Modelism - RHC Forum: HotBodies Lightning Stadium - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

HotBodies Lightning Stadium Primul automodel Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 30 January 2015 - 07:35 PM

Salutare tuturor! Ma numesc Sergiu, sunt din Arad si sunt incepator in automodelism. Un prieten mi-a dat Savage-ul lui sa ma distrez putin cu el, si am ramas blocat pe automodele. Vroiam ceva offroad si neaparat nitro. Cautand pe forum am dat de un truggy HotBodies si din toamna trecuta e la mine.. Am fost foarte fericit cand a ajuns la mine, dar dupa ce am inceput sa inteleg ce se intampla cu automodelele, am inceput sa vad si partile mai putin bune ale modelului meu. Nu spun ca sunt dezamagit de el, dar in unele locuri are jocuri destul de mari ( ex. fuzete fata, rotile din spate au joc...sincer nu imi dau seama exact unde, ca fuzete spate nu au joc). Din cate am inteles, este un model foarte asemanator cu HPI Trophy Truggy si ca majoritatea pieselor se potrivesc. Daca cineva a mai detinut un astfel de model, sau un Trophy Truggy, as accepta sfaturi cu cea mai mare placere...ce sa cumpar, ce upgrade-uri sa ii fac. Vreau musai sa ma imprietenesc cu masina ca mi-a intrat la suflet. Am cumparat tot de pe forum un set de roti...onroad...pentru ca in mare parte o plimb prin parcari, dar cand ajung rotile la mine voi avea niste intrebari pentru cine ma poate ajuta.

Pun si niste poze cu modelul, si tin sa mentionez ca nu am schimbat nimic la ea in afara de clopotul de ambreiaj..cum e in poze e exact cum am primit-o.

Stima,
Sergiu

https://lh3.googleusercontent.com/-1b39XdOVR8g/VMu7oVkXTXI/AAAAAAAAAik/Zq7Y3jT68vo/w1254-h709-no/IMAG0087.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-oKNZNV6O1y8/VMu7oTvPzbI/AAAAAAAAAic/TW5fBQm07vs/w1254-h709-no/IMAG0086.jpg