Modelism - RHC Forum: HotBodies Lightning Stadium - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

HotBodies Lightning Stadium Primul automodel Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 30 January 2015 - 07:35 PM

Salutare tuturor! Ma numesc Sergiu, sunt din Arad si sunt incepator in automodelism. Un prieten mi-a dat Savage-ul lui sa ma distrez putin cu el, si am ramas blocat pe automodele. Vroiam ceva offroad si neaparat nitro. Cautand pe forum am dat de un truggy HotBodies si din toamna trecuta e la mine.. Am fost foarte fericit cand a ajuns la mine, dar dupa ce am inceput sa inteleg ce se intampla cu automodelele, am inceput sa vad si partile mai putin bune ale modelului meu. Nu spun ca sunt dezamagit de el, dar in unele locuri are jocuri destul de mari ( ex. fuzete fata, rotile din spate au joc...sincer nu imi dau seama exact unde, ca fuzete spate nu au joc). Din cate am inteles, este un model foarte asemanator cu HPI Trophy Truggy si ca majoritatea pieselor se potrivesc. Daca cineva a mai detinut un astfel de model, sau un Trophy Truggy, as accepta sfaturi cu cea mai mare placere...ce sa cumpar, ce upgrade-uri sa ii fac. Vreau musai sa ma imprietenesc cu masina ca mi-a intrat la suflet. Am cumparat tot de pe forum un set de roti...onroad...pentru ca in mare parte o plimb prin parcari, dar cand ajung rotile la mine voi avea niste intrebari pentru cine ma poate ajuta.

Pun si niste poze cu modelul, si tin sa mentionez ca nu am schimbat nimic la ea in afara de clopotul de ambreiaj..cum e in poze e exact cum am primit-o.

Stima,
Sergiu

https://lh3.googleusercontent.com/-1b39XdOVR8g/VMu7oVkXTXI/AAAAAAAAAik/Zq7Y3jT68vo/w1254-h709-no/IMAG0087.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-oKNZNV6O1y8/VMu7oTvPzbI/AAAAAAAAAic/TW5fBQm07vs/w1254-h709-no/IMAG0086.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-wDz_163HZ3E/VMu7oaqSh6I/AAAAAAAAAig/eCo5CDHKqT4/w1254-h709-no/IMAG0088.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-6AizmDBUM24/VMu7pIymYhI/AAAAAAAAAi8/Jq9q3rs1U54/w401-h709-no/IMAG0148.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-NmaTfDsh980/VMu7pcxfHrI/AAAAAAAAAjA/kLo4icRiIYA/w1254-h709-no/IMAG0151.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-qBpFYOYIhHc/VMu7qULNZ5I/AAAAAAAAAjE/e65Lfn7oeJE/w1254-h709-no/IMAG0152.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-0keTUeHI_tw/VMu7pOd2QtI/AAAAAAAAAi4/Tpfobgvs3Ts/w1254-h709-no/IMAG0149.jpg
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#2 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 31 January 2015 - 11:35 AM

Eu am vreo trei Monster truck-uri...toate Savage de la HPI. In mare vad aceleasi probleme ca si la mine. Acum ce sa spun - Dat fiind faptul ca este un model offroad - nu poti cere precizie la micron. Nu se poate asta la offroad. Jocurile apar normal si datorita uzurii, evident - in zona fuzetelor - din prinderea fuzetelor, la cele spate in special bieletele fixe (axele stabilizatoare) - nucile tind sa capete joc in piesele de legtura.
Apoi jocurile mai apar si in rulumentii fata si spate
In mare jocurile mici - aici trebuie definit termenul... - deci jocurile mici sunt permise. Gandeste-te ca ai obstacole - ai jump-uri la 0,5 m inaltime - unele chiar la 2-3 m - aterizari in forta la toata greutatea modelului + forta de acceleratie - praf s-ar face la primele salturi.
Un alt factor deosebit de important il constituie si centrarea rotilor, chiar daca acestea sunt pentru off sau on road. O janta stramba iti produce vibratii, iar asta se vede in mers la acceleratii mai putin - dar la decelerari, modelul pierde directia si stabilitatea,
Verifica apoi integritatea planetarelor si a rulumentilor si cupelor din diferential....acolo mai apar jocuri.
In ceea ce ma priveste - eu observ clar diferenta dintre un E Savage care are toata transmisia pe plastic - Spur - pinioane cutie - planetare si fratele sau mai mare Savage Flux HP care are planetare aluminiu - spur si pinion otel- practic la metal - apare mai repede uzura - zgomot mai mare - dezechilibre la turatii - dar si avantajul vitezei considerabil mai mari
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 31 January 2015 - 12:19 PM

nu vad piesa ce previne indoirea sasiului...cea de pe fata.

verifica planeitatea sasiului....este f important pt ca daca este indoit se modifica mesh ul( distanta dintre pinion si spur)

este modelul dupa care a fost facut Hpi Truggy 4.6. toate piesele se potrivesc.
este primul meu automodel si ma bucur tare cand mai vad cate unul
0

#4 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 31 January 2015 - 02:52 PM

Sunt o multime de upgrade-uri pe care le poti face :
- lonjeron fata pentru rigidizarea sasiu
- portfuzete aluminiu pe spate
- planetare universale pentru hex de 17 fata (pe spate pare sa aiba)
- Toe-in Bracket (piesa de prindere la diferential spate)
- Suspension Holder ( piesa anterioara, doar ca pentru diferential fata)
Astea sunt pentru inceput. Dupa care in functie de modul tau de a merge, amortizoare bigbore (mai mari, mai dure), sateliti duri, fuzete aluminiu anodizat pe fata, filtru combustibil, racitor, etc. Cat despre jocuri iti recomand sa scoti fiecare rulment si sa-i verifici jocul, incepe cu cele de la roti.Daca inlocuiesti la o roatra un rulment, inlocuieste-l si pe al doilea , e bine sa ai rulmenti identici la aceeasi roata. La offroad se admit oarece jocuri, eu am cumparat-o noua si rotile nu erau perfect fixe , cred ca la offroad nici nu ar fi ok, la primul salt ceva rigid cedeaza primul.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#5 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 31 January 2015 - 04:19 PM

Pentru inceput m-am gandit sa imi schimb fuzete si portfuzete fata, cele actuale sunt groaznice...suruburile se invart in voie in fuzete...gaurile din portfuzete sunt largite tare. Un lonjeron de rigidizare pentru sasiu (fata) e pe lista pentru prima comanda + un filtru de aer decent pentru ca cel care este momentan pe masina e cam jegos...oricat il spal. Pe viitor o sa schimb si planetarele, sa pot pune adaptor pt hex 17, ca si pe spate. La fuzete si portfuzete de aluminiu pentru fata/ spate inca nu m-am gandit...fiind incepator cred ca imi e suficient de plastic, probabil dupa ce mai avansez si eu. Cat despre jocurile de care spuneam, am observat ca pe spate, jocurile vin din mai multe cauze.. 1 imi joaca putin ajul in rulment ( probabil putin mai mult decat admis ) si 2 imi joaca acel adaptor cu hex 17 pe ax...probabil va urma sa le schimb si pe alea.
Inca o problema/intrebare pe care o am...este un surub aflat pe carburator...am LSN, HSN, surubul de reglat relantiul, iar in partea opusa a carburatorului de LSN mai am un surub..ce regleaza el? Are rost sa incerc sa ma ating de el? sau sa il las in pace asa cum e? Sper ca intrebarea asta nu e offtopic..
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#6 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 31 January 2015 - 06:23 PM

Vezi postareaSergiu SF, la 31 January 2015 - 04:19 PM, a spus:

Pentru inceput m-am gandit sa imi schimb fuzete si portfuzete fata, cele actuale sunt groaznice...suruburile se invart in voie in fuzete...gaurile din portfuzete sunt largite tare. Un lonjeron de rigidizare pentru sasiu (fata) e pe lista pentru prima comanda + un filtru de aer decent pentru ca cel care este momentan pe masina e cam jegos...oricat il spal. Pe viitor o sa schimb si planetarele, sa pot pune adaptor pt hex 17, ca si pe spate. La fuzete si portfuzete de aluminiu pentru fata/ spate inca nu m-am gandit...fiind incepator cred ca imi e suficient de plastic, probabil dupa ce mai avansez si eu. Cat despre jocurile de care spuneam, am observat ca pe spate, jocurile vin din mai multe cauze.. 1 imi joaca putin ajul in rulment ( probabil putin mai mult decat admis ) si 2 imi joaca acel adaptor cu hex 17 pe ax...probabil va urma sa le schimb si pe alea.
Inca o problema/intrebare pe care o am...este un surub aflat pe carburator...am LSN, HSN, surubul de reglat relantiul, iar in partea opusa a carburatorului de LSN mai am un surub..ce regleaza el? Are rost sa incerc sa ma ating de el? sau sa il las in pace asa cum e? Sper ca intrebarea asta nu e offtopic..

In manual gasesti tot ce te intereseaza.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#7 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 31 January 2015 - 06:37 PM

Vezi postareaaiurica, la 31 January 2015 - 12:19 PM, a spus:


este modelul dupa care a fost facut Hpi Truggy 4.6. toate piesele se potrivesc.



Is in aceeasi oala,din cate stiam eu exista un fel de parteneriat intre HPI,HOT-BODIES si MAVERICK.....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#8 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 February 2015 - 01:38 PM

Explicatie:

Companie HPI-HB

Maverick: Linie de buget pentru toate buzunarele
HPI RACING: Linie hobby de cea mai inalta calitate
HB (HOT BODIES): Gama premium dedicata competitiilor cu produse de top

Toate aceste companii apartin HPI
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro