:59 PM

0

#16 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 10:23 PM

Vezi postareaCiprian97, la 27 May 2015 - 09:57 PM, a spus:

8 motoare care au cel putin 800g-1kg bucata.
...Ideea mea era putin diferita, sa pui generator de CC la bord nu e fezabil(greutate)

Daca cele 8 motoare au 1 kg fiecare generatorul electric propriuzis nu poate depasi 8 kg. La asta se mai adauga si greutatea motorului termic care invirteste dinamul.
Trebuie gasit insa unul de vreo 30-40 CP si un 25 kg. Este adevarat lucrurile se complica.
0

#17 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 10:57 PM

Judecind dupa caracteristicile motorului termic de aici: http://www.desertair...php?Page=DA-100 , care cintareste 2.53 kg la 9.8 CP, ar parea ca realizarea unui motor de 10.33 kg la 40 hp este posibila. Cu alte cuvinte un ansamblu motor dinam de maxim 16.33 kg ar fi realist. Ramine insa problema vibratiilor motorului termic.

Aceasta postare a fost editata de simplex1: 27 May 2015 - 10:58 PM

0

#18 Useril este offline   simplex1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 09-April 15

Postat 27 May 2015 - 11:10 PM

Motor termic cuplat la un motor electric folosit pe post de generator:

https://www.youtube....h?v=XalE7jHu4qM

Power station for RC hybrid vehicle
0

#19 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 28 May 2015 - 12:57 AM

Nimic nu e imposibil pe lumea asta, cu munca, bani si... practica si iar bani si tot asa... ai sa ajungi la rezultate bune.
Daca toti erau GIGI Contra inaintea noastra, acum mergeam tot in caruta.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#20 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2015 - 06:28 AM

Adica daca ati trecut la termice , vreti sa faceti un de-asta :

http://en.wikipedia.org/wiki/GEN_H-4

Doar ca musai sa aiba multe rotoare si jos . Hmm . Unul e mai eficient decat mai multe si sus e mai bine decat jos dar fie imposibil nu este .

Problema coaxialelor e "blade strike" cine a pilotat unul stie - n-ai voie sa faci manevre bruste cu ele dac cu suficienta distanta intre rotoare scapi de ea .

Btw - ideea cu hibridul benzina electric nu mi se pare rea , ar trebui sa te scuteasca sa faci CP pe motoarele termice .

Ideea cu generarea de curent la bord e ... incalificabil de rea .

Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 28 May 2015 - 06:30 AM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#21 Useril este offline   EYE IN THE SKY 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 12-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 May 2015 - 12:11 PM

Eu sunt de parere ca s-ar putea construi chiar un quad electric folosind niste motoare Turnigy RotoMax 150cc: http://www.hobbyking...nner_Motor.html si elice de 30"

Vedeti aici un test de tractiune: https://www.youtube....h?v=bGR_sH6fldA

Aceasta postare a fost editata de EYE IN THE SKY: 28 May 2015 - 12:12 PM

www.eyeinthesky.ro | Ma gasiti si pe Facebook
Powered by GoVideo.ro
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 May 2015 - 12:23 PM

Elice de 30... pai una singura acopera suprafata in care Mr.Duru arata ca are 4 motoare, sa pastram totusi niste proportii realiste...

Ahernar a postat deja o configuratie care ar merge daca toata greutatea este in 80 kg, ceeace este fezabil daca Mr.Duru ar fi un soi de Tyrion Lannister.

Nu mai trebuie sa gasim alta, prea mult nu o sa difere oricat ar incerca simplex sa ne abureasca cu joulii, daca ar fi sa te iei dupa cati jouli contine un hamburger ajungi sa te intrebi de ce nu sunt folositi de nasa drept combustibil de racheta...

Deci sa ne lamurim putin... cautam sa transformam topicul in "cum s-ar putea face cu piese de la HK"... sau incercam sa ne lamurim daca configuratia postat de Mr.Duru este realista sau e o pacaleala ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   EYE IN THE SKY 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 12-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 May 2015 - 12:38 PM

Eu nu vreau sa refac configuratia lui Duru si nici nu ma deranjeaza elicele de 30 inch. Suprafata quadului s-ar incadra intr-un patrat de aprox 1.6m... rezonabil zic. Daca ar fi sa ne luam dupa cele 60kg forta pe care le dezvolta un Turnigy Rotomax 150cc, inseamna ca am avea disponibil un total de max 240kg forta de ridicare. Pune un om de 75-80kg, 4 motoare 12kg, frame 10-15kg, baterii 12s 4500mAh x 20 buc = 30kg.
Practic te ridici in hover la 55% din forta motoarelor.

Aceasta postare a fost editata de EYE IN THE SKY: 28 May 2015 - 12:42 PM

www.eyeinthesky.ro | Ma gasiti si pe Facebook
Powered by GoVideo.ro
0

#24 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 28 May 2015 - 01:01 PM

Nimic despre controller ? :D
0

#25 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 May 2015 - 01:34 PM

chiar cel mai neimportant.. Camil a zburat cu kk2, ce vrei mai mult ?
Un flyaway cu matale la bord, suna bine ? :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#26 Useril este offline   Elicopter 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 565
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia

Postat 28 May 2015 - 01:36 PM

Oricum nu cred ca ii naza .
Ceea ce cauti aceea gasesti
0

#27 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 28 May 2015 - 01:45 PM

Era nasol sa-i intre RTH-ul cand tragea liniuta pentru cartea recordurilor :D
0

#28 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2015 - 01:49 PM

Vezi postareaEYE IN THE SKY, la 28 May 2015 - 12:38 PM, a spus:

Daca ar fi sa ne luam dupa cele 60kg forta pe care le dezvolta un Turnigy Rotomax 150cc, inseamna ca am avea disponibil un total de max 240kg forta de ridicare.



Meh , testul ala nu ma convinge deloc .

Mai degraba iei in calcul asta de pe pagina produsului :
"Hi, I have this. With 14s4p Lipos and 250A ESC. Geared down by 2.77 to 1 you will get a max thrust of 42kg for a short time with one motor, now do your math.."
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#29 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 28 May 2015 - 03:16 PM

Vezi postareaAndyned, la 28 May 2015 - 01:45 PM, a spus:

Era nasol sa-i intre RTH-ul cand tragea liniuta pentru cartea recordurilor :D


:rofl:
SUNTEM FUDULI
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 May 2015 - 03:27 PM

Vezi postareaAhernar, la 28 May 2015 - 01:49 PM, a spus:

Meh , testul ala nu ma convinge deloc .

Mai degraba iei in calcul asta de pe pagina produsului :
"Hi, I have this. With 14s4p Lipos and 250A ESC. Geared down by 2.77 to 1 you will get a max thrust of 42kg for a short time with one motor, now do your math.."


Chiar asa... faceti un ecalc cu rotomaxu si o sa va lamuriti cata putirinta are... nici macar 60kg un quad !
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro