Modelism - RHC Forum: graupner mz-18 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

graupner mz-18

#31 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2015 - 02:47 PM

Daca o sa cauti pe net , suprinzator nu spune nimeni ca le-a picat modelul cu graupner... :)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#32 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 October 2015 - 02:49 PM

Doar pe YM, susoteli la ureche, sa nu auda tot targul :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#33 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2015 - 02:50 PM

Si ce ai auzit ? Hash8484 sunt pe yahoo
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#34 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 02 October 2015 - 06:10 PM

Nu am uitat. ^_^ Totul e pregatit. Sper sa reusesc sa ies in seara asta sau maine si revin cu datele.
0

#35 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 02 October 2015 - 08:11 PM

Vezi postareahash84, la 02 October 2015 - 02:47 PM, a spus:

Daca o sa cauti pe net , suprinzator nu spune nimeni ca le-a picat modelul cu graupner... :)


Asta am gasit si eu, doar ca e un anume moldovean, de zboara un anume extra de a extreme flight care ma bombardeaza cu futaba, mie nu imi place futaba si tot baga strambe!
Fly it, like you stole it!
0

#36 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 02 October 2015 - 08:28 PM

Vezi postareaRedDevil, la 02 October 2015 - 08:11 PM, a spus:

Asta am gasit si eu, doar ca e un anume moldovean, de zboara un anume extra de a extreme flight care ma bombardeaza cu futaba, mie nu imi place futaba si tot baga strambe!

Ups, m-am simtit. Nici daca imi da renatoa 10 taranIS nu renunt la Futaba :). Scuze de off-topic :)
0

#37 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 02 October 2015 - 08:30 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 02 October 2015 - 08:28 PM, a spus:

Ups, m-am simtit. Nici daca imi da renatoa 10 taranIS nu renunt la Futaba :). Scuze de off-topic :)


Mosule esti obsedat, aici se vorbeste de graupner!!
Fly it, like you stole it!
0

#38 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 02 October 2015 - 08:30 PM

Vezi postareaRedDevil, la 02 October 2015 - 08:11 PM, a spus:

Asta am gasit si eu, doar ca e un anume moldovean, de zboara un anume extra de a extreme flight care ma bombardeaza cu futaba, mie nu imi place futaba si tot baga strambe!

Ups, m-am simtit. Nici daca imi da renatoa 10 taranIS nu renunt la Futaba :). Scuze de off-topic :)
0

#39 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2015 - 08:51 PM

hai ca sa fac lucrurile oficial :)
mi-a cazut avionul.
a fost de la receptie.
cum de stiu ?
de la telemetrie.
se vede clar cum scade calitatea receptiei la minutul fatal 3:14 si avionul incepe o coborare cu 25ms de la 75m altitudine. receptia nu a mai mers, dar telemetria a functionat.
Fisier atasat  Untitled1.png (96.49K)
Number of downloads: 60
receptia revine cand a fost foarte aproape de pamant, dar prea tarziu pentru a salva avionul...
cauza e greu de spus.
dupa crash am testat receptorul. cu una din antene sunt probleme la receptie.
procedura de test am luat-o de pe un forum nemtesc, specific doar graupner. o gramada de informatii utile acolo ! http://www.gh-lounge.de/
se inveleste una din antene in folie de aluminiu sau se baga intr-o teava si se testeaza cu antena libera.
eh aici, dupa cum se vede in poza, desteptul de mine am pus scoci cu aluminiu pe canopia avionului...receptorul fix sub ea...
probabil ca s-au aliniat planetele impotriva mea, avionul a avut pozitia perfecta (ieseam din viraj, canopia spre mine, aluminiul intre statie si receptor, antena de la statie in pozitie orizonatala etc....) si a luat-o fix in jos.
rezultatul : Fisier atasat  plane2.jpg (298.9K)
Number of downloads: 71
Problema e ca nu stiu daca receptorul a fost defect si inainte de crash sau s-a defectat dupa...
Am citit mult, acum stiu procedurile de testare de la receptie, statia ofera o gramada de informatii.
nimeni pe net nu se plange ca ar fi pierdut receptia...
la mine asa a fost sa fie
Morala :
1. sa nu puneti folie de aluminiu pe canopie :)
2. failsafe se face in felul urmator : motor 0, restul canalelor pe hold. la mine failsafe era cu motor 0, dar canalele se duceau pe mijloc (oarecum pozitia de drept a avionului). nu e bine. hold e pozitia corecta. daca aveam hold, avionul nu patea nimic...ducand toate comenzile pe zero, asta a insemnat directia pamant :(
Acum am luat alt avion, alt receptor.
o iau de la capat ;)
dar inca am incredere in statie si o recomand
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#40 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2015 - 08:53 PM

poze din testele cu receptorul.
antena 1 : ok
Fisier atasat  a1.png (37.67K)
Number of downloads: 23
antena cu probleme :
Fisier atasat  a2.png (44.46K)
Number of downloads: 23
RXSQ trebuie sa fie cat mai apropiat de 100.
la 50m, cu statia in range test, nu trebuie sa scada sub 85%

Aceasta postare a fost editata de hash84: 02 October 2015 - 08:54 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#41 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 02 October 2015 - 09:05 PM

Vezi postareahash84, la 02 October 2015 - 08:51 PM, a spus:

hai ca sa fac lucrurile oficial :)
mi-a cazut avionul.
a fost de la receptie.
cum de stiu ?
de la telemetrie.
se vede clar cum scade calitatea receptiei la minutul fatal 3:14 si avionul incepe o coborare cu 25ms de la 75m altitudine. receptia nu a mai mers, dar telemetria a functionat.
Atasament Untitled1.png
receptia revine cand a fost foarte aproape de pamant, dar prea tarziu pentru a salva avionul...
cauza e greu de spus.
dupa crash am testat receptorul. cu una din antene sunt probleme la receptie.
procedura de test am luat-o de pe un forum nemtesc, specific doar graupner. o gramada de informatii utile acolo ! http://www.gh-lounge.de/
se inveleste una din antene in folie de aluminiu sau se baga intr-o teava si se testeaza cu antena libera.
eh aici, dupa cum se vede in poza, desteptul de mine am pus scoci cu aluminiu pe canopia avionului...receptorul fix sub ea...
probabil ca s-au aliniat planetele impotriva mea, avionul a avut pozitia perfecta (ieseam din viraj, canopia spre mine, aluminiul intre statie si receptor, antena de la statie in pozitie orizonatala etc....) si a luat-o fix in jos.
rezultatul : Atasament plane2.jpg
Problema e ca nu stiu daca receptorul a fost defect si inainte de crash sau s-a defectat dupa...
Am citit mult, acum stiu procedurile de testare de la receptie, statia ofera o gramada de informatii.
nimeni pe net nu se plange ca ar fi pierdut receptia...
la mine asa a fost sa fie
Morala :
1. sa nu puneti folie de aluminiu pe canopie :)
2. failsafe se face in felul urmator : motor 0, restul canalelor pe hold. la mine failsafe era cu motor 0, dar canalele se duceau pe mijloc (oarecum pozitia de drept a avionului). nu e bine. hold e pozitia corecta. daca aveam hold, avionul nu patea nimic...ducand toate comenzile pe zero, asta a insemnat directia pamant :(
Acum am luat alt avion, alt receptor.
o iau de la capat ;)
dar inca am incredere in statie si o recomand


Folia aia de aluminiu sigur a ecranat transmisia, mie imi place mult MZ18, receptoare am testat 2 GR-12 cu un MX12, inainte sa o vand :) si nu au fost probleme, m-am dus cu un easy star pana se facu mic mic si pauza probleme.
Fly it, like you stole it!
0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 October 2015 - 09:36 PM

Simplu de zis testati asa si pe dincolo... sunt curios cine mai ofera astfel de instrumente ;)
Cei cu Futaba sigur se uita ca matza la ce postezi tu... ca la ei nu au la ce. Dar sunt fuduli...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 October 2015 - 09:38 PM

Vezi postareahash84, la 02 October 2015 - 08:51 PM, a spus:

hai ca sa fac lucrurile oficial :)
mi-a cazut avionul.
a fost de la receptie.
cum de stiu ?
de la telemetrie.
se vede clar cum scade calitatea receptiei la minutul fatal 3:14 si avionul incepe o coborare cu 25ms de la 75m altitudine. receptia nu a mai mers, dar telemetria a functionat.
Atasament Untitled1.png
receptia revine cand a fost foarte aproape de pamant, dar prea tarziu pentru a salva avionul...
cauza e greu de spus.
dupa crash am testat receptorul. cu una din antene sunt probleme la receptie.
procedura de test am luat-o de pe un forum nemtesc, specific doar graupner. o gramada de informatii utile acolo ! http://www.gh-lounge.de/
se inveleste una din antene in folie de aluminiu sau se baga intr-o teava si se testeaza cu antena libera.
eh aici, dupa cum se vede in poza, desteptul de mine am pus scoci cu aluminiu pe canopia avionului...receptorul fix sub ea...
probabil ca s-au aliniat planetele impotriva mea, avionul a avut pozitia perfecta (ieseam din viraj, canopia spre mine, aluminiul intre statie si receptor, antena de la statie in pozitie orizonatala etc....) si a luat-o fix in jos.
rezultatul : Atasament plane2.jpg
Problema e ca nu stiu daca receptorul a fost defect si inainte de crash sau s-a defectat dupa...
Am citit mult, acum stiu procedurile de testare de la receptie, statia ofera o gramada de informatii.
nimeni pe net nu se plange ca ar fi pierdut receptia...
la mine asa a fost sa fie
Morala :
1. sa nu puneti folie de aluminiu pe canopie :)
2. failsafe se face in felul urmator : motor 0, restul canalelor pe hold. la mine failsafe era cu motor 0, dar canalele se duceau pe mijloc (oarecum pozitia de drept a avionului). nu e bine. hold e pozitia corecta. daca aveam hold, avionul nu patea nimic...ducand toate comenzile pe zero, asta a insemnat directia pamant :(
Acum am luat alt avion, alt receptor.
o iau de la capat ;)
dar inca am incredere in statie si o recomand



Io ti-am zis sa mai iei un avion .. nu strica la casa omului .. da tot bine si mai tarziu decat deloc .. bine ca au mai avut in stoc.

P.S.

Daaaa de ce i-ai pus folie din aluminiu ? ..
Vroiai sa te duci la Master Chef sa o bagi la cuptor ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2015 - 09:56 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 02 October 2015 - 09:38 PM, a spus:


P.S.

Daaaa de ce i-ai pus folie din aluminiu ? ..
Vroiai sa te duci la Master Chef sa o bagi la cuptor ?

Folia de aluminiu a redus temperatura in avion cu 7 grade, vara pe caldurile alea mari. Asta a fost scopul initial....pana a redus de tot. Aia e. Omul invata cat traieste
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 October 2015 - 10:15 PM

Vezi postareahash84, la 02 October 2015 - 09:56 PM, a spus:

Folia de aluminiu a redus temperatura in avion cu 7 grade, vara pe caldurile alea mari. Asta a fost scopul initial....pana a redus de tot. Aia e. Omul invata cat traieste


Ahaaa ! Am priceput .. A draq si telemetria asta .. zice cu cate grade a scazut temperatura ..

Data viitoare cand te " plictisesti " de un avion, nu te mai complica cu folii,stanioale si alte chestii d'astea ..
Opresti statia din buton .. e mai simplu .

Oricum Graupner e Beton .. ( era sa zic folie ) .. pe bune ! ..
Modelul vechi fara ecran color e si mai beton ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 02 October 2015 - 11:14 PM

Deci pina la urma de la ce a fost?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#47 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 October 2015 - 07:08 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la 02 October 2015 - 11:14 PM, a spus:

Deci pina la urma de la ce a fost?


Esti curios ?

Te invat eu cum descoperi :

1 - Baga 2-3 zboruri fara " upgrade-uri " - nici hard nici soft - adica sa nu faci nici
up-grade de soft la statie - o lasi asa cum a venit din fabrica .
2 - Infasoara avionul in folie pentru piept de rata la cuptor
si mai baga un zbor sau jumate de zbor daca nu chiar un sfert de sfert .. folie iti dau eu ...


Toate astea le faci cu cel mai bengos avion al tau , si cel mai mare ..
La alea mici nu e elocvent testul - prea mici , prea aproape receptorul de restul
componentelor ... La 50 cmc e spatiu cat vrei ..

Daca aveai un Jet de 10.000 de Euroi era si mai si ... STIINTA PURA !

P.S.

Sa verifici si temperatura din carlinga in cele doua variante .. :blink:

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 October 2015 - 07:11 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#48 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2015 - 07:51 AM

Offf... cand ma gandesc ca un copter de 400 grame are pe el ventilator, unul mic de un inch, dar ARE !... ce simplu iti era sa ventilezi avionul fara folie...

Data aviatoare:
http://www.adelaida....-11a-sunon.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#49 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2015 - 07:53 AM

Nu ajunge renato. E deja ventilat. Are gauri speciale pentru asta. Intra aerul prin fata pe la motor si iese prin spate pe la coada. Problema era sa opresc efectul de sera creat de canopie. Si l-am oprit pt cateva zboruri :D
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#50 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2015 - 07:57 AM

Folia aia reflectorizanta auto cum face reflexia, e metalizata cumva ? :unsure:

Mergea si vopsit alb, ai fost prea catolic. Dar nu alb cu oxid de titan, cum sunt 90% dintre ele, ca e conductiva vopseaua :D
Faci proba bagand canopia in microunde si vezi daca se incalzeste. Ar fi mers un alb facut din plastic de vesela alba microwave proof ;)

Puteai zbura si tu cu burta la soare :p sa fie canopia in umbra :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 October 2015 - 07:58 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#51 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2015 - 07:58 AM

Acum am pus coala de hartie. Nu e la fel de estetic si eficient, dar merge
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 October 2015 - 08:08 AM

Vezi postareahash84, la 03 October 2015 - 07:58 AM, a spus:

Acum am pus coala de hartie. Nu e la fel de estetic si eficient, dar merge



Dar care este problema .. receptoarele astea de la Graupner au o limita de temperatura la care functioneaza .. cum este unul la Futaba cu 8 canale
caruia ii vine greata peste 50-60 grade ( parca ) ?

Caci altfel se zboara de " generatiii " intregi fara " JALUZELE " la carlinga ...

P.S.

Nu e rau nici cu hartie .. poate se gandesc aia mai mari si salveaza planeta in modul asta de efectul de sera ..

Daca o si brevetezi sa vezi ce de bani pentru avioane o sa ai ... Zboru' si avionu' ! Ha ! Ha !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 October 2015 - 08:10 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2015 - 08:11 AM

Limita pt graupner la receptie e de 70 grade. Pt esc e de 100 grade. Ideea e ca la mine in avion se incalzesc mai mult de la soare. Esc, baterie , receptor. Cu cat tin bateria mai rece cu atat ii prelungesc durata de viata mai mult
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#54 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 October 2015 - 08:35 AM

Vezi postareahash84, la 03 October 2015 - 08:11 AM, a spus:

Limita pt graupner la receptie e de 70 grade. Pt esc e de 100 grade. Ideea e ca la mine in avion se incalzesc mai mult de la soare. Esc, baterie , receptor. Cu cat tin bateria mai rece cu atat ii prelungesc durata de viata mai mult



Am inteles ..

Incearca vopsita canopia pe interior in alb .. vopsea pentru plastic .. cred ca merge si auto ..
Se da cu un primer pe plastic sa nu se cojeasca si poti da la spray sau pistol sau aerograf sa pui mai putina vopsea ..
Iese uniform, ramane si luciu fiind data pe interior .. daca ai rabdare poti sa ii faci si o schema ..
O bordura pe margine de 2 cm in una din culorile avionul sau una foarte inchisa ( daca ai la avion albastru faci un bleumarin inchis
daca ai rosu , faci un visiniu inchis etc ) si pierduta in degradee pe inca 2-3 cm dupa care alb ..

Cum au canopiile de heli dar si unele modele de F3A


P.S.

Unele de F3A le au argintii dar nu stiu daca vopseaua argintie nu contine particule de metal .. habar nu am ..

Dar poti sa incerci .. doar sa mai ai inca un avion de rezerva .. :rofl:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  AVION.jpg (103.28K)
    Number of downloads: 27

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 October 2015 - 08:36 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2015 - 08:45 AM

Astea sunt temperaturile dupa care sunt clasificate circuitele integrate.

Commercial: 0°C to 85°C
Industrial: −40°C to 100°C
Automotive: −40°C to 125°C
Extended: −40°C to 125°C
Military: −55°C to 125°C

https://en.wikipedia...perature#Ranges

Cu observatia ca practica a aratat ca cele comerciale se cam opresc pe la 60 grade, nu duc toate 85...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2015 - 09:17 AM

Mai e un aspect cu care ti-ai tras-o singur... amplasarea antenelor ! am banuiala asta dupa ce am recitit partea cu "...ieseam din viraj, canopia spre mine, aluminiul intre statie si receptor, antena de la statie in pozitie orizonatala..."

Pai daca antenele de la receptor sunt puse chiar sub canopie... in pozitia aia cretina la 90 grade in L recomandata si perpetuata chiar de marile firme, ce sa mai ceri...
Este cel mai nerecomandat mod de a pune antenele intr-un model, pot demonstra la orice ora ca fortez pierderea legaturii in 300m cu orice sistem RC cu aceasta amplasare, fara canopie ecranata.
Scoate antenele afara pe laterala, la 90 grade dar in V, ca mustatile de la somn, sa fie asa pe langa fuselaj /||\ si nu va mai conta in ce pozitie ai antena la statie indiferent, cum va fi orientat modelul in spatiu.
De fapt va conta, dar diferenta va fi uriasa, cam de la 1.4x pierdere semnal fata de 8x cum ai avea daca este ca in primul caz.

Fisiere atasate


... cu picioarele pe pamant ...
0

#57 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2015 - 09:23 AM

Dap, fix ca in poza cu receptorul futaba am avut antenele. Acum am pus una orizontal si una vertical. Nu am cum sa scot antenele afara. Prea lat avionul :)
O sa fac teste sa gasesc o asezare corecta. Cred ca o sa le pun in v pe burta avionului. Ce zici ?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#58 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2015 - 11:49 AM

Parerea mea 100% nestiintifica e ca receptorul respectiv are o problema si tu ai fost ghinionistul la care a ajuns.

Telemetria (care a mers tot timpul) pe ce antene se duce ?
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 October 2015 - 01:58 PM

Fiind de lemn, burta sau cocoasa nu are importanta, doar departe de obiecte metalice sa fie.
Am zis sa fie lateral ca sa iasa de sub umbrela capotei metalice, dar V-ul poate sa fie la fel de bine orientat si spre spate, in coada.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2015 - 09:37 AM

Vezi postareastiganas, la 03 October 2015 - 11:49 AM, a spus:

Parerea mea 100% nestiintifica e ca receptorul respectiv are o problema si tu ai fost ghinionistul la care a ajuns.

se poate...si combinat cu folia de aluminiu, aia a fost....

Vezi postareastiganas, la 03 October 2015 - 11:49 AM, a spus:

Telemetria (care a mers tot timpul) pe ce antene se duce ?

nu stiu, si nici nu am gasit datele astea pe undeva...
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro