Modelism - RHC Forum: Wing Tiger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Wing Tiger Reparare

#1 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 18 February 2015 - 09:14 AM

Salutare
De curand am intrat in posesia unui trainer Wing Tiger, crashuit pe care as vrea sa-l readuc la "viata"
modelul a fost lovit (rupt )in partea din fata dar lipit, ampenajul rupt, etc
Am refacut ampenajul , refacut si lipiturile din fata modelului, l-am scos la linie ca sa zic asa, dar as avea nevoie de planul aeromodelului sa-l pot finaliza complet.
Aici as avea nevoie de ajutorul vostru

Merci

P.S
Stiu ca exista google si am si "butonul" de search, deci nu vreau asemenea "sugestii" ci astept un plan de constructie daca aveti (pt pozitionare acumulator, regulator, CG, etc)
0

#2 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 18 February 2015 - 09:56 AM

La Wing Tiger nu cred ca vei gasi planuri in veci, poti da un mail la sierra daca mai au vreun manual sau sa iti indice site-ul producatorului. Intre timp arunca un ochi si aici www.art-tech.com/en/productview.asp?id=212


P.S.: Topicu asta se preta la ARF REVIEW, wing tiger se vinde ca arf!
Fly it, like you stole it!
0

#3 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 18 February 2015 - 10:14 AM

Vezi postareaRedDevil, la 18 February 2015 - 09:56 AM, a spus:


Topicu asta se preta la ARF REVIEW, wing tiger se vinde ca arf!


Mi-am dat seama dupa ce am postat. poate il muta un moderator la sectiunea potrivita
Pe site-ul de la art-tech m-am uitat inainte dar nu este nimic concludent. Am vizionat si ceva cliputi pe you toube dar iarasi nu este ceea ce ma interesa

Bafta

P.S
O sa incerc si varianta cu cei de la sierra...
0

#4 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 18 February 2015 - 10:39 AM

Vezi postareadanysoft32, la 18 February 2015 - 10:14 AM, a spus:

Mi-am dat seama dupa ce am postat. poate il muta un moderator la sectiunea potrivita
Pe site-ul de la art-tech m-am uitat inainte dar nu este nimic concludent. Am vizionat si ceva cliputi pe you toube dar iarasi nu este ceea ce ma interesa

Bafta

P.S
O sa incerc si varianta cu cei de la sierra...


Uite aici un topic intreg pe rcgroups www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=962601

Mai cauta pe google "wing tiger user guide"

Si urmareste pagina asta www.art-tech.com/en/down.asp?Sid=1

Pe vremuri la sectiunea aia aveau manualele la produsele lor, acum vad ca e in renovare. Si oricum ca la orice trainer CG-ul trebuie sa fie la 1/3 din BA.
Fly it, like you stole it!
0

#5 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 February 2015 - 07:47 PM

:) Iar mă bag. Am văzut pozele și mi-am dat seama că avem așa ceva la club. Este vechi dar nu a zburat niciodată. Nici abțibildurile nu le are. Am încercat Vara trecută să-l facem hidro, dar ... după probe a trebuit să modificăm flotoarele și nu am mai apucat să-l zburăm. E posibil să-i găsesc planurile, dar nu sunt sigur. Dacă te ajută niște poze cu detalii, îi fac și ți le trimit.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#6 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 18 February 2015 - 08:05 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 18 February 2015 - 07:47 PM, a spus:

:) Iar mă bag. Am văzut pozele și mi-am dat seama că avem așa ceva la club. Este vechi dar nu a zburat niciodată. Nici abțibildurile nu le are. Am încercat Vara trecută să-l facem hidro, dar ... după probe a trebuit să modificăm flotoarele și nu am mai apucat să-l zburăm. E posibil să-i găsesc planurile, dar nu sunt sigur. Dacă te ajută niște poze cu detalii, îi fac și ți le trimit.


Sigur ca m-ar ajuta ceva poze, cum ar fi pozitionarea reciverului, acumulatorului si pozitionarea ESC-ului. In mare parte cam asta m-ar interesa. Intuiesc cam pe unde ar veni, insa acumulatorul e destul de incomod de introdus in locas (daca aceia este pozitia...) din cauza tijei de comanda care merge la roata din fata (cea care vireaza)

Merci
Dan

P.S. Iti raman indatorat daca poti sa faci aceste pozehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
0

#7 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 February 2015 - 11:01 PM

Vezi postareadanysoft32, la 18 February 2015 - 08:05 PM, a spus:

Sigur ca m-ar ajuta ceva poze, cum ar fi pozitionarea reciverului, acumulatorului si pozitionarea ESC-ului. In mare parte cam asta m-ar interesa. Intuiesc cam pe unde ar veni, insa acumulatorul e destul de incomod de introdus in locas (daca aceia este pozitia...) din cauza tijei de comanda care merge la roata din fata (cea care vireaza)

Merci
Dan

P.S. Iti raman indatorat daca poti sa faci aceste pozehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif


Oops. Noi i-am scos roţile şi implicit şi mecanismul roţii de bot. :rolleyes:
Fac zilele astea poze, dar poziţionările pe care le doreşti nu necesită un plan. Le faci în funcţie de ce ai şi cum e amenajarea interioară. Noi am pus motor termic, aşa că ... nu e ESC.
La original acumulatorul vine cam la 2 cm de peretele de foc. Noi am pus rezervorul de combustibil. Oricum acumulatorul îl foloseşti şi drept balast pentru echilibrare, aşa că dacă nu are loc, fă-i ! Astea sunt lucruri pe care le ştii deja. Care e teama ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#8 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 February 2015 - 11:08 PM

Ţi-a pus Red nişte link-uri. Te poţi inspira bine şi de acolo. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#9 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 18 February 2015 - 11:31 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 18 February 2015 - 11:08 PM, a spus:

Ţi-a pus Red nişte link-uri. Te poţi inspira bine şi de acolo. :rolleyes:


pe linkurile amintite ma uitasem deja inainte de a deschide topicul. Treaba cu locasul pt baterie, balast, etc stiu..., insa nalamurirea mea era cum sa fac sa fie mai accesibila schimbarea acumulatorului. Cand merg la camp nu ma duc doar cu un singur acumulator iar pt schimbarea lui nu vreau sa stau sa ma chinui. Adica sa zbor 10 min si sa stau dupa 1/2 ora sa schimb acumulatorul.
In alta ordine de idei ce spui tu ca ESC-ul vine imediat supa panoul de foc..., nu prea as crede (de asta si vroiam un plan), in primul rand nu prea are loc acolo + ca daca l-as pune totusi acolo ar freca cablurile de tija rotii viratoare. Nu stiu cum spui ca voi acolo la-ti montat, poate vorbim de modele diferite...
0

#10 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 February 2015 - 12:01 AM

Vezi postareadanysoft32, la 18 February 2015 - 11:31 PM, a spus:

pe linkurile amintite ma uitasem deja inainte de a deschide topicul. Treaba cu locasul pt baterie, balast, etc stiu..., insa nalamurirea mea era cum sa fac sa fie mai accesibila schimbarea acumulatorului. Cand merg la camp nu ma duc doar cu un singur acumulator iar pt schimbarea lui nu vreau sa stau sa ma chinui. Adica sa zbor 10 min si sa stau dupa 1/2 ora sa schimb acumulatorul.
In alta ordine de idei ce spui tu ca ESC-ul vine imediat supa panoul de foc..., nu prea as crede (de asta si vroiam un plan), in primul rand nu prea are loc acolo + ca daca l-as pune totusi acolo ar freca cablurile de tija rotii viratoare. Nu stiu cum spui ca voi acolo la-ti montat, poate vorbim de modele diferite...


Nu ESC-ul, ci acumulatorul, dedesubt imediat după panoul de foc. Sunt vreo 2 cm de spumă. Ţi-am spus că noi am modificat modelul şi l-am făcut termic. Am scos şi roţile. După câte îmi aduc aminte, ESC-ul nu avea un locaş special, ci venea undeva după receptor, sub aripă, dar nu sunt sigur. Cu schimbarea acumulatorului ...depinde ce anume te încurcă la dimensiunea lui. Într-adevăr trapa de sub bot este cam peste mână, iar dacă ai un acumulator care intră fest, iese greu. Asta se rezolvă punând o panglică sub acumulator, lipită în locaş, cu celălalt capăt, liber. Când pui acumulatorul, panglica rămâne dedesubt şi doar un capăt, pe lângă acumulator, în afară. Când vrei să-l scoţi tragi simplu de panglică şi-ţi scoate acumulatorul. Metoda asta am aplicat-o şi la alte modele care aveau locaşul pentru acumulator poziţionat la fel.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#11 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 19 February 2015 - 09:15 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 February 2015 - 12:01 AM, a spus:

Nu ESC-ul, ci acumulatorul, dedesubt imediat după panoul de foc. Sunt vreo 2 cm de spumă. Ţi-am spus că noi am modificat modelul şi l-am făcut termic. Am scos şi roţile. După câte îmi aduc aminte, ESC-ul nu avea un locaş special, ci venea undeva după receptor, sub aripă, dar nu sunt sigur. Cu schimbarea acumulatorului ...depinde ce anume te încurcă la dimensiunea lui. Într-adevăr trapa de sub bot este cam peste mână, iar dacă ai un acumulator care intră fest, iese greu. Asta se rezolvă punând o panglică sub acumulator, lipită în locaş, cu celălalt capăt, liber. Când pui acumulatorul, panglica rămâne dedesubt şi doar un capăt, pe lângă acumulator, în afară. Când vrei să-l scoţi tragi simplu de panglică şi-ţi scoate acumulatorul. Metoda asta am aplicat-o şi la alte modele care aveau locaşul pentru acumulator poziţionat la fel.



mda, merci pt intentia ta de a ma ajuta dar e clar ca nu vorbim despre acelasi model (asa cred, pt ca din ce spui tu, nu se potriveste deloc cu realitatea- modelul despre care discutam)
O sa incerc sa fac ceva poza sa vezi despre ce vorbesc

Bafta
0

#12 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 February 2015 - 12:50 PM

Vezi postareadanysoft32, la 19 February 2015 - 09:15 AM, a spus:

mda, merci pt intentia ta de a ma ajuta dar e clar ca nu vorbim despre acelasi model (asa cred, pt ca din ce spui tu, nu se potriveste deloc cu realitatea- modelul despre care discutam)
O sa incerc sa fac ceva poza sa vezi despre ce vorbesc

Bafta


Nu e clar. :D
Vorbim despre acelaşi model, dar nu mai ţineam minte cum arată originalul pentru că l-am modificat extrem. Mai avem nişte motoraşe termice mici şi unul l-am pus pe un Wing Tiger. Între timp, am dat nişte telefoane şi am aflat de la băieţi că mai avem unul nemodificat, în magazie (neuronul obosit). Este şi manualul lui. :rolleyes:
Îi fac poze, iau manualul, îl scanez şi ţi le trimit. :drinks:

URA

ViP

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 19 February 2015 - 12:52 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#13 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 19 February 2015 - 01:03 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 February 2015 - 12:50 PM, a spus:

Nu e clar. :D
Vorbim despre acelaşi model, dar nu mai ţineam minte cum arată originalul pentru că l-am modificat extrem. Mai avem nişte motoraşe termice mici şi unul l-am pus pe un Wing Tiger. Între timp, am dat nişte telefoane şi am aflat de la băieţi că mai avem unul nemodificat, în magazie (neuronul obosit). Este şi manualul lui. :rolleyes:
Îi fac poze, iau manualul, îl scanez şi ţi le trimit. :drinks:

URA

ViP



Merci :clapping: :clapping:
0

#14 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 February 2015 - 01:56 PM

Salut. Sa sti ca Viorel are dreptate. La WIng Tiger, ESC-ul este in spatele panoului de foc. Acolo este si o bucata de fier pe care chinezul a "" uitat-o"". Iar bateria e dedesubt, intr-un locas cu usita, nu e greu de schimbat Eu l-am reparat vara trecuta pe cel de la cercul de aero de la noi. A fost trantit de liniile de tensiune, s-a rupt aripa si apoi a cazut in bot. Dupa reparatie a iesit cu 10mm mai scurt :rolleyes: . I-am modificat locasul bateriei, mai lung, sa intre 2200mAh. Inainte sa-l inapoiez la club, l-am zburat si eu si Aurel( casper20 ) care l-a intors pe toate partile :D .
Centrul de greutate e pe tija din aripa. Contragreutatea din bot nu a mai trebuit sa o pun.
Este un trainer excelent, motorul trage de rupe cu tripala de 10x6 si 3s. ESC de 30 A.
Daca folosesti roata de fata originala, pune pe directie un servo MG.
:good:

Aceasta postare a fost editata de catamures: 19 February 2015 - 01:57 PM

Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#15 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 19 February 2015 - 05:23 PM

Vezi postareacatamures, la 19 February 2015 - 01:56 PM, a spus:

Salut. Sa sti ca Viorel are dreptate. La WIng Tiger, ESC-ul este in spatele panoului de foc. Acolo este si o bucata de fier pe care chinezul a "" uitat-o"". Iar bateria e dedesubt, intr-un locas cu usita, nu e greu de schimbat Eu l-am reparat vara trecuta pe cel de la cercul de aero de la noi. A fost trantit de liniile de tensiune, s-a rupt aripa si apoi a cazut in bot. Dupa reparatie a iesit cu 10mm mai scurt :rolleyes: . I-am modificat locasul bateriei, mai lung, sa intre 2200mAh. Inainte sa-l inapoiez la club, l-am zburat si eu si Aurel( casper20 ) care l-a intors pe toate partile :D .
Centrul de greutate e pe tija din aripa. Contragreutatea din bot nu a mai trebuit sa o pun.
Este un trainer excelent, motorul trage de rupe cu tripala de 10x6 si 3s. ESC de 30 A.
Daca folosesti roata de fata originala, pune pe directie un servo MG.
:good:


Salut Cata,
Ai dreptate in legatura cu ESC-ul (am vazut si balastul care l-a lasat chinezul in fata...) insa sunt ceva "probleme"
Esc-ul nu prea are loc prin acea fanta lasata (acum il pot baga f usor, pt ca modelul a fost lovit si are "canopia" din plastic sparta, deci il pot baga pe deasupra prin acea spartura. Daca insa as avea un fuselaj nou ar fi mare chinuiala mai ales cu pozitionarea lui sa nu atinga firele de tija rotii viratoare (o sa se vada in foto). Alt inconvenient este acela ca bateria nu incape in acel locas situat in partea de jos (unde are acel grilaj) si s-ar potrivi de minune in partea de sus in fata servourilor, insa iar ma lovesc de problema cu tija...
In alta ordine de idei mai este un capac (nedeschis) in spatele locasului unde vine bateria - pt. ce anume ar putea fii ?
Sunt unele nelamuriri pertinente zic eu si pt.asta solicitasem un plan.Cand vreau sa fac ceva vreau sa si inteleg nu sa le fac mecanic pt.ca asa trebuie.
Elice tripala nu am o sa pun una de 10 x 5 (APC sau GWS slow fly) si vedem ce iese

Merci mult pt.lamuriri.

.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0031.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0032.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0033.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0034.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0035.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0036.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0037.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0038.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0039.JPG

0

#16 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 19 February 2015 - 08:43 PM

Suruburile alea la batiu ori le tai ori pui unele mai scurte, la crash risca sa intepe bateria si o sa ai un FIRE TIGER :-) locasu ala de baterie e ciudat, original chinezu recomanda 3s 1800mah care e mai mare ca 1500 a ta. Eu as taia din plasticu ala sa faca loc sa intre bateria. Peste tija aia pune o bucata de depron sa o mascheze.

Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 19 February 2015 - 08:45 PM

Fly it, like you stole it!
0

#17 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 20 February 2015 - 08:16 AM

Vezi postareaRedDevil, la 19 February 2015 - 08:43 PM, a spus:

Suruburile alea la batiu ori le tai ori pui unele mai scurte, la crash risca sa intepe bateria si o sa ai un FIRE TIGER :-) locasu ala de baterie e ciudat, original chinezu recomanda 3s 1800mah care e mai mare ca 1500 a ta. Eu as taia din plasticu ala sa faca loc sa intre bateria. Peste tija aia pune o bucata de depron sa o mascheze.



Ai dreptate in legatura cu lungimea suruburilor, doar ca nu acolo voi pune bateria. O sa pun niste depron infipt in capetele suruburilor sa nu-mi afecteze ESC-ul (ca esc-ul o sa-l pun acolo). E buna ideia si cu placuta de depron pusa sub tija sa fiu sigur ca nu va atinge vre-un fir. Chiar o sa aplic asta. Am obs.ca fabricantul recomanda 3S1800 si cel putin in cazul meu, bateriile pe care le folosesc 3S1500 cat si 3S1800 au aceiasi dimensiune deci va trebui sa decupez din fuselaj ca sa intre.

Bafta

P.S
Vedeti de asta vroiam planul..., in realitate nu prea se potriveste cu ce am citit pe diferite forumuri si/sau site-uri. Probabil chinezul cand a conceput aeromodelul l-a calculat pt 3S1800 dar cu dimensiuni mai mici si poate livra si accumulatorul cu aceste dimensiuni...
0

#18 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 February 2015 - 08:40 AM

Hai că azi îți pun și pozele. Să știi că "planurile" sunt tot niște poze cu detalii așa că nu te ajută mai mult decât sfaturile primite până acum.Acumulatorul dat de fabricant e un 3S1800mAh15C și intră perfect în locaș, dar are cuplă mică. Cupla de la regulator e la fel și iese dedesubt în locașul acumulatorului.Acumulatorul original nu asigura decât un timp mic de zbor (puțin peste 5 min).Poți mări lungimea locașului decupând cu un letcon, altfel te chinui pentru că plasticul ăla e destul de dificil de tăiat în poziția aia. Găsești pe la librării folie de plastic transparentă, destul de subțire (coperți pentru proiecte legate cu arc) și pe care o poți forma direct pe model, la rece, să-i refaci părțile de cabină distruse.

Spor la meșterit.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 20 February 2015 - 08:42 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#19 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 20 February 2015 - 08:55 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 20 February 2015 - 08:40 AM, a spus:

Găsești pe la librării folie de plastic transparentă, destul de subțire (coperți pentru proiecte legate cu arc) și pe care o poți forma direct pe model, la rece, să-i refaci părțile de cabină distruse.



Buna informatia asta. O sa incerc si vedem ce iese :good:

Bafta
0

#20 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 22 February 2015 - 03:01 PM

Bateria cu care a venit modelul incapea fix in locas, (3S1800), dar alte tipuri nu, asa ca am taiat prima lamela de plastic din grilaj si pun bateria in pozitie verticala in partea frontala a compartimentului.
Partea cu botul rupt ap patit-o si eu, si pe langa adeziv am infipt si niste scobitori, poate, poate...
De zburat zboara super, e docil, stabil si predictibil. Elicea originala era 10X4,7 dar prima am rupt-o cand setam comenzile pe statie in casa :wacko: iar a doua s-a ciobit intr-o piatra in timpul unei aterizari.
Acum are APC electro 10X5.
Din cate imi aduc aminte, i-am schimbat regulatorul dupa primele zboruri, la sfaturile unor colegi de forum, cu unul de 30A si de atunci zboara fara probleme :clapping:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#21 Useril este offline   SID 

  • datebest.net - visit website and win smartphone!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 22 February 2015 - 07:00 PM

L-am zburat deja


http://www.rhcforum....na/page__st__30
#58

Am facut modificari la locasul bateriei dar o sa renunt si la roata "directoare" (care ma enerveaza la culme...) si o sa mut trenul de aterizare mai spre in fata . In spate o sa-i pun bechie si gata http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 22 February 2015 - 07:01 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro