Modelism - RHC Forum: Easy Glider Electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Easy Glider Electric

#31 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 November 2005 - 09:37 AM

In cazul in care statia permite, nu vad de ce nu ati incerca flaps (adica in jos) cam 3-5 grade si spoiler maxim in sus. O sa fiti placut surprinsi!

Io la ale mele celebre HLG-uri nu mai poci fara...
Si brachez flaps chiar si 15 grade (deja e aproape frana) iar spoiler cam 45. La flaps 15 inca nu se angajeaza si mai au si eleroanele oarece autoritate (atentie, acum e pericol de angajare pe aripa care mai bracheaza si eleronul in jos!).

Sunt constient insa, ca nu putem compara mere cu pere, dar putina experimentare nu strica! Trebe numai sa va hotarati pe ce mansa/buton puneti comanda de flaps/spoiler.
In cazul planorului, se pune pe mansa de "gaz" (stanga sus-jos daca vorbim de Mode 2), sau se poate asigna un swich cu trei pozitii, pe unghiuri predefinite: jos flaps 3 grade - mijloc "zero" - sus spoiler maxim.
In cazul EG electric, se complica un pic treaba cand pe "gaz" e chiar "gazul". Poanta e ca motorul se poate pune pe un canal On-Off, ca tot nu va trebe reglaj continuu de turatie.

Hai sictir!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#32 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 November 2005 - 05:50 PM

Valteras, la 4 Nov 2005, 10:37, a spus:

In cazul in care statia permite, nu vad de ce nu ati incerca flaps (adica in jos) cam 3-5 grade si spoiler maxim in sus. O sa fiti placut surprinsi!

si am fost placut surprinsi !

s-a zburat ieri pe clinceni EG ,folosindu-se flaps scos si in aterizare si in termica.
cursa pe flaps a fost cam de 3-4 mm ,si a fost o adevarata placere la aterizare.
flying is my life...
0

#33 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2005 - 06:30 PM

Si spoiler, muuuult in sus!!
Reduce oarecum viteza de aterizare si accentueaza muuult panta de venire la aterizare.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#34 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 November 2005 - 09:00 PM

Valteras, la 7 Nov 2005, 19:30, a spus:

Si spoiler, muuuult in sus!!

spoileru era testat demult de bogdan pe ezglider,si bineinteles ca l-am folosit ieri.
ne speriasem un pic de ce zicea Big cu angajarea,de aceea am avut o jena la flaps.
flying is my life...
0

#35 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 07 November 2005 - 09:42 PM

Daca aati pastrat bunul simt si la brcajul flaperonului, atunci e tendinta de angaajaare e diminuataa. Insa mare aatentie la virajul de aliniere (4 i se mai spune), sa fie facut in viteza. Eventual incercati niste angajari si chiar vrie la inaltime de siguranta, cu si fara flaps. Merita...

big
FROGS CAN FLY!
0

#36 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 November 2005 - 05:15 PM

Big, la 7 Nov 2005, 21:42, a spus:

...niste angajari si chiar vrie la inaltime de siguranta, cu si fara flaps.

Astea oricum e musai sa le faci pe la primele zboruri de test, ca sa vezi cum se comporta modelul...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 05:31 PM

intrucat motorizarea venita cu kitul este absolut varza!!!!
ma bate gandul sa tunez un pic planorul.....

m-a gandesc la
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.


nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :)

ia zii valterila ce parere ai ?
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 08 November 2005 - 05:37 PM

SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:31, a spus:

intrucat motorizarea venita cu kitul este absolut varza!!!!
ma bate gandul sa tunez un pic planorul.....

m-a gandesc la
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.


nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :)

ia zii valterila ce parere ai ?

elice 9x6 ,9x5 ... pana la 13x7 mai avem....
DT
0

#39 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 05:44 PM

ZOD, la 8 Nov 2005, 18:37, a spus:

elice 9x6 ,9x5 ... pana la 13x7 mai avem....

e
acu esti pricinos.....
nu uita ca al meu e la jumatatea greutatii lu hotlineru tau de-i zice si Omei
flying is my life...
0

#40 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 08 November 2005 - 05:45 PM

SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:44, a spus:

ZOD, la 8 Nov 2005, 18:37, a spus:

elice 9x6 ,9x5 ... pana la 13x7 mai avem....

e
acu esti pricinos.....
nu uita ca al meu e la jumatatea greutatii lu hotlineru tau de-i zice si Omei

Deviem de la subiect dar...
La planor ii zice BOB G.. nu ii mai zice omei. Si al meu are alt profil la aripa asa ca o sa fie mai rapid daca nu pe urcare pe coborare.
DT
0

#41 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 06:33 PM

ZOD, la 8 Nov 2005, 18:45, a spus:

asa ca o sa fie mai rapid

ultimul off-topic

o stii pe aia cu copii aia mici? : al meu e mai mare ,al meu e mai tare , tu n-ai !!

cam asa e si aici. :D
gata!
deci ce facem cu motorizarea?
flying is my life...
0

#42 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2005 - 12:32 PM

SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:31, a spus:

m-a gandesc la
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.


nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :D

ia zii valterila ce parere ai ?

Nu stiu ce sa zic pe de rost, ca nu am experienta directa in compartimentul asta. Motorul insa pare potrivit. Tre vazut ce zice o simulare in Motocalc, pt. ca la 3 LiPo s-ar putea sa vrea elice mai mica. Adica nu mai mare de 9x5. Si aproape musai pliabila... Daca faceti teste initiale cu una fixa (pana ce stabiliti plaja...) si e de la APC, vedeti sa nu fie din seria Slow Fly ci mai degraba din seria Electro, sau chiar Termic, dar parca nu prea...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#43 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 09 November 2005 - 01:35 PM

Va rog sa ma scuzati ca ma bag si eu in seama.

Referitor la motor, sincer eu as recomanda un axi 2212/24.
Am un trainer mic (650g) pe care am montat un axi 2212/20 cu o elice 9x6 electric. Este mult mult prea puternic pentru avion. Urca imediat dupa decolare la 90 de grade si s-ar duce la nesfarsit. Il alimentez din 3 celule lipo.
0

#44 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 May 2006 - 07:14 PM

recomandare:
la intalnirea de la alba Warmk a tunat fro 3 ez-glidere.
pe al lui a facut scoala ,iar la al meu a reusit performanta sa schimbe motorul in approx 20 de min.
s-a schimbat pinionul de pe motorul original pe un speed400 la 7,2 v ,acelasi reductor si elice ,in schimb alimentat de la 3S1P lipo ,tractiunea creste cu 40%.
din pacate nu am facut poze la operatiune ,dar va povesteste el rapid cum se face.
flying is my life...
0

#45 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 05 October 2006 - 06:07 PM

Pana la urma cum se schimba pinionul de pe speed 400? :wub:
Exista o procedura? :rolleyes:

Alex
0

#46 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 October 2006 - 04:25 AM

Asa se scot pinioanele:
http://www.gws.com.t...ct/other/gp.htm

Si de unde se poate cumpara:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXHHN3&P=ML

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 October 2006 - 04:28 AM

0

#47 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 October 2006 - 09:37 AM

Fara prese (acelea de la GWS) nu se poate scoate?

Ma gandeam daca exista o metoda mai rapida si ieftina. (rapida - adica sa nu cumpar din afara ceva).
0

#48 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 08 October 2006 - 10:11 AM

o bricheta(preferabil daia antivant) incalzesti pinionu si cade frumos.
il prinzi cu un cleste il incalzesti inca putin, il pui pe moul ax si il lasi la racit.
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#49 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 October 2006 - 06:07 PM

Dexter_Jr, la 8 Oct 2006, 10:11, a spus:

o bricheta(preferabil daia antivant) incalzesti pinionu si cade frumos.
il prinzi cu un cleste il incalzesti inca putin, il pui pe moul ax si il lasi la racit.

Excelent asa :lol: .

O sa incerc.

Multumesc.
0

#50 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 01 April 2007 - 07:30 PM

oare e posibil sa pilotez un easy glider electric cu statia "single stick" NEON SS FM, de la Easy Star?...ma gandeam la mixarea eleroanelor cu directia...e posibil asa ceva?
0

#51 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2007 - 08:02 AM

Din cate tin eu minte, Neon SS are numai mix de delta, dar poate mi s-a scurtat memoria...In orice caz, cu NUMAI 3 canale (al 4-lea e neproportional), ar fi imposibil (ai nevoie de:eleron, directie, profundor, motor, deci 4 proportionale).
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#52 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 02 April 2007 - 11:16 AM

asa e...are doar 3 canale...si un v-tail mix...pe scurt:
FEATURES: Easy to use proportional 3rd channel (upgradeable to 4 channel)
Servo reverse and trim on Channels 1 and 2
Internal mixing for elevon or V-tail (Channels 1 and 2)
Proportional 3rd channel slide switch

ma gandeam ca mixand cumva directia cu eleroanele...poate chiar cu ceva combinatii de cable...in Y...is cam incepator...da sap...

10q

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 02 April 2007 - 11:18 AM

0

#53 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2007 - 11:26 AM

Sapa, dar iti pierzi vremea; mai bine iti iei o statie.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#54 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 02 April 2007 - 11:33 AM

:D)...=))
ok...
0

#55 Useril este offline   forfun 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 31 May 2007 - 11:48 AM

salut tuturor,
sunt si io beginer de beginer si am debuttat cu acest model de curand. L-am asamblat dupa instructiuni, totul bine si frumos. La proba de zbor insa esec total. Venea in bot dupa cativa metri parcursi. Pare o balena incercand sa sara un palmier de pe mal. Am centrat jucaria, am mutat accu in toate pozitiile si degeaba. Accu e 2LiPo de 2000ma. Poate cineva sa ma ghideze - cum sa fac lansarea, daca tb neaparat sa schimb motorul - care ar fi o alegere fericita - si alte info utile pt un incepator.
De asemenea unde gasesc modelul asta pt a-l folosi in FMS ?

multumesc anticipat,
Adrian
0

#56 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2007 - 02:13 PM

forfun, la 31 May 2007, 11:48, a spus:

De asemenea unde gasesc modelul asta pt a-l folosi in FMS ?

modelul pentru FMS il iei de aici.
Depanarea cea mai eficienta o facem la camp, altfel povestim si ne dam degeaba cu parerea.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#57 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 May 2007 - 02:54 PM

daca pica in bot ai pus comanda de profundor pe invers(probabil).ezglideru zboara singur daca nu il deranjezi cu comenzi de la statie... :huh:
flying is my life...
0

#58 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2007 - 03:37 PM

Zic si io... ca sunt patzit (nu cu EZ Glider).
Motorul se invarte in sensul care trebe?
Adica elicea sufla aer inspre spate sau inspre... fatza?

Nu radeti! E patzita.
Kerosen stie ca mi-a luat fo doua-trei incercari de a-i zbura o aripa (aia clasica, cu motor in cur) la care schimbasem motor+controler.
Chestia ca le dadusem jos de pe o aripa zburatoare cu motor in bot...
Fara sa inversez sensul...

Comportamentul la un EZ Glider ar fi cam ala pe care-l descrie Forfun...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#59 Useril este offline   forfun 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 31 May 2007 - 03:54 PM

multumesc mult pentru raspunsurile prompte. Monstrul e in Galati si acolo o sa il zbor in weekend iar. Stiti cumva dc e vreun club de aeromodele acolo ?
Cred ca am conectat corect motorul - sa verific cum ii sufla elicea. A m facut legaturile asa cum zicea la carte. MAi zicea acolo ca dc inversez se parleste motorul :D Deci pp ca e ok. Totusi - cat de puternic trebuie sa fie vantul ? Trebuie lansat doar in panta ? Cat de mare ? Il arunc pur si simplu in sus/drept ? Varianta "zmeu" nu ma incanta deloc :wub:
Legat de profundor - am verificat conexiunea inainte de lansare.
Multumesc inca o data de ajutor.
0

#60 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2007 - 04:03 PM

alergi si il lansezi orizontal (cam de la nivelul capului, daca ai mana intinsa), cu vantul batandu-ti din fata. Dupa ce incepe el sa zboare, il ridici usurel. In nici un caz nu-l arunci in sus!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro