Modelism - RHC Forum: Putin mai mult ajutor incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Putin mai mult ajutor incepator Jucarie MJX T25

#1 Useril este offline   Iceflame 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-December 14

Postat 26 December 2014 - 02:49 PM

Salut. De curand am intrat in posesia unei jucarii MJX T25. Am o mica problema. Cand se ridica se duce cu totul spre dreapta, nu se roteste, se duce ca si cand ar fi actionata maneta. As fi recunoscator daca mi-ati da cateva pareri, daca pot sa-i fac ceva sau daca are ceva stricat prin el. Sunt super incepator dar sunt dispus sa invat si treptat sa trec de la jucarii la chestii mai serioase. Multumesc!
0

#2 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 26 December 2014 - 03:02 PM

Salut. Daca observi, telecomanda are niste butoane sub stick-urile cu care controlezi elicopterul, cat si in parti. Acele butoane sunt pentru trim (adica sa faca elicopterul sa stea pe loc atunci cand nu actionezi stick-urile).
Daca modelul se duce in dreapta, tu trebuie sa apesi pe butonul de sub maneta care il controleaza stanga-dreapta si sa il dai in directia opusa in care are el tendinta sa zboare. In cazul tau misca butonul de sub maneta dreaprta in stanga.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#3 Useril este offline   Iceflame 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-December 14

Postat 26 December 2014 - 06:19 PM