Diferentiale Trebuie schimbat uleiul?
#1
Postat 19 February 2015 - 07:11 PM
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#2
Postat 19 February 2015 - 07:20 PM
Cand ai desfacut diferentialul probabil ca a cazut si pietricica si totul s-a intors la normal.De obicei diferentialele nu se blocheaza pe fata,cel mult pe spate la automodelele de drift.
#3
Postat 19 February 2015 - 07:26 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 February 2015 - 07:26 PM
#4
Postat 19 February 2015 - 08:12 PM
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#6
Postat 20 February 2015 - 08:40 AM
De obicei in difful central trebuie sa fie mai mult marmelada decat ulei.. asta ca in momentul in care spatele pierde aderenta sa mai ajunga din putere si la rotile din fata... pe fata ar trebui sa ai ulei tot gros dar nu marmelada, iar pe spate mai subtire.
Aceasta postare a fost editata de neataticu: 20 February 2015 - 08:41 AM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#7
Postat 20 February 2015 - 05:22 PM
In rest eu le las aproape libere pe fata/spate,pe spate e putin mai "inchis" dar nici pe departe blocat.
#8
Postat 20 February 2015 - 05:40 PM
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#9
Postat 20 February 2015 - 07:24 PM
-sa unga
-sa aibe o anume vascozitate care nu se schimba peste 2-3 iesiri.
Cam orice ulei(poate mai putin ala de tras pestele la tigaie) unge.Doar ca unele rezista la temperatura,altele sunt pentru mecanisme fine,etc.Oricum,mai importanta e vascozitatea.Mai vascos inseamna ca nu va lasa rotile sa se invarta cu viteze foarte diferite(gen una sta pe loc si cealalta mai are putin si sare cauciucul de pe ea,ci una are viteza medie si cealalta e turata bine),se apropie ca si comportament de un ax simplu,care forteaza TOT timpul rotile sa aibe aceiasi viteza de rotatie daca e un ulei asa vascos ca blocheaza diferentialul.
Daca e mai lichid(curgator :D) atunci va lasa rotile sa se invarta cu ce viteza doresc ele,e diferential in adevaratul sens al cuvantului.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 February 2015 - 07:25 PM
#10
Postat 23 February 2015 - 12:07 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216