Modelism - RHC Forum: constructie cnc hobby - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

constructie cnc hobby

#1 Useril este offline   florinhome 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 28-November 14

Postat 24 April 2015 - 10:51 PM

salut,
Numele meu este Florin si sunt din Galati. Dupa ce am "rasfoit" forumurile de pe la noi cat si de pe afara, m-am hotarat sa incep constructia unui cnc in regim de amator. Nu sunt chiar incepator, de vreo 2-3 ani ma tot joc cu constructia unui cnc hobby. Am inceput, ca majoritatea cnc-istilor entuziasti, cu axe suspendate, pal, plexiglas, cornier. Am aflat prin propria experienta ca, pentru a obtine rezultate multumitoare, trebuie sa investesti putin mai mult, atat in materialele cat si in scule.
Cnc-ul il voi folosi pentru a prelucra aluminiu si plastic. Imi vor trebui probabil cateva luni bune pana sa il termin. Pentru inceput am gidajele pentru cele 3 axe
Imagine atasata: ghidaje.jpg
ghidajele sunt de 30
0

#2 Useril este offline   steelmind 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 934
  • Inregistrat: 17-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Materie de orice natura, Arhiectura, Design de produs,

Postat 24 April 2015 - 11:06 PM

Vezi postareaflorinhome, la 24 April 2015 - 10:51 PM, a spus:

salut,
Numele meu este Florin si sunt din Galati. Dupa ce am "rasfoit" forumurile de pe la noi cat si de pe afara, m-am hotarat sa incep constructia unui cnc in regim de amator. Nu sunt chiar incepator, de vreo 2-3 ani ma tot joc cu constructia unui cnc hobby. Am inceput, ca majoritatea cnc-istilor entuziasti, cu axe suspendate, pal, plexiglas, cornier. Am aflat prin propria experienta ca, pentru a obtine rezultate multumitoare, trebuie sa investesti putin mai mult, atat in materialele cat si in scule.