Modelism - RHC Forum: 450 class crash log - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

450 class crash log

#1 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 09:15 AM

salut,

M-am gandit sa deschid acest topic deoarece nu cred ca exista unul. Tot odata sunt sigurg ca il voi umple deoarece este inevitabil :).

Sa incepem :
Zilele trecute am barberit un main gear ( cred ca voi trece incet pe main gear helic)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pic3.jpg

0

#2 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 09:20 AM

Astazi dimineata, la naiba :) ce sa vezi imi cedeaza tail gearul in zbor, eram inverted coada incepe sa se invarta ca si neboona, throtle hold inverted si aterizare fortata inverted ( prima autorotatie daca stiam ca am atata energie in pale il intorceam si pagubele erau minime). Si culmea cand am dat throttle hold coada s-a oprit deci chiar merge treaba cu throttle hold daca cedeaza coada :). Am zis in momentul crashului `clar s-a dus servo` dar nu nu sa dus din fericire, logul din kbar nu spune nimic anormal surprinde momentul crashului dar nimic `tai imput missing ` sau ceva de genul. Deci din nou reconstruim asta e.

Pagube:
tail boom
posibil shafturile ( am aterizat fortzat inverted aproape perfect in plan)
Tail gear
1 bucata pala :) ( am mai multe de acelasi fel)

In mod surprinzator servourile au supravietuit de aici trag speranta ca shafturile sunt ok.

2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pic1.jpg
  • Imagine atasata: pic2.jpg

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 19 April 2015 - 09:22 AM

0

#3 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 19 April 2015 - 10:13 AM

Vezi postareaAlin32, la 19 April 2015 - 09:20 AM, a spus:

Astazi dimineata, la naiba :) ce sa vezi imi cedeaza tail gearul in zbor, eram inverted coada incepe sa se invarta ca si neboona, throtle hold inverted si aterizare fortata inverted ( prima autorotatie daca stiam ca am atata energie in pale il intorceam si pagubele erau minime). Si culmea cand am dat throttle hold coada s-a oprit deci chiar merge treaba cu throttle hold daca cedeaza coada :). Am zis in momentul crashului `clar s-a dus servo` dar nu nu sa dus din fericire, logul din kbar nu spune nimic anormal surprinde momentul crashului dar nimic `tai imput missing ` sau ceva de genul. Deci din nou reconstruim asta e.

Pagube:
tail boom
posibil shafturile ( am aterizat fortzat inverted aproape perfect in plan)
Tail gear
1 bucata pala :) ( am mai multe de acelasi fel)

In mod surprinzator servourile au supravietuit de aici trag speranta ca shafturile sunt ok.

2


Autorotatie cu 450? Eu din povesti stiam ca nu prea se poate fiind usor.Oricum nasol moment
ALIGN 450 SPORT
0

#4 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 10:43 AM

daa, se poate uita-te pe youtube sa vezi autorotatii cu 250, dupa ce am trait azi cu 450 este parfum autorotatia!
0

#5 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 19 April 2015 - 10:53 AM

Am sa ma documentez astazi sa vad :)
ALIGN 450 SPORT
0

#6 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 April 2015 - 10:58 AM

Vezi postareaAlin32, la 19 April 2015 - 10:43 AM, a spus:

daa, se poate uita-te pe youtube sa vezi autorotatii cu 250, dupa ce am trait azi cu 450 este parfum autorotatia!


Tu n-ai zburat cu un heli mare,un 450 n-are prea multa inertie in pale.Un 700 cred ca sta si 10 secunde in aer dupa ce-i tai gazu(din hover la 1m)

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 April 2015 - 10:58 AM

0

#7 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 11:13 AM

No bene acuma, normal ca un heli mare are mai mare inertie, dar eu vreau sa spun ca si cu un 450 se pate face autorotaie lejer! acum nu cred ca vreti sa spuneti ca cu un 450 nu se poate ca nu cred :).! Eu azi aveam energie in pale sa ma intorc normal dar initial nu am vrut sa cred si prost am fost!
0

#8 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 19 April 2015 - 11:18 AM

Eu cred ca tu nu erai cu gazu taiat
ALIGN 450 SPORT
0

#9 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 11:57 AM

ok fie cum spui, dar daca iti voi face un filmulet cu autorotatie cu heliul meu evident ? ce zici :)
0

#10 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 19 April 2015 - 12:05 PM

Nu raspund de daune :)
ALIGN 450 SPORT
0

#11 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 12:17 PM

ok :)
0

#12 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 April 2015 - 05:24 PM

@Alin
Imi pare rau pentru incident, si eu am fost aproape de asa ceva doar ca eu am auzit zgomot (ca un rontait asa) in timpul zborului si am apucat sa aterizez inainte sa pierd coada. Se incalecasera dintii gear drive-ului dinspre main gear.


Iti recomand sa folosesti gear-uri Align si sa ai foarte mare grija la montaj (poate cel mai important).
Cand reglezi gear mesh-ul pentru pinioanele dinspre cadru, verifica sa nu ai joc pe pinionul vertical. Daca ai joc, pune/scoate saibi pana pica perfect pe gear-ul orizontal, fara sa ai nici un joc. La fel si pentru coada.
Apoi cand montezi torque tube-ul ai grija cand il impingi pentru ca se pot deplasa gear-urile orizontale si n-o sa mai ai mesh-ul perfect.

Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 19 April 2015 - 05:25 PM

0

#13 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 07:47 PM

multumesc multumesc, dar eu sunt pe curea :), crashurile fac parte din acest hobby deci vor mai fi cu siguranta, este inevitabil evident pentru asta mai trebuie sa si zbori :), ma bucur ca ai scapat! ne auzim, respect!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro