Modelism - RHC Forum: Noul sistem de propulsie DJI E310 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Noul sistem de propulsie DJI E310 ... noul standard pentru clasa 1kg

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2015 - 12:02 PM

Bravo ! la sub 300g E310 da ce poate mai bun din el !

La 1500 grame ar trebui sa poti sta in aero 25-30 minute daca totul este ok.

Partea de transmisie este sub 50g, nu stiu de ce ai apreciat asa mult ca ar avea 300g :unsure:...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   AlexStudio 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 September 2015 - 10:35 AM

....din nou despre sistemul de propulsie dji E310 .... vad ca putini din acest forum experimenteaza si isi impart concluziile si cu ceilalti sau sa cred ca nimeni nu a testat practic ce stie acest sistem de propulsie .... eu am facut niste teste comparativ cu cel clasic pe un hexa chit F550 , hexa ce nu trece de 1,6kg cand este echipat cu o baterie lipo 4s de 5300 . chitul a fost testat si cu o baterie lipo 3s de 3300 . Dupa teste am ajuns la concluzia ca practic gain ul este acelasi ca si pt cel clasic adica nici vorba de a reduce gainul la noul sistem ... iar timpul de zbor aproape identic + 2 sau 3 min . Este mai stabil atunci cand aterizeaza fata de cel clasic ... in concluzie este un sistem OK dar nu te da pe spate si nici nu am reusit inca sa scot o stabilitate cu are un phantom 3 de exemplu pe care am avut ocazia sa il testez la o filmare aeriana si nici autonomia nu am reusit cel putin sa ma apropii de phantom3
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 September 2015 - 11:18 AM

Poate ca aproape nimeni nu l-a cumparat, datorita pretului ... zic si eu...

Personal nu imi plac nici ESC-urile, sunt prea mari, plus ca nu beneficiezi de nimic din ce aduc nou daca le folosesti pe Naza.

Si, tot ca o parere personala (rautacioasa :D ) as zice ca n-3 din cei care ii stiu ca si-au luat DJI au facut asta tocmai ca sa nu auda de umblat la gain-uri, asa ca nu au ce sa impartaseasca :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 10 March 2016 - 04:02 PM

Mi-am luat eu acest set, asa ca o sa va pot vorbi despre el.
Unboxing... totul frumos impachetat, calitatea produselor m-a lasat fara cuvinte, eu fiind obisnuit doar cu HK-uri si alte chinezarii...motoarele perfecte, esc-urile dragutele. erau mai ok daca le impachetau in termocontractil(parerea mea) + mult mai usoare. Alimentarea esc-urilor pe coaxial, un mare plus. Trusa de montaj cu multe surubele m2.5 si m3 de diferite lungimi, izolir termocontractil, un pdb micut, imbus.. etc, programator, cabluri, 2 seturi in plus de elici, module led pentru fiecare brat.... deci speechless.
Il montez pe un f550 zilele astea si in weekend daca vremea e buna il scot la zbor sa vedem daca inauntru e leopardu' sau nu ca pe afara tare frumos e vopsit gardul.
Cu motorizarea veche NTM2826-800KV de la HK si elici de 10x4.5 scoteam cam 7 min, 12 fara gimbal....
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#35 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2016 - 04:09 PM

Totul este sa fii sub 2 kile, la peste 330 grame incep sa sucks, cu tot staiful lor...

Cam ce a zis si Alex mai sus
... cu picioarele pe pamant ...
0

#36 Useril este offline   andrewbt 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1014
  • Inregistrat: 09-September 15
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Drone mici si mari, FPV, filmari, tunning, electronica.

Postat 10 March 2016 - 04:31 PM

Tot m-am uitat la propulsia E310 DJI si pretul nu e asa mare fata de HK stuff, momentan am un S550 hex si motoare Multistar 2212(seamana cu E300 DJI) si elici 9450(phantom 2); cu gimbal brushless 2D, GOPro, VTX 200mW, OSD, Bluethoot, GPS, leduri mari si iese in 1900g cu o baterie 3S 5200mAh cu care zboara 12min, iar cu doua baterii 3S 5200mAh iese in ~2200g si 20-21min te pot misca cu el prin aer.
Intrebarea e daca scot ceva timp/eficienta in plus folosind DJI E310 si ESC tot DJI fata de ce pot acuma?
Sau daca reduc cadrul la un quad 350mm, folosind propulsia actuala si tot ce am pe el si bateriile, oare scot acelasi timp de zbor cu o baterie?
Andrei
0

#37 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2016 - 04:40 PM

Ca si quad ar trebui sa ai greutatea totala 2/3 din a hex-ului, adica un pic peste 1200 grame, poti slabi atat doar din marime ? :unsure:

De fapt ar trebui sa poti, am ceva similar si am 850 grame cu 4000mAh 3s, fara nimic camera/fpv. Doar ca totul este facut ca sa fie usor la extrem... cadru de 150g, ESC de 5 grame, FC de 8 grame...
Cu F450, ESC de 30A/30g si Naza 100g singur, nici o sansa sa il scoti sub 1kg chel...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#38 Useril este offline   andrewbt 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1014
  • Inregistrat: 09-September 15
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Drone mici si mari, FPV, filmari, tunning, electronica.

Postat 10 March 2016 - 04:48 PM

Vezi postarearenatoa, la 10 March 2016 - 04:40 PM, a spus:

Ca si quad ar trebui sa ai greutatea totala 2/3 din a hex-ului, adica un pic peste 1200 grame, poti slabi atat doar din marime ? :unsure:

De fapt ar trebui sa poti, am ceva similar si am 850 grame cu 4000mAh 3s, fara nimic camera/fpv. Doar ca totul este facut ca sa fie usor la extrem... cadru de 150g, ESC de 5 grame, FC de 8 grame...
Cu F450, ESC de 30A/30g si Naza 100g singur, nici o sansa sa il scoti sub 1kg chel...


Nu stiu daca reusesc cu o baterie de 330g 3S 5200mAh sa aduc totul cu un quad frame 350mm(sa fie portabil) la vreo 1200-1300g pastrand toate acesoriile care le am si imi trebuie; iar configuratia hexa mi se pare mai stabila mai ales la coborare, am avut quad 480mm inainte si cam oscila la coborari rapide.
Andrei
0

#39 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2016 - 06:23 PM

Atunci nu te va ajuta nici o propulsie, nu poate face minuni daca este incarcata cu greutate fara rost.
La un 2212 de 50-55 grame, orice rasa ar fi, cand ai trecut de 300g tractiune, adica 1200g quad, eficienta o ia la vale galopand.
Un motor ca sa traga mai mult de 6x propria greutate trebuie sa aiba o constructie un pic mai "altfel".
... cu picioarele pe pamant ...
0

#40 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 11 March 2016 - 09:02 AM

Intrebare de curiozitate... am avansat cu montajul.. vroiam in seara asta sa lipesc esc-urile si sa programez ledurile. Citesc pe forumuri din afara ca e indicat sa opresc active braking-ul ca "cica" ti s-ar desface elicea la frana brusca... nu prea in vine sa cred ca s-ar putea intampla asa ceva, mai ales ca motorul nu se va opri brusc ci va fi doar decelarat... ce parere aveti ?
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#41 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 March 2016 - 09:50 AM

Se desface SI-GUR !
Mi s-a intamplat de 2 ori si fara active bracking, la orice pala de vant mai serioasa, sau coborare rapida, oricand motorul decelereaza puternic.
Am rezolvat strangand mai puternic, pana atunci doar le fortam un pic cu mana, dupa aia am inceput sa folosesc si cheia.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 March 2016 - 09:50 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#42 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 11 March 2016 - 09:52 AM

Nu gasesc pe nicaieri consumul motoarelor/tractiune. Stiu doar eficienta de 350g pe 3s... aici e ok, dar m-ar fi interesat consumul pentru ca vreau sa-mi iau o baterie mai mare cu C mai mic.
Pe hartie am 1360g fara gimbal si 1610 (e hexa - masa totala autorizata ar fi 2100g) cu gimbal iosd, tx5.8, fara baterie!! Acum am un 3s 4200 - 50C la 332g dar as lua ceva mai mare. Multistarul de 5200 are doar 325g, dar imi da maxim 10c si nu stiu daca ma incadrez cu consumul in 52A.

Aceasta postare a fost editata de neataticu: 11 March 2016 - 09:53 AM

12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 March 2016 - 10:16 AM

350g tractiune deja e prea mult, parerea mea, esti dincolo de varf, dar treaca... :)
La 300g are 9g/W cu 9443, este singura masuratoare care o stiu. La 350g as zice ca e sub 8... :unsure:
Calculeaza si tu restul, si nu mai vorbi de chestii cu zeci de amperi ca ma apuca ameteala :)
Alea verzi daca le duci la peste 4C nu au viata lunga, deci daca platforma nu zboara deja 15 minute cu 20-25C albastre/galbene, nu are sens sa te gandesti la cele verzi.

Mai fratilor, voi chiar nu puteti sa construiti usor ? Cum are phantomul 1280g cu baterie cu tot si voua nu va iese ? Altii de ce reusesc sa il scoata sub 1kg ?!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 04 April 2016 - 09:02 AM

Salutare,

In sfarsit am reusit sa-l ridic...prima impresit... foarte silentios... throtle-ul foarte ciudat.. armezi si pana la jumatea travel-ului nu zice nimic, relanti. Cum ai trecut cu un click de jumatate incepe sa se accelereze automat si exponential pana decoleaza dupa care a intepenit acolo. foarte ciudat pentru mine, inca nu m-am obisnuit, dar este placut. Probabil este din programarea esc-urilor.
Foarte mult balans... enorm... i-am setat gain-urile(pid-uri) date in manual pentru ca motoarele sunt controlate in pwm sinusoidal si nu drept... nu sta, e foarte lenta si intra in balans... nu am reusit inca sa o setez ca am ramas "fara pack", dar revin.... nu am reusit sa vad cat zboara pentru ca am uitat sa setez fail safe-ul la naza pe 3s nu 4s cum era si nu mai imi dadea voie sa decolez cu bateria plina...si bineinteles ca nu aveam laptop-ul la mine.

Revin cu detalii....
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 09:15 AM

valeu... au mutat din statie in esc-uri stilul de throttle alt hold permanent...

sau poate acum "discuta" cu naza... :unsure:
nasol e sa nu stii ce ai sub capota si sa te bazezi pe "mergeee..."
... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 04 April 2016 - 05:45 PM

Vezi postareaneataticu, la 04 April 2016 - 09:02 AM, a spus:

Salutare,

In sfarsit am reusit sa-l ridic...prima impresit... foarte silentios... throtle-ul foarte ciudat.. armezi si pana la jumatea travel-ului nu zice nimic, relanti. Cum ai trecut cu un click de jumatate incepe sa se accelereze automat si exponential pana decoleaza dupa care a intepenit acolo. foarte ciudat pentru mine, inca nu m-am obisnuit, dar este placut. Probabil este din programarea esc-urilor.
Foarte mult balans... enorm... i-am setat gain-urile(pid-uri) date in manual pentru ca motoarele sunt controlate in pwm sinusoidal si nu drept... nu sta, e foarte lenta si intra in balans... nu am reusit inca sa o setez ca am ramas "fara pack", dar revin.... nu am reusit sa vad cat zboara pentru ca am uitat sa setez fail safe-ul la naza pe 3s nu 4s cum era si nu mai imi dadea voie sa decolez cu bateria plina...si bineinteles ca nu aveam laptop-ul la mine.

Revin cu detalii....


Asa face si la e800, foarte silentioase, iar pornirea e treptata, decolarea dupa ce ai trecut de jumatate. De fapt si in clipul de prezentare la V2 laudau noua modalitate de ridicare dupa ce treci cu mansa de jumatate, pentru ca multi pateau sa dea in nas cand ridicau liniar, acum o salta deodata.

Baga gainurile mai sus, aceeasi poveste si la e800 in manual, dar reglate se tin bine, iti da impresia de platform usoara in aer.
0

#47 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 04 April 2016 - 10:55 PM

Nu au nimic escurile despre care vorbiti.Sunt normale decolarea despre care vorbiti o face controlerul.Eu nu mi-am luat nici o data de la dji nimic in afara de controlere.Escuri am no-name cu soft blheli.Decolarea o face la fel indiferent de ce esc ai.
SUNTEM FUDULI
0

#48 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 04 April 2016 - 11:44 PM

Corect, la Naza M, si lite decolarea se face progresiv si trebuia sa-l tii de haturi ca altfel o lua ba pe-o parte ba pe alta. Cu V2-ul au scos decolarea inteligenta de pe teren cu inclinare diferita, treci de jumate cu mansa se ridica deodata, revii cu mansa pe mijloc esti in hover.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro