Noul sistem de propulsie DJI E310 ... noul standard pentru clasa 1kg
#31
Postat 17 September 2015 - 12:02 PM
La 1500 grame ar trebui sa poti sta in aero 25-30 minute daca totul este ok.
Partea de transmisie este sub 50g, nu stiu de ce ai apreciat asa mult ca ar avea 300g :unsure:...
#32
Postat 19 September 2015 - 10:35 AM
#33
Postat 19 September 2015 - 11:18 AM
Personal nu imi plac nici ESC-urile, sunt prea mari, plus ca nu beneficiezi de nimic din ce aduc nou daca le folosesti pe Naza.
Si, tot ca o parere personala (rautacioasa :D ) as zice ca n-3 din cei care ii stiu ca si-au luat DJI au facut asta tocmai ca sa nu auda de umblat la gain-uri, asa ca nu au ce sa impartaseasca :)
#34
Postat 10 March 2016 - 04:02 PM
Unboxing... totul frumos impachetat, calitatea produselor m-a lasat fara cuvinte, eu fiind obisnuit doar cu HK-uri si alte chinezarii...motoarele perfecte, esc-urile dragutele. erau mai ok daca le impachetau in termocontractil(parerea mea) + mult mai usoare. Alimentarea esc-urilor pe coaxial, un mare plus. Trusa de montaj cu multe surubele m2.5 si m3 de diferite lungimi, izolir termocontractil, un pdb micut, imbus.. etc, programator, cabluri, 2 seturi in plus de elici, module led pentru fiecare brat.... deci speechless.
Il montez pe un f550 zilele astea si in weekend daca vremea e buna il scot la zbor sa vedem daca inauntru e leopardu' sau nu ca pe afara tare frumos e vopsit gardul.
Cu motorizarea veche NTM2826-800KV de la HK si elici de 10x4.5 scoteam cam 7 min, 12 fara gimbal....
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#35
Postat 10 March 2016 - 04:09 PM
Cam ce a zis si Alex mai sus
#36
Postat 10 March 2016 - 04:31 PM
Intrebarea e daca scot ceva timp/eficienta in plus folosind DJI E310 si ESC tot DJI fata de ce pot acuma?
Sau daca reduc cadrul la un quad 350mm, folosind propulsia actuala si tot ce am pe el si bateriile, oare scot acelasi timp de zbor cu o baterie?
#37
Postat 10 March 2016 - 04:40 PM
De fapt ar trebui sa poti, am ceva similar si am 850 grame cu 4000mAh 3s, fara nimic camera/fpv. Doar ca totul este facut ca sa fie usor la extrem... cadru de 150g, ESC de 5 grame, FC de 8 grame...
Cu F450, ESC de 30A/30g si Naza 100g singur, nici o sansa sa il scoti sub 1kg chel...
#38
Postat 10 March 2016 - 04:48 PM
renatoa, la 10 March 2016 - 04:40 PM, a spus:
De fapt ar trebui sa poti, am ceva similar si am 850 grame cu 4000mAh 3s, fara nimic camera/fpv. Doar ca totul este facut ca sa fie usor la extrem... cadru de 150g, ESC de 5 grame, FC de 8 grame...
Cu F450, ESC de 30A/30g si Naza 100g singur, nici o sansa sa il scoti sub 1kg chel...
Nu stiu daca reusesc cu o baterie de 330g 3S 5200mAh sa aduc totul cu un quad frame 350mm(sa fie portabil) la vreo 1200-1300g pastrand toate acesoriile care le am si imi trebuie; iar configuratia hexa mi se pare mai stabila mai ales la coborare, am avut quad 480mm inainte si cam oscila la coborari rapide.
#39
Postat 10 March 2016 - 06:23 PM
La un 2212 de 50-55 grame, orice rasa ar fi, cand ai trecut de 300g tractiune, adica 1200g quad, eficienta o ia la vale galopand.
Un motor ca sa traga mai mult de 6x propria greutate trebuie sa aiba o constructie un pic mai "altfel".
#40
Postat 11 March 2016 - 09:02 AM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#41
Postat 11 March 2016 - 09:50 AM
Mi s-a intamplat de 2 ori si fara active bracking, la orice pala de vant mai serioasa, sau coborare rapida, oricand motorul decelereaza puternic.
Am rezolvat strangand mai puternic, pana atunci doar le fortam un pic cu mana, dupa aia am inceput sa folosesc si cheia.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 March 2016 - 09:50 AM
#42
Postat 11 March 2016 - 09:52 AM
Pe hartie am 1360g fara gimbal si 1610 (e hexa - masa totala autorizata ar fi 2100g) cu gimbal iosd, tx5.8, fara baterie!! Acum am un 3s 4200 - 50C la 332g dar as lua ceva mai mare. Multistarul de 5200 are doar 325g, dar imi da maxim 10c si nu stiu daca ma incadrez cu consumul in 52A.
Aceasta postare a fost editata de neataticu: 11 March 2016 - 09:53 AM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#43
Postat 11 March 2016 - 10:16 AM
La 300g are 9g/W cu 9443, este singura masuratoare care o stiu. La 350g as zice ca e sub 8... :unsure:
Calculeaza si tu restul, si nu mai vorbi de chestii cu zeci de amperi ca ma apuca ameteala :)
Alea verzi daca le duci la peste 4C nu au viata lunga, deci daca platforma nu zboara deja 15 minute cu 20-25C albastre/galbene, nu are sens sa te gandesti la cele verzi.
Mai fratilor, voi chiar nu puteti sa construiti usor ? Cum are phantomul 1280g cu baterie cu tot si voua nu va iese ? Altii de ce reusesc sa il scoata sub 1kg ?!
#44
Postat 04 April 2016 - 09:02 AM
In sfarsit am reusit sa-l ridic...prima impresit... foarte silentios... throtle-ul foarte ciudat.. armezi si pana la jumatea travel-ului nu zice nimic, relanti. Cum ai trecut cu un click de jumatate incepe sa se accelereze automat si exponential pana decoleaza dupa care a intepenit acolo. foarte ciudat pentru mine, inca nu m-am obisnuit, dar este placut. Probabil este din programarea esc-urilor.
Foarte mult balans... enorm... i-am setat gain-urile(pid-uri) date in manual pentru ca motoarele sunt controlate in pwm sinusoidal si nu drept... nu sta, e foarte lenta si intra in balans... nu am reusit inca sa o setez ca am ramas "fara pack", dar revin.... nu am reusit sa vad cat zboara pentru ca am uitat sa setez fail safe-ul la naza pe 3s nu 4s cum era si nu mai imi dadea voie sa decolez cu bateria plina...si bineinteles ca nu aveam laptop-ul la mine.
Revin cu detalii....
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#45
Postat 04 April 2016 - 09:15 AM
sau poate acum "discuta" cu naza... :unsure:
nasol e sa nu stii ce ai sub capota si sa te bazezi pe "mergeee..."
#46
Postat 04 April 2016 - 05:45 PM
neataticu, la 04 April 2016 - 09:02 AM, a spus:
In sfarsit am reusit sa-l ridic...prima impresit... foarte silentios... throtle-ul foarte ciudat.. armezi si pana la jumatea travel-ului nu zice nimic, relanti. Cum ai trecut cu un click de jumatate incepe sa se accelereze automat si exponential pana decoleaza dupa care a intepenit acolo. foarte ciudat pentru mine, inca nu m-am obisnuit, dar este placut. Probabil este din programarea esc-urilor.
Foarte mult balans... enorm... i-am setat gain-urile(pid-uri) date in manual pentru ca motoarele sunt controlate in pwm sinusoidal si nu drept... nu sta, e foarte lenta si intra in balans... nu am reusit inca sa o setez ca am ramas "fara pack", dar revin.... nu am reusit sa vad cat zboara pentru ca am uitat sa setez fail safe-ul la naza pe 3s nu 4s cum era si nu mai imi dadea voie sa decolez cu bateria plina...si bineinteles ca nu aveam laptop-ul la mine.
Revin cu detalii....
Asa face si la e800, foarte silentioase, iar pornirea e treptata, decolarea dupa ce ai trecut de jumatate. De fapt si in clipul de prezentare la V2 laudau noua modalitate de ridicare dupa ce treci cu mansa de jumatate, pentru ca multi pateau sa dea in nas cand ridicau liniar, acum o salta deodata.
Baga gainurile mai sus, aceeasi poveste si la e800 in manual, dar reglate se tin bine, iti da impresia de platform usoara in aer.
#47
Postat 04 April 2016 - 10:55 PM
#48
Postat 04 April 2016 - 11:44 PM