Modelism - RHC Forum: Easy Glider Electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Easy Glider Electric

#1 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 October 2005 - 04:05 PM

Am primit si eu ultimul model de planor produs de Multiplex - Easy Glider Electric, drept pentru care postez aici cateva date referitoare la constructie si etape de montaj.
Cei care mai au acest model (fie cu motor, fie fara) sa adauge si ei poze sau detalii referitoare la constructie, caracteristici de zbor, eventual up-grade-uri.

Modelul vine sub forma de kit, este realizat din elapor si lucrat impecabil, si, in plus, are si un aspect elegant. Sunt incluse toate accesoriile pentru comenzi (tije, eche, tuburi tip bowden), un motor electric seria 400 cu reductor si o elice pliabila. Modelul se asambleaza foarte usor, in maxim 8 ore de lucru. Pentru asamblare am folosit super glue.

Caracteristici tehnice:
- anvergura: 1800 mm
- lungimea: 1115 mm
- greutatea: 880 gr
- suprafata portanta: 41.6 dm2
- incarcarea alara: 21gr/dm2
- comenzi: eleroane, directie, profundor, motor; optional, daca sistemul rc permite eleroanele pot fi mixate astfel incat sa fie folosite si pe post de frane si/sau flapsuri.
Servo necesare: 2 x HITEC HS-81 + 2 x HITEC HS-55 (sau echivalente).

In poza continutul kit-ului.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  EGE_1.JPG (82.5K)
    Number of downloads: 1278

0

#2 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 October 2005 - 04:14 PM

Aici o faza intermediara, dupa asamblarea fuselajului, montarea servourilor si motorului, si a ansamblului ampenaj orizontal + vertical.
Mai am de fixat ampenajele pe fuselaj si de pus decal-urile.

Care mai aveti, care l-ati mai zburat, bagati detalii!

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  EGE_2.JPG (99.23K)
    Number of downloads: 1018

0

#3 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 28 October 2005 - 08:28 PM

Din cate vad seamana detul de mult cu EZ*. Eu dupa ce l-am dotat cu eleroane, le-am mixat cu directia si astfel l-am facut mai "prompt".
...audaces fortuna iuvat...
0

#4 Useril este offline   Avi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 28 October 2005 - 08:45 PM

salul spune-mi si mie cat te-a costat kitul si daca in caz ca imi iau unul il pot lua sa il folosesc ca planor fara motor mersii salutare
0

#5 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 29 October 2005 - 12:18 AM

modelul zboara binisor daca ai noroc de vant bun la panta nu prea ai de ce porni motorul, eu am pus bilutza aceea metalica pt centraj in cu totul alta parte decat indica producatorul pt ca folosesc acu Litiu si le pozitzionez un pik mai in fatza, nu in lacasul prevazut de ei sub aripa. in rest numai de bine despre el, poate un pik intarit bordul de atac daca zburatzi in zone cu vegetatzie si pe burta caci se murdareste repede albul ala, pt asta am folosit bnada adeziva cu insertzie de fibra, atentzie la aterizare la catziva cm de pamant reduce mult panta de aterizare si merge asa mult si bine la rasul solului, pe flaperon devine foarte instabil nu stiu din ce motive poate nu am facut eu reglajele corespunzatoare, dar mai sigur pt o aterizare controlata deschizi elicea cu motorul la minim si reduce destul de bine din viteza. pe vant puternic baterii mai grele si totul este ok, am folosit si 2 elementzi si 3 mare diferentza nu se simte, as inclina sa cred ca se poarta mai bine cu 2 elementzi chiar.
0

#6 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 29 October 2005 - 09:38 AM

Avi, la 28 Oct 2005, 20:45, a spus:

salul spune-mi si mie cat te-a costat kitul si daca in caz ca imi iau unul il pot lua sa il folosesc ca planor fara motor mersii salutare

Exista varianta si fara motor costa in jur de 75 de euro.
DT
0

#7 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 29 October 2005 - 10:39 AM

eu l-am zburat la simulator si nu stiu FMS-ul cat de fidel reproduce caracteristicile lui, dar am reusit, super incepator fiind, sa aterizez cu el aroape la punct fix, cu vant fixat la 4m/s. de fapt, cu el am invatat sa controlez un aeromodel RC. e superb!!! imi strang bani si-mi iau si eu unu.
imi cer scuze daca am facut off topic, ca am vb de simulator....

va pun 2 poze facute la simulator cu el, daca nu va plac, le sterg....

Fisiere atasate


I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#8 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 29 October 2005 - 10:40 AM

si a doua... pe sol

Fisiere atasate


I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#9 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 October 2005 - 01:34 PM

Avi, la 28 Oct 2005, 21:45, a spus:

salul spune-mi si mie cat te-a costat kitul si daca in caz ca imi iau unul il pot lua sa il folosesc ca planor fara motor mersii salutare

citeste subiectul asta
uitete bine si la poze sa vezi ca sunt si cu si fara motor.
flying is my life...
0

#10 Useril este offline   Avi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 29 October 2005 - 08:23 PM

mersii mult
0

#11 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 29 October 2005 - 09:06 PM

Am si eu in lucru, adica in curs de montaj un easy glider, fara motor. Dupa succesul napraznic al easystarului, se pare ca si easygliderul are sortita cam aceeasi soarta. Eu l-am ales pentru ca aveam nevoie de un planor pe care sa il montez rapid, si sa imi incapa usor in masina, cu care sa pot incerca si pante mai putin folosite, fara mari batai de cap, dar care sa zboare faaaain si sa arate ok.

Modelul este tot din elapor, cu care ne-am obisnuit deja: solid, fidel, elastic, si care arata chiar bine. Se lipeste cu cyano, fara probleme si micile reparatii (cute, indoituri) merg scoase cu apa calda, incalzita progresiv.

Eu am facut 2 mici modificari: am pus balamale la eleroane (nu era necesar de fapt, dar cand ai pitici multi si toti stau pe sub scalp...); a doua este ca i-am pus patina. Asta e necesara, ca io nu accept planorul fara patina sau fara tren, chiar daca am si o exceptie exceptionala - ASW 22 3,5m anvergura ce aterizeaza pe burta (comnpozita bien sur).

Balamalele sunt un lucru delicat si manactor de timp si nervi: e nevoie de un lonjeorn fals pe eleroane, de vreo 4 balamale pe eleron, si ceva munca, cyano etc. Nu se justifica!

Patina - am executat-o din placaj de 2,5 mm grosime, traforata si ajustata. De fapt am pus o piesa de placaj in tot botul planorului, care iese in partea inferioara pe post de patina. Rolul acestei piese, montata chiar in planul de separatie a celor doua jumatati de fuselaj, e de rigidizare.

Mai aveti nevoie de 2 prelungitoare de servo, pt eleroane. Prefer aceasta solutie, si nu prelungirea firelor prin lipire, intrucat astfel se pot schiumba usor servourile in caz ca o fi nevoie.

Nu mixati statia pe flaperon! ca in acest fel creste unghiul de incidenta a aripii pe capete(eleroane) adica angajare! Si asta in faza de aterizare! Nu degeaba MPX recomanda mixarea in sus, ca spoilere a eleroanelor.

Si dupa zborul inaugural va voi tine la curent.
BigEasyGlider.
FROGS CAN FLY!
0

#12 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2005 - 01:57 PM

Am aruncat un ochi pe "Baronerosso" sa vad ce articole interesante si sfaturi au mai aparut si am dat de un articol despre constructia, modificari si trucuri la Easy Glider. Mada, Big, dar si altii, sper sa va fie de vreun folos. http://www.baronerosso.net/mod-subjects-vi...pageid-202.html


0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 October 2005 - 04:11 PM

cate ceva si despre constructie.
servourile comenzilor (asa zis) principale se vor monta cu tot cu bowdenurile aferente INAINTE de lipirea celor 2 parti ale fuselajului.
NU folositi scoci dublu adeziv!!! eu asa am facut si m-am trezit la montajul final al celor doua semifuselaje ca in zona servourilor nu se imbina.....asa ca m-am chinuit sa scot scociul dubluadeziv dintre servo si fuselaj fara sa misc de servo sau de fuselaj...
a fost crima...dupa ce am reusit sa dau afara ce era in plus fuselajul s-a imbinat perfect si nu au mai fost probleme.totusi ,dupa ce imbinati fuselajul bagati cate 2 picaturi de superglue pe langa fiecare servo ca e posibil sa aibe un joc minim.la servourile de eleroane se poate folosi cu succes dubluadeziv si un scoci simplu deasupra intucat locasurile sunt taiate exact pentru hitec hs55 care intra usor fortat acolo.
motorul sta prins in fuselaj prin intermediul reductorului care are un locas perfect in fuselaj....locasul chiar are inclinarea de cateva grade in jos....
nici motorul(reductorul ) nu necesita lipire...sta in locasul lui destul de "fest" are un joc minim fata-spate.(sub 1 mm)
cand dai motor full acest joc nu mai conteaza intrucat elicea trage....si pana sa traga de aeromodel trage de motor catre fata....

o alta parere sincera ...nu folositi bila de rulment furnizata de producator pentru centarea modelului....si mai ales nu acolo unde spun planurile de asamblare.
eu NU am folosit-o si totusi se vede ceva plumb in bot.....
spatiile pentru electronica sunt destul de "zgarcite" asa ca folositi pe cat posibil receptoare micro si serourile recomandate de producator.

a si inca ceva apropos de ce zicea Big cu mixurile....
eu am pe ezglider un amarat de receptor cu 4 canale.....deci spoiler/flaps canci....
zboara minunat si fara nu trebuie sa va stresati....doar ca in functie de vant nu-l mai aduci chiar la picior la aterizare....ca uneori pluteste al dracului de mult.....dar cu profundorul usor "piscat" pe picat se rezolva orice problema..... :(

problema cea mai nasoala a kitului o reprezinta "asa zisa elice"
este ceva de groaza.....nu se pliaza bine pe fuselaj....este foarte moale....deci presupun ca la turatii mari nu mai are eficienta care ar trebuii sa o aibe....in loc sa bata aerul ...aerul o bate pe ea (ca sa ma exprim plastic).
Mai ales ca motorul este de 6 v ,asa ca daca pui 3 celule lipo il parlesti in maxim 30 de sec ,iar cu 2 celule lipo merge ce merge ,dar cred ca elicea nu-si face treaba.....dupa ceva chinuri am ajuns la concluzia ca elicea are urmatoarele dimensiuni:

9,63x 5,34 (inchi) adicatelea cam 2450 mm diametru cu 1356 mm pas
destul de UNIC as putea spune ,si mai ales destul de greu de inlocuit cu o elice mai "de firma",nu mai spun ca eliciile de firma nu se potrivesc la cuplaj ai nevoie de un strungar.....
in rest o placere sa-l zbori,evident un mare pas inainte fata de EZ*!

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#14 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 October 2005 - 05:11 PM

Scuze...245.0 X 135.6..... :(
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 October 2005 - 06:05 PM

MADA, la 28 Oct 2005, 17:05, a spus:

Modelul se asambleaza foarte usor, in maxim 8 ore de lucru. Pentru asamblare am folosit super glue.

ceva amendamente de adus: daca ai tot ce-ti trebuie timpul de aducere in linie de zbor scade la 4 ore....mie atat mi-a luat.
superglue am folosit si eu dar marea smecherie este tipul lui....am folosit un power glue unguresc marca SKY care are timpul de intarire ceva mai lung,undeva pe la 15 secunde....asa ca ramane timp pentru reglaje de aliniere "after glue".
pentru cei mai putin maniaci (scuze BS si BIG :( ) care folositi balamalele originale din elapor,dupa ce taiati elaporul din lateralele suprafetelor de comanda ,miscati cu mana sus -jos suprafetele de 20-30 de ori astfel incat "sa se lase" materialul si sa se miste usor.
ATENTIE! :deriva are si o balama normala de plastic.

in rest ca variante vazute de mine: simplu (merge la panta si sandou) ,simplu cu mecanism declansator pentru remorcare (BogdanStancu poate da amanunte) si electro deja destule exemplare.

la panta si vant puternic la varianta electro recomand pack nimh/nicd sau lestare simpla cu plumbi de la vulcanizare ,pentru zbor la termica Lipo face legea....
flying is my life...
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 November 2005 - 07:02 AM

Se poate si asa ?, la 31 Oct 2005, 18:11, a spus:

Scuze...245.0 X 135.6..... :)

da! ,scuze ! :D
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 01 November 2005 - 12:50 PM

Gata "obiectu".
De zburat, n-am avut noroc in week-end datorita unui servo (pentru profundor) care se misca in locasul lui.
Acum l-am intepenit cu cateva picaturi de cyano.
Eu i-am pus si bila de metal in locul recomandat de producator, insa, la centraj, am constatat ca e greu de coada, drept pentru care a mai necesitat 30 gr. de plumb in zona din spatele motorului. Pack-ul (LiPo 2 celule 1500 mA) l-am pozitionat maxim in fata in locasul sau.
Multumiri si pentru recomandarea de a nu folosi eleroanele si pe post de flapsuri! Eram chitit pe ele.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  EGE_3.JPG (48.86K)
    Number of downloads: 485

0

#18 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 01 November 2005 - 12:51 PM

Inca o poza

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  EGE_4.JPG (33.83K)
    Number of downloads: 416

0

#19 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 01 November 2005 - 12:54 PM

si "amenajarile interioare"

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  EGE_6.JPG (39.22K)
    Number of downloads: 643

0

#20 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2005 - 04:29 PM

MADA, la 1 Nov 2005, 13:50, a spus:

Eu i-am pus si bila de metal in locul recomandat de producator, insa, la centraj, am constatat ca e greu de coada, drept pentru care a mai necesitat 30 gr. de plumb in zona din spatele motorului.

Te-a mancat in cur... o sa vezi ce frumos o s-o ia pe o aripa, cu botu-n sus, mai ales cand va fi vantul tare...
bila aia cred ca era pentru cei care pun pacuri NiCd sau NiMh.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 01 November 2005 - 04:30 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#21 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 November 2005 - 05:37 PM

BogdanStancu, la 1 Nov 2005, 17:29, a spus:

Te-a mancat in cur... o sa vezi ce frumos o s-o ia pe o aripa, cu botu-n sus, mai ales cand va fi vantul tare...
bila aia cred ca era pentru cei care pun pacuri NiCd sau NiMh.

eu nu am pus bila ,si am zburat bine merci cu nimh....

da totusi modelul lui mada fiind centrat bine (cu tot cu bila de otel) nu inteleg de ce zici ca o sa o ia pe o aripa....
flying is my life...
0

#22 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2005 - 05:53 PM

pai ca ca orice avion, daca e "centrat" inspre spate, o sa se angajeze si o sa inceapa cu aripa; daca l-a ingreunat Mada, adaugandu-i plumb, iar nu merita. Nu era mai bine fara bila si fara pb? Sau daca tot voia sa-l ingreuneze, macar sa fi fost mai greu de bot cum ii sta bine in vant...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#23 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 November 2005 - 06:15 PM

BogdanStancu, la 1 Nov 2005, 18:53, a spus:

pai ca ca orice avion, daca e "centrat" inspre spate, o sa se angajeze si o sa inceapa cu aripa.

pai nu e centrat inspre spate....
cu restul sunt de acord.
flying is my life...
0

#24 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 01 November 2005 - 07:25 PM

l-am centrat astfel incat sprijinit in centrul de greutate indicat (la 70 mm de bordul de atac al aripii) sta usor aplecat de bot
probabil ca daca nu-i puneam bila nu mai era nevoie de plumb, dar acum asta e
0

#25 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 November 2005 - 07:37 PM

MADA, la 1 Nov 2005, 20:25, a spus:

probabil ca daca nu-i puneam bila nu mai era nevoie de plumb, dar acum asta e

eu nu am bila si tot i-am pus plumb.
ce este demn de luat in seama este faptul ca bogdan la al lui are un servo in plus(declansatorul) ,un pack de receptie care e destul de greu,si totusi a gasit necesar sa lesteze planorul cu o mare bara de plumb lunga si frumoasa lipita exact deaspura CG.(nu stiu exact gramajul)
deci chiar si dupa parerea lui ,planorul este prea usor si trebuia lestat.acum ca lestezi o bila de metal pe spate si un plumb pe fata ,sau direct cu plumb in cg ar fi de discutat care sunt avantajele si dezavantajele fiecarei metode.

daca stau bine sa ma gandesc al meu echipat cu lipo +motor ,si al lui cu ce am spus mai sus ,iesim cam la aceeasi greutate.
flying is my life...
0

#26 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 01 November 2005 - 08:46 PM

bai domnilor, bai gentlemeni!
vedem si noi o poza cu CELEBRA BILA
o fi aia de la P-ta Romana si nu ne dam seama...
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#27 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2005 - 11:59 AM

Asa e, Silviu. Planoru' lu' Bogdan este LESTAT ca sa aiba viteza mai mare adica resursa. Plumbu ala in CG nu are de-a face cu centrajul, este doar LEST. La EG electric cred ca problema se pune un pic altfel: cu bila si eventual plumb, se centreaza. De lestat daca e cu motor original si acc NiMH nu cred ca mai e nevoie. Daca incepi cu vrushless si LiPo atunci probabil ca mai e nevoie si de lest (functie si de conditiile de zbor)

Stima si consideratiunea
Men
0

#28 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2005 - 12:07 PM

sunt 35g si daca bate vantul tare, cred ca mai vrea; daca nu il lestez, zboara ca o frunza in vant puternic. Adica ce a zis Men.
Padrinelu, sa te vad pe tine zburand cu un avion cu celebra bila!
Oricum, motorul, reductorul si controllerul atarna mai greu decat servoul meu + declansatorul, deci probabil ca in vant puternic se va comporta bine, nu acelasi lucru se poate spune despre vant slab, termica slaba, etc.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#29 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 03 November 2005 - 10:45 PM

stie cineva, exista planuri pentru el? ceva care sa se poata scoate la cnc? sau si ceva format mai normal.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#30 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 November 2005 - 05:39 AM

Big, la 29 Oct 2005, 22:06, a spus:

Nu mixati statia pe flaperon! ca in acest fel creste unghiul de incidenta a aripii pe capete(eleroane) adica angajare! Si asta in faza de aterizare! Nu degeaba MPX recomanda mixarea in sus, ca spoilere a eleroanelor.

Citeaza

If you set it up for flaps, it will slow down and this thing will hoover a couple of feet off the ground forever, almost like it does not want to land. This is where note number two comes in. Since it does like to float you will run out of field quickly waiting on it to "dead stick" to the ground.


uite altii ce parere au....nici vorba de angajare.
Hai Bigule povesteste-ne... :D
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro